Skal vi ta kontrollen og gjøre dette selv?

Sjanten88
OCE I dag kl 12:11 148

Hei alle OCE-aksjonærer,

Jeg har nylig hatt en samtale med Bilentusiasten, og vi har kommet frem til at vi må ta grep for å få verdier ut av våre OCE-aksjer og eierskap.

Bakgrunn
Jeg er utdannet siviløkonom fra NHH og har investert i flere oppstartsselskaper. Noen av disse har gitt god avkastning, mens andre fortsatt er under utvikling eller avskrevet. I ett tilfelle ledet jeg et aksjonæropprør som resulterte i utskifting av både ledelse og styre. Dette selskapet, med base i USA, hadde mange norske investorer og en avtale med et stort amerikansk konsern. Til tross for inntekter, ble mye av pengene brukt på driftskostnader og interne prosjekter. Etter flere år med manglende svar fra ledelsen, fikk vi kontroll og avslørte uansvarlig bruk av midler. Dette snudde selskapet, og i dag går inntektene tilbake til aksjonærene. Jeg har siden ferdig utdannet i 2015 jobbet som konsulent, controller og forretningsutvikler. Jeg har også bodd i USA i 1,5år og har familie i USA så jeg er komfortabel med informasjon på engelsk. Jeg har også holdt presentasjon foran større forsamlinger av mennesker så jeg er komfortabel med å reise rundt og holde innlegg og presentasjoner om teknologien.

Min erfaring med OCE