CEO spår 2500% oppside!
Selvsikker CEO mener de vinner begge arbitrasjesakene selskapet er innvolvert i
https://investornytt.no/ceo-i-zenith-spar-oppside-pa-2500-i-eget-selskap/
https://investornytt.no/ceo-i-zenith-spar-oppside-pa-2500-i-eget-selskap/
Blientotre
I går kl 20:41
1270
Nei, det stoppet opp for det var alt for mye aksjer tilgjengelig rundt 0,6. Klart høyeste omsetting i år.
I intervjuet ble vi informert at vi muligens er nærmere avslutning i sakene - som er veldig positivt. Så her er det nok mange som har sikret seg etter 200% oppgang.
I intervjuet ble vi informert at vi muligens er nærmere avslutning i sakene - som er veldig positivt. Så her er det nok mange som har sikret seg etter 200% oppgang.
Redigert i går kl 20:45
Du må logge inn for å svare
Theo19
I går kl 20:53
1222
Men hvorfor selge på 0,60 hvis det nærmer seg en løsning,som er vert flere kroner.
Blientotre
I går kl 21:05
1182
Jeg forstår det heller ikke - men vi er vel alle forskjellige. Noen kan være fornøyde der og føler det ikke er verdt risikoen.
Så har vi fått inn mange nye på 0,6 nå - som kanskje tenker seg ut på 0,8kr-1kr.
Så har vi fått inn mange nye på 0,6 nå - som kanskje tenker seg ut på 0,8kr-1kr.
Redigert i går kl 21:07
Liverbirds
I går kl 21:07
1169
Fordi noen har også kjøpt seg inn på 0,18 og er fornøyd. Ingenting er uansett sikkert før det er sikkert.
herrgrå
I dag kl 12:11
542
Det høres ut som om du vet mye om hvordan man driver et selskap og hvordan man oppfører seg. Med en slik forakt kan det hende du bør vurdere å selge aksjene dine. Det ville vært synd om du svertet ditt rykte ved assosiasjon.
olje
I dag kl 12:18
505
La nå Herman få synse frem og tilbake i fred. Men hør etter nå: de som høres mest bitre ut her inne er de som ikke evnet å laste opp på rund 20 øre de siste månedene...
Star
I dag kl 12:26
473
Davinci_me skrev Snakk om å treffe på Ukens aksje for Investornytt!
Bare å følge med nå, bi skal oppover.
Skal nok videre opp 2200% 😀
Skal nok videre opp 2200% 😀
Herman*
I dag kl 12:47
403
Nå er det slik at jeg har en del aksjer i dette selskapet, og håper på høyest mulig aksjekurs. For at dette skal kunne oppnås, trenger vi en CEO som spiller kortene sine riktig. Det har han historisk sett ikke gjort, og disse rettssakene er nok hans siste mulighet til å bygge opp et seriøst o&g selskap.
kim2002
I dag kl 13:08
334
Det er jo ok begrunnelse. Men dette er jo et spill som vi må tro CEO har kontroll på. Hva motparten må mene om strategien og hvordan man ordlegger seg er vel av liten betydning. Vennskapet er vel forduftet for lenge siden. Jeg tolker det slik at et forlik ikke er førstevalget men et mulig alternativ hvis tilbudet er godt nok NB: dagens kurs er jo fortsatt minimal i forhold til for 2 år siden. Vi må nok opp betydelig, for at ihvertfall jeg skal selge.
Redigert i dag kl 13:09
olje
I dag kl 13:19
281
Jeg har hørt nøye igjennom de 2 siste intervjuene som ligger ute. Jeg finner ingenting som tyder på noe som er i nærheten av å ligne på dårlig oppførsel eller bitterhet fra vår sjefs side!
olje
I dag kl 13:22
269
Han fremstår rolig og saklig. Selvsikker og klar på at dette vinner vi. Noe jeg er 100% enig i at vi gjør, og har posisjonert meg deretter.
Gullit
I dag kl 13:25
250
Er nok Herman som er bitter her. Har sikkert solgt og kjøpt på noen dårlige tidspunkt. Det skjer i gamet. Nå er du nok inne og da legger vi fortid bak oss. AC har operert i vanskelige land. Noe annet har vi vel egentlig ikke hatt penger til. Så viser det seg att det kanskje var myndighetene og ikke AC som var problemet. Noen aksjonærer har jo trodd att alt som Zenith har vurdert av oppkjøp og mulige investeringer skulle bli noe av. Sånn er det ikke.
herrgrå
I dag kl 13:49
179
Det som blir gjennomført gjennom disse juridiske utfordringene, særlig i disse spesifikke fremmede landene, er usedvanlig vanskelig. Det er bemerkelsesverdig at ZENA kan oppnå det som er mulig her. Noen pompøse kommentarer fra inaktive enheter betyr lite. Som et investeringsinstrument er ZENA gjenfødt. La oss håpe på et spektakulært nytt år for aksjonærene!
Vekst
I dag kl 14:08
116
Fakta er krystallklar: Zenith Energy vant første sak og er tilkjent $9,7 millioner.
Markedet, og de aller fleste – meg selv inkludert – hadde mistet troen på selskapet. Men som i livet ellers, ting kan snu svært raskt!
CEO har vært krystallklar på at Zenith er klare og forberedt på å føre alle sakene til topps, uten planer om å gi etter. Dette er et selskap som tydelig viser styrke og besluttsomhet.
På den andre siden har Tunisia sparket sine advokater og fått avvist sine forsøk på å forsinke prosessen ytterligere.
De må på rekordtid sette inn et nytt team som sette seg inn i saken.
Så; Zenith leder klart – enn så lenge! Med sterke kort på hånden går selskapet inn i neste rettssak, som CEO kommuniserer tydelig er den mest solide/walkover saken av alle.
Volumene de siste dagene har vært høy og stigende, noe som er utrolig viktig rent teknisk. Aksjen vil svinge, men jeg tror vi skal mye høyere opp de neste dagene før vi ser en mer sidelengsformasjon/svigninger i påvente av rettsavgjørelsen.
$9,7 mill - Vunnet
Next: $130 mill
Senere: $503mill
Jeg kjøpt mer i går.
Markedet, og de aller fleste – meg selv inkludert – hadde mistet troen på selskapet. Men som i livet ellers, ting kan snu svært raskt!
CEO har vært krystallklar på at Zenith er klare og forberedt på å føre alle sakene til topps, uten planer om å gi etter. Dette er et selskap som tydelig viser styrke og besluttsomhet.
På den andre siden har Tunisia sparket sine advokater og fått avvist sine forsøk på å forsinke prosessen ytterligere.
De må på rekordtid sette inn et nytt team som sette seg inn i saken.
Så; Zenith leder klart – enn så lenge! Med sterke kort på hånden går selskapet inn i neste rettssak, som CEO kommuniserer tydelig er den mest solide/walkover saken av alle.
Volumene de siste dagene har vært høy og stigende, noe som er utrolig viktig rent teknisk. Aksjen vil svinge, men jeg tror vi skal mye høyere opp de neste dagene før vi ser en mer sidelengsformasjon/svigninger i påvente av rettsavgjørelsen.
$9,7 mill - Vunnet
Next: $130 mill
Senere: $503mill
Jeg kjøpt mer i går.
Vekst
I dag kl 14:13
95
Til nye:
Voldgiftsakene vil skje i Paris (ICC-2 $130mill)og Washington D.C USA(ICSID $503 mill).
Voldgiftsakene vil skje i Paris (ICC-2 $130mill)og Washington D.C USA(ICSID $503 mill).
Herman*
I dag kl 14:24
48
Har du ikke lagt merke til at han fremhever hvor mye kritikk motparten har fått av domstolen, og insinuerer at de har dårlige advokater. Videre snakker han jo om at han ikke er tilhenger av forlik, at motparten har snakket mye dritt om selskapet etc. For meg fremstår det hele som bitterhet, men hvis folk ønsker å være positiv til hvordan AC har har ledet selskapet, står dere fritt til det. Når noen trekker inn at jeg er bitter på tap i Zenith, må jeg jo nesten få kontre med at jeg er en av få som har tjent gode penger på selskapet. Jeg fikk med meg den voldsomme oppturen for noen år siden, og solgte da jeg skjønte tegninga. Nå ser jeg at de har substans i disse rettssakene, og jeg har en solid urealisert gevinst. Ønsker selvsagt en høyest mulig kurs, så vi er vel alle i samme båt.
Aqualight
I dag kl 14:28
29
Som en service meddelelse så er den direkte fordeling af vundet sager/beløb, på antal aktier for nuværende :
$9,7 mill - Vunnet = + 0,30 øre
Next: $130 mill = + 4 kr
Senere: $503mill = 16,43 kr
Aqualight 🇩🇰🇳🇴
$9,7 mill - Vunnet = + 0,30 øre
Next: $130 mill = + 4 kr
Senere: $503mill = 16,43 kr
Aqualight 🇩🇰🇳🇴