CEO spår 2500% oppside!

Mdg1
ZENA I dag kl 08:54 1560

Selvsikker CEO mener de vinner begge arbitrasjesakene selskapet er innvolvert i

https://investornytt.no/ceo-i-zenith-spar-oppside-pa-2500-i-eget-selskap/
Tony83
I dag kl 08:59 1490

so the fair price should be around 9NOK?
SailorDream
I dag kl 09:00 1486

Eller alle tre ? Zena vant jo først i går.
Liverbirds
I dag kl 09:01 1469

Gårsdagens melding er en Gamechanger for ZENITH og oss aksjonærer 🎁 Gratulerer så mye, folkens 🍻
Gullhaugen
I dag kl 09:05 1440

Nå gjelder det å laste opp alt en kan og holde på aksjene
Gullhaugen
I dag kl 09:29 1331

Snart tomt under 0.40 - Jafs 300-500 k aksjer og hold
Redigert i dag kl 09:32 Du må logge inn for å svare
elnomi
I dag kl 09:39 1281

en skriftlig korrespondanse med Investornytt Torsdag ettermiddag sier den mangeårlige lederen for oljeselskapet at han forventer at selskapet har verdi på omlag 330 millioner dollar eller omlag 4 milliarder kroner når de er ferdig med de ulike prosessene skriver Cattaneo

Dette overgår til og med potensialet som var i milliarderstatningssakene i NODL og EAM. Begge de to selskapene gikk bananas til tider. Det vil nok komme et kraftig forveningsrally i ZENA også, spørsmålet er om det vil komme i januar?
Mdg1
I dag kl 09:48 1235

Sikkert lov å vente til januar, men det er vel ikke noe bedre å kjøpe da enn nå
Mdg1
I dag kl 10:03 1173

Hadde dette vært Iox ville kursen allerede passert 1 kr
Gullhaugen
I dag kl 10:14 1118

Det kommer nå den skjulte selger på 0,346 er tom. Noen prøver å holde kursen nede mens de laster men snart sier det BOOM. Det snakkes om utbytte , det kan faktisk bli en realitet . de som selger nå kan ikke ha lest noen ting. Hjelpes for en kjøpsmulighet
Mdg1
I dag kl 10:17 1099

Hvis AC vinner frem så selger han Italia og betaler ut alt i utbytter og legger ned selskapet. Da er han milliardær og kan nyte pensjonisttilværelsen
Hektor
I dag kl 10:22 1068

Ja, de er på hovedindexen, flere tradere. Jeg har ikke dårlig tid. Tar gjerne de enorme prosentene om noen mnd 😀
Gullhaugen
I dag kl 10:28 1033

Spennende utvikling: Tunisiske myndigheter henvendte seg for en resolusjon om de utestående 600 millioner dollar. De ønsker å forlike seg utenfor retten. @zenithenergyltd @zakmir @ZaksTradersCafe @LondonSouthEast @Finansavisen @BrokermanDaniel

https://x.com/ladyofaim/status/1870034008521793890?s=46

Forslaget deres på 120 millioner dollar, fordelt på åtte år i avdrag, ble utvetydig avvist. Men etter å ha tapt den første voldgiften er presset på dem til å komme for å spare penger med et minnelig oppgjør. Følg med...🚀#zenithenergy

Vi snakkes på 1 kr før kl. 12.00
Redigert i dag kl 10:41 Du må logge inn for å svare
Barneskirenn
I dag kl 10:34 987

Hvis dette stemmer....!! Utrolig spennende utvikling! Jeg personlig håper på forlik. Hadde blitt svært fornøyd med forlik fra 150mill.
Blientotre
I dag kl 10:39 960

Fy, wow….
Mdg1
I dag kl 10:39 957

Med forlik på 1,5 mrd blir det bare ca 2-3 kr pr aksje. Bare 8 ganger dagens kurs
Fundam1talist
I dag kl 10:39 957

Mdg1 skrev Innlegget er slettet
Her sover faktisk markedet. Har kjøpt ytterligere i dag. Dersom de har avslått et forlik på 120MUSD, så har de altså avslått 3,7kr per aksje. Nå vant de nettopp arbitrasje som representerer 0,3kr per aksje. Totalt 4kr per aksje altså som er relativt sikkert. Forlik kan komme mye tidligere enn tidslinjen. Her er det altså mulig å gjøre minimum 10 x på relativt kort tid. Risikoen virker også å være relativt lav da de har avslått forlik på 120MUSD. Dette bør bli en julekule av en annen verden!
Fundam1talist
I dag kl 10:42 946

Altså dette er jo et case som fremstår VESENTLIG bedre enn både EAM og NODL som begge gikk 10 x på kort tid.
Mdg1
I dag kl 10:44 920

Gitt at Laydoof... sitter på korrekt informasjon. Noen som vet om dette er en person med kontakter inn i selskapet. Alltid skeptisk til slike innlegg. Frister å ta 500k aksjer om infoen er verifisert. Det virker jo ekstremt lukrativt. Om info stemmer vil kursen i alle fall gå til 3 kr
Redigert i dag kl 10:47 Du må logge inn for å svare
elnomi
I dag kl 10:47 896

Det mest utrolige er jo at det er helt sant.
Første saken vant Zenit og ble tilkjent over 100 millioner. Nå venter de to neste med potensielt mange milliarder om de vinner eller det blir forlik. Dette blir spennende å følge.
Gullhaugen
I dag kl 10:48 893

jeg tror dette stemmer godt. Tunisia vet at de må betale og prøver seg på en deal.
Redigert i dag kl 10:49 Du må logge inn for å svare
Barneskirenn
I dag kl 10:51 858

Hvis de ryktene hadde blitt "bekreftet" fra et annet hold, så hadde ikke kursen vaket under kronen...

Hvis dette stemmer, er det et ekstremt positivt signal for zenith...!
Fundam1talist
I dag kl 10:51 852

Selvsagt. Men uansett er jo oppsiden helt hinsides. Krav på over 600MUSD og vinner i første arbitrasje. Vi snakker jo om over 19kr per aksje eller 5000%😅
Star
I dag kl 10:53 828

Raketten er tent.
elnomi
I dag kl 10:59 775

Raketten er ikke i nærheten av å bli temt enda, men det kan skje før en aner. Jeg tror mange har stått utenfor zenith pga historikken og den svake kursutviklingen de senere årene, men dette kan nå snu fort. Jeg hadde bestemt meg for å holde meg unna denne aksjen, men etter meldingen og seieren i går kjøpte jeg godt opp. Muligheten/og oppsiden ble med ett for stor til å stå på utsiden og når det går opp for folk og investorer hva som kan være under oppseiling her (også på kort sikt), ja da?
(Var inne i NODL og EAM og dette kan bli neste?)
Mdg1
I dag kl 11:41 643

Bør da skyte fart mot 1 kr med en gang volumet kommer
Blientotre
I dag kl 11:48 600

Hvis det stemmer at Zenith har takket nei til forliket på 120m dollar - så burde nesten aksjen kunne nærme seg 2-3kr i forhåpninger.
Star
I dag kl 11:55 569

Rally nyttårsrakett går fort
Fundam1talist
I dag kl 11:59 542

Jeg tenker samme. 2-3kr er realistisk på kort sikt dersom det er hold i ryktene.
Star
I dag kl 12:01 530

Utrolig spanande ja.
Blientotre
I dag kl 13:39 299

Jeg blir ikke sjokkert om vi ser 1kr allerede i dag med ryktene om forlik. Utrolig spennende.

Det er trossalt fredag og siste børsdag for uken.
Det forundrer meg mere over alle små salgene som ligger ut.
Redigert i dag kl 13:43 Du må logge inn for å svare
jantt
I dag kl 14:18 205

Den kan ikke komme over 40 øre, så 1 kr i dag ? Kommer ikke til at ske
Billyjojimbob
I dag kl 14:24 185

Går den for fort må den bare lukke gapene💪👍
elnomi
I dag kl 14:38 138

Vi ser nok kr 2 til kr 3, men du må vente til januar. Tror mange benytter kursoppgangen til skattemotivert salg for 2024. Denne kommer til å dra seg godt oppover nå det nærmer seg det store (gitt ikke et forlik kommer helt overraskende), akkurat lik vi har sett i NODL og EAM som begge hadde milliardkrav/tvist. Potensialet i ZENITH er betydelig høyere i verdi og når det gjelder hvor saken står. Enhver får gjøre sin egen vurdering om en ønsker å gå inn eller stå på utsiden.
Herman*
I dag kl 14:43 116

Det siste kravet er det desidert største. Hva er det konkret de søker kompensasjon for i dette kravet? CEO hevder for øvrig at neste krav er det kravet som står sterkest. (130 mill usd)
rockpus
I dag kl 14:53 70

Det ville vært rart om ikke CEO viste slik tro på saker de er avhengig av å vinne? Det ville sett merkelig ut om han hadde signalisert pessimisme?