CEO spår 2500% oppside!

Mdg1
ZENA 20.12.2024 kl 08:54 5610

Selvsikker CEO mener de vinner begge arbitrasjesakene selskapet er innvolvert i

https://investornytt.no/ceo-i-zenith-spar-oppside-pa-2500-i-eget-selskap/
Herman*
I går kl 22:15 1127

Du har rett, det burde absolutt ikke være et tema. Så får vi heller ta diskusjonen om de faller for fristelsen.
futureistoday
I går kl 22:31 1094

Rapporten ble lagt ut før kjennelsen, og i kravet de vant på 9,7 mill USD så er det tatt beslag i ca 6,5 mill USD fra etap’s konto i Sveits. (Mener det var 6,5 mill USD, kan være noe slingringsmonn her) uansett så vil de pengene bli frigitt til zenith gjennom domstolen som frøs dem hvis ikke etap selv frigir de til zenith vil jeg tro. Dermed så skal all finansiering være ivaretatt ifht halvårsrapporten.
Blientotre
I går kl 22:37 1082

Som han før meg skriver - så har vi tatt beslag på 6,5mill dollar.
De er eller vil bli betalt ut nå som vi har vunnet saken.
Herman*
I går kl 22:44 1068

Om jeg ikke tar feil ble dette beslaget opphevet for et par mnd siden. Dette skyldes at de bare kan fryse midlene i 12 mnd.
Gullit
I går kl 23:01 1035

Er du helt ute av aksjen Herman? Vurdere du ny inngang?
Herman*
I går kl 23:05 1020

Jeg var ute av aksjen i flere år. Nå er jeg inne igjen utelukkende pga disse erstatningskravene. Søker fakta og er like kritisk når jeg er inne som ute.
futureistoday
I går kl 23:29 978

Frysingen av midlene kan vare så lenge det er nødvendig for å ivareta det rettslige kravet eller til domstolen eventuelt hever fryseordren. Hvis det ikke foreligger en dom eller en rettsavgjørelse som gir hjemmel for frysing, kan bankens handlinger bli utfordret.

Vanligvis vil midlene bli fryst frem til saken er behandlet av retten, og dette kan ta fra noen uker til flere måneder avhengig av sakens kompleksitet. Hvis det ikke er grunnlag for å fryse midlene, kan retten bestemme at de skal frigis umiddelbart.

Er ingen 12 mnd frist på frysing av midler, da ville automatisk alle saker alltid blitt trenert av motpart til midlene ble frigitt for så og fjernet dem. Enkel logikk
Herman*
I går kl 23:43 961

Hvis du lytter til intervjuet med AC, forklarer han dette i detalj.
Herman*
I dag kl 00:52 866

Det har jeg gjort…:-)
Jotun71
I dag kl 08:13 703

hei og god morgen. Er det mange her som driver og snitter ned eller bare sitter rolig i båten?
upsidedown
I dag kl 09:11 619

Hvorfor er den ikke spleiset? Ville vært naturlig at det ble gjort i forbindelse med kapitalinnhentingen da de allerede da var i brudd med reglene
Blientotre
I dag kl 10:56 496

Jeg er ferdig handlet - med 1.400.000 aksjer.
Sitter stille å venter nå fremover.
Personlig lastet jeg opp 400.000 aksjer mer etter jeg så AC og kompanjong øste inn penger for nye aksjer.

Kommer vi til 1-2kr så kommer jeg til å ta litt gevinst og kvitte meg med 400.000 aksjer. For så å vente på utbytter, nye prosjekter og alle saker avgjort for resten av aksjene.
Redigert i dag kl 10:57 Du må logge inn for å svare
Star
I dag kl 13:22 308

Kjempe spanande selskap enormt spanande i Januar.
jantt
I dag kl 13:50 244

Kommer kursen ikke nær 50 øre i morgen bliver jeg skuffet. Jeg er nælsten helt sikker der kommer forlig hvis Tunesien har prøvet med 120 mill $. Mon ikke et forlig på 50 % af de samlede 630 mill $ ? Forstår ikke at folk sælger på 30-40 øre andet end hvis det er daytradere. De første 9,7 mill $ er ingenting, men de baner vej for noget meget større.
Redigert i dag kl 13:51 Du må logge inn for å svare