CEO spår 2500% oppside!

Mdg1
ZENA 20.12.2024 kl 08:54 12383

Selvsikker CEO mener de vinner begge arbitrasjesakene selskapet er innvolvert i

https://investornytt.no/ceo-i-zenith-spar-oppside-pa-2500-i-eget-selskap/
Blientotre
I dag kl 08:56 887

Er ikke det, det samme som å si de egentlig har vunnet?
Kanskje avgjørelsen på siste sak kommer tidligere enn først tenkt?
jantt
I dag kl 09:01 865

Mon ikke der kommer et forlig i starten af 2025 ? Håber for alle os der har siddet i flere år at 2025 bliver året hvor vi kan blive "rige" og belønnet for vores tålmodighed. God jul til alle
patek5146
I dag kl 10:05 688

Har været med siden 2021 nu og endelig skinner solen lidt på os, som Jantt skriver vil en belønning gøre godt.
Selv ejer jeg 0,5% af butikken og med lukke kursen igår stadig i et beskedent minus, men en enkelt dag mere med +15-
20% og jeg vil endelig være break even.

Held og lykke på den forhåbentilge raket rejse🚀🚀
elnomi
I dag kl 10:09 664

Nå virker det som usikkerheten har sneket seg inn her for mange, dere må ikke vingle så fælt. Tiden er inne til å være sterke i troen på at dette vil gå veien og en stor belønning venter.
Blientotre
I dag kl 10:14 646

Nei?
Som jeg ser det blir det bare klarere for hver dag hvor god sak vi sitter med. Det er jo tydelig at Tunisia sliter nå.
Det kan fort hende saken blir avgjort mye tidligere enn først antatt. Som jeg ser det burde Tunisia håpe på et forlik med litt avslag for god vilje.
Herman*
I dag kl 10:40 549

De ulike rettsprosessene følger et strengt skjema og blir ikke avgjort raskere enn planlagt vil jeg tro. Om du tenker på et forlik, er jeg helt enig. Det vil gagne alle parter å få dette ut av verden asap. For øvrig må vi ikke glemme saken mot riggoperatøren som skal avgjøres i vår. Her kan det også være en del å hente. Kravet er vel på 9 mill dollar. Angående kravet mot myndighetene i Kongo, virker det ganske håpløst etter alle disse årene.
Redigert i dag kl 10:40 Du må logge inn for å svare
Billyjojimbob
I dag kl 10:47 514

Dolphin Drilling vant nettopp voldgift krav på 100M $ i Nigeria,spennende å se hvordan det går med inndriving av krav👍