Ser vi NOK 10,- i 2025?
Vi får fortsette her siden vår venn nopetter stengte tråden etter at han overøste meg med komplimenter😃
(Oslo, 23 December 2024) Dolphin Drilling AS (Dolphin Drilling, OSE: DDRIL) announces positive outcome in the arbitration vs General Hydrocarbons Limited.
Dolphin is today in receipt of the Final Award, which awards certain subsidiary entities of the Group sums of approximately $100 Million. Dolphin will immediately commence collection efforts.
(Oslo, 23 December 2024) Dolphin Drilling AS (Dolphin Drilling, OSE: DDRIL) announces positive outcome in the arbitration vs General Hydrocarbons Limited.
Dolphin is today in receipt of the Final Award, which awards certain subsidiary entities of the Group sums of approximately $100 Million. Dolphin will immediately commence collection efforts.
elnomi
I går kl 17:41
573
Det enkle svaret er nei. Tror kursen vil være et sted mellom kr 1.50- kr 4 i 2025.
d12m
I går kl 20:52
471
Tipper at i 2025 ser man emisjon og at du muligens må fjerne nullen bak ettallet i trådtittelen
Redigert i går kl 20:53
Du må logge inn for å svare
coccoman
I dag kl 09:30
232
Dommedagsprofetenes tid i denne aksjen er nok over, de siste pessimister kjøpes nå ut til NOK 3,99 på tampen av året :O). Avklaringer fra Nigeria kommer etter hvert og vi ser femmern tidlig på nyåret ! Skål for den supre kontantstrømmen fra Oil India ! Hvorfor snakker noen om emisjon, er det får å lure folk til å selge under fem ?
Kontrakt til Borgland og utbytter kommer skal dere se, og da går kursen til Nordpolen.
Happy new year.
Kontrakt til Borgland og utbytter kommer skal dere se, og da går kursen til Nordpolen.
Happy new year.
Kjetil Øglend
I dag kl 14:00
118
Vel ser for meg kurs 6kr om et år+1kr i utbytte og skjer det då selge eg alle mine aksjer