Myttårsraketter🚀
Hvilke aksjer mener dere blir nyttårsraketter?
Ville vert spennende å høre hvilke aksjer folk her inne mener blir nyttårsrakettene inn i det nye året. Skriv gjerne en begrunnelse også hvorfor dere mener det😃
Ville vert spennende å høre hvilke aksjer folk her inne mener blir nyttårsrakettene inn i det nye året. Skriv gjerne en begrunnelse også hvorfor dere mener det😃
Redigert i går kl 22:16
Du må logge inn for å svare
flingaas
I går kl 22:22
678
1. Lokotech med tapeout i januar. Fantastisk Scrypt Mining og AI-teknologi som blir markedets beste innenfor sitt felt.
2. Zenith Energy som ryktes å vinne rettsak nr. 2 mot Tunisia. Resultat ventes i februar.
2. Zenith Energy som ryktes å vinne rettsak nr. 2 mot Tunisia. Resultat ventes i februar.
EnklestErBest
I går kl 22:36
634
POLIGHT
Polight er i ferd med å få gjennombrudd med en linse de fleste store tec-selskaper bare '''må ha'''. Verdens største tec messe CES går av stabelen 7 - 10 januar, og der håper man at den store samarbeidspartneren til Polight vil bli avdekket. Dette selskapet er høyst sannsynlig Bosch, og hvis det blir avdekket, vi aksjen ta et kvantesprang.
Herman*
I går kl 22:50
550
Ensu: Det forventes at Ensu i løpet av noen uker melder om at de har nådd viktige milepæler og at deres mikrobatterier er sendt ut til kunde og partnere/potensielle kunder for testing og godkjenning mens Ensu forbereder oppstart av kommersiell produksjon. Inntektsbringende utviklingsavtaler er også forventet i løpet av jan/feb. Når kommersiell produksjon forhåpentligvis starter i feb/mars, er dette særdeles kursdrivende og første lisensavtale er forventet noen mnd senere. Dagens kurs er ca 1 krone. Forventer ca 2 kroner ved utsendelse av funksjonelle batterier, ca 3 kroner ved oppstart av kommersiell produksjon og ca 5 kroner ved en lukrativ lisensavtale.
Tobias
I går kl 22:53
526
Lokotech (Loko) blir en klar nyttårsrakett.
Januar blir en gamechanger måned for selskapet.
Januar blir en gamechanger måned for selskapet.
Stock_ings
I dag kl 00:58
380
Polight!!
Mitt veddemål på rakett-kurs er Sony og Bosch.
Nå i 2025 skal kunden deres lansere en MixedReality-brille. Brillen som egentlig skulle ut i slutten av 2024. Polight sa nå like før jul at den "may slip into 2025". Det er bare en eneste brille som har blitt utsatt slik og det er Sony sin brille.
Med Sony på plass tror jeg polight går til 10 kroner. De er på 4,79 kroner i dag.
Mitt veddemål på rakett-kurs er Sony og Bosch.
Nå i 2025 skal kunden deres lansere en MixedReality-brille. Brillen som egentlig skulle ut i slutten av 2024. Polight sa nå like før jul at den "may slip into 2025". Det er bare en eneste brille som har blitt utsatt slik og det er Sony sin brille.
Med Sony på plass tror jeg polight går til 10 kroner. De er på 4,79 kroner i dag.
Redigert i dag kl 00:59
Du må logge inn for å svare