2025
Godt nytt år fra en aksjonær som har vært med på opp og nedturer i over 10 år. Jeg trodde selskapet skulle snu en negativt trend i 2024, men det kan se ut som om vi må vente til 2025. De har bygget ut en god portefølje av enzymer over de siste årene, nå er det på tide å få litt avkastning på dette arbeidet. Vi har sett tendenser til at selskapets folk er blitt mer forretningsfokusert det siste halvåret. Det er lovende for 2025, det de selv har troen på nå. Jeg håper nå i allefall at jeg slipper å sitte nervepirrende å vente på kvartalsrapportene som, for meg, har vært mer skuffende enn positivt overraskende. Så hell og lykke for 2025 for meg og mine medsammensvorne som fortsatt tror selskapet vil være en av fremtidens vinnere i markedet.
riskypick
01.01.2025 kl 00:44
347
Azt har vært litt av en Berg og dalbane. Husker godt q1-2020 og q1-2022,hvor det ble servert kanontall. Jeg var lenge overbevist om at Azt var et enveis lokomotiv. Dessverre gikk det ikke sånn. SAN skulle jo være en del av rensingen i mange fremtidige medisiner. Det kan jo fortsatt skje. For min del forsvant troen etter q3. Holder fortsatt noen aksjer. Har liten tro på H1-25. Det må nok på plass en eller fler partneravtale/OEM avtale.
Yzf R1
01.01.2025 kl 02:19
310
Har vært en tung periode, å vi ser nok heller ingen endring før talla snur.Show me the money er første steg da snur den nok