IDEX - Blir 2025 IDEX sitt år og en vinner på OSE?
IDEX kan være verdt å ha på radaren nå inn i 2025.
2024 var et fryktelig år for IDEX og alle aksjonærene som måtte se kursen falle hele 95% og selskapet gikk fra milliardverdi til nå en markedsverdi på kun 97 millioner. Tilliten til selskapet fikk seg også en knekk da emisjonen ble satt på kun kr 0,15 og mange solgte seg ut før nyttår for å få skattefradrag på tap.
Historisk har IDEX løftet seg kraftig igjen i perioder og utviklingen av produktene skrider fremover. Kursen er nå helt nede på kr 0,116 og det er ikke mye som skal til før den løftes betydelig igjen?
Det blir spennende å se hvilke meldinger og kundeavtaler IDEX vil levere nå på nyåret og det er lite som skal til før både interessen og kursen tar seg kraftig opp igjen i denne historiske børsyndlingen
Det er nå alt er på bunn en skal kjøpe og blir IDEX en vinneraksje i 2025?.
2024 var et fryktelig år for IDEX og alle aksjonærene som måtte se kursen falle hele 95% og selskapet gikk fra milliardverdi til nå en markedsverdi på kun 97 millioner. Tilliten til selskapet fikk seg også en knekk da emisjonen ble satt på kun kr 0,15 og mange solgte seg ut før nyttår for å få skattefradrag på tap.
Historisk har IDEX løftet seg kraftig igjen i perioder og utviklingen av produktene skrider fremover. Kursen er nå helt nede på kr 0,116 og det er ikke mye som skal til før den løftes betydelig igjen?
Det blir spennende å se hvilke meldinger og kundeavtaler IDEX vil levere nå på nyåret og det er lite som skal til før både interessen og kursen tar seg kraftig opp igjen i denne historiske børsyndlingen
Det er nå alt er på bunn en skal kjøpe og blir IDEX en vinneraksje i 2025?.
-
«
- 1
- 2 »
tuja
I går kl 16:34
812
Mcap er under 100mill kr. Få ett par godmeldinger til, og det vil løsne for Idex. Latterlig å ende i minus på dagens melding.
Cartr
I går kl 18:52
706
Det var ikke lett å forstå hva du mener her, men jeg konstanterer at Idex gikk i minus i dag på tross av ordre på 50.000 sensorer. Ergo hadde ikke meldingen noen som helst positiv effekt. Tvert i mot! Ned -2.29 prosent til 0.1153 øre...
Så du må gjerne opplyse meg om hva jeg vurderer feil. Var det de utallige warrantsene hvor den ene delen ender i mars og den andre 6 eller 7 april?
Eller en mulig Emi allerede i mai Juni?
Så du må gjerne opplyse meg om hva jeg vurderer feil. Var det de utallige warrantsene hvor den ene delen ender i mars og den andre 6 eller 7 april?
Eller en mulig Emi allerede i mai Juni?
Redigert i går kl 18:55
Du må logge inn for å svare
ibyx
I går kl 19:01
688
"Rart de ikke nevner noen sum". Nei. Ikke i det hele tatt. Det motsatte ville vært rart!
Dette med warrantser osv overskuer jeg ikke helt mulige konsekvenser av.... følger kun Idex sporadisk nå. Litt på "nyheter" osv.
I sum er det som alltid lite *fundamentalt* godt nytt i Idex.
jeg holder meg fortsatt med min "tøyse-HS-formsjon" med mål ca 9 øre...
Dette med warrantser osv overskuer jeg ikke helt mulige konsekvenser av.... følger kun Idex sporadisk nå. Litt på "nyheter" osv.
I sum er det som alltid lite *fundamentalt* godt nytt i Idex.
jeg holder meg fortsatt med min "tøyse-HS-formsjon" med mål ca 9 øre...
Frodon
I går kl 19:28
651
Det beste for selskapet er om kursen er over kr 0,15 og at warrents blir innløst, slik at de får inn mer cash. Hvis kursen ikke går over kr 0,15, blir nok ingen warrents innløst. Dvs de som sitter med mye warrent har nok lyst til å dra kursen opp. Det hadde også vært gøy om kursen faller under forrige bunn, for da er det nok mange som realiserer tapene og da kan aksjen falle raskt til kr 0,05 😂
Cartr
I går kl 19:44
621
Du har sikkert rett Frodon, men det er ufattelig mange warrants der. To for hver Emiaksje. Jeg har ikke det eksakte tallet. Derfor jeg tror dette drar ut. Men man kan jo håpe på noen storordre så det går unna. selskapet vil trenge cash om ikke lenge hvis ikke.
Men det er rart hvor mye som selges til under emikurs. Det må jo være salg med tap. Og skulle aksjen falle til 0,05 så er det ut med håven. Alt under 10 øre høres gøy ut spør du meg:) Og har de holdt på i 28 år uten å tjene penger så går de neppe konk med det første;) Denne skal opp!
Men det er rart hvor mye som selges til under emikurs. Det må jo være salg med tap. Og skulle aksjen falle til 0,05 så er det ut med håven. Alt under 10 øre høres gøy ut spør du meg:) Og har de holdt på i 28 år uten å tjene penger så går de neppe konk med det første;) Denne skal opp!
Redigert i går kl 19:58
Du må logge inn for å svare
Frodon
I går kl 20:14
586
Har du fulgt med på hvem som har solgt Idex aksjen, som også sitter med mye warrents? Jeg synes volumet i aksjen er veldig lavt, så skal lite til for å dra den både opp og ned. Til nå har du fungert bra å trade kjøp under kr 0,12 og selge over kr 0,13, men slik lykke varer ikke for evig 🤣
Hvor lenge tenker du at dagens cash holder hvis warrent ikke blir innløst?
Hvor lenge tenker du at dagens cash holder hvis warrent ikke blir innløst?
YNWA250505
I går kl 20:38
555
Det beste er at kursen holder seg under 15 øre og ingen warrants blir innløst. Rett etter datofrist kommer store fete ordrer som drar kursen opp mot kr 1 og så settes emisjonen uten noe særlig rabatt da. Ønskedrøm? Kanskje?
iTRADER09
I dag kl 02:13
388
Om warrants ikke innløses ved første anledning så tror jeg neste melding fra Idex er enda en ny grisete finansiering. Kassa vil være helt bunnskrapt i slutten av Februar.
klaesp
I dag kl 07:41
299
Beklager at jeg var litt krass i språkbruken. Driftsutgifter er kraftig redusert i tillegg vil da ganske bra inntekter spesielt fra Q4 og nylige kontrakt , så jeg vil tro at pengene holder ut til høsten, og mye kan skje i mellomtiden.
iTRADER09
I dag kl 08:08
248
Hvor kommer inntektene i Q4 fra? Afrika prosjektet?
Jeg tror neppe inntektene i Q4 kommer til å avvike mye fra inntektene i Q3, og heller ikke før Q1 er det meldt noe som tilsier en meningsfylt økning i Q1. Og da er kassa ca på 0 ved utgangen av Q1. Men selv Idex kan ikke drive til kassa er helt 0.
Jeg tror neppe inntektene i Q4 kommer til å avvike mye fra inntektene i Q3, og heller ikke før Q1 er det meldt noe som tilsier en meningsfylt økning i Q1. Og da er kassa ca på 0 ved utgangen av Q1. Men selv Idex kan ikke drive til kassa er helt 0.
weed
I dag kl 08:44
164
Noen som har oppdaterte aksjonærlister som viser hvor mange aksjer F2 funds har?
-
«
- 1
- 2 »