Utbytte fr salg av båtene
Noen som vet hvor mye en får for aksjene nå ? Forstår ikke hvorfor de steg så mye i dag hvis selskapet blir avviklet .
-
«
- 1
- 2 »
sverre_stang
08.02.2025 kl 01:45
656
Tror vi gjør våre egne analyser. Kun noen få dager igjen. Det klarer vi😀
Månemannen2
07.02.2025 kl 20:59
759
Kan du ikke legge ut ditt regnestykke først? Jeg har aldri sett det før.
Bullioncoins
07.02.2025 kl 20:01
812
Attention, Blue Cow Group:
Du er frekk som faen selv. Og du snylter kun på andre uten å bidra her selv!
Jeg skrev: "Jeg gjorde mine utregninger straks meldingen kom om salg av skipene til BW LPG, og tok posisjon i Avance Gas etter det.".
Enten du velger å tolke "etter det" som en resultat-henvisning til at jeg tok posisjon etter hva jeg kom frem til gjennom mine utregninger eller om du velger å tolke "etter det" som en tids-henvisning, så skjønner jeg ikke hvordan du ender opp med at jeg kjøpte aksjer til 190 kr?
Etter betyr etter, uansett hvordan du ser på det!
Å kalle andre løgnere fordi de ikke gidder å gjøre jobben for deg uten at du engang gidder å gi det et forsøk selv først, er toppen av kransekaken på hvor lavt man klarer å synke her inne.
Men uansett, jeg gjentar: Hva du tror og mener o.s.v. spiller ingen rolle: Hva du får utbetalt for Avance Gas aksjene dine er for lengst klart, det er et for lengst bestemt beløp, det er ikke avhengig av noen aksjekurs på Avance Gas, og det virker som du ikke har forstått det i det hele tatt.
Jeg vet hva jeg får, eller rettere sagt hva vi alle får, sånn omtrent, du vet det tydeligvis ikke, og har null peiling, men frykt ikke, for du vil få det samme enten du forstår det eller ei eller ikke forstår noe som helst. Det er idiotsikkert slik, heldigvis for deg!
Men prøv nå å lese gjennom rapportene, om du da forstår engelsk, og prøv nå å regne ut hva du vil få totalt sett utbetalt fra Avance Gas og i BW LPG aksjer og også i utbytter fra dem i tillegg utfra fraktratene. Kanskje du lærer noe og blir mer selvhjulpen i fremtiden.
Det er DU her inne som har et problem fordi du ikke giddet å prøve å regne på dette selv og fordi at det nå plutselig er en som er lei av maset ditt om å gjøre jobben for deg.
Jeg finner det merkelig om ikke ALLE med aksjer i Avance Gas nå på ett eller annet tidspunkt, og gjerne før jo heller, har regnet på hva utbetalingen i forbindelse med avviklingen ville bli pr. aksje. Det var i hvert fall helt naturlig for meg å gjøre så snart opplysninger kom fra selskapet som gjorde det mulig, dog det kom i mindre dryss her og der som puslespillbrikker.
Jeg har tilbudt meg å se på et seriøst regnestykke fra deg og så kommentere det og vise og komme med eventuelle avvik fra mitt eget. Take it or leave it.
Du er frekk som faen selv. Og du snylter kun på andre uten å bidra her selv!
Jeg skrev: "Jeg gjorde mine utregninger straks meldingen kom om salg av skipene til BW LPG, og tok posisjon i Avance Gas etter det.".
Enten du velger å tolke "etter det" som en resultat-henvisning til at jeg tok posisjon etter hva jeg kom frem til gjennom mine utregninger eller om du velger å tolke "etter det" som en tids-henvisning, så skjønner jeg ikke hvordan du ender opp med at jeg kjøpte aksjer til 190 kr?
Etter betyr etter, uansett hvordan du ser på det!
Å kalle andre løgnere fordi de ikke gidder å gjøre jobben for deg uten at du engang gidder å gi det et forsøk selv først, er toppen av kransekaken på hvor lavt man klarer å synke her inne.
Men uansett, jeg gjentar: Hva du tror og mener o.s.v. spiller ingen rolle: Hva du får utbetalt for Avance Gas aksjene dine er for lengst klart, det er et for lengst bestemt beløp, det er ikke avhengig av noen aksjekurs på Avance Gas, og det virker som du ikke har forstått det i det hele tatt.
Jeg vet hva jeg får, eller rettere sagt hva vi alle får, sånn omtrent, du vet det tydeligvis ikke, og har null peiling, men frykt ikke, for du vil få det samme enten du forstår det eller ei eller ikke forstår noe som helst. Det er idiotsikkert slik, heldigvis for deg!
Men prøv nå å lese gjennom rapportene, om du da forstår engelsk, og prøv nå å regne ut hva du vil få totalt sett utbetalt fra Avance Gas og i BW LPG aksjer og også i utbytter fra dem i tillegg utfra fraktratene. Kanskje du lærer noe og blir mer selvhjulpen i fremtiden.
Det er DU her inne som har et problem fordi du ikke giddet å prøve å regne på dette selv og fordi at det nå plutselig er en som er lei av maset ditt om å gjøre jobben for deg.
Jeg finner det merkelig om ikke ALLE med aksjer i Avance Gas nå på ett eller annet tidspunkt, og gjerne før jo heller, har regnet på hva utbetalingen i forbindelse med avviklingen ville bli pr. aksje. Det var i hvert fall helt naturlig for meg å gjøre så snart opplysninger kom fra selskapet som gjorde det mulig, dog det kom i mindre dryss her og der som puslespillbrikker.
Jeg har tilbudt meg å se på et seriøst regnestykke fra deg og så kommentere det og vise og komme med eventuelle avvik fra mitt eget. Take it or leave it.
Redigert 07.02.2025 kl 20:19
Du må logge inn for å svare
Blue Cow Group
07.02.2025 kl 18:59
850
Det kan godt hende ja, men han har hvertfall ikke posta det her slik han påstod å ha gjort.
Lian i dnb slapp regnestykket sitt like etter børsmld om siste special GM, går man så høyt ut og mener han er uredelig og ikke kan regne burde man ha noe å slå i bordet med selv annet enn 10 innlegg om at det skal regne penger på aksjonærene.
Lian i dnb slapp regnestykket sitt like etter børsmld om siste special GM, går man så høyt ut og mener han er uredelig og ikke kan regne burde man ha noe å slå i bordet med selv annet enn 10 innlegg om at det skal regne penger på aksjonærene.
sverre_stang
07.02.2025 kl 18:26
880
Mulig han har gjort et regnestykke, men om det er korrekt, er noe annet. Tror meglerhus også er usikre på de verdier som blir fasiten.
Vi får et hint om ståa 12 februar.
Vi får et hint om ståa 12 februar.
Blue Cow Group
07.02.2025 kl 17:08
941
Jeg tror ikke på deg, jeg tror du juger.
Da meldingen om salg av båtene kom stod AGAS i 190. Deretter raste kursen til 130. Du kan umulig ha gjort et godt kjøp der.
Lett å gå høyt ut og kalle alle andre for idioter som ikke kan regne når du ikke har noe regnestykke å komme med sjøl. Opp som en hjort, ned som en lort, classic.
Da meldingen om salg av båtene kom stod AGAS i 190. Deretter raste kursen til 130. Du kan umulig ha gjort et godt kjøp der.
Lett å gå høyt ut og kalle alle andre for idioter som ikke kan regne når du ikke har noe regnestykke å komme med sjøl. Opp som en hjort, ned som en lort, classic.
Bullioncoins
07.02.2025 kl 11:59
1033
Først og fremst synes jeg dere skal gidde å gjøre noe for dere selv i stedet for å mase på at andre skal gidde for dere.
Vis at dere selv gidder å gå gjennom selskapets rapporter og sette opp hva dere tror er rett regnestykke, begynnende med de første ca 14 kr vi fikk utbetalt og hva dere venter helt frem til selskapet er avviklet, så skal jeg eventuelt korrigere dere der dere har feil.
Men som før sagt: Vi får hva vi får uansett aksjekursen. Jeg gjorde mine utregninger straks meldingen kom om salg av skipene til BW LPG, og tok posisjon i Avance Gas etter det. Senere har jeg finpusset på dem blant annet etter fraktratene (med tanke på utbytte fra både Avance Gas og BW LPG) og for valutaforhold NOK-USD, og det blir bedre enn mitt første estimat.
Vis at dere selv gidder å gå gjennom selskapets rapporter og sette opp hva dere tror er rett regnestykke, begynnende med de første ca 14 kr vi fikk utbetalt og hva dere venter helt frem til selskapet er avviklet, så skal jeg eventuelt korrigere dere der dere har feil.
Men som før sagt: Vi får hva vi får uansett aksjekursen. Jeg gjorde mine utregninger straks meldingen kom om salg av skipene til BW LPG, og tok posisjon i Avance Gas etter det. Senere har jeg finpusset på dem blant annet etter fraktratene (med tanke på utbytte fra både Avance Gas og BW LPG) og for valutaforhold NOK-USD, og det blir bedre enn mitt første estimat.
Blue Cow Group
06.02.2025 kl 23:58
1211
Månemannen2 skrev Synd du ikke gidder å dele med deg.
"I og med at dere uansett ikke blir tilfredse med hva jeg eller andre presenterer av tall, foreslår jeg at dere gidder å regne på det selv, så kanskje dere da blir fornøyde."
Vi lurer bare simpelthen på hva du kom fram til, så lenge du presenterer noen tall er vi fornøyd med det. Har sjekka historikken din, kunne ikke finne utregninga du sa du hadde posta tidligere, ingen grunn til å bli så defensiv.
Vi lurer bare simpelthen på hva du kom fram til, så lenge du presenterer noen tall er vi fornøyd med det. Har sjekka historikken din, kunne ikke finne utregninga du sa du hadde posta tidligere, ingen grunn til å bli så defensiv.
Bullioncoins
06.02.2025 kl 23:28
1228
I og med at dere uansett ikke blir tilfredse med hva jeg eller andre presenterer av tall, foreslår jeg at dere gidder å regne på det selv, så kanskje dere da blir fornøyde.
Bare for å ha oppklart en ting: Ingen av oss her har noe å oppnå ved å hausse aksjen; vi får den samme summen utbetalt uansett hva aksjekursen måtte være, så jeg tjener ikke noe på høy aksjekurs men får det samme for mine aksjer enten aksjekursen er 20 kr eller 110 kr.
Jeg antar for øvrig at dere har vært med siden høst og så langt har mottatt ca. 14 kr pr. aksje og så ca. 40 kr pr. aksje etter at salget av skipene ble kjent. Hva mer som vi har i vente finner dere ved å gjennomgå de uike rapportene og meldingene fra rederiet fra samme tidspunkt av til nå, de ligger arkivert.
Bare for å ha oppklart en ting: Ingen av oss her har noe å oppnå ved å hausse aksjen; vi får den samme summen utbetalt uansett hva aksjekursen måtte være, så jeg tjener ikke noe på høy aksjekurs men får det samme for mine aksjer enten aksjekursen er 20 kr eller 110 kr.
Jeg antar for øvrig at dere har vært med siden høst og så langt har mottatt ca. 14 kr pr. aksje og så ca. 40 kr pr. aksje etter at salget av skipene ble kjent. Hva mer som vi har i vente finner dere ved å gjennomgå de uike rapportene og meldingene fra rederiet fra samme tidspunkt av til nå, de ligger arkivert.
Månemannen2
06.02.2025 kl 22:16
1324
Jeg må si meg usikker. Jeg har sett ulike og sprikende påstander om hva som vil skje så jeg gjentar oppfordringen om du kunne legge frem dine tall og ditt syn.
Bullioncoins
06.02.2025 kl 20:09
1408
Månemannen2 skrev Kan ikke du vise oss regnestykket?
Jeg mener at jeg har redegjort for hva vi har i vente i flere tidligere innlegg fra meg her - også i år. Ellers er det jo bare for dere selv å gjennomgå og å lese rapporter fra rederiet; står litt opplysninger her og litt der som til sammen gir deg det du trenger.
Om ikke alt for mange dager nå foreligger jo også fasiten; Q4 2024 rapporten kommer ca. en halv måned tidligere enn først annonsert, og det samme vil dermed også den store utbetalingen, men mer vil komme senere også, både fra Avance Gas og fra BW LPG til oss som sitter med Avance Gas aksjer.
Om ikke alt for mange dager nå foreligger jo også fasiten; Q4 2024 rapporten kommer ca. en halv måned tidligere enn først annonsert, og det samme vil dermed også den store utbetalingen, men mer vil komme senere også, både fra Avance Gas og fra BW LPG til oss som sitter med Avance Gas aksjer.
Månemannen2
06.02.2025 kl 19:52
1434
Bullioncoins skrev Antar de ikke er særlig gode til å regne.
Kan ikke du vise oss regnestykket?
Bullioncoins
06.02.2025 kl 19:27
1592
Superoptimist skrev Det ser ikke ut til at "masse penger snart" påvirker kursen noe særlig!!!
Antar de ikke er særlig gode til å regne.
Superoptimist
06.02.2025 kl 17:07
1723
Det ser ikke ut til at "masse penger snart" påvirker kursen noe særlig!!!
Redigert 06.02.2025 kl 22:25
Bullioncoins
06.02.2025 kl 11:36
1877
Superoptimist skrev Ingen rapport fra Forsamlingen igår?
Joda, kom i går den.
Forslag gikk gjennom = masse penger til oss aksjonærene veldig snart.
Forslag gikk gjennom = masse penger til oss aksjonærene veldig snart.
Redigert 06.02.2025 kl 11:39
Superoptimist
06.02.2025 kl 11:13
1921
Superoptimist skrev Hva er tema for forsamlingen idag? Og når kommer rapporten?
Ingen rapport fra Forsamlingen igår?
theblueone
05.02.2025 kl 16:51
2227
Superoptimist skrev Hva er tema for forsamlingen idag? Og når kommer rapporten?
Tema er jo oppløsningen av Avance, kfr hjemmesiden. Rapporten for 4. kvartal er framskyndet til 12.02.25 (kom varsel i dag)
Bullioncoins
29.01.2025 kl 18:59
2887
Nå er aksjene skikkelig på komisk latterlig og uforståelig billigsalg, bare for å ha sagt det!
Vi er garantert en utbytteutbetaling i februar alene som er høyere enn hva aksjekursen er pr. nå.
Så om noen vil tjene ytterligere minst 30 kr aksjen er det bare å kjøpe så mange man kan på dette nivået. Det er mer penger som skal deles ut, og det kommer masse utbytter også i vår retning, og glem ikke at man får drøssevis av BW LPG aksjer til odel og eie gjennom sine nå kjøpte Avance Gas aksjer!
Som sagt: Investering av Avance Gas er GARANTERT gevinst til dagens kurs. Utbetalingene til aksjonærene er allerede bestemt.
Vi er garantert en utbytteutbetaling i februar alene som er høyere enn hva aksjekursen er pr. nå.
Så om noen vil tjene ytterligere minst 30 kr aksjen er det bare å kjøpe så mange man kan på dette nivået. Det er mer penger som skal deles ut, og det kommer masse utbytter også i vår retning, og glem ikke at man får drøssevis av BW LPG aksjer til odel og eie gjennom sine nå kjøpte Avance Gas aksjer!
Som sagt: Investering av Avance Gas er GARANTERT gevinst til dagens kurs. Utbetalingene til aksjonærene er allerede bestemt.
Redigert 29.01.2025 kl 19:24
Bullioncoins
29.01.2025 kl 18:58
2889
Nå er aksjene skikkelig på komisk latterlig og uforståelig billigsalg, bare for å ha sagt det!
Som sagt: Avance Gas er GARANTERT gevinst til dagens kurs. Utbetalingene til aksjonærene er allerede bestemt.
Som sagt: Avance Gas er GARANTERT gevinst til dagens kurs. Utbetalingene til aksjonærene er allerede bestemt.
Bullioncoins
29.01.2025 kl 18:58
2885
Blue Cow Group
17.01.2025 kl 18:55
3760
OK, bytt ut "Lian i DNB" med "analysen til dnb" da? Det er ikke mulig at det er noen andre faktorer ute og går enn den analysen nå som lpg over hele verden synker på børs?
Redigert 17.01.2025 kl 18:55
Bullioncoins
17.01.2025 kl 18:23
3807
Blue Cow Group skrev::
> "pga Lian i DNB?" o.s.v.
Nå er du bare dum og legger dertil ord i andres munn som aldri har blitt sagt.
> "pga Lian i DNB?" o.s.v.
Nå er du bare dum og legger dertil ord i andres munn som aldri har blitt sagt.
Blue Cow Group
17.01.2025 kl 17:25
3864
Dere tar ikke litt av nå da? BW og AGAS ned ca 3,5% på børs utenfor norge i dag, dorian ned 3,5 i går og en ny prosent i dag, pga Lian i DNB?
Det kan ikke tenkes at det heller er pga et 10% fall i FFAs for feb/mars i forgårs og ikke fordi norge er i ferd med å bli nord korea?
Det kan ikke tenkes at det heller er pga et 10% fall i FFAs for feb/mars i forgårs og ikke fordi norge er i ferd med å bli nord korea?
Superoptimist
17.01.2025 kl 17:01
3911
Er det ikke utrolig at "disse" får holde på ustraffet? Er vi på vei til å få et samfunn som Nord Korea, Russland og Kina. USA er jo også på god vei dit!
Bullioncoins
17.01.2025 kl 15:24
3984
Ja, dessverre - de som har minst fra før og taper så det virkelig svir på å lytte til meglere og meglerhusene.
Redigert 17.01.2025 kl 15:24
Månemannen2
17.01.2025 kl 12:26
4137
De fleste nå av de som er på børs vet nok hvordan DNB holder på. Så dette går først og fremst ut over de urutinerte småsparerne.
Bullioncoins
17.01.2025 kl 12:23
4148
Meglernes kursmål blir som vanlig et selvoppfyllende profeti, altså at grunnet hva de sier så skjer nettopp det fordi stor nok saueflokk av aksjonærer lar seg påvirke.
Men legg merke til at når denne har nådd bunnen vil den sprette opp igjen, for da kommer meglerhusene og deres beste kunder på banen og kjøper i bøtter og spann. Legg også merke til at disse kursmålene kom akkurat da aksjekursen begynte å gå høyt, og da ble det FOM hos noen og da var utveien deres å presse kursen tilbake for å komme seg inn til lavere kurs enn å kjøpe til dagens kurs. Det er sånn de holder på. Dere skal se at når det nærmer seg EGF og utbyttedato vil kursene igjen fly avsted opp mot 100 kr, der kursen var før meglerhusene påvirket retningen, og over; 100 kr+ før utbyttedato..
Men legg merke til at når denne har nådd bunnen vil den sprette opp igjen, for da kommer meglerhusene og deres beste kunder på banen og kjøper i bøtter og spann. Legg også merke til at disse kursmålene kom akkurat da aksjekursen begynte å gå høyt, og da ble det FOM hos noen og da var utveien deres å presse kursen tilbake for å komme seg inn til lavere kurs enn å kjøpe til dagens kurs. Det er sånn de holder på. Dere skal se at når det nærmer seg EGF og utbyttedato vil kursene igjen fly avsted opp mot 100 kr, der kursen var før meglerhusene påvirket retningen, og over; 100 kr+ før utbyttedato..
hill
16.01.2025 kl 11:00
4516
Er svært enig med deg - for bankene gjør det som er best for dem selv!
Bullioncoins
15.01.2025 kl 17:19
4880
Alltid noen som biter på dessverre og taper penger som i stedet ender opp i lommene til meglerhusene og deres nære og store kunder. Helt utrolig at den samme svindelen fungerer gang etter gang eller, om det skyldes inkompetanse, at ikke folk lærer seg ikke å lytte til den, det forstår jeg bare ikke.
Sier meglerhusene selg, bør man kjøpe og hamstre aksjer med begge hender, sier meglerhusene kjøp, bør man fort som svint komme seg ut. De gir nemlig ikke disse rådene for å hjelpe deg og meg til å bli rike, vi som ikke betaler dem ett øre, selvsagt ikke, deres elendige råd er lureri og utnyttelse - garantert. Og om det ikke er det, så er det inkompetanse og noen burde få sparken og analyseprogrammene deres burde byttes ut.
Sier meglerhusene selg, bør man kjøpe og hamstre aksjer med begge hender, sier meglerhusene kjøp, bør man fort som svint komme seg ut. De gir nemlig ikke disse rådene for å hjelpe deg og meg til å bli rike, vi som ikke betaler dem ett øre, selvsagt ikke, deres elendige råd er lureri og utnyttelse - garantert. Og om det ikke er det, så er det inkompetanse og noen burde få sparken og analyseprogrammene deres burde byttes ut.
Redigert 15.01.2025 kl 17:23
Superoptimist
15.01.2025 kl 16:50
4937
Er det kjeltringstreker eller inkompetanse? Eller er det virkelighet? Det var da noen som bet riktig på!
Bullioncoins
15.01.2025 kl 16:34
4990
Meglere har ikke for vane å sette seg særlig godt inn i casene de uttaler seg om og å regne på verdiene Avance Gas totalt sitter på og som skal ut til aksjonærene er det bare et fåtall av aksjonærene av oss aksjonærene som har gjort skikkelig, og det har ikke vært så lett, men på bakgrunn av innholdet i meldingen om den ekstraordinære GF ble det straks mye lettere å finpusse tallene om hva som er garanterte penger som vil utbetales oss. Her har megleren som uttaler seg enten ikke sett godt nok etter på tallene eller ikke forholdt seg til innholdet i siste melding, kanskje ikke forventet at den skulle inneholde tall men kun være en innkalling til EGF, eller ikke skjønt og sett det totale bildet. Det er jo umulig å si hvor han tar feil, når han ikke viser frem tallene og utregningen sin men bare lirer av seg et såkalt kursmål, kanskje endog på bestilling av en kunde som ønsker seg inn til lav kurs; det har vi jo sett tusenvis av ganger tidligere: meglerhusene prater kursen ned for storkunde eller seg selv, som så utnytter utløst salgssignal ved å kjøpe, og straks de er inne med ønsket aksjepost kommer nytt kursmål, høyt denne gangen, og så stiger kursen enorm og de selger seg ut igjen med kjempegevinst på nervøse aksjonærers bekostning. Jeg skjønner ikke at noen lenger lytter til denne gjengen og følger deres råd. Det mest lønnsomme er å gjøre stikk motsatt av hva de anbefaler (og ønsker du skal gjøre).
Blue Cow Group
15.01.2025 kl 16:20
5030
Her regner han da altså ikke med de 450m usd som GF handler om som utbytte? 200-og-noen mill pluss BWLPG-aksjer bare?
sverre_stang
15.01.2025 kl 14:30
5162
Analytiker Jørgen Lian i DNB Markets skriver i en fersk analyse at Avance Gas virker overpriset ved dagens markedsverdi av BW LPG.
Lian nedjusterer derfor kursmålet fra 111 til 77 kroner, og nedgraderer anbefalingen fra hold til selg. Aksjen ble omsatt for 94,30 kroner før børsåpning.
Lian nedjusterer derfor kursmålet fra 111 til 77 kroner, og nedgraderer anbefalingen fra hold til selg. Aksjen ble omsatt for 94,30 kroner før børsåpning.
Bullioncoins
14.01.2025 kl 21:43
5452
Gi denne noen dager nå, så kan vi være langt over 100 kr i kurs, mellom 100 kr og 130 kr, etter hvert som flere skjønner at tidenes største utbetalinger er garanterte; alt er 100% sikkert, her er det ikke noe hvis eller om eller noen risiko involvert. Avance Gas er en sikker investering som vil gi et sikkert utbytte nå fremover, mer enn dagens aksjeverdi.
Som før sagt: I tillegg til ovennevnte sum må det huskes utbytter fra BW LPG og aksjer i BW LPG som vil bli delt ut av Avance Gas til aksjonærene og også at det er skip igjen og andre verdier som til slutt vil bli fordelt i mai/juni på toppen av alt som kommer i februar, så om man kjøper aksjer nå og sitter gjennom hele oppgjøret vil det lønne seg heller stort.
Som før sagt: I tillegg til ovennevnte sum må det huskes utbytter fra BW LPG og aksjer i BW LPG som vil bli delt ut av Avance Gas til aksjonærene og også at det er skip igjen og andre verdier som til slutt vil bli fordelt i mai/juni på toppen av alt som kommer i februar, så om man kjøper aksjer nå og sitter gjennom hele oppgjøret vil det lønne seg heller stort.
Superoptimist
14.01.2025 kl 16:02
5680
5. AVANCE GAS: Rederiet som har solgt sine skip kaller inn til ekstraordinær generalforsamling 5. februar 2025 med forslag om å overføre 446,4 millioner dollar til overskuddskontoen i selskapets balanse. «Dette vil gjøre styret i stand til å erklære utbytte og foreta utdelinger så lenge selskapet er solvent, og realisasjonsverdien av eiendelene overstiger forpliktelsene», heter det.
Grusern
14.01.2025 kl 15:54
5702
Forslaget er: vurdere forslaget om å redusere selskapets Share Premium-konto fra USD 446 358 298 til USD null
ved overføring av USD 446 358 298 av aksjepremiekontoen til selskapets bidragsoverskudd
konto med virkning fra eller rundt 5. februar 2025
ved overføring av USD 446 358 298 av aksjepremiekontoen til selskapets bidragsoverskudd
konto med virkning fra eller rundt 5. februar 2025
matjen
14.01.2025 kl 15:26
5742
Grusern skrev Dette blir i så fall 79,- pr aksje
Men 79 kr är egenkapitalen? Det är väl inte kontantbeholdningen?
DividendYield
14.01.2025 kl 13:52
5861
Månemannen2 skrev Vil disse 446 mill. Dollar gå som utbytte? Noen som vet?
Alt skal deles ut til aksjonærene, har kalleklev sagt
Bullioncoins
13.01.2025 kl 19:54
6244
Bullioncoins
13.01.2025 kl 17:46
6451
For oss som kastet oss rundt og hamstret aksjer da avviklingsplanene for Avance Gas ble børsmeldt i august 2024 så blir dette en utbetalingsfest, ingen tvil om det nå; dagens melding fra selskapet klargjør nettopp det. Og endatil vil vi ha mer til gode, fordelte BW LPG aksjer vil vi få samt utbetalt utbytter for disse samt for mer av hva Avance Gas vil holde på helt til mai / juni i år og som først etter det vil bli utbetalt. Vi ser nå klart et samlet utbytte av 170-200 kr til sammen, og endatil fort mer om BW LPG aksjene stiger i verdi, hvilket det er stor sannsynlighet for som vi kommer inn i den gode sesongen for fraktrater etter hvert (husk at de BW LPG aksjene vi mottar velger vi selv når vi vil selge igjen og til hvilken kurs, og i mellomtiden vil vi hvert kvartal motta ytterligere utbytter fra disse).
Redigert 13.01.2025 kl 17:48
-
«
- 1
- 2 »