ZENITH 2025
https://x.com/ladyofaim/status/1876573276128076137?s=46
The Tunisian side is trying to cut their losses and exit on the cheap, currently $180M on the table. Zenith appear determined to hold out for more but the game-changer could be the payment terms. If it become a single lump sum then that could get interesting 🚀 @zenithenergyltd
Hvis dette er sant, vil prisen bevege seg raskt oppover igjen
The Tunisian side is trying to cut their losses and exit on the cheap, currently $180M on the table. Zenith appear determined to hold out for more but the game-changer could be the payment terms. If it become a single lump sum then that could get interesting 🚀 @zenithenergyltd
Hvis dette er sant, vil prisen bevege seg raskt oppover igjen
Redigert i går kl 11:43
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
elnomi
I går kl 11:53
4851
Meget lovende, det var vel en økning på 60MUSD på få dager. Tydelig at ZENA har meget soliide kort på hånd. Bør presse et forlik opp til USD 250-300 innen sommeren 2025? Nå kan kursen igjen ta av over kr 0,70 når investorer tar inn over seg "currently $180M "
Barneskirenn
I går kl 12:11
4852
Bør i så fall for tunisiske myndigheter innen avgjørelse i februar for sak nr. 2. Hvis det vinnes av zenith, bør et forlik bli enda høyere.
Anywhere
I går kl 12:16
4867
Trøbbel med slik nick som "JobPeterson" som kun skriver under ticker ZENA, er at man forsøker å mele et moment med løse rykter. Av en eller annen grunn dukker det opp mange lettpåvirkelige sjeler som blir lette offer for større tradere i slike aksjer som Zena som i prinsippet er et rent play på saker som er utenfor selskapets kontroll. Substansen er i beste fall svært diskutabel. Investering kan man neppe kalle det...Game-playing i beste fall.
Blientotre
I går kl 12:17
4864
Vi vet jo ikke om hvilken sak forliket kommer fra.
Kan det være for sak 3, også vil sak 2 gå ferdig som meldt?
Det er kun sak 3 som er bedt om å bli fremsynet - da retten har bedd Tunisia ha en plan innen 20. januar.
I såfall snakker vi om muligens 300 millioner dollar.
Kan det være for sak 3, også vil sak 2 gå ferdig som meldt?
Det er kun sak 3 som er bedt om å bli fremsynet - da retten har bedd Tunisia ha en plan innen 20. januar.
I såfall snakker vi om muligens 300 millioner dollar.
Redigert i går kl 12:22
Tony83
I går kl 12:33
4789
if there will be a deal, then it will be for all the cases! a complex solution, so to say. There is a strong inclination that if done, then the deal will be done before 20th of January!
HP17
I går kl 12:34
4787
Det må en si, opp 60 millioner USD på kort tid. Pluss 670 millioner NOK lar seg høre, det blir noen «øre» på kursen det og.
Tobias
I går kl 12:36
4774
Jeg følger Lady of Aim på X (Twitter). Det er tydeligvis en person som har innsideopplysninger om prosessen ved voldgiften.
Personen har lagt ut opplysninger i forkant av børsmeldinger fra Zena (vunnet voldgift, tidspunkter i voldgiftsp.etc).
Personen har lagt ut opplysninger i forkant av børsmeldinger fra Zena (vunnet voldgift, tidspunkter i voldgiftsp.etc).
Redigert i går kl 15:35
Mdg1
I går kl 12:41
4728
Det er egentlig litt skummelt.. Liker ikke at noen sitter på opplysninger som andre ikke har. LOA viste jo om resultatet av første sak før det ble børsmeldt. Eller så børsmelder de i ulike kanaler på ulike tidspunkter
Theo19
I går kl 13:18
4575
Hvis dette er sant,hvorfor kommer ikke Zenith med en melding til markedet.Merkelig greier
Dieseldahl
I går kl 13:22
4586
Håper ikke den meldingen kommer før etter børs slutt eventuelt.
Bedre med start på over krona i morgen tidlig : ))
Bedre med start på over krona i morgen tidlig : ))
elnomi
I går kl 13:23
4573
Det er ikke merkelig i det hele tatt. Så lenge det er forhandliger og ingenting er signert så skal selvsagt ikke Zenith børsmelde
Vekst
I går kl 13:32
4476
Volumet øker og det samme med kursen.
Den tøffeste jobben blir å holde på aksjene og holde seg unna salgs knappen for å trade. Plutselig kommer det ny infromasjon/meldinger fra selskapet.
Den tøffeste jobben blir å holde på aksjene og holde seg unna salgs knappen for å trade. Plutselig kommer det ny infromasjon/meldinger fra selskapet.
birol
I går kl 14:49
4277
Må sies. det er overaskende lavt volum i england idag på tweetene fra TLOA
asbjørnsen
I går kl 15:20
4128
Nokon som kjenner til posisjonen til Ladyofaim ?
Kva kontaktar kan vedkommande ha?
Kva kontaktar kan vedkommande ha?
Tobias
I går kl 15:28
4061
Det er tydeligvis en person som har kontakter i miljøet rundt Zena/Tunisia.
Kildene som han har referert fra tidligere i forkant av børsmeldinger fra Zena stemmer overens.
Kildene som han har referert fra tidligere i forkant av børsmeldinger fra Zena stemmer overens.
Tobias
I går kl 15:41
3964
Zena dobler seg i verdi over natten hvis AC/andre bekrefter at det er forhandlinger om forlik.
Fin kjøpsmulighet dette.
Fin kjøpsmulighet dette.
elnomi
I går kl 23:11
3592
Lady of Aim på X (Twitter) er gull verdt å følge!
Spennende dager og uker fremover, treffer Lady of Aim på X nok engang spot on?
Spennende dager og uker fremover, treffer Lady of Aim på X nok engang spot on?
elnomi
I dag kl 11:11
3085
Les deg opp på caset. Vunnet første sak, når er det sak 2 og 3 som gjelder (mange milliarder er kravet). Tunisia ser ut til å ha havnet i en hengemy og risk/reward har aldri vært bedre i ZENA.
Er også verdt å følge LoA på X.
Er også verdt å følge LoA på X.
futureistoday
I dag kl 11:51
2877
Med tanke på siste meldinger fra ladyofaim, hvor det hintes til at det muligens kan komme forliksavtale istand og ferdig iløpet av denne måneden er det helt uvirkelig at det ikke er en eksplosjon av pågang inn i aksjen når man ser på trackrecorden til Ladyofaim angående Zenith.
Vekst
I dag kl 11:59
2834
Enig!
Jeg synes Risk/reward er fryktelig attraktivt og ja, ingenting er sikker enda, men jeg benyttet anledningen å øke beholdningen.
Første jeg venter på som kanskjer kommer først er bekreftet betaling fra sak 1- $9,7mill.
Som kommunisert fra bla. AC selv, Tunisia gjør opp for seg etter en dom.
Jeg synes Risk/reward er fryktelig attraktivt og ja, ingenting er sikker enda, men jeg benyttet anledningen å øke beholdningen.
Første jeg venter på som kanskjer kommer først er bekreftet betaling fra sak 1- $9,7mill.
Som kommunisert fra bla. AC selv, Tunisia gjør opp for seg etter en dom.
Tobias
I dag kl 12:32
2649
Dagens market cap ved aksjekurs 0,70 øre er NOK 257 mill (367 mill aksjer * 0,70).
Zena sin aksjekurs har litt å gå på med et forlik på 180 mill dollar som tilsvarer ca NOK 2,1 mrd
Zena sin aksjekurs har litt å gå på med et forlik på 180 mill dollar som tilsvarer ca NOK 2,1 mrd
Aldara
I dag kl 12:36
2620
Bryter vi den seige motstanden på 70-tallet idag? Det er rolig nå! Rolig før stormen??
Tobias
I dag kl 12:51
2527
Mange aksjer som hat byttet hender de 10 siste børsdager. Det har vært omsatt 176 mill aksjer i perioden.
Broker74
I dag kl 12:51
2516
Fra LadyOfAim nå idag:
Tunisia has a solid track record of honoring every arbitration it has lost, paying out in full. Negotiations are currently in full swing. However, in my view, it would be in their best interest to hold firm and reject anything below $400 million. @zenithenergyltd
Tunisia has a solid track record of honoring every arbitration it has lost, paying out in full. Negotiations are currently in full swing. However, in my view, it would be in their best interest to hold firm and reject anything below $400 million. @zenithenergyltd
Tobias
I dag kl 12:57
2461
hehe......... $400 million , og her surrer vi rundt 0,70 øre (NOK 257 mill)
Aldara
I dag kl 13:01
2440
Som nevnt tidligere skulle jeg like å se dette på noen måte bekreftet fra annet hold i tillegg!
Trucker-22
I dag kl 13:02
2415
Er nok mange som har vært med på AC sin reise over flere år og opplevd fugler på taket, og fått kjenne det på kroppen, så det er nok Show Me The Money
Pih
I dag kl 13:06
2383
Meget rolig i dag. Volumet er så lavt at jeg som er en amatør står for kjøp av 10% av hele dagens volum så langt … det er ikke nødvendigvis positivt da jeg trodde det skulle bli litt trøkk i denne i dag, men satser på at det lønner seg godt noen måneder frem i tid
Aqualight
I dag kl 13:07
2379
400 mill $ (4.518.161.787 nok kr)
= 12,33 nok kr. pr. aktie
Aqualight 🇩🇰🇳🇴
= 12,33 nok kr. pr. aktie
Aqualight 🇩🇰🇳🇴
Broker74
I dag kl 13:11
2335
Helt klart "noen" som prøver å sperre for oppgang for å kunne få tak i aksjer under 0,7. Det er ikke mange som lar seg lure til det, nærmest en stillingskrig. Kjøpere er avventene og lite salg. Så det er kun spm om tid før oppturen videre kommer. godt med en rolig dag så langt. Senere vil man se at alt kjøp under 1 var gull verdt, når vi får meld om forlik og en pen sum der (får håpe det kommer snart)
Tobias
I dag kl 13:14
2308
Ja, ser historikken til AC.
Risk/reward i caset Zena er ganske enkelt nå .Det er utfallet av voldgiften som er substansen til firmaet.
Risk/reward i caset Zena er ganske enkelt nå .Det er utfallet av voldgiften som er substansen til firmaet.
JobPeterson
I dag kl 13:22
2227
“ Tunisia has a solid track record of honoring every arbitration it has lost, paying out in full. Negotiations are currently in full swing. However, in my view, it would be in their best interest to hold firm and reject anything below $400 million. @zenithenergyltd “ lady of aim
Jeg tror vi vil komme til en plutselig enighet, og deretter vil aksjen bli satt i handelsstopp.
Jeg tror vi vil komme til en plutselig enighet, og deretter vil aksjen bli satt i handelsstopp.
Aldara
I dag kl 13:25
2193
Ja, det er dette som er så viktig med å være inne nettopp nå! Jeg tror også på forlik...raskere enn flere tror nettopp grunnet Tunisias dårlige odds samt renten som i tillegg påløper flere hundretusen$$s!
Herman*
I dag kl 13:45
2074
Om Zenith bare hadde bekreftet at de var i aktive samtaler med Tunisiske myndigheter (uten å gå i detaljer), ref opplysningene fra Lady of Aim, hadde kursen gjort et kraftig byks. Hadde nok foretrukket at kursen fikk seg et solid løft før melding om forlik foreligger.
Aldara
I dag kl 13:47
2054
Noen som har kontakt med AC her?? Kan ikke du evt spørre om ikke han kan bekrefte evt samtaler?
Blientotre
I dag kl 14:09
1918
Om ryktene er sann så er det sinnsykt!
Galematias! Her fyker det opp når som helst bare på ryktene!
Galematias! Her fyker det opp når som helst bare på ryktene!
Barneskirenn
I dag kl 14:30
1773
ift. høyest mulig kurs for selskapet, er jeg helt enig i at de burde sende ut en RNS for dette.
Men spørsmålet er om det er lurt for dialogen med motparten. AC har vel vært litt for offensiv rundt dette i tidligere sammenheng..
Men spørsmålet er om det er lurt for dialogen med motparten. AC har vel vært litt for offensiv rundt dette i tidligere sammenheng..
Herman*
I dag kl 14:45
1660
Enig i det, men jeg mente bare at de skulke bekrefte en dialog for å drive litt brannslukking i forhold til hans kommentarer om at han ikke er en tilhenger av forlik. Hvis de går for å kjøre begge rettsakene, tar det jo over 12 mnd før de virkelig store summene eventuelt materialiserer seg. (Selv om en milliard+ kroner til sommeren ikke er å forakte)
Peter Sellers
I dag kl 15:07
1484
@Herman, hvis det er sånn som enkelte hevder her at LOA stort sett har truffet hver gang på sine innlegg så trenger man ikke være rakettforsker for å skjønne at vedkommende har innside info! Tror neppe noen er så flinke til å spå ting, så ja igjen LOA må bli foret med info er nå mitt standpunkt og så lenge det er positive meldinger så ikke meg i mot!! :))
elnomi
I dag kl 15:11
1451
Vil du være med så heng på. Kr 0,73 i dag, spør deg selv om hva kursen kan stå i pr 31.01.25, 01.04.25 og 30.06.25. Det svaret du får avgjør om du kjøper nå på kr 0,73.
Broker74
I dag kl 15:35
1287
kursen burde dobble seg fremover kun på forventninger. For om det ender med forlik på nær $400mill så blir kursen noe helt annet.
Dagens nivå er latterlig billig. Hyggelig for alle som er inne så tidlig. Dett KAN bli meget godt fremover.
her gjelder det å sitte når vi passerer 1 kr , man må huske vi er tidlig inne i denne, det kommer til å gå vesentlig langt høyere når(om) dette forliket blir noe
Dagens nivå er latterlig billig. Hyggelig for alle som er inne så tidlig. Dett KAN bli meget godt fremover.
her gjelder det å sitte når vi passerer 1 kr , man må huske vi er tidlig inne i denne, det kommer til å gå vesentlig langt høyere når(om) dette forliket blir noe
-
«
- 1
- 2 »