ZENITH 2025
https://x.com/ladyofaim/status/1876573276128076137?s=46
The Tunisian side is trying to cut their losses and exit on the cheap, currently $180M on the table. Zenith appear determined to hold out for more but the game-changer could be the payment terms. If it become a single lump sum then that could get interesting đ @zenithenergyltd
Hvis dette er sant, vil prisen bevege seg raskt oppover igjen
The Tunisian side is trying to cut their losses and exit on the cheap, currently $180M on the table. Zenith appear determined to hold out for more but the game-changer could be the payment terms. If it become a single lump sum then that could get interesting đ @zenithenergyltd
Hvis dette er sant, vil prisen bevege seg raskt oppover igjen
Redigert 07.01.2025 kl 11:43
Du mÄ logge inn for Ä svare
Rule
03.02.2025 kl 14:20
9729
Det vil vĂŠre bra - der lĂžber fede renter pĂ„. Jeg tror derfor omvendt at De kommer til at betale hurtigtâŠ
unikum
03.02.2025 kl 14:11
9772
Det er alltid meninger men noe man innkaller til. OgsÄ derfor 2 dager fÞr slikt mÞte setter en emisjon sÄpass hÞyt nÄr vi ser siste mnd oppgang At rabatt mÄ gjÞres til emisjon forstÄr vi som trader og har vÊrt i markedet lenge. Du kan mene det du vil, det gjÞr jeg ogsÄ men jeg sitter ikke uten aksjer pÄ onsdagen.
Trucker-22
03.02.2025 kl 14:00
9830
Du fÄr mÞte opp i gi dem inn. Men baller har AC hvertfall som nettopp har fyllt opp egen lommebok enda en gang og som mÞter en forsamling som nettopp har fÄtt slengt enda en ny emi i fleisen
Anywhere
03.02.2025 kl 13:55
9861
Unikum, hvorfor skal emisjonskurs pÄ 1,34 fortelle at noe er pÄ gang???
Jeg har ikke noe greie med Zenith annet enn at jeg har fortalt om mine gevinsttakinger og oppfordrer uvitende aksjonÊrer (som det dessverre er mange av) om Ä trÞ varsomt. Dette er en aksje som blir sundt-tradet, og mange kan fort bli fanget og oppleve traderkrefter pÄ den vonde mÄten. Sist uke fikk de fleste en del gode opplevelser...og vi visste hvorfor...
Unikum, dersom du hevder at jeg vet akkurat like lite som deg, er jeg tilbÞyelig til Ä vÊre enig, skjÞnner derfor ikke hvordan du kan pÄstÄ en del ting som OM du vet en god del....
Jeg har ikke noe greie med Zenith annet enn at jeg har fortalt om mine gevinsttakinger og oppfordrer uvitende aksjonÊrer (som det dessverre er mange av) om Ä trÞ varsomt. Dette er en aksje som blir sundt-tradet, og mange kan fort bli fanget og oppleve traderkrefter pÄ den vonde mÄten. Sist uke fikk de fleste en del gode opplevelser...og vi visste hvorfor...
Unikum, dersom du hevder at jeg vet akkurat like lite som deg, er jeg tilbÞyelig til Ä vÊre enig, skjÞnner derfor ikke hvordan du kan pÄstÄ en del ting som OM du vet en god del....
Redigert 03.02.2025 kl 13:57
Anywhere
03.02.2025 kl 13:45
9901
Blientotre, det ledelsen gjorde for noen uker siden var Ä omgjÞre et lÄn til en betydelig aksjeandel. Det gir ikke mer cash i kassen til selskapet, sÄ at det trengtes pÄfyll er pÄ det rene. Det kan vÊre lenge fÞr man ser pengene fra den vunnede sak nr 1. Tunisia vil vise sin uenighet i dommen ved ikke Ä betale i lang tid....
Redigert 03.02.2025 kl 13:47
E Desperados
03.02.2025 kl 13:20
10037
Det var faktisk flere som nevnte fÞr helgen at de skulle til Oslo/Stockholm med lua i hÄnda for Ä hente penger. Tror jammen meg de hadde rett. Men sÄ gikk kursen sÄ ekstremt mye opp at det var muligheter for Ä fÄ ordnet det med eksisterende investorer. Overrasker meg ikke et sekund om Premier Miton Group solgte aksjer pÄ 1,8/1,9 fordi de hadde fÄtt tilbud om Ä spytte inn i en emisjon til 1,34. Nei, dette her er risky business sÄ lenge AC kan trykke sÄ mange aksjer han vil i en emisjon til seg selv og vennene sine under pÄskudd av at man trenger penger.
Blientotre
03.02.2025 kl 13:17
10010
Jeg hÄper det er noen hissige aksjonÊrer som mÞter opp pÄ mÞtene til uken - og fÄr satt ledelsen godt pÄ plass mens dem har muligheten!
Blientotre
03.02.2025 kl 13:12
9917
Det skrives mye fra de som mente de hadde rett med Ă„ advare.
Men denne syke emisjonen var det faktisk ingen som kunne forutse skulle komme.. Hva i helvette er det som skjer egentlig - for bare 20 dager siden ga de et lÄn mot aksjer som skulle holde til sakene var gjennomgÄtt!
Men denne syke emisjonen var det faktisk ingen som kunne forutse skulle komme.. Hva i helvette er det som skjer egentlig - for bare 20 dager siden ga de et lÄn mot aksjer som skulle holde til sakene var gjennomgÄtt!
Peter Sellers
03.02.2025 kl 12:39
10048
@HP17, hittil sÄ er det omsatt 25,5 mill aksjer ergo sÄ har disse aksjene byttet eiere sÄ hvorfor folk panikk selger er for meg en gÄte iom at det skal vÊre investor mÞte pÄ onsdag og sannsynligheten for at det kommer noe positivt er jeg ikke i tvil om, hvorfor bruke tid h i Oslo og i Stockholm dersom det ikke er vyer med hold i??
Peter Sellers
03.02.2025 kl 12:30
10063
@uniku, jeg tenker at nÄr ledelsen kjÞper aksjer til emipris 1,34 sÄ er det min oppfatning at det selvfÞlgelig er noe positivt pÄ onsdag, det forteller meg at de har trua sÄ ingen grunn til Ä panikk selge her, dette blir bra etter hvert:))
Trucker-22
03.02.2025 kl 12:21
10074
Det gjenstÄr Ä se...Mr GrÄdig kan ikke si noe som helst ang. utviklingen i zenith, det er det bare bÞrsmeldinger som kan fortelle. Men Mr. GrÄdig er veldig dyktig til Ä bruke adm. kost. Det kan dere klappe for i salen sÄ blir han nok stolt
HP17
03.02.2025 kl 12:16
10098
AC kaller ikke inn til 2 ekstraordinÊre mÞter pÄ 4 timer gitt det er "ingenting". Og AC kjÞper heller ikke hele 5,2 millioner nye aksjer til kr 1.34 om det er "ingenting" som kan forventes positivt i tiden fremover. Mr. Andrea Cattaneo, Chief Executive Officer & President of Zenith, has participated in the Placement by subscribing for 5,242,537 New Common Shares
Trucker-22
03.02.2025 kl 12:08
10129
Forvent ingen ting pÄ onsdag...Ingenting. Og sÄ blir det jo digg for svenskene som mÄ vente enda en dag pÄ ingenting.
unikum
03.02.2025 kl 11:39
10194
Du veit akkurat like lite som meg! Men nÄr de setter kursen pÄ 1,34 forstÄr til og med du at noe er pÄ gang. Bonusen vil komme, de som selger disse dager vil gÄ glipp av mye penger. Fint med bra omsetning slik at mange kan nullstille sin portefÞlje. Og hva er greia din uten at du har shortet aksjen og sitter med mÞrke rÞde tall?
Mdg1
03.02.2025 kl 11:36
10204
Det stemmer, men sÄ langt har AC alltid tatt nok aksjer til Ä beholde samme prosentvise eierskap i selskapet. SÄ han blir ikke utvannet slik andre aksjonÊrer blir. Han tar dog ikke mere av kaka siden han ikke Þker eierandelen
jantt
03.02.2025 kl 11:32
10200
Mener det er svinestreg de har lavet her for selv at fÄ billige aktier. HÄber dÊlme de snart kommer med godt nyt der kan fÄ kursen op igen
Anywhere
03.02.2025 kl 11:12
10278
Unikum, du lover bonus pÄ onsdag, sÄ hva om det ikke skjer noe, hva er garantiene dine verdt??
Dette vet du jo absolutt ingenting om!! Face it!
Dette vet du jo absolutt ingenting om!! Face it!
Redigert 03.02.2025 kl 11:13
TheLondonOiler
03.02.2025 kl 11:10
10299
https://www.investmentweek.co.uk/news/4385220/premier-miton-profits-fall-22-chair-advocates-return-active-management
Miton are in need of cash, they are not performing well financially in general and they have done well here so they took some money off the table. When a company is struggling like Miton you have to improve your balance by any means necessary. Either way looks like long term investors have taken more shares so the share price will only go up from the raising price.
Miton are in need of cash, they are not performing well financially in general and they have done well here so they took some money off the table. When a company is struggling like Miton you have to improve your balance by any means necessary. Either way looks like long term investors have taken more shares so the share price will only go up from the raising price.
Fjellbris
03.02.2025 kl 11:07
10306
Enig i at 1,34 bÞr fungere som ny bunn, og fÄr se om jeg kjÞper meg inn igjen rund der om muligheten byr seg :-)
Fjellbris
03.02.2025 kl 11:03
10318
Hei Pensjon,
Grattis med flott utgang. Var ikke meningen Ä fremstille deg som dum nei, mente bare aksjen kunne gÄ mer pÄ fredag. Det gjorde den ogsÄ opp til 1,95 fÞr den falt pÄ slutten. SÄ kom Trump og toll brÄket i helgen pÄfulgt av emi melding i dag a 1,34 = det var lurt av deg Ä selge pÄ 1,82. Jeg lettet meg ogsÄ en del del fÞr helgen, og resten gikk ut i dag pÄ 1,45. Har tjent godt pÄ denne, og enig i at ikke noe vokser inn i himmelen og alltid riktig Ä ta gevinst fÞr det er for sent.
Lykke til videre, blir turbulent pÄ bÞrs fremover, men slik er det jo, ikke minst ogsÄ med en lÞs kanon pÄ dekk i USA.
Grattis med flott utgang. Var ikke meningen Ä fremstille deg som dum nei, mente bare aksjen kunne gÄ mer pÄ fredag. Det gjorde den ogsÄ opp til 1,95 fÞr den falt pÄ slutten. SÄ kom Trump og toll brÄket i helgen pÄfulgt av emi melding i dag a 1,34 = det var lurt av deg Ä selge pÄ 1,82. Jeg lettet meg ogsÄ en del del fÞr helgen, og resten gikk ut i dag pÄ 1,45. Har tjent godt pÄ denne, og enig i at ikke noe vokser inn i himmelen og alltid riktig Ä ta gevinst fÞr det er for sent.
Lykke til videre, blir turbulent pÄ bÞrs fremover, men slik er det jo, ikke minst ogsÄ med en lÞs kanon pÄ dekk i USA.
Redigert 03.02.2025 kl 11:04
unikum
03.02.2025 kl 10:38
10192
NÄr de satt emi pÄ 1,34 sÄ er jo det selvsagt bunnen nÄ. Bonusen kommer til onsdag om ikke folk forstÄr dette. Noen som tror det kommer meldingen sÄ kan kjÞre kursen enda lavere ? Tenker man bÞr sitte i ro eller handle seg inn igjen fÞr det braker lÞs. Ingen endringer i bildet bare at selskapet bÞr ha litt likvid gjennom voldgift sakene.
Storms
03.02.2025 kl 10:37
10153
Tak for infoâŠ
AC nÊvner at Zena ikke vil udsende flere emi til at styrke driftkapital, men emnet mÄ gennemgÄs onsdag - torsdag for at give marked vished om hvad ledelsen tÊnker omkring dette.
âJeg er ogsĂ„ glad for at kunne bekrĂŠfte, i betragtning af de aktiviteter, vi i Ăžjeblikket forfĂžlger, at vi ikke ser noget behov for yderligere egenkapitalrejsning, fĂžr ICC-2-voldgiftskendelsen er udstedtâ
AC nÊvner at Zena ikke vil udsende flere emi til at styrke driftkapital, men emnet mÄ gennemgÄs onsdag - torsdag for at give marked vished om hvad ledelsen tÊnker omkring dette.
âJeg er ogsĂ„ glad for at kunne bekrĂŠfte, i betragtning af de aktiviteter, vi i Ăžjeblikket forfĂžlger, at vi ikke ser noget behov for yderligere egenkapitalrejsning, fĂžr ICC-2-voldgiftskendelsen er udstedtâ
Redigert 03.02.2025 kl 10:38
E Desperados
03.02.2025 kl 10:30
10138
Det var 366M aksjer i oktober, nÄ er det 445M aksjer. Etter den siste emisjonen sÄ fÄr alle krav pÄ 7 % mindre av erstatningen enn hva var tilfelle pÄ fredag. SÄ kan man jo bare spekulere i hvor mange flere emisjoner som kommer etterhvert som det nÊrmer seg jackpot.
Anywhere
03.02.2025 kl 10:29
10108
Fjellbris ville ikke hÞre pÄ mine advarsler heller, mente det bare var for Ä forsÞke Ä bidra til kurspress ned. Med alle de gode meldingene som skulle komme i helgen, samt alle forlikene som skulle skje i dag og i morgen, sÄ ville kursen gÄ til 3-5 kroner innen investormÞter pÄ onsdag og torsdag.
Man mÄ skille mellom sannhet og fullstendig hakkane luftbaserte rykter i markedet. De store traderne utnytter denne dÄrskapen fullt ut og det ser vi eksempler pÄ i Zena, som vi har sett sÄ ofte fÞr.
Man mÄ skille mellom sannhet og fullstendig hakkane luftbaserte rykter i markedet. De store traderne utnytter denne dÄrskapen fullt ut og det ser vi eksempler pÄ i Zena, som vi har sett sÄ ofte fÞr.
Trucker-22
03.02.2025 kl 10:27
9999
Det mÄ da vÊre mulig for zenith Ä ta opp lÄn i andre finansinstitusjoner, men denne grÄdigheten er ikke nok langt i fra slutt. Om det skulle vise seg at zenith nÄr frem i sine voldgiftssaker, sÄ er det bare Ä tenke pÄ et tall som ledelsen vil bevilge seg selv i bonuser
Pensjon
03.02.2025 kl 10:21
9869
Hei Fjellbris.
Som gammel og erfaren solgte jeg alt fÞr helgen til 1,82. Advarte for akkurat det som skjer nÄ,
Du framstilte meg som «dum», og at Zena ville stige raskt denne uken. Tror investorer skal vÊre
forsiktige med Ä fÞlge dine rÄd i framtida.
Mvh gammel pensjonist
Som gammel og erfaren solgte jeg alt fÞr helgen til 1,82. Advarte for akkurat det som skjer nÄ,
Du framstilte meg som «dum», og at Zena ville stige raskt denne uken. Tror investorer skal vÊre
forsiktige med Ä fÞlge dine rÄd i framtida.
Mvh gammel pensjonist
Storms
03.02.2025 kl 10:20
9822
Men der bliver jo lÞbene udstedt flere og flere aktier, sÄ antal aktier stiger vel for hver emi, eller tager jeg fejl her?
Lidt overrasket over retsagen ikke er fastsat pĂ„ dato endnu. AC skriver âforventesâ
âDen sidste fase af ICC-2-voldgiften, med samlede krav pĂ„ cirka 130 millioner USD, forventes at finde sted i den sidste del af februar 2025â
Lidt overrasket over retsagen ikke er fastsat pĂ„ dato endnu. AC skriver âforventesâ
âDen sidste fase af ICC-2-voldgiften, med samlede krav pĂ„ cirka 130 millioner USD, forventes at finde sted i den sidste del af februar 2025â
Redigert 03.02.2025 kl 10:26
E Desperados
03.02.2025 kl 10:15
9812
Det er jo per nÄ ikke noe tak pÄ antall aksjer som kan trykkes ved en emisjon (i motsetning til ordentlige selskaper) sÄ her risikerer man jo at nesten all profitten havner i lomma pÄ AC og hans venner.
Mdg1
03.02.2025 kl 10:14
9788
Ledelsen har ikke Ăžkt eierskapet i emisjonene. De har bare sĂžrget for Ă„ holde eierskapet likt som det var. AC har kanskje Ăžkt bittelitt.
Storms
03.02.2025 kl 10:12
9777
Problemestilling med lĂžbene emi kan vĂŠre at erstatning udregnet i kroner bliver mindre og mindre for hver emi.
Fint nok ledelsen inv og fÄr aktier, men det udvandre lÞbene kurs og mulig erstatningsbelÞb.
HĂ„ber dette bliver gennemgĂ„et pĂ„ onsdag og torsdag, da der er vigtig hvorledes ledelse ser pĂ„ dette problemstillingâŠ
Fint nok ledelsen inv og fÄr aktier, men det udvandre lÞbene kurs og mulig erstatningsbelÞb.
HĂ„ber dette bliver gennemgĂ„et pĂ„ onsdag og torsdag, da der er vigtig hvorledes ledelse ser pĂ„ dette problemstillingâŠ
Fjellbris
03.02.2025 kl 10:00
9896
Solgte meg ogsÄ ut pÄ 1,45 som deg nÄr jeg sÄ at de har satt emisjon nÄ i helgen. Sier meg ogsÄ fornÞyd med gevinsten og gir meg her fÞr den forsvinner:-)
Anywhere
03.02.2025 kl 09:56
9868
De emitterer som fulle sjĂžfolk for tiden, og forsĂžker Ă„ berike nĂŠre forbindelser.
Den governancen som selskapet presenterer bÞr man ikke spandere sÄ veldig mye tillit pÄ, men det har jeg skrevet nok om.
Jeg kan ikke pÄstÄ annet enda enn at her mÄ man vÊre forsiktig, og alle advarsler om at det ikke skjedde noe positivt i helgen selv om noen hadde sett en tunisier i London pÄ torsdag, var jo berettiget. Ikke tro at det kommer noe veldig avklarende fÞr investormÞet onsdag og torsdag fra i dag heller.
Den governancen som selskapet presenterer bÞr man ikke spandere sÄ veldig mye tillit pÄ, men det har jeg skrevet nok om.
Jeg kan ikke pÄstÄ annet enda enn at her mÄ man vÊre forsiktig, og alle advarsler om at det ikke skjedde noe positivt i helgen selv om noen hadde sett en tunisier i London pÄ torsdag, var jo berettiget. Ikke tro at det kommer noe veldig avklarende fÞr investormÞet onsdag og torsdag fra i dag heller.
Trucker-22
03.02.2025 kl 09:53
9919
Reise pÄ business Class den lange veien for Ä fortelle hva pengene skal gÄ til. Hvorfor ikke sende ut en RNS som zenith er sÄ flinke til. AC skal vel gÄ med hatten Ä tigge enda mer penger.
HÄper noen er tÞffe nok til Ä blÄse brillene av nesen hans under mÞtet
HÄper noen er tÞffe nok til Ä blÄse brillene av nesen hans under mÞtet
Redigert 03.02.2025 kl 09:55
E Desperados
03.02.2025 kl 09:53
9905
Jeg dumpet alle mine aksjer pÄ 1,45 og sa meg fornÞyd med 250' i profit pÄ 2,5 uke. Skal ha denne pÄ monitoren, men den skal jammen meg bli billig for at jeg tar noen nye lodd. Det var en som advarte mot at det ikke var satt noen grense for hvor mange aksjer som kunne trykkes ved emisjon, og nÄ skjÞnner jeg hvorfor. Lukter griseemisjon lang vei til hele ledelsen rett fÞr det blir avgjort noe her sÄnn at de fÄr hele potten selv. Makan til useriÞse greier...
Fjellbris
03.02.2025 kl 09:45
9887
Er det info om hva pengene skal gÄ til de skal informere om pÄ onsdag?
âŠâŠ
ZENITH ENERGY: Selskapet melder at det har gjort en rettet emisjon/gjeldskonvertering mot eksisterende aksjonÊrer og ledelse pÄ 40 MNOK til kurs NOK 1,34. Det tilsvarer en rabatt pÄ 22% i fothold til fredagens sluttkurs.
âŠâŠ
ZENITH ENERGY: Selskapet melder at det har gjort en rettet emisjon/gjeldskonvertering mot eksisterende aksjonÊrer og ledelse pÄ 40 MNOK til kurs NOK 1,34. Det tilsvarer en rabatt pÄ 22% i fothold til fredagens sluttkurs.
HP17
03.02.2025 kl 09:38
9848
UerfarenInvest skrev Fikk faktisk Ăžkt beholdningen til under emisjonspris, meget fornĂžyd :)
Tok ogsÄ en liten pot pÄ dagens fall i starten. Tenker det var litt panikksalg og stopp loss til morgenen. Det roer seg nok utover dagen i dag og fokuset rettes mot mÞtene onsdag og torsdag samt det som skjer videre her. Spennende tider er det ihverfall uansett hva en tror skjer videre.
Gullit
03.02.2025 kl 09:27
9914
Nok ett sterkt signal til markedet. Hvor hĂžyt opp igjen skal vi. SkjĂžnner ikke disse panikksalgene. No det begynner
UerfarenInvest
03.02.2025 kl 09:07
9979
Billyjojimbob skrev Mh 1,295
Fikk faktisk Ăžkt beholdningen til under emisjonspris, meget fornĂžyd :)
Trucker-22
03.02.2025 kl 08:59
9972
Det er altsÄ fra sine egne en skulle fÄ nedsalget. Tror disse som skal pÄ mÞtet i Oslo bÞr stille ledelsen knallhardt til veggs og fÄ slutt pÄ grÄdigheten i dette selskapet som det ser ut at ingen ende vil ta. Hvorfor fÄr ikke tÄlmodige aksjonÊrer noen gang tilgang til emisjoner i grÄdigheteselskapet, jo fordi her tar ledelsen alt selv
Redigert 03.02.2025 kl 08:59
LV-Invest
03.02.2025 kl 08:41
9903
Dette forklarer vel da nedsalget fredag. Det ble tatt ut solid gevinst, som ble puttet inn i emi.
Storms
03.02.2025 kl 08:36
9925
Med denne emi tror jeg ikke pÄ noget forlig eller lign inden onsdag eller torsdag og hvorfor 2 emi sÄ tÊt pÄ hinanden?
Fint den er pĂ„ 1.34, men pĂ„ kort sigt skal vi ikke forvente magisk kursrejseâŠ
Med spÊndt pÄ hvad de dÄ vil fortÊlle os pÄ onsdag - torsdag.
Fint den er pĂ„ 1.34, men pĂ„ kort sigt skal vi ikke forvente magisk kursrejseâŠ
Med spÊndt pÄ hvad de dÄ vil fortÊlle os pÄ onsdag - torsdag.
Redigert 03.02.2025 kl 08:38
Barneskirenn
03.02.2025 kl 08:34
9881
HÄper de som deltar pÄ mÞtet skal stille gode spÞrsmÄl om status rundt saken mot SMP i Paris og Congo.
HMPInvest
03.02.2025 kl 08:28
9835
Dagens Börs reiterate short term target 3-5 kr, this morning. Exciting time ahead.
Gullit
03.02.2025 kl 08:27
9809
Finansiering pĂ„ plass. Da kan det bli meget spennende mĂžte pĂ„ Onsdag!! Er vel en av fĂ„ aksjer som ikke er berĂžrt av handelskrigen. Kan bli mye rĂždt i dagâŠ
Vekst
03.02.2025 kl 08:19
9911
Da har selskapet hentet totalt 70 mill. kr pÄ 1 mnd og videre emisjon er utelukket for en god stund. Smart trekk Ä sikre selskapet "sufficient" med kapital fremover.
Emisjon satt til 1,34kr kan derfor ansees som en ny "bunn". til 22% rabatt (til irritasjon for sikkert noen)
Venter fortsatt pÄ avklaring rundt tilkjente belÞp pÄ $9,7mill. Selskapet vil med dette ha nesten 200mill pÄ konto.
MEN, jeg tror belĂžpet blir en del av forliket.
"The final stage in respect of the ICC-2 arbitration, with total claims in the amount of approximately US$130 million, is expected to take place during the latter part of February 2025.
I am also pleased to confirm, in consideration of the activities we are currently pursuing, that we do not foresee the need for any additional equity capital raising prior to the issuance of the ICC-2 Arbitration decision.â
Separately, the final court hearing in respect of the Paris Commercial Court case against SMP Energies by the Companyâs fully owned subsidiary, with total claims in the amount of approximately US$9 million, is expected to take place by the end of March/ early April 2025."
SÄ, hva skal de snakke om pÄ deres 4 timer lange investormÞte fÞrstkommende Onsdag og Torsdag?
OppkjĂžp av nye felt?
Forlik?
Emisjon satt til 1,34kr kan derfor ansees som en ny "bunn". til 22% rabatt (til irritasjon for sikkert noen)
Venter fortsatt pÄ avklaring rundt tilkjente belÞp pÄ $9,7mill. Selskapet vil med dette ha nesten 200mill pÄ konto.
MEN, jeg tror belĂžpet blir en del av forliket.
"The final stage in respect of the ICC-2 arbitration, with total claims in the amount of approximately US$130 million, is expected to take place during the latter part of February 2025.
I am also pleased to confirm, in consideration of the activities we are currently pursuing, that we do not foresee the need for any additional equity capital raising prior to the issuance of the ICC-2 Arbitration decision.â
Separately, the final court hearing in respect of the Paris Commercial Court case against SMP Energies by the Companyâs fully owned subsidiary, with total claims in the amount of approximately US$9 million, is expected to take place by the end of March/ early April 2025."
SÄ, hva skal de snakke om pÄ deres 4 timer lange investormÞte fÞrstkommende Onsdag og Torsdag?
OppkjĂžp av nye felt?
Forlik?
HP17
03.02.2025 kl 08:13
9950
Billyjojimbob skrev https://newsweb.oslobors.no/message/637570 1,34đ
Opp 100% pÄ fÄ uker og det forteller alt om hvordan de investorene som gikk inn i denne kapitalinnhentingen tror om kursen. De gÄr nok ikke inn for +30%-50%, de ser nok den betydelige oppsiden som kan komme fremover?
Billyjojimbob
03.02.2025 kl 08:09
6300