ZENITH 2025
https://x.com/ladyofaim/status/1876573276128076137?s=46
The Tunisian side is trying to cut their losses and exit on the cheap, currently $180M on the table. Zenith appear determined to hold out for more but the game-changer could be the payment terms. If it become a single lump sum then that could get interesting 🚀 @zenithenergyltd
Hvis dette er sant, vil prisen bevege seg raskt oppover igjen
The Tunisian side is trying to cut their losses and exit on the cheap, currently $180M on the table. Zenith appear determined to hold out for more but the game-changer could be the payment terms. If it become a single lump sum then that could get interesting 🚀 @zenithenergyltd
Hvis dette er sant, vil prisen bevege seg raskt oppover igjen
Redigert 07.01.2025 kl 11:43
Du må logge inn for å svare
Bullfight
18.02.2025 kl 11:59
4621
Får inderlig håpe de er ute nor meldingen kommer, ikke glem at sak 2 vi venter på er juridisk identisk med sak 1, det er bare å laste
Trucker-22
18.02.2025 kl 12:02
4611
Det kommer ikke noe forlik fra Tunisia det er dem altfor tjukke i hodet til å skjønne. I deres hode så vinner de sakene og kjører på til "The bitter end".
Går ikke det, så finner de på et eller annet som å øke skattene f.eks. slik at zenith må betale mye i skatt tilbake. Husk på at dette er kjeltringer og dem har ikke til hensikt å selge seg gratis.
Inntil det evnt. kommer penger på konto, og for ikke å snakke om hvor mye?, så har jeg null tro på AC sin store ord. At en CEO roper ut 3000% i markedet før sakene er ferdig behandlet og det foreligger en kjennelse er uhørt.
Går ikke det, så finner de på et eller annet som å øke skattene f.eks. slik at zenith må betale mye i skatt tilbake. Husk på at dette er kjeltringer og dem har ikke til hensikt å selge seg gratis.
Inntil det evnt. kommer penger på konto, og for ikke å snakke om hvor mye?, så har jeg null tro på AC sin store ord. At en CEO roper ut 3000% i markedet før sakene er ferdig behandlet og det foreligger en kjennelse er uhørt.
Redigert 18.02.2025 kl 12:12
Bullfight
18.02.2025 kl 12:10
4578
Internasjonal lov og rett som gjelder, alternativet er at Tunisia ikke får internasjonale selskaper inn på investering i landet.
Blientotre
18.02.2025 kl 12:27
4542
Men allikevel sitter du her som en av de med flest innlegg om Zenith. Det gir mening for en som ikke er interessert.
MC Axel
18.02.2025 kl 13:13
4420
I agree!
Remember that the management has a conversion and emi share price of 1.02 NOK ((conservative estimate (share price 0.685 and 1.34 NOK))
When I sold last time, it was only because one of the professional investors sold, otherwise I would have chosen to sit still.
From what I have read regarding the Zenith case, my conclusion is that they have a strong case
And last but not least, Zenith is well financed
Most of those who were in from 0.16 NOK have sold, so it must be assumed that those who are now in the Zenith share are new investors and that tends to strengthen the share
Good luck
What do you think about Zenith?
Remember that the management has a conversion and emi share price of 1.02 NOK ((conservative estimate (share price 0.685 and 1.34 NOK))
When I sold last time, it was only because one of the professional investors sold, otherwise I would have chosen to sit still.
From what I have read regarding the Zenith case, my conclusion is that they have a strong case
And last but not least, Zenith is well financed
Most of those who were in from 0.16 NOK have sold, so it must be assumed that those who are now in the Zenith share are new investors and that tends to strengthen the share
Good luck
What do you think about Zenith?
Redigert 18.02.2025 kl 13:17
unikum
18.02.2025 kl 13:43
4352
Tony83 skrev why not before?
Her må begge parter få lagt frem sine dokumenter som vil belyse sin side. Garantert så har begge sider sterke kort både for og imot. Spørsmål som vil bli stilt fra dommere vil bli lagt vekt på under forhandlinger og etterkant. I frisk minne at sak 1 er vunnet så kan det dras linker til dette. Mest sannsynlig vil også dommere forslå at partene forhandler seg imellom, om det skulle være gjensidige forståelse for krav. Rettigheter er tatt fra selskapet det er viktig å forstå. Sak 2 er uhyrlig viktig, vinnes den da snakker vi.. Begynnelsen av Mars tror jeg partene kan enes eller så går det hele veien men det tror ikke jeg på.
Mdg1
18.02.2025 kl 14:23
4245
Det stemme rikke at begge har kort på hånden. Zenith hadde rett på lisensen i 25 år. De var godkjent operatør og hadde fått godkjent kjøpet. Tunisia har faktis ingen kort på hånden. Derfor AC snakker som om seier er garantert. Klarer ikke forestille meg annet enn seier, men kan gi Tunisia 10% sjanse bare for tvilen sin skyld. Det blir som at norske stat skulle ta ekkofisk fra total og gi det til equinor. Bare litt mindre skala
Redigert 18.02.2025 kl 14:25
unikum
18.02.2025 kl 15:18
4128
Den juridiske delen av rettigheter skal belyses og ta stilling til nå. Zena har garantert bedre betingelser inn i saken, så må den økonomiske forhandles om. Her er det nok ikke stor enighet pdd . Vinkles dette inn fra dommer standen at Tunisia har brutt alle deres rettigheter bør de åpne opp for forhandlinger. Jeg er nesten full lastet så det ikke er noen tvil rundt det.
Vi ser samtidig at omsetningen har falt i siste ukene, deretter betyr at mange er nå fornøyd å sitter å venter. Kun stort sett kun små handler men store utslag
Vi ser samtidig at omsetningen har falt i siste ukene, deretter betyr at mange er nå fornøyd å sitter å venter. Kun stort sett kun små handler men store utslag
Redigert 18.02.2025 kl 15:21
Fluefiskeren
18.02.2025 kl 15:36
4080
Merkelig at Tunisia har satt seg i denne posisjonen. Panoro har også assets der med en samlet produksjon på net 1540 bopd.
Har vært litt rart her også, men de får da betalt.
Har vært litt rart her også, men de får da betalt.
unikum
18.02.2025 kl 16:20
3970
rischioso skrevInnlegget er slettet
Godt sig med nesten ikke omsetningen utenom når aksjen stiger. Merkelig dette ja for tradere..
unikum
18.02.2025 kl 17:59
3728
rischioso skrevInnlegget er slettet
Skulle den gå under krona så skal du få "flink" stemplet. Ikke mange inne her som har lenger så lavt snitt. Selger man nå så er det nok reint tap, det er vel kanskje ikke så ukjent? Det er vel samme for deg, om du igjen noen penger å handle for uansett?
Du evnet vel idag å se da kursen steg opp til 1,11 og sto for 80% av omsetningen mens ned var det rimelig kleint. Om folk blir med på det for stå for deres egen greie.
Bunnen finner nok de færreste av oss og som regel små poster.
Du evnet vel idag å se da kursen steg opp til 1,11 og sto for 80% av omsetningen mens ned var det rimelig kleint. Om folk blir med på det for stå for deres egen greie.
Bunnen finner nok de færreste av oss og som regel små poster.
Redigert 18.02.2025 kl 18:00
JanH
18.02.2025 kl 21:02
3381
Det er jo veldig mange med snitt under krona. De som kjøpte før jul har ikke betalt mer enn maks 0,47 kr. Altså, 47 øre: Og de som kjøpte i november betalte 21 øre.
Allroad18
18.02.2025 kl 22:31
3178
Jeg har som sagt sittet på aksjen i snart 5 år, og jeg begynte i det små. Jeg har kjøpt til mange ulike kurser, både før og etter spleisen, så jeg vil nok tro at mange av veteranene ikke har så lavt snitt under krona. De heldige og de med flaks kjøpte seg inn under 0,2 og kan fremdeles selge med en pen gevinst. Jeg ser ikke så mye på dagens kurs og bryr meg lite om den ligger litt under eller over 1,-. Det kan vurderes å selge når den bikker mellom NOK 3,- og 4,-
Nilsok
18.02.2025 kl 22:42
3141
Er fasinerende å se at mange fortsetter å mate
trollet Riskokeren. Mannen har jo null troverdighet, så kan ikke folk bare slutte å kommentere.
trollet Riskokeren. Mannen har jo null troverdighet, så kan ikke folk bare slutte å kommentere.
Blientotre
18.02.2025 kl 22:49
3138
Jeg er enig med deg Allroad - om det er litt under eller over krona nå i denne prosessen har ingen betydning. Vi skal mye høyere utover året.
Jeg mater trollet for det er mange nye små-investorer som kommer til å se innleggene hass, og de vil bli skeptiske av å se hva han skriver. Derfor er det viktig å få påpekt at han spiller et skittent spill for egen vinning innen trading.
Jeg mater trollet for det er mange nye små-investorer som kommer til å se innleggene hass, og de vil bli skeptiske av å se hva han skriver. Derfor er det viktig å få påpekt at han spiller et skittent spill for egen vinning innen trading.
kurthelg
18.02.2025 kl 23:49
3067
Enig med deg og andre som har vært her noen år. For min del drøye fire. Hatt noen tunge dager de siste år på det meste ca 90% i minus. Men stort sett kjøpt videre i nedgang. Nå i pluss. Men selger ikke en eneste aksje før vi har fått resultat nå til sommer 25 og neste avgjørelse i 26.Eller en ok løsning på forlik. Den kan komme når som helst.
Good luck dere som har vært tolmodige
Good luck dere som har vært tolmodige
Fjellbris
19.02.2025 kl 00:00
3058
Støttes også, ref alle dere som har vært med lenge og som overser støyen fra traderne og sitter rolig til sak 2 og 3 er avgjort👏👍
Om kursen nå er +/- kr 1 spiller null rolle om man evner å se 6-12 måneder frem og da kan innkassere kr 5-15. Og forlik kan komme mye tidlege enn det…..😉
Om kursen nå er +/- kr 1 spiller null rolle om man evner å se 6-12 måneder frem og da kan innkassere kr 5-15. Og forlik kan komme mye tidlege enn det…..😉
kim2002
19.02.2025 kl 08:58
2751
Ja, helt enig. Sitter godt plantet med snitt 0,49 og 1,3 mill aksjer. Rører ikke en eneste før sak 2 er unnagjort. Er den positiv så ligger veien åpen frem mot sak 3. Lykke til alle tålmodige. Ps: støyen på denne tråden er jeg knekkende likegyldig til.
patek5146
19.02.2025 kl 09:03
2727
Helt enig, har været med siden 2021 med et GAK på 0,65, så sidder helt roligt og kan fint vente nogle måneder eller indtil start af 2026, ignorer de par idioter der ikke har noget begreb om hvad der foregår
Anywhere
19.02.2025 kl 09:15
2668
Det er en viss fare i å kalle dem som mener noe annet enn deg for idioter og påstå at de ikke har begrep om hva som foregår. Det fortoner seg litt trumpisk for meg, og slår fort tilbake som en merkelapp på en selv.
Nå man bombastisk forteller en historie om aksjen der man er skråsikker på at aksjen skal stå i 5-15 kroner om et år og derfor ikke bryr seg om hva aksjen står i nå, ei heller hva selskapet så langt i historien har klart å få til, da er det god grunn til bekymring.
Å klamre seg til sannheten man postulerer om at aksjen skal garantert stå i minst 10 kroner, er det som gjør folk blinde i forhold til aksjer som ZENA. Da bryr meg seg lite om grunnlaget for dette, men har sine repeterende mantra som man ikke klarer å forankre godt i virkeligheten. Fordi det kort og godt ikke er så lett...
Nå man bombastisk forteller en historie om aksjen der man er skråsikker på at aksjen skal stå i 5-15 kroner om et år og derfor ikke bryr seg om hva aksjen står i nå, ei heller hva selskapet så langt i historien har klart å få til, da er det god grunn til bekymring.
Å klamre seg til sannheten man postulerer om at aksjen skal garantert stå i minst 10 kroner, er det som gjør folk blinde i forhold til aksjer som ZENA. Da bryr meg seg lite om grunnlaget for dette, men har sine repeterende mantra som man ikke klarer å forankre godt i virkeligheten. Fordi det kort og godt ikke er så lett...
Redigert 19.02.2025 kl 09:16
Blientotre
19.02.2025 kl 09:26
2636
Det er ingen her som nylig har påstått hva i kroner aksjen skal være verdt? Fjellbris nevner 5-15kr, ikke 10-15kr som du viser til. Men du har nettopp skrevet at aksjen aldri har tjent penger - men der har du feil. Selskapet tjente gode penger i Tunisia rett før salgene ble stoppet. Også prosjektet i Italia har levert stabile tall i mange år nå.
Redigert 19.02.2025 kl 09:28
Fjellbris
19.02.2025 kl 09:40
2633
Takk og enig. Jeg nevnte kr 5-15 som er de beløpene som ca går igjen (også mye høyere ved seier sak 3 er nevnt) og som er godt begrunnet, ikke minst på den lukkede tråden til Aqualight (men også postet her, men slike beregninger og begrunnelser forsvinner jo i alt annet ubegrunnede innlegg som slenges ut).
Sak 2 alene gir rundt kr 3 og så prises da forventning inn seier sak 3 inn og vi er på kurs 5-7, altså før sak 3 som først avgjøres i Q1 2026 og som kan gi kurs 5-15 eller mer. Se forøvrig all info om dette på Aqualight sin lukkede tråd, orker ikke poste det igjen her inne.
Sak 2 alene gir rundt kr 3 og så prises da forventning inn seier sak 3 inn og vi er på kurs 5-7, altså før sak 3 som først avgjøres i Q1 2026 og som kan gi kurs 5-15 eller mer. Se forøvrig all info om dette på Aqualight sin lukkede tråd, orker ikke poste det igjen her inne.
MC Axel
19.02.2025 kl 09:41
2667
True!
After a long period of consolidation after Zenith won in the arbitration court
I think it is more likely that Zenith's share price will go up than down.
By winning the first case, they have shown that there is substance to their claims and not just empty words.
After a long period of consolidation after Zenith won in the arbitration court
I think it is more likely that Zenith's share price will go up than down.
By winning the first case, they have shown that there is substance to their claims and not just empty words.
Anywhere
19.02.2025 kl 10:11
2592
Problemet er jo at dette postuleres hele tiden som sannheter uten betraktninger på at det er høyst mulig at man ikke erfarerer noe av det man har forhåpninger om.
Man betrakter hele tiden sannsynligheter. Dette er ikke blancofullmakter basert på sak 1 slik mange hevder. Da hadde man knapt trent saksbehandling.
Og vel; om selskapet har levert? Kontantstrøm fra drift siste 4 år er alle negative: -33mill -122mill -99mill -68 mill
For årene før:
2020: -570000 CAD$ totalt tap
2019: -9700 CAD$ totalt tap
2018: -9900 CAD$ totalt tap
Så veldig sprekt er det ikke....
Man betrakter hele tiden sannsynligheter. Dette er ikke blancofullmakter basert på sak 1 slik mange hevder. Da hadde man knapt trent saksbehandling.
Og vel; om selskapet har levert? Kontantstrøm fra drift siste 4 år er alle negative: -33mill -122mill -99mill -68 mill
For årene før:
2020: -570000 CAD$ totalt tap
2019: -9700 CAD$ totalt tap
2018: -9900 CAD$ totalt tap
Så veldig sprekt er det ikke....
Redigert 19.02.2025 kl 10:17
unikum
19.02.2025 kl 10:19
2575
Disse talla kan da også vektlegges inn mot sak til Tuniske myndigheter som har forhindret deres virke. Ikke tvil om det heller så dette blir mer vinn vinn for Zena
Fjellbris
19.02.2025 kl 10:28
2584
Jeg har ikke nevnt noe om Zenith har levert eller ikke, men den var vel heller ikke til meg.
Uansett - helt uinteressant og er jo ikke relevant inn mot en erstatningssak i rettsvesenet hva et selskap har levert 2018-2020 altså FØR de skulle tjene penger på lisenser / utvinning som ulovlig ble tatt fra de. Såpass skjønner vel du også?
Over og ut fra meg, bruker ikke mer tid på denne tråd før vi får avklaring sak 2 (og 3), vi snakkes da😉
Uansett - helt uinteressant og er jo ikke relevant inn mot en erstatningssak i rettsvesenet hva et selskap har levert 2018-2020 altså FØR de skulle tjene penger på lisenser / utvinning som ulovlig ble tatt fra de. Såpass skjønner vel du også?
Over og ut fra meg, bruker ikke mer tid på denne tråd før vi får avklaring sak 2 (og 3), vi snakkes da😉
Redigert 19.02.2025 kl 10:30
Anywhere
19.02.2025 kl 10:30
2670
Jeg har ikke interesse eller lyst; men kunne kunne vært artig å sett om noen har oversikt over hvordan Zenith egentlig har priset det de setter opp av assets i balansen?
Det skulle i god Zenith-ånd ikke undre meg om det er solid blåst opp...
Det skulle i god Zenith-ånd ikke undre meg om det er solid blåst opp...
Anywhere
19.02.2025 kl 10:33
2701
Vi kan på samme måte som noen argumenterer her for så vidt påstå da at Tunisia ikke tok fra Zenith en gryende og sprek forretning, for det har Zenith i grunnen aldri kunne skilte med...
Mitt poeng er for så vidt ikke å svartmale bare for å svartmale; men må være realist og man bør vite hvilket type selskap erstatningspengene havner i, om det kommer noen. Det er ikke er forretning med solid renomme og god oppvisning i sunn og lønnsom drift for aksjonærene.
Mitt poeng er for så vidt ikke å svartmale bare for å svartmale; men må være realist og man bør vite hvilket type selskap erstatningspengene havner i, om det kommer noen. Det er ikke er forretning med solid renomme og god oppvisning i sunn og lønnsom drift for aksjonærene.
Redigert 19.02.2025 kl 10:34
Mdg1
19.02.2025 kl 10:41
2766
Hvordan butikken har gåt er ikke en del av rettsaken. Denne rettsaken omhandlker lisensen i Tunisia. Man straffes for det man har gjort. Når det er slått fast at Zenith hadde rett på lisensen så skal Tunisia straffes 100% for tapet de har påført Zenith. Det regnes ut av eksperter og dommerne forholder seg til disse. ICC har ikke egne eksperter på olje, de er jurister og baserer seg på det partene legger frem av verdier. Om Tunisia kommer med egne beregninger som ikke er utregnet av uavhengig tredjepart som har erfaring med slike beregninger blir de forkastet av retten og Zenith sine beregninger utført av uavhengig annerkjent tredjepart vil bli brukt
unikum
19.02.2025 kl 10:46
2761
He he helt enig var kun ett fjolsete innlegg på lik linje med den desperadoen vi har med å gjøre. Tipper han har en short rundt 0,6 eller noe.
Konjagi
19.02.2025 kl 10:49
2779
Hva er agendaen din med denne teppebombingen av innlegg? Hva ønsker du å oppnå?
Du bruker utrolig mye tid på dette, så noe forventer du i retur
Du bruker utrolig mye tid på dette, så noe forventer du i retur
Anywhere
19.02.2025 kl 10:55
2806
Forstår at man ikke skjønner at man investerer i et selskap når man kjøper zenith-aksjer, men noen tror at man utelukkende investererer i en lotto-kupong med sannsynlighet for gevinst basert på en rettssak, og at det gir automagisk penger i foret for aksjonærene....Det er ikke utelukkende så enkelt, men kos dere med den oppfatning.
Og nei, jeg har aldri vært short i Zenith, men har gitt til kjenne trades som har foregått. Og mener så ærlig som det er mulig; 1 krone kan jeg tillate meg å finne som fair price just pr i dag på aksjen.
Og nei, jeg har aldri vært short i Zenith, men har gitt til kjenne trades som har foregått. Og mener så ærlig som det er mulig; 1 krone kan jeg tillate meg å finne som fair price just pr i dag på aksjen.
Anywhere
19.02.2025 kl 10:58
2809
Konjagi, det er ikke mange minuttene dette tar. Det er ikke mer enn man får tid til under et par dobesøk eller på en kort transport-etappe. Så ikke bekymre deg.
Er bare opptatt av at ikke for mange skal tro ubegrunnet på alt som påstås om sikre inntekter i denne aksjen fremover - basert på rettssaker.
Så altfor mange lar seg innbille at dette er easy match og sikker gevinst. Jeg sier bare at NEI, det er slett ikke det!
Er bare opptatt av at ikke for mange skal tro ubegrunnet på alt som påstås om sikre inntekter i denne aksjen fremover - basert på rettssaker.
Så altfor mange lar seg innbille at dette er easy match og sikker gevinst. Jeg sier bare at NEI, det er slett ikke det!
Redigert 19.02.2025 kl 10:59
Fjellbris
19.02.2025 kl 10:58
2815
Er vel ikke mulig å shorte Zenith, hvor får man isåfall gjort det?
Nei, tror mer han svartmaler sammen med en del andre i håp om å få kjøpe under krona igjen. Utrolig hvor mye energi som legges inn i ø prøve å få seg noen aksjer noen øre billigere, mens den ved seier sak 2 og 3 eller forlik «over natta» vil stå minst 3-4 (15 ved seier sak 3) kroner over dagens kurs…..
Nei, tror mer han svartmaler sammen med en del andre i håp om å få kjøpe under krona igjen. Utrolig hvor mye energi som legges inn i ø prøve å få seg noen aksjer noen øre billigere, mens den ved seier sak 2 og 3 eller forlik «over natta» vil stå minst 3-4 (15 ved seier sak 3) kroner over dagens kurs…..
Redigert 19.02.2025 kl 10:59
Blientotre
19.02.2025 kl 11:02
2823
Så du vil frem til at butikken gikk dårlig før Tunisia, og at hvis vi vinner alle pengene - så kan vi ikke stole på at aksjonærer vil sitte igjen med gevinst? Tolker jeg deg rett nå?
Det er jo grunnløs tolkning. AC og ledelsen sitter med største aksjepost - mest sannsynlig vil det bli lagt av penger for å starte å drive nye sunne prosjekter + også utbetalinger til aksjonærer, men også endel andre ting som gjeld osv.
Da kan vi bare sitte her å gruble over alle farer som kan skje - kanskje blir krigen i Ukraina avsluttet og alle begynner plutselig å bruke bitcoin så kroner ikke er verdt noe. I tillegg har vi oppdaget gratis strøm, og olje som kan bli laget av vann.
Det er jo grunnløs tolkning. AC og ledelsen sitter med største aksjepost - mest sannsynlig vil det bli lagt av penger for å starte å drive nye sunne prosjekter + også utbetalinger til aksjonærer, men også endel andre ting som gjeld osv.
Da kan vi bare sitte her å gruble over alle farer som kan skje - kanskje blir krigen i Ukraina avsluttet og alle begynner plutselig å bruke bitcoin så kroner ikke er verdt noe. I tillegg har vi oppdaget gratis strøm, og olje som kan bli laget av vann.
unikum
19.02.2025 kl 11:02
2846
Hva du syns er fair får være din ting, eiere syns tydeligvis det var ett kupp å få flere aksjer for 1,34 så hvem har oversikten tenker nå jeg?
Blientotre
19.02.2025 kl 11:14
2824
Alt vi diskuterer nå er hva pengene er verdt mot aksjekurs.
Hva om ledelsen med en fantastisk kapital begynner å investere noe av pengene i nye felt som kan ta ut mange 1000 fat olje pr dag. Da må vi begynne å regne på nytt hva aksjeverdien burde være.
Det er mer sannsynlig, enn at ledelsen skal trikse bort pengene under bordet - og vi små aksjonærer sitter igjen med ingenting.
Hva om ledelsen med en fantastisk kapital begynner å investere noe av pengene i nye felt som kan ta ut mange 1000 fat olje pr dag. Da må vi begynne å regne på nytt hva aksjeverdien burde være.
Det er mer sannsynlig, enn at ledelsen skal trikse bort pengene under bordet - og vi små aksjonærer sitter igjen med ingenting.
Fjellbris
19.02.2025 kl 11:25
2980
Bare å sitte rolig her, selv om det kan ta noe tid blir trolig belønningen på sikt meget god!
Og mens man venter, ta en titt på QEC og les dere opp der, tror det blir neste rakett opp!😀📈
Og mens man venter, ta en titt på QEC og les dere opp der, tror det blir neste rakett opp!😀📈
Redigert 19.02.2025 kl 11:26
OM
19.02.2025 kl 12:51
2836
Etter sterke oppturer, alltid nedturer; siste nå=aksjen på vei opp igjen til nye topper, og når den først kommer går den rett til << himmels>>, aksjer vil "ALLTID" være aksjevrøvl. ....>>
Billyjojimbob
19.02.2025 kl 13:36
2717
Snart er rep emi ferdig for de uinviterte over børs,så er det dags for nytt haraball & go go,ikke mange luter med 500% gain siste 3 mnd,spennende fremover💪😁👍
Blientotre
19.02.2025 kl 13:37
2711
Tony83 skrev why is the course rising? has something leaked?
Fordi selgersiden har holdt hardt mot å gå under 1kr i flere dager - så nå må kjøpersiden gå høyere opp i kurs for å få kjøpt.
Kjøperne har ventet flere dager for å få kurs under 1kr, men nå begynner de å se at skal de få kjøpt må de handle for over 1kr.
Kjøperne har ventet flere dager for å få kurs under 1kr, men nå begynner de å se at skal de få kjøpt må de handle for over 1kr.
Redigert 19.02.2025 kl 13:40
Gullit
19.02.2025 kl 13:43
2685
Tony83 skrev why is the course rising? has something leaked?
Alt for lite omsatte aksjer til det