ZENITH 2025
https://x.com/ladyofaim/status/1876573276128076137?s=46
The Tunisian side is trying to cut their losses and exit on the cheap, currently $180M on the table. Zenith appear determined to hold out for more but the game-changer could be the payment terms. If it become a single lump sum then that could get interesting 🚀 @zenithenergyltd
Hvis dette er sant, vil prisen bevege seg raskt oppover igjen
The Tunisian side is trying to cut their losses and exit on the cheap, currently $180M on the table. Zenith appear determined to hold out for more but the game-changer could be the payment terms. If it become a single lump sum then that could get interesting 🚀 @zenithenergyltd
Hvis dette er sant, vil prisen bevege seg raskt oppover igjen
Redigert 07.01.2025 kl 11:43
Du må logge inn for å svare
loco
11.03.2025 kl 09:40
5507
Skalleknarp
11.03.2025 kl 09:57
5537
Det er vel enkelt å skape litt kurs bevegelse her med den spenningen som ligger over caset nå inntil endelig avklaring.... Jeg gikk ut sist den var høyt oppe, og må innrømme at det frister å gå inn igjen nå og få litt flere aksje til samme pris :)
Tony83
11.03.2025 kl 10:02
5862
I think payment of outstanding bonds is a good news! what do you reckon? We have resources, do not depend on anyone and everything is on track!
Anywhere
11.03.2025 kl 10:12
5833
Dagens oppgang skjer også på en ikke-nyhet, samme som forleden da en ny tvitter-melding dukket opp om at folk lever videre....
Ikke-meldinger er som tidligere sagt salgstidspunkt i Zenith. Så også i dag.
Ikke-meldinger er som tidligere sagt salgstidspunkt i Zenith. Så også i dag.
Liverbirds
11.03.2025 kl 10:13
5836
AC sa på siste intervju at det ville komme flere positive meldinger de nærmeste ukene.
Er det ikke så mange som følger så godt med på hva som blir sagt....
Er det ikke så mange som følger så godt med på hva som blir sagt....
Anywhere
11.03.2025 kl 10:17
5816
Hvis han vet de er positive, hvorfor må han vente med å komme med disse sakene? Og i så måte kringkaste at det potensielt foreligger en del innside-info som kan komme på avveier?? Er det for å skape et spekulativt miljø, for det blir jo resultatet...
Gullit
11.03.2025 kl 10:22
5782
Folk som skriver her er ikke veldig opptatt av å formidle helt korrekt hva som blir sagt.. Hvis AC sier vi forventer gode nyheter så kan det fort på forumet bli: det kommer gode nyheter eller det er lovet gode nyheter denne uken… Att man har tro på gode nyheter og att ledelsen formidler det er vel rett og rimelig.
Redigert 11.03.2025 kl 10:22
rischioso
11.03.2025 kl 10:45
5701
Gullit skrev Virker som du bommet litt der..
Vel, vi ser jo det samme her som i IDEX. Litt koseprat som skaper forventninger var det også der slik at de større fikk kommet seg ut og mange små gikk inn og vipps så er kursen mer enn halvert hvor de små nå og ikke overraskende sitter med Svarte-Per....
Det samme mønsteret ser man her og vi må nok ikke vente lenge før akkurat det samme skjer - JustSayin...;)
Det samme mønsteret ser man her og vi må nok ikke vente lenge før akkurat det samme skjer - JustSayin...;)
Redigert 11.03.2025 kl 10:47
Tony83
11.03.2025 kl 10:52
5678
I think it's not pertinent in ZENA but it's certainly pertinent in EAM! Just look at the insane fluctuations in EAM!
unikum
11.03.2025 kl 10:58
5665
Zena ligger milevis foran EAM. Har tross alt vunnet voldgiftssak nr 1 og ligger gått an i sak 2, deretter kommer 3,4 og 5
Bullfight
11.03.2025 kl 11:01
5786
Slutt å komentere riskokern, la han få sitte å snakke med seg selv, forumets største klovn
rischioso
11.03.2025 kl 11:03
5833
Vel, det er ikke jeg som blir sittende igjen med ei stor rød nese...;)
TheLondonOiler
11.03.2025 kl 11:46
5693
NOK 1.155
Last traded price
11/03/2025 - 11:45 CET
CONTINUOUS TRADING
Since Open
+0.115 (+11.06%)
Since Previous Close
+0.11 (+10.53%)
Nice bounce off the 1kr support.
Last traded price
11/03/2025 - 11:45 CET
CONTINUOUS TRADING
Since Open
+0.115 (+11.06%)
Since Previous Close
+0.11 (+10.53%)
Nice bounce off the 1kr support.
Tony83
11.03.2025 kl 12:07
5739
that's exactly what I am saying --> EAM is overpriced and ZENA is underpriced!
Blientotre
11.03.2025 kl 16:40
5197
Merkelig hvor kraftig du bommer hver gang du velger å skrive.
Ender alltid i grønt - kanskje vurdere å gi deg?
Evt finne deg noe annet selskap - EAM, QEC eller noe som du kan bruke tiden din å kritisere mens de går høyt. Hadde vært fint om vi hadde blitt kvitt deg her.
Ender alltid i grønt - kanskje vurdere å gi deg?
Evt finne deg noe annet selskap - EAM, QEC eller noe som du kan bruke tiden din å kritisere mens de går høyt. Hadde vært fint om vi hadde blitt kvitt deg her.
Redigert 11.03.2025 kl 20:16
rischioso
11.03.2025 kl 20:44
4692
Bommer? Jeg har jo fått helt rett siden kursen touchet 2 tallet, mens du har blitt med hele veien ned under sterke protester så kanskje på tide å se deg selv i speilet før du taper rubbel og bitt i fornektelsens navn...
Krona står for fall enten du liker det eller ei - mao, det er ikke snakk om hvis, men om når - og når blir når de store bestemmer seg for å dumpe resten og vi må nok ikke vente lenge - kanskje allerede denne uken - JustSayin...;)
Krona står for fall enten du liker det eller ei - mao, det er ikke snakk om hvis, men om når - og når blir når de store bestemmer seg for å dumpe resten og vi må nok ikke vente lenge - kanskje allerede denne uken - JustSayin...;)
Blientotre
11.03.2025 kl 21:32
4569
Du har gnålet i 1,5 måned om dommedag og tilbake til hvor vi startet. Sannheten er at hver gang aksjen har prøvd seg mot krona så har den gått opp igjen. De store har ikke dumpen hverken nå eller da, så da tyder det på at aksjen holder seg godt - og snart klar for ny opptur. Du snakker med store ord og overdriver farene.
Innen mars måned er over så er rettsaken mot SMP avgjort, og vi kan forhåpentligvis plusse på 100 nye millioner klare for å hentes til selskapet. Så vi får ingen nedtur denne måneden mener jeg om rettsaken blir vunnet - noe som er tydelig antydet fra tidligere høringer i saken.
Det må være forbannet leit å gå å være så negativ som du oppfører deg.
Og ja, jeg har blitt med ned - som jeg har påpekt tidligere, så er jeg ikke interessert i å trade og risikere å miste de antall aksjene jeg nå sitter på.
Innen mars måned er over så er rettsaken mot SMP avgjort, og vi kan forhåpentligvis plusse på 100 nye millioner klare for å hentes til selskapet. Så vi får ingen nedtur denne måneden mener jeg om rettsaken blir vunnet - noe som er tydelig antydet fra tidligere høringer i saken.
Det må være forbannet leit å gå å være så negativ som du oppfører deg.
Og ja, jeg har blitt med ned - som jeg har påpekt tidligere, så er jeg ikke interessert i å trade og risikere å miste de antall aksjene jeg nå sitter på.
patek5146
11.03.2025 kl 21:45
4538
Rischidiot, Anywhore, og Fucker-22 er jo bare 3 misundelige små børn som har misset en 500% stigning på 3 måneder, så bare at ignorere dem, akkumulere på de små dip som kommer.
Skal vi holde os til fakta så anbefalede Rischidioten jo for et år siden at købe CODE her på Zen tråden, fakta : CODE minus 94% ZEN ved vi jo hvordan det er gået🤣🤣🤣
Skal vi holde os til fakta så anbefalede Rischidioten jo for et år siden at købe CODE her på Zen tråden, fakta : CODE minus 94% ZEN ved vi jo hvordan det er gået🤣🤣🤣
rischioso
11.03.2025 kl 21:49
4522
Når du ikke trader så er det helt riktig at antallet ikke endrer seg - kun verdien og den kan gå til NULL-0...
Og kursen er godt på vei i den retningen med tidvise peaks som er blitt både færre, mindre og svakere noe som burde fortelle de fleste det meste - med unntak av de som fortsatt lever i fornektelsen - JustSayin...;)
Og kursen er godt på vei i den retningen med tidvise peaks som er blitt både færre, mindre og svakere noe som burde fortelle de fleste det meste - med unntak av de som fortsatt lever i fornektelsen - JustSayin...;)
unikum
11.03.2025 kl 22:25
4449
Mye kan gå gæli, månen kan falle ned på jorden, solen blir mørk som graven men før det så skal Zena få inn en del penger uten at risen er med. Og vi fortsetter med kurs stigning igjen i morgen.
futureistoday
11.03.2025 kl 23:21
4321
abbos skrevInnlegget er slettet
🤦🏼♂️Dette innlegget har ingen ting med selskapet og gjør. Det har samme navn men er ett annet selskap som holder til i Portland Oregon usa. Så innlegg kan bare slettes. Bør være ett minimum at en leser og forstår hva enn legger ut før en gjør det.
Blientotre
11.03.2025 kl 23:28
4313
Ser du ikke selv hvor idiotisk det er å påstå at aksjen skal i null? Hadde du bare holdt deg til å si at aksjen skal under kronen skulle jeg akseptert det - men å si i null viser bare hvor idiotisk dine innlegg er.
100 millioner er allerede vunnet, og 100 nye millioner kan komme denne måneden. Bare de små sakene forsvaret 0,5kr i aksjeverdi. Vi har en produksjon som kan regnes til rundt 0,2kr - altså er vi oppe i 0,7kr.
Slik verdien ligger nå på 1,13kr, så er det jo nesten ikke regnet inn forhåpninger av ICC og ICSID sakene. Greit nok, det er fremdeles langt fremme til avgjørelser. Men vi er ikke mange månedene unna før aksjonærer våkner og kommer til å prise inn forhåpninger. Mange vil kunne være med å kjøpe mellom 2-6kr når vi nærmer oss september - men også vil vi se noen ta sjansen fra 1-3kr fra nå av for å komme seg inn tidlig.
Nå er det mange her som har gjort narr av dine tidligere innlegg og investeringer i blandt annet CODE og IDEX - kanskje det er på tide å innse at du som oftest tar feil og ligge litt lavere med dine meninger.. Det skal du selvfølgelig få lov til å gjore til meg også om vi skulle gå i null, men da kommer du nok ikke til å finne meg her på forumet lengre. Med selvinnsikt kommer jeg da til å holde meg unna.
100 millioner er allerede vunnet, og 100 nye millioner kan komme denne måneden. Bare de små sakene forsvaret 0,5kr i aksjeverdi. Vi har en produksjon som kan regnes til rundt 0,2kr - altså er vi oppe i 0,7kr.
Slik verdien ligger nå på 1,13kr, så er det jo nesten ikke regnet inn forhåpninger av ICC og ICSID sakene. Greit nok, det er fremdeles langt fremme til avgjørelser. Men vi er ikke mange månedene unna før aksjonærer våkner og kommer til å prise inn forhåpninger. Mange vil kunne være med å kjøpe mellom 2-6kr når vi nærmer oss september - men også vil vi se noen ta sjansen fra 1-3kr fra nå av for å komme seg inn tidlig.
Nå er det mange her som har gjort narr av dine tidligere innlegg og investeringer i blandt annet CODE og IDEX - kanskje det er på tide å innse at du som oftest tar feil og ligge litt lavere med dine meninger.. Det skal du selvfølgelig få lov til å gjore til meg også om vi skulle gå i null, men da kommer du nok ikke til å finne meg her på forumet lengre. Med selvinnsikt kommer jeg da til å holde meg unna.
Redigert 11.03.2025 kl 23:44
kurthelg
11.03.2025 kl 23:29
4480
Takk for du rydder opp futureistoday. Oppfordrer abbos til å slette innlegget sitt.
Blientotre
11.03.2025 kl 23:53
4414
Nå skal det også nevnes at når aksjen lå på/under 0,2kr snakket du på akkurat samme måten. Der burde du gitt deg å kommentere denne aksjen om du hadde eid stolthet og selvinnsikt.
Redigert 11.03.2025 kl 23:53
skadi
12.03.2025 kl 00:20
4354
Selvinnsikt finnes ikke i vokabularet til den selvutnevnte aksje guru riskødden. Fakta er dog at en apekatt som kaster pil har en høyere treffprosent enn denne stakkarslige figuren. 😁💩💩💩
Herman*
12.03.2025 kl 00:20
4487
Viktig å være faktabasert. Som vi ser i de ulike sakene, så faller ikke dommene rett etter at sakene er ferdigbehandlet i rettsapparatet. Ei heller denne. Det betyr selvsagt ikke at de taper, men en eventuell erstatning fra riggoperatøren må selskapet vente en stund på.
Redigert 12.03.2025 kl 00:30
Blientotre
12.03.2025 kl 07:07
4278
Saken mot SMP blir avgjort den dagen saken holdes.
Så kan det vel hende pengene ikke er lett å innhente, det vil vise seg. Men det er penger vi har krav på om den vinnes.
Så kan det vel hende pengene ikke er lett å innhente, det vil vise seg. Men det er penger vi har krav på om den vinnes.
abbos
12.03.2025 kl 07:45
4187
Takk for at dere følger med - innlegget er slettet 😀
Beklager min iver .
Beklager min iver .
abbos
12.03.2025 kl 07:49
4184
Takk for at dere følger med - innlegget er slettet 😀
Beklager min iver .
Beklager min iver .
SebRiberac
12.03.2025 kl 09:11
4016
De samme forumskribentene som forsøker å snakke ned aksjen nå, er de samme som hevdet at selskapet ville gå konkurs da kursen var på 0,2 kr. Hadde du fulgt deres råd, ville du gått glipp av en tidobling av investeringen din da kursen nådde 2 kr. Aksjekursen vil nå 5 kr etter den andre voldgiftsavgjørelsen og 10 kr+ etter den tredje. Dersom vi inngår forlik før den tid, vil kursen også passere 10 kr. Svært enkelt – kjøp aksjer og hold.
SebRiberac
12.03.2025 kl 09:15
4019
Dessverre har forumet tiltrukket seg et stort antall nye investorer med svært begrenset kunnskap om selskapet, som derfor legger ut meningsløse innlegg.
Trucker-22
12.03.2025 kl 10:11
4196
Men du har jo imponerende substans i ditt innlegg som enkelt sier 10,-. Og da har du sikkert tatt i betraktning AC rabatten som henger som en klam sky over aksjen?
unikum
12.03.2025 kl 16:13
4198
Må opp i pris for å få tak i aksjer. Ingen grunn å ligge 15 % under siste emisjons kurs.
Sia
12.03.2025 kl 16:40
4113
Og, med den omsetningen som var i går, så tipper jeg det er noe i lupen;-)