ZENITH 2025
https://x.com/ladyofaim/status/1876573276128076137?s=46
The Tunisian side is trying to cut their losses and exit on the cheap, currently $180M on the table. Zenith appear determined to hold out for more but the game-changer could be the payment terms. If it become a single lump sum then that could get interesting 🚀 @zenithenergyltd
Hvis dette er sant, vil prisen bevege seg raskt oppover igjen
The Tunisian side is trying to cut their losses and exit on the cheap, currently $180M on the table. Zenith appear determined to hold out for more but the game-changer could be the payment terms. If it become a single lump sum then that could get interesting 🚀 @zenithenergyltd
Hvis dette er sant, vil prisen bevege seg raskt oppover igjen
Redigert 07.01.2025 kl 11:43
Du må logge inn for å svare
Aqualight
I dag kl 12:24
1455
I bliver nødt til at læse det jeg skriver inden i hiver hoved af hindanen, kan vi gøre det sådan?
Og ja Trucker-22, jeg er “flink” til at kommenter når der mangler dokumentation, hvis du er i tvivl om at jeg kan dokumenter noget så skal du være meget præcis i dit svar. Men først :Læs nu en gang til hvad jeg skriver okay.
Aqualight 🇩🇰🇳🇴🇬🇧
Og ja Trucker-22, jeg er “flink” til at kommenter når der mangler dokumentation, hvis du er i tvivl om at jeg kan dokumenter noget så skal du være meget præcis i dit svar. Men først :Læs nu en gang til hvad jeg skriver okay.
Aqualight 🇩🇰🇳🇴🇬🇧
Sia
I dag kl 12:27
1442
Ja, vi som har fulgt med litt, vet at denne også bør være bra bankers:-)
Redigert i dag kl 12:28
BMU
I dag kl 14:18
1085
Peter Sellers
I dag kl 14:36
991
tuja skrev Bare å glede seg til "the final countdown"
@tuja, dette blir bra skal du se!! :))
Anywhere
I dag kl 15:11
763
Trucker-22 skrev Spørs om ikke LOA bare er en trader
LOA kan i alle fall når hen vil bruke effektene av at en hva-som-helst-twittring derfra løfter ZENA 10%.
Det har nå skjedd såpass mange ganger at et par ganger til med ulv-ulv går helt fint.
Det holder egentlig at hen skriver "Nybakt brød med ha-på!" så kjøpes ZENA-aksjer over en lav sko:)
Det er jo kodeord for at nå har en dommer landet en positiv tanke om Zenith i sitt hode...
Det har nå skjedd såpass mange ganger at et par ganger til med ulv-ulv går helt fint.
Det holder egentlig at hen skriver "Nybakt brød med ha-på!" så kjøpes ZENA-aksjer over en lav sko:)
Det er jo kodeord for at nå har en dommer landet en positiv tanke om Zenith i sitt hode...
Redigert i dag kl 15:13
futureistoday
I dag kl 15:13
743
Trucker-22 skrev Spørs om ikke LOA bare er en trader
Spørs om ikke du er en trader
Trucker-22
I dag kl 15:26
680
Det var i feil tråd
Redigert i dag kl 15:27
Storms
I dag kl 15:49
542
Det du mener Aq -samme som jeg, at det kan være en go ide at have Zena med i portfløjen de næste måneder, lige pludselig sker det…
patek5146
I dag kl 15:58
486
Fucker-22 og Anywhore er jo bare et par misundelige små børn som ikke kom med på 500% opgangen, 🤣🤣🤣🤣 et par sørgelige stakler.
Liverbirds
I dag kl 16:31
354
Trucker-22 skrev Ser ut som LOA har fått solgt ut traden sin nå
Hvorfor skriver dere aldri i den seriøse tråden som Aqualight startet, Trucker og anywhere