ZENITH 2025
https://x.com/ladyofaim/status/1876573276128076137?s=46
The Tunisian side is trying to cut their losses and exit on the cheap, currently $180M on the table. Zenith appear determined to hold out for more but the game-changer could be the payment terms. If it become a single lump sum then that could get interesting 🚀 @zenithenergyltd
Hvis dette er sant, vil prisen bevege seg raskt oppover igjen
The Tunisian side is trying to cut their losses and exit on the cheap, currently $180M on the table. Zenith appear determined to hold out for more but the game-changer could be the payment terms. If it become a single lump sum then that could get interesting 🚀 @zenithenergyltd
Hvis dette er sant, vil prisen bevege seg raskt oppover igjen
Redigert 07.01.2025 kl 11:43
Du må logge inn for å svare
rischioso
24.03.2025 kl 16:34
3915
Kritisk - huff nei - da er man en løgner eller bare ute etter rimeligere aksjer. Har man aksjer så må man bare snakke om at alt blir vunnet og 2 siffrede kurser - det siste kan jeg faktisk til dels være enig i, ikke i kroner, men ører...;)
Redigert 24.03.2025 kl 16:37
rischioso
24.03.2025 kl 16:40
3874
Da var denne dagen over og ikke overraskende så ble det en grei omsetning og det på fallende kurs noe som legger føringer for videre nedgang - i morgen vet vi mer...;)
olje
24.03.2025 kl 16:41
3876
patek5146 skrev IDEX????? Mener du ikke CODE?
Da er den kommentaren kåret til dagens morsomste :)
MC Axel
24.03.2025 kl 16:43
3878
If the settlement is satisfactory to both parties, you save time, risk and can move on
That's probably the main reason people settle out of court
That's probably the main reason people settle out of court
Redigert 24.03.2025 kl 16:44
unikum
24.03.2025 kl 16:49
3877
Om kursen går 10 eller 15 gangen når rettsak 3 er vunnet så blir det mye penger uansett. Og skulle ikke sakene bli vunnet så spiller det ingen trille for da vil kursen falle tilbake til sitt gamle nivå uansett hvor mange aksjer det er. Men det skjer ikke. Her vil det bøtte på med godbiter hele våren og sommeren.
patek5146
24.03.2025 kl 16:52
3953
Bukker og takker 🤣🤣🤣altid sjovt når vi har en landsbytosse med på forum ingen navne nævnt - justSaying,,,;)
rischioso
24.03.2025 kl 16:58
3945
Ok, så det du egentlig sier er at om du hadde en god sak så var du villig til å inngå et forlik på det halve bare for å bli ferdig? Hvis ja, så hadde du jo ikke en god sak for da sier man ikke nei takk til store deler av det du mente du hadde krav på - mao, når du investerer i et pengelens prosjekt som dette så bør du bestemme deg for om du mener de har en god sak eller ikke og når du insinuerer at et forlik er helt greit så forteller jo det at du egentlig ikke har den store troen på saken - såpass ærlige bør vi kunne være...;)
Blientotre
24.03.2025 kl 17:00
3953
Utvanningen har mye å si for hva du kan forvente av aksjeverdi hvis vi vinner sakene. Også hvis det ender med forlik til rabattert pris feks. Aksjen er verdt 1/4 del mindre nå enn før emisjonene. Som betyr at får vi feks erstatning til verdi 7,5kr pr aksje - så ville de vært verdt 10kr pr aksje før emisjonene.
Jeg føler det er på plass at AC og ledelsen blir kritisert for hvordan de har drevet selskapet de siste årene. Nå sto AC her i Oslo og laug alle investorer midt i trynet om å være finansiert ut året. For dere som er nye i aksjen så høres ikke to emisjoner så mye ut, men for oss som har vært med siden Tunisia-prosjektet så har det vært mange flere emisjoner og store utvanninger av verdi. Som har blitt forsvart med å satse på nye felt, og pengene bare har forsvunnet. Derfor er jeg kritisk til siste emisjon, da jeg ikke har noe tro på at de kommer til å skape noe av cashflow. Jeg håper selvfølgelig de får til noe denne gangen, men jeg har ikke noe tiltro igjen for AC. Det er penger han burde satset hvis de vinner sakene.
Jeg føler det er på plass at AC og ledelsen blir kritisert for hvordan de har drevet selskapet de siste årene. Nå sto AC her i Oslo og laug alle investorer midt i trynet om å være finansiert ut året. For dere som er nye i aksjen så høres ikke to emisjoner så mye ut, men for oss som har vært med siden Tunisia-prosjektet så har det vært mange flere emisjoner og store utvanninger av verdi. Som har blitt forsvart med å satse på nye felt, og pengene bare har forsvunnet. Derfor er jeg kritisk til siste emisjon, da jeg ikke har noe tro på at de kommer til å skape noe av cashflow. Jeg håper selvfølgelig de får til noe denne gangen, men jeg har ikke noe tiltro igjen for AC. Det er penger han burde satset hvis de vinner sakene.
Fjellbris
24.03.2025 kl 17:09
3930
Dagens melding fra Lady of Aim som kom på slutten av børsdagen er en enorm trigger!
Sak 2 ferdig i Q2 vs Q3, da får vi SENEST avklaring innen juni, trolig før eller forlik. Mtp sak 1 vunnet var det mange av oss som forutså dette, og har posisjonert oss deretter. Game on!!
…….
The Lady Of Aim
@LadyOfAim
Notable procedural development in French courts - Tunisia's inadequate defense submissions have created grounds for potential acceleration of ICC2 ruling timeline. Tunisian side concerned that court is advancing deliberations ahead of schedule - Q2 not Q3. Time to tune in #GameOn
Sak 2 ferdig i Q2 vs Q3, da får vi SENEST avklaring innen juni, trolig før eller forlik. Mtp sak 1 vunnet var det mange av oss som forutså dette, og har posisjonert oss deretter. Game on!!
…….
The Lady Of Aim
@LadyOfAim
Notable procedural development in French courts - Tunisia's inadequate defense submissions have created grounds for potential acceleration of ICC2 ruling timeline. Tunisian side concerned that court is advancing deliberations ahead of schedule - Q2 not Q3. Time to tune in #GameOn
Blientotre
24.03.2025 kl 17:10
3935
Nå har du selv sagt at om sakene vinnes så tror du ikke pengene blir utbetalt - nettopp derfor kan vel et forlik være aktuelt? Om de inngår en avtale og en dato å betale så er selskapet sikret pengene. Derfor kan det være aktuelt for Zenith også.
tuja
24.03.2025 kl 17:22
3892
Enig. Ventetiden er plutselig forkortet med flere mnd. Og, forlik er noe som vil henge i luften hele tiden.
jantt
24.03.2025 kl 17:23
3895
Jeg tror på at der kommer en hel del penge til Zena. Enten ved at vinde alle retssager eller forlig. Det er sikkert derfor at AC og venner tilrander sig en masse aktier der ikke burde være nødvendigt. Det vil de komme til at tjene mange penge på og det er de klar over. Det er så forkasteligt at de går det på den måde. de sagde at der var penge nok til resten af året og ellers kunne de optage lån. De tænker åbenbart kun på at tjene penge til sig selv. Får jeg 3 5 kroner pr. aktie er jeg tilfreds, men det kunne blive til mere hvis de ikke blev ved med at udstede aktier til sig selv. De er åbenbart grådige og det er ikke ok.
rischioso
24.03.2025 kl 17:25
3881
Jeg har ikke sagt det. Det jeg har sagt er at i mange tilfeller (noe statistikken til ICSID bekrefter) selv om man får medhold hos dem så har det vært overveldende mange saker hvor betaling er uteblitt nettopp fordi de ikke har noe inndrivelses mandat - det er jo noe man bør ta med i beregningen slik at en seier alene betyr nada om man ikke får betalt så ja - et forlik vil jo være langt bedre enn ingenting - i så måte....
Nå er det jo slik at det ikke er kommet noe tilbud på bordet, men jeg har notert meg at flere allerede har bakt inn det som de har bakt inn seier i de resterende sakene, men altså ikke tatt høyde for den betydelige andelen saker som er vunnet men som aldri fikk pengene allikevel. Det virker som at man legger rettsvesenet i Norge til grunn hvor en rettskraftig dom i Norge trigger inndrivelse, og det kan man jo ikke når det er ICSID som skal dømme og kun det hvor det er Syria som ene og alene bestemmer om det blir noen utbetaling med forbehold om at de taper for det er jo heller ikke avgjort - en liten, MEN viktig forskjell...;)
Nå er det jo slik at det ikke er kommet noe tilbud på bordet, men jeg har notert meg at flere allerede har bakt inn det som de har bakt inn seier i de resterende sakene, men altså ikke tatt høyde for den betydelige andelen saker som er vunnet men som aldri fikk pengene allikevel. Det virker som at man legger rettsvesenet i Norge til grunn hvor en rettskraftig dom i Norge trigger inndrivelse, og det kan man jo ikke når det er ICSID som skal dømme og kun det hvor det er Syria som ene og alene bestemmer om det blir noen utbetaling med forbehold om at de taper for det er jo heller ikke avgjort - en liten, MEN viktig forskjell...;)
Redigert 24.03.2025 kl 17:30
Fjellbris
24.03.2025 kl 17:30
3879
Nettopp Tuja👍 Tidligere har vi snakket om dom i september sak 2, om saken nå skal avgjøres i løpet av Q2, ja Q2 starter om litt over en uke…Og, presset på begge parter og ikke minst Tunisia øker jo nå veldig mtp komme med et tilbud/forlik som Zenith godtar før dom foreligger da innen Q2. Og etter 28 mars kan ytterligere 100 mill tilfalle Zenith om den saken også vinnes.
Fjellbris
24.03.2025 kl 17:32
3866
Tror nok du har rett her, grådigheten pleier ofte å overta, men tror de fleste her inne er happy om vi får kr 5, så får AC m.sine heller få en større del av kaka, er vel fortjent det også da.
rischioso
24.03.2025 kl 17:36
3851
Kanskje også ta med i beregningen at om de ikke får 5 øre så ja - da blir heller ikke aksjen verdt mer enn akkurat det og knapt det - en realitet mange virker å ikke ta med i beregningen - før det er for sent - JustSayin...;)
Blientotre
24.03.2025 kl 17:50
3785
Jo, det har du sagt - dine ord over to innlegg:
Utvanning undervegs spiller så klart en viktig rolle over hele linja for om de vinner så blir oppgangen mindre og om de taper eller ikke får inn pengene (noe som i praksis betyr det samme) så blir nedgangen desto større.
Her antyder du uten å si det ordrett:
Hvorfor skulle Tunisia komme med et tilbud om forlik - de sitter jo med tauets begge ender - JustSayin...;)
Utvanning undervegs spiller så klart en viktig rolle over hele linja for om de vinner så blir oppgangen mindre og om de taper eller ikke får inn pengene (noe som i praksis betyr det samme) så blir nedgangen desto større.
Her antyder du uten å si det ordrett:
Hvorfor skulle Tunisia komme med et tilbud om forlik - de sitter jo med tauets begge ender - JustSayin...;)
Redigert 24.03.2025 kl 17:51
Fjellbris
24.03.2025 kl 17:51
3790
Vi har skjønt din agenda nå og hva du mener, har du postet 20 eller flere innlegg om Zena i dag? Du virker ganske så desperat, akkurat slik jeg husker du holdt på og postet / hauset CODE for et år siden. 20-30 hause innlegg for dagen fra 1,5 og til den sto i 0,3, DA først ble det tyst fra deg der, JustSayin… ;-)
Redigert 24.03.2025 kl 17:52
jantt
24.03.2025 kl 18:07
3735
Vent til at pengene tikker ind til Zena og der evt kommer udbytte eller kursen stiger voldsomt. Så bliver han nok stille ;)
rischioso
24.03.2025 kl 18:21
3697
Hvorfor skulle jeg være desperat - jeg risikerer jo ikke å tape noe som helst. Dette var det 21-de innlegget mitt her i dag noe i nærheten av det antallet du har vært så spandabel med å dele, men i motsetning til deg og dine likemenn så forholder meg til selskapet tråden er etablert å handle om og akkurat det er det jo ikke alle som gjør...
Så får vi bare håpe at flere er blitt litt mer informert og er gått inn i tenkeboksen for det som generelt deles på denne tråden har liten til ingen verdi - slik er det bare så helt klart rom for forbedringer - for å si det mildt...;)
En fortsatt fin ettermiddag/kveld ønskes alle - ingen nevnt, ingen glemt!
Så får vi bare håpe at flere er blitt litt mer informert og er gått inn i tenkeboksen for det som generelt deles på denne tråden har liten til ingen verdi - slik er det bare så helt klart rom for forbedringer - for å si det mildt...;)
En fortsatt fin ettermiddag/kveld ønskes alle - ingen nevnt, ingen glemt!
unikum
24.03.2025 kl 18:26
3683
Faktisk så stoler jeg ikke på en eneste Ceo i mindre selskaper på når det gjelder emisjoner eller ikke. De kommer som regel når vi minst aner det, ihvertfall gjerne etter visjoner og planer om deres selskaper. Sier ofte at man klarer seg fint uten flere emisjoner men så smeller det. Små aksjonærene er alltid taperne..
Pih
24.03.2025 kl 18:33
3661
Det tristeste her er vel at du faktisk har skrevet 21 innlegg bare i dag om en aksje du ikke har troa på. Sier vel det meste om deg som person og din agenda. Noe mer tragisk å bruke tiden sin på dag etter dag kommer jeg ikke på akkurat nå. De fleste skjønner det og har sett nicket ditt holde på sånn i mange år her inne, men noen få biter nok på det du skriver dessverre
Fjellbris
24.03.2025 kl 18:44
3634
Man skriver ikke 21 innlegg EN dag, uten agenda…
Vi skjønner alle agendaen til Richioso, han er ute etter billige aksjer og kjøper helt sikkert «as we speek». Når han har fått nok, blir han borte, til han har solgt igjen.
Grunnen til at jeg nevner hvordan han holdt på i CODE i fjor (hausing fra 1,5 ned til 0,3), er for å vise at han har null peiling, er ikke til å stole på og driver kun med skremselspropaganda eller hausing, utifra om han er ute/inne - fordi han er en trader.
Slik har han holdt på i svært mange aksjer over lang tid.
Vi skjønner alle agendaen til Richioso, han er ute etter billige aksjer og kjøper helt sikkert «as we speek». Når han har fått nok, blir han borte, til han har solgt igjen.
Grunnen til at jeg nevner hvordan han holdt på i CODE i fjor (hausing fra 1,5 ned til 0,3), er for å vise at han har null peiling, er ikke til å stole på og driver kun med skremselspropaganda eller hausing, utifra om han er ute/inne - fordi han er en trader.
Slik har han holdt på i svært mange aksjer over lang tid.
Redigert 24.03.2025 kl 18:45
Galv
24.03.2025 kl 18:58
3574
Riktig tall er 🤔25 stk fra Richioso. Det er 2 stk med zen tråder .
Personlig er jeg startet å følge med på The Lady - les dere opp hun får tak i utrolig bra informasjon. 💵💵🗼🎆jeg tror også på avgjørelse før sommerferie - emi osv tyder på det er rett før forlik kommer. 🚀.
Personlig er jeg startet å følge med på The Lady - les dere opp hun får tak i utrolig bra informasjon. 💵💵🗼🎆jeg tror også på avgjørelse før sommerferie - emi osv tyder på det er rett før forlik kommer. 🚀.
rischioso
24.03.2025 kl 19:04
3557
(22)
Vel, det hørtes jo veldig sannsynlig ut - at man kjører en emi på lav kurs så man får inn svært lite penger rett før kursen skal bli veldig mye høyere - nope, 2 emier på veldig kort tid og ikke minst på fallende kurser forteller akkurat det motsatte - at selskapet er i desperat pengenød og at ingen løsning er i sikte - men akkurat det forstår nok de fleste, også de som sitter fastlåst og derfor kommer med det ene eventyret etter det andre - JustSayin...;)
Vel, det hørtes jo veldig sannsynlig ut - at man kjører en emi på lav kurs så man får inn svært lite penger rett før kursen skal bli veldig mye høyere - nope, 2 emier på veldig kort tid og ikke minst på fallende kurser forteller akkurat det motsatte - at selskapet er i desperat pengenød og at ingen løsning er i sikte - men akkurat det forstår nok de fleste, også de som sitter fastlåst og derfor kommer med det ene eventyret etter det andre - JustSayin...;)
SebRiberac
24.03.2025 kl 19:15
3505
Jeg hørte på henne da kursen var 0,2, og tjente nok til å betale ned boliglånet mitt.…just saynin
E Desperados
24.03.2025 kl 19:20
3482
Sak 2 er tapte inntekter bakover i tid mens sak 3 er tapte inntekter fremover i tid. Vesentlig mere usikkerhet i sak 3. Så forlik kun i sak 2 er selvfølgelig uaktuelt, men en større som for alle sakene virker vel logisk for begge parter. Tunisia eliminerer maks utbetaling og Zenith får en sum de er godt fornøyd med. Så slipper man ennå en runde i retten.
unikum
24.03.2025 kl 19:36
3435
Der kom nr 26 du er jo ikke sann! Hadde jeg hørt på deg så hadde jeg faktisk ikke tjent ei krone i Zena. Mens du har sittet ute så har mange av oss tradet denne med armer og bein mens du kun venter på 0,8. Om det kommer så må det komme en negativ melding. Her er det så mye å vinne enn mulig å tape så folk vil ikke selge seg ut.
futureistoday
24.03.2025 kl 19:42
3415
fint at du selv skriver at emisjonen var på svært lav kurs;) Jeg er enig med deg, 1 kr er svært lavt, men nå skal det oppover. :D Mangedobling her innen kort tid:D:D
Artige
24.03.2025 kl 20:02
3335
Husker han best i pgs. Kursen skulle ned ned. Alt var bare dritt i selskapet. Så gikk han inn og alt var positivt. Kursen falt og han ble redd og gikk ut. Så gikk kursen til himmels. Med rischen på perrongen. Han har null peiling.
SebRiberac
24.03.2025 kl 20:53
3209
Kursen vil nå minst 4 kr innen sommeren. Hvis hensikten nå er å snakke kursen ned for å komme seg inn billigere, tviler jeg sterkt på at det vil fungere. Jeg ser 0,95 som absolutt bunnivå, da jeg tror investorene som kom inn på 1,34 vil støtte opp under aksjekursen
SebRiberac
24.03.2025 kl 20:55
3196
Jeg har en mistanke om at trucker22 og rischioso er én og samme person.
Blientotre
24.03.2025 kl 21:31
3075
Det er ingen vits å nevne trucker22 mere, han kommer ikke tilbake før om 2-3 år har han selv sagt.
Fjellbris
24.03.2025 kl 21:31
3073
Dagens melding fra Lady of Aim, som kom sent på børsdagen, forsvinner nesten i all støy og alle poster fra Richioso i dag, virker som om han er desperat fordi han ikke har fått nok billige aksjer ennå ;-)
Mulig man får kjøpt billig noen dager til, men dagens info fra LOA er jo faktisk en enorm trigger!!
Sak 2 ferdig i Q2 vs Q3, da får vi SENEST avklaring innen juni, trolig før eller forlik. Mtp sak 1 vunnet var det mange av oss som forutså dette, og har posisjonert oss deretter. Game on og husk også sak som er ferdig 28 mars, og som kan gi nye100 mill!
…….
The Lady Of Aim
@LadyOfAim
Mulig man får kjøpt billig noen dager til, men dagens info fra LOA er jo faktisk en enorm trigger!!
Sak 2 ferdig i Q2 vs Q3, da får vi SENEST avklaring innen juni, trolig før eller forlik. Mtp sak 1 vunnet var det mange av oss som forutså dette, og har posisjonert oss deretter. Game on og husk også sak som er ferdig 28 mars, og som kan gi nye100 mill!
…….
The Lady Of Aim
@LadyOfAim
Redigert 24.03.2025 kl 21:33
HP17
24.03.2025 kl 21:54
3014
Sak 2 ferdig i Q2 vs Q3, da får vi SENEST avklaring innen juni, trolig før eller forlik.«
Er ikke dette veldig betenkelig at det lekker på Twitter før det børsmeldes? Hvis det stemmer må jo zenith snarest børsmelde det. Hvem tror dere står bak lekkasjene til LoA?
Er ikke dette veldig betenkelig at det lekker på Twitter før det børsmeldes? Hvis det stemmer må jo zenith snarest børsmelde det. Hvem tror dere står bak lekkasjene til LoA?
Blientotre
24.03.2025 kl 22:04
2974
Det er dessverre veldig mye å være skeptisk til med denne brukeren og selskapet. Alle aksjonærer bør være på vakt om hele opplegget mener nå jeg. Som tidligere har jeg sagt at jeg stoler ikke et gram på AC, å det står jeg for å ha sagt etter 4 år som aksjonær.
Men selvfølgelig veldig positivt som det fremstår!
Men selvfølgelig veldig positivt som det fremstår!
Rule
24.03.2025 kl 22:07
2970
Øj øj øj, Lady of A har haft ret i alle ting rundt om hvad som skjer i sagerne.
Tunesien forsvar i sagen er brudt helt sammen efter korruption kollaps. De har mye få ting at ligge på bordet:
.... og så bliver det en kort process !
.... og så bliver udfaldet forhåbentligt også derefter !
I bagklogskab så var de nyheder om skandale og korruption i Tunesien jo en kolo enorm trigger for Zenith...
Tunesien forsvar i sagen er brudt helt sammen efter korruption kollaps. De har mye få ting at ligge på bordet:
.... og så bliver det en kort process !
.... og så bliver udfaldet forhåbentligt også derefter !
I bagklogskab så var de nyheder om skandale og korruption i Tunesien jo en kolo enorm trigger for Zenith...
E Desperados
24.03.2025 kl 22:30
2883
Skal man børsmelde "potential acceleration of timeline"? Rimelig sikker på at her skal selskapet holde kjeft inntil det er klart (hvilket de jo åpenbart ikke gjør siden informasjonen havner på internett…)
Fjellbris
24.03.2025 kl 22:50
2821
Helt riktig, Lady of A har hatt rett mtp alle tidligere meldinger.
Sak 2 avgjøres nå innen 3 måneder, vs 6 måneder tidligere!
Siden sak 1 er vunnet vil jo sak 2 gå mye hurtigere, så her kan det komme «great News» MYE tidligere nå vs tidligere antatt, selvsagt også info om forlik.Tunisia får jo nå mye mer press på seg til kjapt å komme med et tilbud/forlik som blir godtatt om de ønske det, før sak 2 avgjøres innen 3 mnd. Og ikke glem den andre saken som f.o.m. 28. mars også kan gi 100 mill!
Sak 2 avgjøres nå innen 3 måneder, vs 6 måneder tidligere!
Siden sak 1 er vunnet vil jo sak 2 gå mye hurtigere, så her kan det komme «great News» MYE tidligere nå vs tidligere antatt, selvsagt også info om forlik.Tunisia får jo nå mye mer press på seg til kjapt å komme med et tilbud/forlik som blir godtatt om de ønske det, før sak 2 avgjøres innen 3 mnd. Og ikke glem den andre saken som f.o.m. 28. mars også kan gi 100 mill!
Redigert 24.03.2025 kl 23:14
Mdg1
25.03.2025 kl 07:30
2402
I de fleste selskaper er det alltid noen som vet mere enn andre. Litt som de viser i Exit. Tenker da det er helt greit at alle får innsideinformasjon samtidig og kan handle på dette. LOA er tydeligvis en som har tilgang på det meste av innsideinformasjon fra en eller annen kilde. Hvis ikke har personen en enorm evne til å grave frem både ting fra rettsprosesser og avtaler som Zenith har gjort før de blir publisert gjennom børsmeldinger.
HMPInvest
25.03.2025 kl 08:05
2274
yes, I've been around long enough to recognize people having access to info like LOA. The guy is for sure close to the process, on which team I don't know. A random person/trader cannot predict timing and outcome of events like that - it's been correct to many times.
Redigert 25.03.2025 kl 08:08
Peter Sellers
25.03.2025 kl 09:20
2022
@HI, ja LOA har ganske sikkert innside info for han treffer hver gang så ingen tvil om at noen hvisker til han :))
Tony83
25.03.2025 kl 10:11
1852
May be even earlier. The Lady has implied about forthcoming acquisitions!
TheLondonOiler
25.03.2025 kl 10:48
1742
The lady is suggesting slightly earlier, so the results could come at any time in Q2—which isn’t far off at all.
BMU
25.03.2025 kl 19:05
1379
Lady of Amia have twiter for those of you who have been longing for big or institutional investors. (not me I haw bad experience about them,I call them Big fish or Big sharks.).According to what I haw understand from Zena forums, majority of you will be happy from the outcome. Me my self as I predicted meny year a go: Big fish eats his own cain the small ones, just before it startet to get big.
LOA tweet::
nstitutional capital are priming for a potential major surge—not today, but within the next 60-90 days ahead of ICC2. When it hits, it hits fast. Early positioning wins
LOA tweet::
nstitutional capital are priming for a potential major surge—not today, but within the next 60-90 days ahead of ICC2. When it hits, it hits fast. Early positioning wins
Redigert 25.03.2025 kl 19:40
Gullit
25.03.2025 kl 22:43
1084
Det smeller snart no!!
The waiting game is over. After a catastrophic hearing, the Tunisians are backed into a corner—now, they must negotiate. The only question left: What’s Zenith’s magic number? The deal is within reach. Time to make history
@zenithenergyltd
#settlement
The waiting game is over. After a catastrophic hearing, the Tunisians are backed into a corner—now, they must negotiate. The only question left: What’s Zenith’s magic number? The deal is within reach. Time to make history
@zenithenergyltd
#settlement
rischioso
25.03.2025 kl 23:58
978
Kursutviklingen går helt etter boka som forutsett av noen få - bare mange nok har hamstret ferdig rett på oversiden av krona så forsvinner støtten og kabooom så er kursen igjen på undersiden og det vil komme et renn av småsparere som vil lempe ut og presse kursen ytterligere ned...
Og vips så er en etablering på undersiden av krona et faktum og øretradingen har igjen startet hvor vi igjen vil høre det kjedsommelige refrenget fra hausse-desperados gjengen i påvente av en ny emi - "blir det billigere så kjøper jeg mer" - og billigere vil det bli - JustSayin...;)
Og vips så er en etablering på undersiden av krona et faktum og øretradingen har igjen startet hvor vi igjen vil høre det kjedsommelige refrenget fra hausse-desperados gjengen i påvente av en ny emi - "blir det billigere så kjøper jeg mer" - og billigere vil det bli - JustSayin...;)
Redigert i går kl 00:01