ZENITH 2025
https://x.com/ladyofaim/status/1876573276128076137?s=46
The Tunisian side is trying to cut their losses and exit on the cheap, currently $180M on the table. Zenith appear determined to hold out for more but the game-changer could be the payment terms. If it become a single lump sum then that could get interesting 🚀 @zenithenergyltd
Hvis dette er sant, vil prisen bevege seg raskt oppover igjen
The Tunisian side is trying to cut their losses and exit on the cheap, currently $180M on the table. Zenith appear determined to hold out for more but the game-changer could be the payment terms. If it become a single lump sum then that could get interesting 🚀 @zenithenergyltd
Hvis dette er sant, vil prisen bevege seg raskt oppover igjen
Redigert 07.01.2025 kl 11:43
Du må logge inn for å svare
unikum
26.03.2025 kl 00:09
1954
Hakk i plata eller begynner du å få alzeimer.? Lite nytt igjen. Og hvem selger om det ikke er småsparere som trader noen ører om gangen? Samtidig så er det noen som ikke ønsker oppgang ennå som gjerne plukker aksjer hver dag rundt krona og er sikkert fornøyd med det. Aner ikke hvorfor du er så opptatt av 10 øre ned ? Er for at du for riktig i din tipping ? Du har hittil bommet 25 ganger.
rischioso
26.03.2025 kl 00:25
1961
Vel, hukommelsen din virker å være like dårlig som avkastningen for når kursen stod i 2 så sa du og dine 4 og jeg sa 1 - og fasiten kjenner vi alle til ser vi bort i fra de som fortsatt lever i fornektelsen - dem om det...;)
De siste 2 emisjoner er satt med knapt 1 måneds mellomrom så neste emisjon kommer nærmere for hver dag som går hvor den neste med største sannsynlighet vil bli satt på undersiden av krona hvor mitt bet er et eller annet sted i intervallet 40-60øre - veldig snart sitter vi også med den fasiten - JustSayin...;)
De siste 2 emisjoner er satt med knapt 1 måneds mellomrom så neste emisjon kommer nærmere for hver dag som går hvor den neste med største sannsynlighet vil bli satt på undersiden av krona hvor mitt bet er et eller annet sted i intervallet 40-60øre - veldig snart sitter vi også med den fasiten - JustSayin...;)
patek5146
26.03.2025 kl 01:09
1926
@Rischldiot
Hvorfor i alverden bliver du ved med at udsprede dine løgne og fablerier her på Zenith trådene, ser du dig selv som “prinsen på den hvide hest” som skal redde uerfarne investorer fra at træffe nogle dårlige valg?
Hvorfor i alverden bliver du ved med at udsprede dine løgne og fablerier her på Zenith trådene, ser du dig selv som “prinsen på den hvide hest” som skal redde uerfarne investorer fra at træffe nogle dårlige valg?
Redigert 26.03.2025 kl 01:11
bakeren74
26.03.2025 kl 05:53
1817
40-60 øre? Det kan du jo ikke seriøst mene selv.
Etter konsolidering etter 2 kr og nedgang til nå, så er det vel ikke noe annet enn oppgang som er realistisk. Sikkert litt opp og ned før større nyheter, men alle nyheter for fremtiden er jo utelukkende positive, så får vi se hva som skjer.
Etter at første sak ble vunnet med 40% i tillegg, så sitter det noen i Tunisia som skjelver litt i buksene.
40 % i tillegg på de summene vi venter på, vil trolig tvinge frem forlik hvis de har et snev av sunn fornuft, spørsmålet er bare hvor og hva AC vil være fornøyd med.
Personlig hadde jeg lagt stor vekt på 40% ekstra i forhold til summene i bunn, hvis det går mot forlik, og ev godtatt nærmere 80 - 100% av utgangspunktet.
Etter konsolidering etter 2 kr og nedgang til nå, så er det vel ikke noe annet enn oppgang som er realistisk. Sikkert litt opp og ned før større nyheter, men alle nyheter for fremtiden er jo utelukkende positive, så får vi se hva som skjer.
Etter at første sak ble vunnet med 40% i tillegg, så sitter det noen i Tunisia som skjelver litt i buksene.
40 % i tillegg på de summene vi venter på, vil trolig tvinge frem forlik hvis de har et snev av sunn fornuft, spørsmålet er bare hvor og hva AC vil være fornøyd med.
Personlig hadde jeg lagt stor vekt på 40% ekstra i forhold til summene i bunn, hvis det går mot forlik, og ev godtatt nærmere 80 - 100% av utgangspunktet.
unikum
26.03.2025 kl 08:36
1619
Med dine spådommer så tviler du på seier i noen av sakene. Har du ett grunnlag for å uttale deg rundt dette?
Vi har sett at rettigheter er blitt tatt vekk i fra zena, hvilken lov hjemmel kan du vise til at det er innenfor Tunisia myndigheter, utennom tomme ord ? Så du mener at folk vil selge seg ut i påvente av dom ? Deretter kjøpe seg inn om saker vinnes som regel vil skje fra ett døgn til ett annet. Du må jo faktisk være noe naiv også ?
Vi har sett at rettigheter er blitt tatt vekk i fra zena, hvilken lov hjemmel kan du vise til at det er innenfor Tunisia myndigheter, utennom tomme ord ? Så du mener at folk vil selge seg ut i påvente av dom ? Deretter kjøpe seg inn om saker vinnes som regel vil skje fra ett døgn til ett annet. Du må jo faktisk være noe naiv også ?
Redigert 26.03.2025 kl 08:44
rischioso
26.03.2025 kl 08:41
1639
Om du tror at denne vil holde seg over krona til sak nr 2 er ferdig så vil du være en av flere som vil få glede av heiskjøring i tyngdekraft retningen mens du må kikke opp for å se krona - det er like sikkert som at etter sol kommer det regn....
Heller er det ingenting som er bankers, verken at medholdet i første sak faktisk vil gi penger i kassa da ICSID ikke har innkrevingsmandat i Tunisia ei heller er sak 1 noen fasit for de neste 2 noe som er feil repetert til det kjedsommelige på alle ZENA tråder av nettopp hausse gjengen...
Når kursen stod i 2 og hausserne nærmest lovte 4 så mente jeg 1 og 1 ble det. Når det kommer til mitt nye kursmål i intervallet 40-60øre så begrunnes det med at det allerede er kjørt 2 emisjoner på kort tid og det på tross av at selskapet etter den første meldte at den skulle bli den siste og bare måneden etter så kjører de nok en emi og det på fallende kurs så at det kommer minst 1 til før sak nr 2 er ferdig er like sikkert som at etter sol kommer det regn - JustSayin....;)
Heller er det ingenting som er bankers, verken at medholdet i første sak faktisk vil gi penger i kassa da ICSID ikke har innkrevingsmandat i Tunisia ei heller er sak 1 noen fasit for de neste 2 noe som er feil repetert til det kjedsommelige på alle ZENA tråder av nettopp hausse gjengen...
Når kursen stod i 2 og hausserne nærmest lovte 4 så mente jeg 1 og 1 ble det. Når det kommer til mitt nye kursmål i intervallet 40-60øre så begrunnes det med at det allerede er kjørt 2 emisjoner på kort tid og det på tross av at selskapet etter den første meldte at den skulle bli den siste og bare måneden etter så kjører de nok en emi og det på fallende kurs så at det kommer minst 1 til før sak nr 2 er ferdig er like sikkert som at etter sol kommer det regn - JustSayin....;)
Redigert 26.03.2025 kl 08:42
patek5146
26.03.2025 kl 08:55
1572
Hvor meget sagde du sidste år CODE skulle op i?
Dit behov for at poste spam opslag om Zenith er jo direke sygeligt, søg dog hjælp, der er sikkert nogle folk i hvide kitler der kan hjælpe dig.
Skriver du dine tumpede opslag for at advare uerfarne investorer fra at tage nogle dumme beslutninger?
Dit behov for at poste spam opslag om Zenith er jo direke sygeligt, søg dog hjælp, der er sikkert nogle folk i hvide kitler der kan hjælpe dig.
Skriver du dine tumpede opslag for at advare uerfarne investorer fra at tage nogle dumme beslutninger?
rischioso
26.03.2025 kl 09:01
1575
Det samme skrev du når kursen stod i 2 og jeg mente den skulle ned til 1 og det samme vil du nok skrive når kursen befinner seg i intervallet 40-60øre om ikke lenge - deg om det...;)
patek5146
26.03.2025 kl 09:04
1571
Hvor meget sagde du sidste år CODE skulle op i?
rischioso
26.03.2025 kl 09:12
1536
Jeg deler som alle andre - deg selv inkludert. Forskjellen er at jeg skriver om caset slik forumreglene tilsier man skal gjøre og ikke om meddebattanter - du virker å ha en vei å gå - også med det....;)
Gullit
26.03.2025 kl 09:13
1564
Hva tenker du kursen står i om de vinner sak 2? Da er det vel meget høy sannsynlighet for seier eller forlik på hovedsak nr 3..
spent på om du kan være seriøs rundt ett svar Ris..
spent på om du kan være seriøs rundt ett svar Ris..
patek5146
26.03.2025 kl 09:24
1624
Liverbirds skrev Tror jeg må selge nå etter dine advarsler 🤣🤣🤣🖕
Jeg tror også jeg er nødt til at sælge nu efter 4 år, Richidiot rammer jo plet hver gang med hans forudsigelser 🤣🤣🤣🤣🤣
Artige
26.03.2025 kl 09:26
1678
Er vel rettssak da. Jeg tror ikke den skal dobles men har blitt sagt her inne:)
patek5146
26.03.2025 kl 09:30
1746
Siger hvem og hvornår?
Ja der kommer måske noget på Fredag men HVIS Zenith er så heldige at få medhold svarer beløbet jo ikke til mere end 20 øre på kursen så jeg forstår ikke helt?
Ja der kommer måske noget på Fredag men HVIS Zenith er så heldige at få medhold svarer beløbet jo ikke til mere end 20 øre på kursen så jeg forstår ikke helt?
rischioso
26.03.2025 kl 09:37
1781
En dobling fra 40øre gir jo ikke mer enn 80øre så forstår godt at folk er avventende på oversiden av krona når man mest sannsynlig kan få kjøpt i bøtter og spann på undersiden av krona - om ikke lenge...;)
Mdg1
26.03.2025 kl 09:46
1968
Denne rettsaken er helt separat fra de andre, så den har bare 100 mill i potten. Til forskjell har ICC-2 også implikasjoner for ICSID saken. Om Tunisia har gitt opp å forsvare seg i ICC-2 så tror jeg de kommer til å ha et like dårlig forsvar i ICSID saken. Da vil ikke dommerne der tvile på beregningsgrunnlaget som ligger til grunn for søkjsmålet. Jeg tror derfor at Zenith vil vinne 500m$ pluss renter i den siste saken. Da er vi nord for 7 mrd samlet. Sannsynligheten for sette utfallet e faktisk meget stor
Blientotre
26.03.2025 kl 09:47
2198
Jeg er spent på om det kommer noen oppdatering på midlene av siste emisjon - om det kommer noe nytt som kan skape god cashflow.
Det burde være like rundt hjørne nå! Hvis AC holder ord.
Det burde være like rundt hjørne nå! Hvis AC holder ord.
rischioso
26.03.2025 kl 09:49
2202
RE - Hvis AC holder ord
* Det blir i så fall første gang - noe jeg ikke ville ha veddet på...;)
* Det blir i så fall første gang - noe jeg ikke ville ha veddet på...;)
Blientotre
26.03.2025 kl 09:53
2177
Merkelig hvordan alle snakker om erstatning på 100 millioner, virker som ingen har fått med seg Aqualights utregning av hva som kan bli utfallet 28. mars:
SKREVET AV AQUALIGHTS:
Hermed et overblik over faktiske forhold og egne overvejelser 18 Marts 2025. en del gentagelse og lidt opklarende oplysninger.
1. SMP sagen - Krav 9 mill $ - ledelsen har sagt 15 mill $ - 30 mill £ (38,9 mill $) som værdi, bliver nævnt i den seneste RNS - forventet domsafsigelse 28 Marts 2025. forventet udfald, er en sejr til firmaet og en betaling på mellem - 95 mill nok kr. og 411.000.000 nok kr. alt efter hvor meget skade dommeren vurderer der er lidt.
Kanskje er det derfor Ris og trucker har hatt det så travelt med å snakke ned aksjen nå de siste dagene??
SKREVET AV AQUALIGHTS:
Hermed et overblik over faktiske forhold og egne overvejelser 18 Marts 2025. en del gentagelse og lidt opklarende oplysninger.
1. SMP sagen - Krav 9 mill $ - ledelsen har sagt 15 mill $ - 30 mill £ (38,9 mill $) som værdi, bliver nævnt i den seneste RNS - forventet domsafsigelse 28 Marts 2025. forventet udfald, er en sejr til firmaet og en betaling på mellem - 95 mill nok kr. og 411.000.000 nok kr. alt efter hvor meget skade dommeren vurderer der er lidt.
Kanskje er det derfor Ris og trucker har hatt det så travelt med å snakke ned aksjen nå de siste dagene??
rischioso
26.03.2025 kl 09:55
2200
Det virker ikke som at noen trenger å hjelpe til med og snakke ned verken aksjen eller kursen - det klarer selskapet helt fint selv...;)
Når det kommer til en eventuell erstatning - eventuell fordi om man vinner 1, 2 eller alle 3 sakene så er det kun ett skritt på veien og langt unna klingende mynt i kassa - hvorfor?
Jo, fordi et eventuelt medhold - lite eller stort hos ICSID ikke alene gir ei krone i kassa. Mao, det er helt opp til Tunisia om de vil eller kan betale. Så med disse fakta i minnet så er det uansett langt frem til en erstatning - om noen - hvor det eneste sikre er at det vil komme flere emisjoner - that's a fact enten man liker det eller ei...;)
Når det kommer til en eventuell erstatning - eventuell fordi om man vinner 1, 2 eller alle 3 sakene så er det kun ett skritt på veien og langt unna klingende mynt i kassa - hvorfor?
Jo, fordi et eventuelt medhold - lite eller stort hos ICSID ikke alene gir ei krone i kassa. Mao, det er helt opp til Tunisia om de vil eller kan betale. Så med disse fakta i minnet så er det uansett langt frem til en erstatning - om noen - hvor det eneste sikre er at det vil komme flere emisjoner - that's a fact enten man liker det eller ei...;)
Redigert 26.03.2025 kl 10:02
Blientotre
26.03.2025 kl 09:59
2200
Din tilstedeværelse på dette forumet den siste uken er ikke normal - over grensen til sykelig for hvor mye tid du bruker for et selskap du ikke har interesse av.
tuja
26.03.2025 kl 10:00
2265
Fra 100-400 mill kr. Da kan en eventuell seier gi mye tilbake på aksjekursen. Og det er kun 1,5 handelsdag igjen før avgjørelse i saken. Tenker visse personer(ingen nevnt,ingen glemt) snart er historie på Zena trådene.
Blientotre
26.03.2025 kl 10:02
2276
Ja, det var ment kryptisk..
Nå må han vise til noe!
Alt for mange ganger er det kjørt emisjon og pengene bare fordufter - dessverre…
Nå må han vise til noe!
Alt for mange ganger er det kjørt emisjon og pengene bare fordufter - dessverre…
rischioso
26.03.2025 kl 10:05
2276
Som tidligere nevnt og det mer enn 1 gang så er det fortsatt en lang vei å gå om man eventuelt vinner 1, 2 alternativt alle 3 sakene da ICSID ikke krever inn pengene da de ikke har noe mandat til det. Mao, man må selv ta den jobben og om Tunisia velger å ikke betale eventuelt at de ikke kan betale så er man like langt - mao, det eneste sikre i dette caset er at det vil komme flere emisjoner - men det er da noe det oxo...;)
patek5146
26.03.2025 kl 10:06
2280
40 øre det var vel kursen på Zen for et år siden hvor du også havde travlt med at hype CODE da den var langt over krone og se hvor vi er nu, dem som købte Zen sidder med et fedt overskud og dem som lyttede til Rischidiot har tabt 94%
Det må være bittert at bomme så meget, måske derfor du er sygeligt besat af Zenith,,,,-JustSaying,,,,;)
Det må være bittert at bomme så meget, måske derfor du er sygeligt besat af Zenith,,,,-JustSaying,,,,;)
bakeren74
26.03.2025 kl 10:08
2291
At den kan gå under krona, er så klart fullt mulig. Den kan også gå over 5-7 kanskje 10 kr også. Da er det greit å veie opp risiko i forhold til 10-20% minus, fremfor hundrevis av % opp over natta. (Like utrygg på eller mer på det, enn en kraftig nedgang nå)
Var du på møtene i Oslo eller Stockholm tidligere i år? For der var det ingen tvil om likheten til sakene fra 1 til 3. vet ikke hvorfor du sier motsatt om dette, men når AC selv sier at dette er «copy paste» (direkte utdrag fra han) så er det vanskelig å tro du har rett på ulikheten. Her har du FEIL!
Det behøver så klart ikke å bety at zenith går seirende ut, men senere kjøp i ettertid, peker jo i den retning.
Jeg tar dette med knusende ro akkurat nå, og venter til en dag etter børs stenger, melding kommer, og jeg ligger i sovekabinen å venter på dagen derpå.
Var du på møtene i Oslo eller Stockholm tidligere i år? For der var det ingen tvil om likheten til sakene fra 1 til 3. vet ikke hvorfor du sier motsatt om dette, men når AC selv sier at dette er «copy paste» (direkte utdrag fra han) så er det vanskelig å tro du har rett på ulikheten. Her har du FEIL!
Det behøver så klart ikke å bety at zenith går seirende ut, men senere kjøp i ettertid, peker jo i den retning.
Jeg tar dette med knusende ro akkurat nå, og venter til en dag etter børs stenger, melding kommer, og jeg ligger i sovekabinen å venter på dagen derpå.
patek5146
26.03.2025 kl 10:10
2341
Blientotre skrev Ja, 400 millioner vil bety omtrent 1kr pr aksje.
Stille nu,, don’t feed the trolls🫢🫢🫢🫢🫢
Men ja den kan gå højere ved medhold, kun tiden vil vise det
Men ja den kan gå højere ved medhold, kun tiden vil vise det
rischioso
26.03.2025 kl 10:13
2378
Det er faktisk ikke mer enn rundt 4mdr siden kursen stod i 16øre og hva har skjedd i den perioden - jo det er blitt kjørt 2 emisjoner og 1 sak skal være vunnet, men ingen penger er kommet - ikke et eneste øre....
Det burde fortelle de fleste at det ikke skal mye til før kursen er tilbake der den var for knappe 4mdr siden når forventningene naturligvis dabber av - ikke noe hokus/hokus, ei heller rocket sience, men pure sunt folkevett godt hjulpet av 1 ny emisjon eller 3 - og vi må noik ikke vente lenge på den første - JustSayin...;)
Det burde fortelle de fleste at det ikke skal mye til før kursen er tilbake der den var for knappe 4mdr siden når forventningene naturligvis dabber av - ikke noe hokus/hokus, ei heller rocket sience, men pure sunt folkevett godt hjulpet av 1 ny emisjon eller 3 - og vi må noik ikke vente lenge på den første - JustSayin...;)
Redigert 26.03.2025 kl 10:16
rischioso
26.03.2025 kl 10:14
2380
Dbl post
Redigert 26.03.2025 kl 10:15
HMPInvest
26.03.2025 kl 10:18
2401
You wrote a double post, considering what crap you are frequently posting it would be an environmental clean if you at least deleted one of the recent post.
futureistoday
26.03.2025 kl 10:24
2440
hei, ser det er flere som nevner at det skal være en avgjørelse i saken den 28.mars. men hvor har dere den infoen fra? Jeg sitter med annen info fra det jeg klarer finne i børsmeldingene... fint hvis du kan oppklare dette for meg:)
Blientotre
26.03.2025 kl 10:27
2431
The Lady of Aim
SMP ‘Medical emergency’ card played in court last week,Delay to late 2025 requested. Judge says,‘Nice try’—March 28th it is. SMP’s recurring delays, including a €30k fine in 2023 expose lack of confidence in their case. A decisive victory is on the horizon. 🏆 #ChessNotCheckers
Eneste info fra børsmeldt
TLP-103 and TLP-103C of the Tilapia oilfield during 2018-2019, is due to take
place on Friday March 14, 2025.
SMP ‘Medical emergency’ card played in court last week,Delay to late 2025 requested. Judge says,‘Nice try’—March 28th it is. SMP’s recurring delays, including a €30k fine in 2023 expose lack of confidence in their case. A decisive victory is on the horizon. 🏆 #ChessNotCheckers
Eneste info fra børsmeldt
place on Friday March 14, 2025.
Redigert 26.03.2025 kl 10:29
rischioso
26.03.2025 kl 10:30
2447
RE - Jeg tar dette med knusende ro akkurat nå, og venter til en dag etter børs stenger, melding kommer....
* Har du sunget dette refrenget siden kursen stod i 2? At du kanskje er i en situasjon der du må tro på det AC sier er en ting, men å tro på noen som sjelden til aldri holder ord er nok ikke det smarteste man gjør - og i alle fall ikke satse penger på det. Og det er nettopp det jeg mener, at man ikke skal lenke seg til masta og i alle fall ikke når skipet tar inn vann for blir ikke hullet tettet så blir det bare større og da hjelper det ikke hva AC sier for ingenting av det han har sagt frem til nå har hjulpet andre enn ledelsen selv hvor de henter nye penger etter hver gang de lover at dette skal bli siste gangen. Når han sier en ting og gjør noe helt annet så får i alle fall jeg vanskeligheter å la slike ta vare på mine penger, men det er nå meg - andre får ta sine valg med sine penger...;)
* Har du sunget dette refrenget siden kursen stod i 2? At du kanskje er i en situasjon der du må tro på det AC sier er en ting, men å tro på noen som sjelden til aldri holder ord er nok ikke det smarteste man gjør - og i alle fall ikke satse penger på det. Og det er nettopp det jeg mener, at man ikke skal lenke seg til masta og i alle fall ikke når skipet tar inn vann for blir ikke hullet tettet så blir det bare større og da hjelper det ikke hva AC sier for ingenting av det han har sagt frem til nå har hjulpet andre enn ledelsen selv hvor de henter nye penger etter hver gang de lover at dette skal bli siste gangen. Når han sier en ting og gjør noe helt annet så får i alle fall jeg vanskeligheter å la slike ta vare på mine penger, men det er nå meg - andre får ta sine valg med sine penger...;)
Redigert 26.03.2025 kl 10:31
Peter Sellers
26.03.2025 kl 10:35
2423
@ris, les dette innlegget fra Aqualight i går som i hvert fall ikke farer med løgn som deg så ser du en oversikt over hva som ligger foran oss!!
Aqualight
I går kl 17:01
709
Peter Sellers skrev
@Aqualight, har du noen oversikt eller info om eller når pengene fra ICC-1 som er vunnet og Zenith i..
Naturligvis har jeg det, og som det ser ud dags dato - før forlig eller andre aftaler
Our first claim (ICC-1) resulted in a $9.7 million award in December 2024, with payment expected by the end of 2025.
The second claim (ICC-2) for $130 million is expected to conclude in the next 4-6 months, while the third (ICSID-1) for $530 million is set for a decision in December 2025.
To ensure financial stability, we have raised $8.4 million since October 2024, fully funding operations through the ICC-2 resolution.
Directors have personally invested $2.65 million—31.48% of funds raised—demonstrating confidence in the arbitrations and aligning with shareholders. With strong funding and given our optimism in the legal progress, Zenith is well-positioned for growth in the coming year.
Hele interviewet kan i læse her
Link - https://analystgroup.se/textintervju/interview-with-zenith-energys-ceo-andrea-cattaneo/
Aqualight
I går kl 17:01
709
Peter Sellers skrev
@Aqualight, har du noen oversikt eller info om eller når pengene fra ICC-1 som er vunnet og Zenith i..
Naturligvis har jeg det, og som det ser ud dags dato - før forlig eller andre aftaler
Our first claim (ICC-1) resulted in a $9.7 million award in December 2024, with payment expected by the end of 2025.
The second claim (ICC-2) for $130 million is expected to conclude in the next 4-6 months, while the third (ICSID-1) for $530 million is set for a decision in December 2025.
To ensure financial stability, we have raised $8.4 million since October 2024, fully funding operations through the ICC-2 resolution.
Directors have personally invested $2.65 million—31.48% of funds raised—demonstrating confidence in the arbitrations and aligning with shareholders. With strong funding and given our optimism in the legal progress, Zenith is well-positioned for growth in the coming year.
Hele interviewet kan i læse her
Link - https://analystgroup.se/textintervju/interview-with-zenith-energys-ceo-andrea-cattaneo/
futureistoday
26.03.2025 kl 10:37
2421
fra børsmelding 13 mars.
" the rig contractor that performed drilling services in wells
place on Friday March 14, 2025."
"Procedural Timeline
The Court is expected to reach its final decision within approximately three
months of the Final Hearing. "
Det ser ut som at SMP forsøkte seg på en medisinsk krise, som har flyttet siste høring fra den planlagte dato 14 mars til den 28 mars. i børsmeldingen så skrives det videre at dom er forventet innen 3 måneder etter siste høring.
Så alt snakket om at det skal komme dom den 28 mars er slik jeg ser bare oppspinn fra personer som ikke kan lese børsmeldinger.
" the rig contractor that performed drilling services in wells
place on Friday March 14, 2025."
"Procedural Timeline
The Court is expected to reach its final decision within approximately three
months of the Final Hearing. "
Det ser ut som at SMP forsøkte seg på en medisinsk krise, som har flyttet siste høring fra den planlagte dato 14 mars til den 28 mars. i børsmeldingen så skrives det videre at dom er forventet innen 3 måneder etter siste høring.
Så alt snakket om at det skal komme dom den 28 mars er slik jeg ser bare oppspinn fra personer som ikke kan lese børsmeldinger.
patek5146
26.03.2025 kl 10:43
2386
Et 10 årigt barn ved da at de 2 kroner den kortvarigt var oppe i var på grund af en masse amatører skulle ind fordi de troede de kunne blive rige på kort tid, så at den ligger og roder rundt her omkring kronen er da ganske passende mens vi venter på nyt.
Men med din sygelige besættelse af Zenith er det jo åbenbart et argument du ikke kan slippe, da dine CODE dumpede over 90% hvad var din plan der?
Men med din sygelige besættelse af Zenith er det jo åbenbart et argument du ikke kan slippe, da dine CODE dumpede over 90% hvad var din plan der?
unikum
26.03.2025 kl 10:49
2363
Kjøpere må opp i pris for å sette seg i posisjon i påventa av hva som kan ramle inn any time. Neste test er emisjonen på 1,34 der innsidere fikk handlet seg enda bedre inn i selskapet.
Å det blir vel perrongen igjen på risen.. men helt greit, unner denne figuren ingenting.
Å det blir vel perrongen igjen på risen.. men helt greit, unner denne figuren ingenting.
Redigert 26.03.2025 kl 10:54
TheLondonOiler
26.03.2025 kl 11:04
2366
NOK 1.10
Last traded price
26/03/2025 - 10:54 CET
CONTINUOUS TRADING
Since Open
+0.02 (+1.85%)
Since Previous Close
+0.045 (+4.27%)
Last traded price
26/03/2025 - 10:54 CET
CONTINUOUS TRADING
Since Open
+0.02 (+1.85%)
Since Previous Close
+0.045 (+4.27%)
Agay
26.03.2025 kl 11:41
2234
Aksjemarkedets "kverulanter"?
Det er alltid viktig med kritiske vurderinger i aksjemarkedet, men hva motiverer egentlig de som konsekvent skriver nedsettende om en aksje de ikke engang eier? Er det et ønske om å skape frykt, påvirke kursen eller bare et behov for å ha rett? Tapere?
Objektiv analyse og sunn skepsis er verdifullt, men når noen utelukkende fokuserer på det negative uten konstruktive argumenter – og uten egen investering – kan det virke mer som en agenda enn faktisk innsikt.
Og ja, dette er en klassisk taktikk man ofte ser i aksjemarkedet. Når noen konsekvent spår en aksjes fall – selv i møte med potensielle positive triggere – kan det handle mer om følelser enn analyse.
Kanskje er dette tidligere investorer som har tapt penger, som nå ønsker "hevn" ved å spre negativitet. De prøver å påvirke sentimentet, skape usikkerhet eller få andre til å dele deres skepsis.
Til syvende og sist er markedet styrt av realiteter og fakta, ikke støyen fra bitre tidligere "investorer".
Siden jeg er en av mange "idioter" som har investert i denne "tapsaksjen" – og heller ikke er særlig god med tall – har jeg en "oppgave" hen kanskje kan hjelpe med:
Inn 0,21 ut 1,87. God eller dårlig deal? Et komplisert regnestykke for noen, men bruk tiden som trengs, for jeg skal ingen steder – jeg blir med videre i denne "tapsaksjen" – uansett utfall av rettssakene i Tunisia.
Har vært i Zenith i ca. fem år, men ikke aktiv på forum. Dette er kun et unntak.
Ønsker dere seriøse og tålmodige masse lykke til!
Til dere "perma-bears" – gå litt i dere selv, da...
Til slutt: Mistenker også en såkalt "sockpuppeting" her? Mistenkelig lik ordlyd/skriftspråk i fler nick og hen opererer (eventuelt) ikke bare i denne aksjen...
Logger av og takker for meg på dette forumet.
Agay
Det er alltid viktig med kritiske vurderinger i aksjemarkedet, men hva motiverer egentlig de som konsekvent skriver nedsettende om en aksje de ikke engang eier? Er det et ønske om å skape frykt, påvirke kursen eller bare et behov for å ha rett? Tapere?
Objektiv analyse og sunn skepsis er verdifullt, men når noen utelukkende fokuserer på det negative uten konstruktive argumenter – og uten egen investering – kan det virke mer som en agenda enn faktisk innsikt.
Og ja, dette er en klassisk taktikk man ofte ser i aksjemarkedet. Når noen konsekvent spår en aksjes fall – selv i møte med potensielle positive triggere – kan det handle mer om følelser enn analyse.
Kanskje er dette tidligere investorer som har tapt penger, som nå ønsker "hevn" ved å spre negativitet. De prøver å påvirke sentimentet, skape usikkerhet eller få andre til å dele deres skepsis.
Til syvende og sist er markedet styrt av realiteter og fakta, ikke støyen fra bitre tidligere "investorer".
Siden jeg er en av mange "idioter" som har investert i denne "tapsaksjen" – og heller ikke er særlig god med tall – har jeg en "oppgave" hen kanskje kan hjelpe med:
Inn 0,21 ut 1,87. God eller dårlig deal? Et komplisert regnestykke for noen, men bruk tiden som trengs, for jeg skal ingen steder – jeg blir med videre i denne "tapsaksjen" – uansett utfall av rettssakene i Tunisia.
Har vært i Zenith i ca. fem år, men ikke aktiv på forum. Dette er kun et unntak.
Ønsker dere seriøse og tålmodige masse lykke til!
Til dere "perma-bears" – gå litt i dere selv, da...
Til slutt: Mistenker også en såkalt "sockpuppeting" her? Mistenkelig lik ordlyd/skriftspråk i fler nick og hen opererer (eventuelt) ikke bare i denne aksjen...
Logger av og takker for meg på dette forumet.
Agay
futureistoday
26.03.2025 kl 11:53
2197
Fin oppsummering av observasjonene dine:) Du er en som faktisk burde vært mer aktiv her.
rischioso
26.03.2025 kl 12:26
2086
Fin oppsummering?
Multi nicket kom jo kun med tullball fra ende til annen, men noen svelger visst alt bare innlegget er enig med dem selv....
Og han er ikke borte, men skriver nok mer tullball under et av de andre nicka - as we speak - såpass skjønner jo de fleste....;)
Multi nicket kom jo kun med tullball fra ende til annen, men noen svelger visst alt bare innlegget er enig med dem selv....
Og han er ikke borte, men skriver nok mer tullball under et av de andre nicka - as we speak - såpass skjønner jo de fleste....;)