ZENITH 2025
https://x.com/ladyofaim/status/1876573276128076137?s=46
The Tunisian side is trying to cut their losses and exit on the cheap, currently $180M on the table. Zenith appear determined to hold out for more but the game-changer could be the payment terms. If it become a single lump sum then that could get interesting 🚀 @zenithenergyltd
Hvis dette er sant, vil prisen bevege seg raskt oppover igjen
The Tunisian side is trying to cut their losses and exit on the cheap, currently $180M on the table. Zenith appear determined to hold out for more but the game-changer could be the payment terms. If it become a single lump sum then that could get interesting 🚀 @zenithenergyltd
Hvis dette er sant, vil prisen bevege seg raskt oppover igjen
Redigert 07.01.2025 kl 11:43
Du må logge inn for å svare
patek5146
26.03.2025 kl 12:38
4094
Det her er sgu for sjovt, se hvem som føler sig truffet af Agay’s glimrende indlæg, Agay nævner ingen navne men en skribent som er sygeligt besat af Zenith reagerer 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Fjellbris
26.03.2025 kl 12:41
4121
Nå må du f… meg slutte!
Du skriver kun svada og opp i 25-30 innlegg daglig, og det er null innhold av interesse du kommer med. Du gjentar deg selv til det kjedsommelige, og ødelegger trådene du opererer på.
Skjerpings, prøv å oppfør deg som et voksent menneske.
Du skriver kun svada og opp i 25-30 innlegg daglig, og det er null innhold av interesse du kommer med. Du gjentar deg selv til det kjedsommelige, og ødelegger trådene du opererer på.
Skjerpings, prøv å oppfør deg som et voksent menneske.
HMPInvest
26.03.2025 kl 12:56
4052
You haven't written a single post that is worth reading, and still you spit out crap after crap. Do your self a favour, and us, take a loooong break.
Blientotre
26.03.2025 kl 13:01
4092
Han gjør nok ikke det - det treffes nok godt her med synsingen om følelser og hevn. Det har jeg også sagt tidligere at tanken har slått meg - Det er ikke normal oppførsel slik han oppfører seg.
Selv kan jeg være kritisk og negativ mot ledelsen, men det forandrer ikke situasjonen vi står i nå med tanke på sakene.
Men jeg oppfordrer alle til å være oppmerksom de dagene pengene skal forvaltes av ledelsen. Hvis vi vinner selvfølgelig, personlig tror jeg det.
Selv kan jeg være kritisk og negativ mot ledelsen, men det forandrer ikke situasjonen vi står i nå med tanke på sakene.
Men jeg oppfordrer alle til å være oppmerksom de dagene pengene skal forvaltes av ledelsen. Hvis vi vinner selvfølgelig, personlig tror jeg det.
tuja
26.03.2025 kl 13:07
4094
Bare å ignorere. Risch er slik i alle aksjer han trader. Jeg tar aldri ad notis noe av det som skrives. Tar alt med ett smil, da slike type innlegg er kun "trash".
Peter Sellers
26.03.2025 kl 13:16
4076
@Agay, flott oppsummering og vi så allerede at RIS MED SITT INNLEGG FØLTE SEG TRUFFET!!
HP17
26.03.2025 kl 13:55
4124
Salgspresset ser ikke ut til å ha gitt seg her. Nå snur det ned, igjen. Jeg skal ikke ha en formening om noen igjen vil gjøre et forsøk på å teste om 1 kr holder?
Z-240071
26.03.2025 kl 14:09
4141
Det er helt rett at ICSID ikke har innkrevingsmandat .
Derimot har dem pressmidler for land som trenger penger , nemlig at dem blir nektet lån i verdensbanken så lenge dem
har uoppgjorte saker ( ICSID = World Bank’s International Center for the Settlement of Investment Disputes )
Nekter verdensbanken så vil ikke IMF heller .
Det vil si at dem vil bli presset til å betale om dem vil holde samfunnet gående å fortsette eksistere som et selvstendig land.
Derimot har dem pressmidler for land som trenger penger , nemlig at dem blir nektet lån i verdensbanken så lenge dem
har uoppgjorte saker ( ICSID = World Bank’s International Center for the Settlement of Investment Disputes )
Nekter verdensbanken så vil ikke IMF heller .
Det vil si at dem vil bli presset til å betale om dem vil holde samfunnet gående å fortsette eksistere som et selvstendig land.
unikum
26.03.2025 kl 14:32
4112
Sagspress er vel litt overdrevent at noen som solgte underkant av 400 000 aksjer. De er sikkert kjøpt rundt 1 kr så da er vi kvitt de.
Ellers har jeg sagt at risen har sikkert satt en short rundt 0,8 øre siden han er opptatt av dette. Kjemper med nebb og klør
Ellers har jeg sagt at risen har sikkert satt en short rundt 0,8 øre siden han er opptatt av dette. Kjemper med nebb og klør
Sia
26.03.2025 kl 14:36
4308
Ja, her er det jammen voldsomt salgs press. Utrolig hva som blir skrevet.
HMPInvest
26.03.2025 kl 14:41
4430
Wouldn't label it heave sell. Volume not high. Technically it looks like bottom in my chart. Likely a good buy now.
TheLondonOiler
26.03.2025 kl 15:03
4387
Zak Mir interview https://youtu.be/kcoIhxQ1A9k?si=YZL5TR7Vu9JjuQrH
AC very confident is saying he’s going to buy in open market, we may see the last of 1kr permanently now!
AC very confident is saying he’s going to buy in open market, we may see the last of 1kr permanently now!
Blientotre
26.03.2025 kl 15:38
4328
Meget sterkt intervju!
Her fikk hvert fall jeg mange svar føler jeg.
Nå kan vi mest sannsynlig ha sett siste av å vake rundt 1kr!
Her fikk hvert fall jeg mange svar føler jeg.
Nå kan vi mest sannsynlig ha sett siste av å vake rundt 1kr!
MarketGunsling
26.03.2025 kl 16:00
4348
Zak Mir interview was interesting – here’s my recap
-The money raised will go towards buyingone or more sustainable green energy producers in Europe. Doesn’t specify whether it is solar or wind.
-They want to start replacing the Tunisan assets with new assets now.
-Small scale for now to prove profitability but will look at spending arbitration money on more when it comes in.
-Confirmed that a proportion of the money from the arbitration will still be distributed to shareholders. The rest will be spent on new acquisitions to deliver further returns to shareholders.
-Seems 100% confident that we will win the arbitrations. He says that was why he bought more shares in the last placing and that he intends to buy on market in future – suggesting that there will not be any more placings.
-Says that the upcoming acquisitions are proof of concept for acquisitions to follow with the arbitration money.
-His message to investors is: “I believe deeply in Zenith’s future, and I am fully confident that the upcoming arbitrations outcomes will be successful for the company”.
-The money raised will go towards buyingone or more sustainable green energy producers in Europe. Doesn’t specify whether it is solar or wind.
-They want to start replacing the Tunisan assets with new assets now.
-Small scale for now to prove profitability but will look at spending arbitration money on more when it comes in.
-Confirmed that a proportion of the money from the arbitration will still be distributed to shareholders. The rest will be spent on new acquisitions to deliver further returns to shareholders.
-Seems 100% confident that we will win the arbitrations. He says that was why he bought more shares in the last placing and that he intends to buy on market in future – suggesting that there will not be any more placings.
-Says that the upcoming acquisitions are proof of concept for acquisitions to follow with the arbitration money.
-His message to investors is: “I believe deeply in Zenith’s future, and I am fully confident that the upcoming arbitrations outcomes will be successful for the company”.
Fjellbris
26.03.2025 kl 16:40
4211
TX for your recap🙏👍
There will for sure come bigger investors onboard during Q2.
There will for sure come bigger investors onboard during Q2.
Allroad18
26.03.2025 kl 17:53
4032
Hva mener du med satt en short på 0,80 ? Aksjen kan ikke shortes så vidt jeg vet, men det kan hende du mener noe annet?
MC Axel
26.03.2025 kl 18:27
3950
Thank you! 🙂
I am also confident that Zenith will win the remaining cases! 💪
I am also confident that Zenith will win the remaining cases! 💪
rischioso
27.03.2025 kl 09:21
3254
Det er 2 ting som vi med største sikkerhet kan si nærmer seg:
(1) Ny emisjon
(2) Test av kronestøtten
Mao, det er ikke snakk om hvis, men heller om når så får tiden vise hva som kommer først hvor den ene med største sannsynlighet vil trigge den andre så rekkefølgen spiller en heller liten rolle i så måte - JustSayin...;)
(1) Ny emisjon
(2) Test av kronestøtten
Mao, det er ikke snakk om hvis, men heller om når så får tiden vise hva som kommer først hvor den ene med største sannsynlighet vil trigge den andre så rekkefølgen spiller en heller liten rolle i så måte - JustSayin...;)
Redigert 27.03.2025 kl 09:21
patek5146
27.03.2025 kl 09:33
3393
Hvor mange ligegyldige indlæg får Rischidiot mon lagt ud idag, jeg gætter på 20 nogen højere?
futureistoday
27.03.2025 kl 09:55
3286
Sikreste tegn på at det skal opp er baissing fa riskokern;) Sykelig besatt av og snakke ned aksjen🤣
Theo19
27.03.2025 kl 11:29
3058
For meg ser det ut som noen holder igjen aksjen,da det legges ut ny til salg under siste omsatt.
Peter Sellers
27.03.2025 kl 11:35
3017
@Theo, ja og det er ikke første gangen det skjer! Jeg husker vi lå på 1,25 og noen begynner å selge på 1,20 osv ganske latterlig at noen sier fra seg 5øre!!
tuja
27.03.2025 kl 11:45
2965
"SMP ‘Medical emergency’ card played in court last week,Delay to late 2025 requested. Judge says,‘Nice try’—March 28th it is. SMP’s recurring delays, including a €30k fine in 2023 expose lack of confidence in their case. A decisive victory is on the horizon."
patek5146
27.03.2025 kl 12:15
2870
God ide Jan
Samme her nu, ingen grund til at læse Rischidiotens tåbelige intetsigende skriblerier, der jo tydeligvis noget mentalt galt med ham.
Samme her nu, ingen grund til at læse Rischidiotens tåbelige intetsigende skriblerier, der jo tydeligvis noget mentalt galt med ham.
futureistoday
27.03.2025 kl 12:18
2855
korrekt, aksjen holdes kunstig mellom 1.03-1.055. Noen akkumulerer aksjer her, vil antageligvis se en enorm økning når de er fullastet. Det er hvertfall slik jeg leser det. Har blitt gjort i en uke nå. Har personlig kjennskap til at personer har forsøkt og påvirke kursen begge veier. men blir korrigert umiddelbart av algoritmen som ligger inne nå. Er egentlig ganske enkelt og se. følg også med på salg/kjøp på 82500 der antall kjøpere/ selgere varierer opp ned mens summen er lik.
Redigert 27.03.2025 kl 12:20
rischioso
27.03.2025 kl 13:02
2693
RE - korrekt, aksjen holdes kunstig mellom 1.03-1.055. Noen akkumulerer aksjer her, vil antageligvis se en enorm økning når de er fullastet. Det er hvertfall slik jeg leser det.
* Vel, kanskje lese en gang til og det før kursen plutselig og igjen befinner seg på undersiden av krona - JustSayin...;)
* Vel, kanskje lese en gang til og det før kursen plutselig og igjen befinner seg på undersiden av krona - JustSayin...;)
Blientotre
27.03.2025 kl 14:02
2450
Til hvilken fordel er det å blokkere han?
Da lar dere han bare få sitte og skrive løgner som han vil, og ingen til å motsi mange av hans ekstreme uttalelser.
Ok, dere slipper å se det - men for nye aksjonærer som kommer her vil uansett se det og han får fritt frem for å jatte løgner og overbevise de til å ikke kjøpe.
Hvis dere ikke har lagt merke til det, så svarer han aldri tilbake på spørsmål. Kun ute etter å få skrive negativt for å få ned kursen.
Da lar dere han bare få sitte og skrive løgner som han vil, og ingen til å motsi mange av hans ekstreme uttalelser.
Ok, dere slipper å se det - men for nye aksjonærer som kommer her vil uansett se det og han får fritt frem for å jatte løgner og overbevise de til å ikke kjøpe.
Hvis dere ikke har lagt merke til det, så svarer han aldri tilbake på spørsmål. Kun ute etter å få skrive negativt for å få ned kursen.
BMU
27.03.2025 kl 14:16
2387
,,His message to investors is: “I believe deeply in Zenith’s future, and I am fully confident that the upcoming arbitrations outcomes will be successful for the company”.
- Very good interview av AC and hopefully he he will forget about atom power stations. They are cheep in running but world to day know wary little about impact in the long therm in human genes, not to mention cost of storage for radioactive wests. Not to munch end all the future lawsuits for every radioactive diseases and miscarriage children . As the private company chances ar wary big that it will impact us significantly economically. But that just me thinking ,and as I always sad Gas is the future and combined with green energy is dynamite .I wrote a letter a few years back to Zenith about it and had a forum in the FA that went unnoticed and only with me as post righter.I guess it was not wright time AC had problems witch we didn't know then.
- Very good interview av AC and hopefully he he will forget about atom power stations. They are cheep in running but world to day know wary little about impact in the long therm in human genes, not to mention cost of storage for radioactive wests. Not to munch end all the future lawsuits for every radioactive diseases and miscarriage children . As the private company chances ar wary big that it will impact us significantly economically. But that just me thinking ,and as I always sad Gas is the future and combined with green energy is dynamite .I wrote a letter a few years back to Zenith about it and had a forum in the FA that went unnoticed and only with me as post righter.I guess it was not wright time AC had problems witch we didn't know then.
Redigert 27.03.2025 kl 14:18
olje
27.03.2025 kl 14:21
2355
Det gir jeg faktisk blanke f...i, jeg skal i allefall ikke ha kommentarene hans oppe på skjermen min her!
patek5146
27.03.2025 kl 14:27
2326
Ved det godt bli123, men han har jo en IQ som et 10 årigt barn og når han samtidig har mentale problemer gider jeg simpelthen ikke spilde min tid på sådan en halvhjerne, ja det er synd for de uerfarne nye osv. men håber folk er kloge nok til at ignorere og filtrere hans løgne og tågesnak.
Men til alle uerfarne investorer: fakta har jo bevist at hvis men vil tjene penge på børsen skal man bare gøre det modsatte af Rischidioten
Men til alle uerfarne investorer: fakta har jo bevist at hvis men vil tjene penge på børsen skal man bare gøre det modsatte af Rischidioten
olje
27.03.2025 kl 14:27
2326
Men nå over til noe hyggeligere, kursen bykser litt til :) skal bli flott og rusle oppover til ett sted i mellom 1,40 og 1,50. Der må vi vel kanskje ha en liten puste pause, bli kvitt de mest nervøse for så og fortsette reisen videre opp frem mot sommeren.
rischioso
27.03.2025 kl 14:33
2297
Ikke uenig i det - med ref til mitt kursmål i intervallet 40-60øre - med forbehold om at vi fjerner krona så sitter vi igjen med 50 øringen og rundt det nivået blir det nok også satt en ny emi - JustSayin...;)
Redigert 27.03.2025 kl 14:35
Bullfight
27.03.2025 kl 14:43
2247
FinnMcCool
27.03.2025 kl 15:01
2153
rischioso, are you playing the "Short" game? I ask because I don't believe you are looking for a cheaper level, otherwise you would have entered at 0,36 a week or so ago.
unikum
27.03.2025 kl 15:12
2096
Ha ha du er ikke sann, oppimot komi kveld.. 50 øre da tjener du endelig på shorten din ihvertfall. I påvente av avgjørelser er jeg spent på hvem som vil spille russisk rulett? Hvem selger seg ut, ledelsen kanskje som kjøpte seg godt opp på 1,34 . Må si gratulerer om det er mulig å være i det ironisk hjørnet.
Blientotre
27.03.2025 kl 15:28
2021
Siden 5. februar, første gang vi droppet ned mot 1kr har vi holdt i mot i snart 2 måneder fra å avslutte under 1kr.
Et tydelig signal på at det nå fremover må handles høyere for å komme seg inn før sommeren. Og ja, mange kommer til å ønske seg inn til sommeren før avgjørelse i ICC2.
Se bare hvordan EAM ble hypet ukene før sin sak.
Et tydelig signal på at det nå fremover må handles høyere for å komme seg inn før sommeren. Og ja, mange kommer til å ønske seg inn til sommeren før avgjørelse i ICC2.
Se bare hvordan EAM ble hypet ukene før sin sak.