Huddlstock med ny kontrakt 08.01.2025

Stockshold
HUDL 08.01.2025 kl 20:38 8997

https://newsweb.oslobors.no/message/636139

Ny kontrakt med inntekter fra Q1 2025!

Huddlestock signs Investment-as-a-Service agreements with two Norwegian asset managers

8.1.2025 15:00:00 CET | Huddlestock Fintech AS | Non-regulatory press releases

Huddlestock Fintech AS ("Huddlestock"), a leading investment technology and
services provider, has signed agreements with two separate, undisclosed
Norwegian-based asset managers for the delivery of Investment-as-a-Service
("IaaS") solutions. The IaaS agreements are expected to start contributing to
Huddlestock's revenues in the first quarter of 2025.

"The agreements underscore Huddlestock's ability to effectively leverage its
product portfolio to deliver value-added solutions to our clients," said Leif
Arnold Thomas, CEO of Huddlestock. "Offering a diverse range of investment
solutions aligns perfectly with our strategy to be the preferred partner for
companies aiming to enhance their investment services."

CONTACTS

* Leif Arnold Thomas, Chief Executive Officer, Huddlestock Fintech AS, +47 982
15 520, leif.thomas@huddlestock.com

Redigert 08.01.2025 kl 21:05 Du mÄ logge inn for Ä svare
    «
  • 1
  • 2
  • »
IDGAF
21.02.2025 kl 11:10 3107

De hadde samme pĂ„ konto i des som i sept 😉

Full kontroll om dagen ang pengebruk ✅

Men du er vel ikke aksjonĂŠr og skal skremme !

PS ! Er ikke aksjonĂŠr selv pr nĂ„ 😎 Men nĂ„ vurderes det kjĂžp etter Ă„ sett presentasjon og sett tallene....đŸ„ł
IDGAF
21.02.2025 kl 14:03 3054

Da kom tiden for handel....đŸ„ł

GĂ„r mot krona denne med noe tĂ„lmodighet 😉

Pene prosenter det đŸ€‘đŸ€‘

IDGAF
22.02.2025 kl 11:19 2965

https://www.facebook.com/groups/724660891828364/?ref=share

Mens vi venter pĂ„ STORAVTALEN đŸ„ł

Har du enda ikke sett presentasjon.... Bruk helgen 🎯
IDGAF
24.02.2025 kl 11:05 2832

Dette var en solid rapport med de langsiktige brillene. For de som hĂ„pet pĂ„ full fest og publisering av AVL avtale, ble de helt sikkert skuffet. Jeg har lest rapporten og hĂžrt ledelsen gi en status pĂ„ hvor dette er pĂ„ vei. Det virker som en fornuftig strategi som jeg har sansen for. Cash flow fra drift i kraftig bedring og om et kvartal eller to kan det gi positiv cash flow. Selve presentasjonen er lettere Ă„ forstĂ„r for nye investorer og gjĂžr at selskapet lettere kan nĂ„ ut til nye aksjonĂŠrer. AVL avtalen fĂ„r stor plass og selv om den ikke er meldt, sĂ„ tolker jeg ledelsen at den kommer snart. Om det er en dag, uke eller mĂ„ned vet ikke jeg. Min konklusjon er at jeg er kjĂžper og ikke selger av denne aksjen 🎯
IDGAF
24.02.2025 kl 15:47 2786

Mange i Huddlestock har solgt unna deler av eller hele sin beholding underveis helt ned til 43 Þre. De aller aller fleste aksjer som faller tungt kommer tilbake igjen pÄ et eller annet tidspunkt forutsatt at de ikke konker, noen henter igjen deler av nedgangen, noen hele mens i noen selskap lÞsner det sÄpass at aksjen gÄr til nye hÞyder.
Hva fasit blir i Huddlestock vet ingen, bra volum idag, noen velger Ä selge, men sannelig kjÞpes det bra ogsÄ nÄ rundt 0,70, meget positivt at noen har brukt helgen til Ä se presentasjonen og nÄ posisjonerer seg for det som kommer.

I sakens anledning, det med Ä vite hva man skal gjÞre sÄ leser man ogsÄ at de rikeste kan bomme grovt som Stein Erik Hagen i Sats:
"Det betyr at aksjeposten Hagen solgte for 285 millioner kroner ville hatt en verdi pÄ 410 millioner kroner i dag. Dermed har Hagen fÄtt erfare Kjell Inge RÞkkes lÊresetning:
«Mr. Market har alltid rett i sanntid, sÄ fÄr vi se frem i tid»."

Poenget er, det er viktig Ă„ tenke nĂžye gjennom det man foretar seg, det som idag kan virke smart ser dumt ut i morgen og vice versa.

Vi fÄr se hva som skjer i Huddlestock, jeg har fÄtt skikkelig tro pÄ prosjektet av Leif Arnold og jeg fÞler meg ganske trygg pÄ at han sammen med styret har lagt en strategi som vil slÄ ut i full blomst framover.

Lykke til!
IDGAF
25.02.2025 kl 11:14 2665

Tenker skuta har snudd !

Smeller greit over krona ogsĂ„ nĂ„r Tyskland avtalen signeres 😉 HĂžr presentasjon om du fortsatt er usikker...

https://www.facebook.com/share/p/14puFmMeqC/

😎
futureistoday
25.02.2025 kl 12:50 2632

Etter og ha hĂžrt presentasjonen og sett over siste tids bĂžrsmeldinger blir jeg svĂŠrt overrasket hvis ikke avtalen med Tyskland er signert ila denne eller neste uke. Det er liten omsetning i aksjen per nĂ„, men det blir trangt i dĂžren snart og det nivĂ„et aksjen ligger pĂ„ nĂ„ er det bare og glemme om kort tid. Den kommer langt over krona nĂ„r bĂžrsmeldingen foreligger😃
IDGAF
25.02.2025 kl 15:40 2590

Flere og flere fĂ„r Ăžynene opp 😉

🎯
IDGAF
26.02.2025 kl 06:18 2480

đŸ’„ KURSMÅL 1.87 KR đŸ’„

https://fintel.io/no/sfo/no/hudl?fbclid=IwY2xjawIrgctleHRuA2FlbQIxMQABHfGhBhr4OprB-MF62I6CaitHi7hx8DFERqPLEa1I0rgnBR-NiKkA2nWaHQ_aem_dxUu2xjF3KaL761HpQTx0w

Denne blĂ„ser langt over krona nĂ„r AVL signeres ✅

Her gjelder det Ă„ posisjonere seg i forkant under krona 😉

VĂŠre med pĂ„ flott opptur i 2025 eller stĂ„ pĂ„ perrongen blir ditt valg... 😎

🚀🚀🚀

IDGAF
26.02.2025 kl 10:27 2417

Grei oppsummering og Q1 kan ogsĂ„ bli bra đŸ’„

Tikk Takk mens vi venter pĂ„ SIGNATUREN đŸ„ł

https://investornytt.no/huddlestock-inngar-avtaler-med-to-norske-kapitalforvaltere/

đŸ”„
IDGAF
26.02.2025 kl 11:39 2386

Lades med JET FUEL hver dag nÄ.....

NĂ„r kommer den skikkelige takeoffen đŸ€”đŸ€Ł

🚀🚀🚀
IDGAF
26.02.2025 kl 15:29 2320

En som ville inn med 500 000 stk aksjer i formiddag...
Fikk de tilslutt for 77 þre 😉

Blir en bra DEAL etterhvert ✅

Inne eller Ute fĂžr AVL meldes ?

Enkelt valg đŸ€Ł

Fortsatt i tenkeboksen.... HĂžr presentasjon der styreleder nesten forsnakket seg ogsĂ„ om en fĂžlger med đŸ„ł

🚀🚀🚀
IDGAF
27.02.2025 kl 09:18 2184

POSISJONERING 😉

FĂžr den tar skikkelig fyr đŸ”„đŸ”„

😎
NormandMaximus
28.02.2025 kl 11:10 2095

Ganske kul sak dette, Tore Hovland som er sÞnn av styreleder Øyvind Hovland i Huddlestock.
Det viser at gutta vet hva de driver med(ØH styremedlem i det solgte selskapet).
Det viser at man kan skape ekstreme verdier selv om omsetningen i selskapet er lav og bunnlinjen er svak.
Blir spennende tider i Huddlestock ogsÄ framover.

https://www.finansavisen.no/teknologi/2025/02/27/8245826/tore-28-fra-dropout-til-sokkrik-pa-it-selskap
IDGAF
28.02.2025 kl 15:57 2048

đŸŽŻđŸ˜±đŸ€©
IDGAF
03.03.2025 kl 11:49 1832

Avventende dager frem til AVL bĂžrsmeldes.....

Kan komme nĂ„r som helst đŸ„ł

TĂ„lmodighet đŸ€‘đŸ€‘
Rocket hunter
06.03.2025 kl 14:17 1706

kjĂžpe ? 0,6 grei inngang og trade til 0, 7?
IDGAF
07.03.2025 kl 07:13 1644

Warrents innlĂžst igĂ„r ✅

Da har de troa som gjÞr det nÄ....

Mens den store avtalen ventes... SĂ„ tikka det inn ny kontrakt idag pĂ„ morgenen đŸ„ł

Dette blir bra utover Ă„ret đŸ€‘

https://newsweb.oslobors.no/message/640683

🚀🚀🚀
IDGAF
07.03.2025 kl 07:15 1642

Tenker Ă„ ihvertfall vente til den bikker krona 😉

Som nérmer seg fryktelig 🎯
Rocket hunter
07.03.2025 kl 07:25 1633

Ja, inngangen ble fin, nÄ fÄr vi se hvor hÞyt vi jodler og holder
IDGAF
07.03.2025 kl 18:08 1527

Flott avslutning ser jeg 😁
Rocket hunter
13.03.2025 kl 16:00 1335

HUDDLESTOCK: FORNYET AVTALE MED FAIR INVESTMENTS
i gĂ„r kl. 15:57 ∙ TDN Finans
Oslo (Infront TDN Direkt): Huddlestock Fintech har fornyet avtalen med Fair Investments, ifĂžlge en melding onsdag.

Ved Ä videreutvikle den eksisterende avtalen vil Fair Investments nÄ fullt ut ta i bruk Huddlestocks Investment-as-a-Service-lÞsning, inkludert depotjenester, opplyses det.

ble ikke noe Rocket av de nder, men kansje pÄ neste...
IDGAF
24.03.2025 kl 14:02 1089

Der kom den đŸ˜đŸ‘đŸš€đŸ€‘đŸ€‘đŸ€‘đŸ€‘đŸ’„đŸ”„đŸ”„đŸŽŻđŸŽŻ

https://www.facebook.com/share/p/1Gy9VaDg4m/
Lekkerbisk1
24.03.2025 kl 14:34 1052

Oida hvem skulle tro?!
Redigert 24.03.2025 kl 14:35 Du mÄ logge inn for Ä svare
Lekkerbisk1
24.03.2025 kl 18:10 918

Hei. Er dette kursmÄlet fÞr eller etter dagens signerte avtale? Leser dette er en gigantisk tysk finans aktÞr? Dette er potensielt kjempe stort? Avtalen i seg selv er god er lett og forstÄ, men det mÄ da vÊre en dÞrÄpner som fjerner risken i denne aksjen og
en gamechanger.
Jeg hoppet pÄ i fomo idag.
NormandMaximus
24.03.2025 kl 20:28 831

Hentet fra fb gruppen:

God ettermiddag,
Idag fÞler jeg at det mÄ skrives noen setninger da denne dagen ikke er som andre dager.
Huddlestock signerte en endelig avtale med tyske Gigabroker(AVL), helt fantastisk. Denne har mange av oss ventet lenge pÄ, mange gav opp ventingen dessverre, men igjen og som jeg poengterte et lass av ganger, det fantes ikke et eneste plausibelt argument for at avtalen ikke skulle komme istand basert pÄ selskapets kommunikasjon i rapportene og presentasjonene.
Det er ganske fantastisk at her har man landet en kunde med over 60k brukere og med en forvaltningskapital pÄ cirka NOK 25 milliarder.
AVL skal nÄ markedsfÞre dette nye produktet og selvsagt vil de gjÞre alt som stÄr i deres makt til Ä erobre flest mulig inn pÄ deres plattformer nÄr dette nye lanseres en gang i lÞpet av H2 dette Är.
Dette var kontrakt nummer 7 hittil i 2025, fordelt pÄ dagene gir det en kontraktsmelding pr 12 dag, ganske fantastisk. Dette viser at vi har fÄtt en CEO som virkelig begynner Ä fÄ orden pÄ selskapet og leverer i et betydelig tempo. Kostnadene har han vist Ä holde stabile og presse ned siden han tok over og nÄr vi da vet at det det er pÄ inntektssiden det trengs mer sÄ skjÞnner vi alle nÄ etterhvert hvilken vei det bÊrer med regnskapet framover.
Meldingen kom pÄ ettermiddagen og med slike stÞrre meldinger er det ofte en viss forsinkelse i kurs reaksjon, den sluttet pÄ dagens hÞyeste pÄ 93 Þre idag og alt ligger til rette for en videre oppgang i morgen tenker jeg. Gikk 250k aksjer cirka i auksjonen pÄ HOD, det pleier Ä vÊre et godt tegn.
En slik kontrakt derisker caset bortimot helt nÄr man vet at det er Tyskland som har kostet selskapet uten inntekter, nÄ kan man endelig se fram mot inntekter derfra ogsÄ og da skjÞnner man at regnskapene nok vil ordne seg fra q3/q4. Samtidig sÄ vil alle de andre kontraktene samt Visigon gjÞre at nok q1 og q2 ogsÄ blir bedre enn vi har sett tidligere.
Markedet bestemmer, men den bÞr gÄ mot 1,50 de neste dagene uten tvil, dagens melding beviser flere viktige element.
1. Selskapet med ny CEO leverer som kommunisert.
2. Selskapet viser at de kan inngÄ avtaler med stÞrre kunder.
3. En slik avtale vil uten tvil vÊre en dÞrÄpner inn i det tyske markedet og flere lignende tyske kunder som det finnes mange av kan bli de neste kundene til Hudl.
4. Denne avtalen kan vekke tyske investorer.
5. Avtalen sikrer inntekter i Tyskland fra H2 en gang.
Vi gÄr noen flotte dager, uker og mÄneder i mÞte som Huddlestock aksjonÊrer!
Ønsker dere en herlig mandags kveld.
PS! Hverken E24 eller FA klarte Ä skrive noe om Huddlestock idag, de klarte faktisk ikke engang Ä nevne selskapet i bÞrs kommentaren en gang, normalt tar de med et par av vinnerne der, men siden det Hudl ikke selger olje/gass, laks eller vÄpen sÄ er det ikke interessant.
Lekkerbisk1
24.03.2025 kl 20:37 815

Takk for flott innlegg!
Jeg biter meg merke i mange ikke holdt ut , da tenker jeg en del er pÄ hugget , og tysk interesse for inntog i aksjen. Det vil helt sikkert gi Þyeblikkelig effekt som opprettholder den gode statistikken pÄ meldte avtaler.
Dette kan bli noe helt stort fremover! Ser for meg litt NTI bevegelser her om man ser deres case i fjor sommer.
Og da hĂžres 1,5kr til og begynne med veldig bra ut denne uken!

https://www.finansavisen.no/borsmeldinger/2025/03/24/611ac009-665d-5e79-8f6d-bfc9daf22e13/hudl-huddlestock-signs-agreement-to-expand-into-the-german-market
Redigert i gÄr kl 00:19 Du mÄ logge inn for Ä svare
Billyjojimbob
I gÄr kl 10:03 622

Lenge siden overnatting i denne,ser bra ut pt👍
weed
I gÄr kl 10:13 607

Aldri vÊrt inne i aksjen fÞr. KjÞpte meg inn til 1 kr og godt i pluss allerede. HÄper pÄ en rask og profitabel trade.
Lekkerbisk1
I gÄr kl 10:17 597

Mitt bet er den stÄr i 2,5kr til neste uke
Redigert i gÄr kl 10:18 Du mÄ logge inn for Ä svare
weed
I gÄr kl 10:56 559

Bare vi fÄr ryddet unna i omrÄdet 1.18-1.20 sÄ er det fri utsikt til 1.40-1.50 i fÞrste omgang.
Billyjojimbob
I gÄr kl 11:04 544

Mh cooler👍
Lekkerbisk1
I gÄr kl 11:04 542

Knekk fra gammelt av.De fleste er tÄlmodige og vet hvilke verdier dette vil bÊre med seg. Vil gÄ fort forbi 1,5kr tenker jeg.
Rocket hunter
I gÄr kl 12:21 470

Bare Ă„ holde videre ? 2kr ? 3? 4?
oryx
I gÄr kl 12:59 423

Reprisingen er i gang i HUDL. Selskapet har nok finansiering fremover til Ă„ kjĂžre videre prosjekter. Dette blir gull!
Redigert i gÄr kl 15:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
IDGAF
I gÄr kl 12:59 420

Denne blir gull Ă„ sitte i utover Ă„ret 😁

Gigantisk gjennombrudd som Ă„pner flere dĂžrer....

"Skuta" har for alvor snudd og pĂ„ rett kjĂžl nĂ„. Der vi er helt i startgropa ✅

Er pr idag langt over 100% i gevinst.. Men blir helt feil Ă„ selge pĂ„ disse nivĂ„ene đŸ’„
weed
I gÄr kl 13:26 358

Noen som ligger med skjult ordre pÄ 1.40. Kommer vi gjennom dette hinderet er 1.50+ neste.
NormandMaximus
I gÄr kl 14:45 280

Noen emisjon nÄ har jeg overhodet ingen tro pÄ. Selskapet hadde 10 mill i cash ved utgangen av Äret, de fikk nettopp inn 6mill fra aksjonÊrer som har innlÞst warrants og flere vil komme til Ä lÞse de inn fortlÞpende framover nÄ.
I tillegg har selskapet nÄ fÄtt full kontroll pÄ sine kostnader kombinert med mange nye kontrakter hittil i Är hvorav de fleste allerede begynner Ä generere inntekter fra q1. Og nÄ vet vi ogsÄ at fra q3/q4 vil det endelig komme inntekter fra Tysklands avdelingen som hittil har vÊrt et pengesluk.
Dette blir bra, jeg ville nok mer fryktet et oppkjÞp av hele eller deler av selskapet nÄ enn emisjon. Samtidig kan et oppkjÞp bli bra, alt etter pris, hva og hvem.

Vi fÄr se, tror det vil komme mye bra fra Tyskland framover nÄ nÄr dÞren er Äpnet med avl.
Redigert i gÄr kl 14:46 Du mÄ logge inn for Ä svare
Lekkerbisk1
I gÄr kl 23:40 91

Et oppkjĂžp under 3,5kr aksjen ville vĂŠrt et ran. Da er det nei fra meg.
Potensialet til huddlestock er stort nÄ! Kan fort gÄ raske 100% til Ila neste dagene nÄ som markedet sÄvidt har fÄtt Þyene pÄ selskapet.
Suste opp nye gode 50% idag og avsluttet pÄ hÞy pÄ kjempe volum. Om noen virkelig vil kjÞpe det er det naturlig de stÞvsuger mest mulig nÄ fÞr kursen gÄr ?
Redigert i gÄr kl 23:46 Du mÄ logge inn for Ä svare
    «
  • 1
  • 2
  • »