Huddlstock med ny kontrakt 08.01.2025

Stockshold
HUDL 08.01.2025 kl 20:38 9785

https://newsweb.oslobors.no/message/636139

Ny kontrakt med inntekter fra Q1 2025!

Huddlestock signs Investment-as-a-Service agreements with two Norwegian asset managers

8.1.2025 15:00:00 CET | Huddlestock Fintech AS | Non-regulatory press releases

Huddlestock Fintech AS ("Huddlestock"), a leading investment technology and
services provider, has signed agreements with two separate, undisclosed
Norwegian-based asset managers for the delivery of Investment-as-a-Service
("IaaS") solutions. The IaaS agreements are expected to start contributing to
Huddlestock's revenues in the first quarter of 2025.

"The agreements underscore Huddlestock's ability to effectively leverage its
product portfolio to deliver value-added solutions to our clients," said Leif
Arnold Thomas, CEO of Huddlestock. "Offering a diverse range of investment
solutions aligns perfectly with our strategy to be the preferred partner for
companies aiming to enhance their investment services."

CONTACTS

* Leif Arnold Thomas, Chief Executive Officer, Huddlestock Fintech AS, +47 982
15 520, leif.thomas@huddlestock.com

Redigert 08.01.2025 kl 21:05 Du må logge inn for å svare
IDGAF
21.02.2025 kl 11:10 3366

De hadde samme på konto i des som i sept 😉

Full kontroll om dagen ang pengebruk ✅

Men du er vel ikke aksjonær og skal skremme !

PS ! Er ikke aksjonær selv pr nå 😎 Men nå vurderes det kjøp etter å sett presentasjon og sett tallene....🥳
IDGAF
21.02.2025 kl 14:03 3319

Da kom tiden for handel....🥳

Går mot krona denne med noe tålmodighet 😉

Pene prosenter det 🤑🤑

IDGAF
22.02.2025 kl 11:19 3251

https://www.facebook.com/groups/724660891828364/?ref=share

Mens vi venter på STORAVTALEN 🥳

Har du enda ikke sett presentasjon.... Bruk helgen 🎯
IDGAF
24.02.2025 kl 11:05 3127

Dette var en solid rapport med de langsiktige brillene. For de som håpet på full fest og publisering av AVL avtale, ble de helt sikkert skuffet. Jeg har lest rapporten og hørt ledelsen gi en status på hvor dette er på vei. Det virker som en fornuftig strategi som jeg har sansen for. Cash flow fra drift i kraftig bedring og om et kvartal eller to kan det gi positiv cash flow. Selve presentasjonen er lettere å forstår for nye investorer og gjør at selskapet lettere kan nå ut til nye aksjonærer. AVL avtalen får stor plass og selv om den ikke er meldt, så tolker jeg ledelsen at den kommer snart. Om det er en dag, uke eller måned vet ikke jeg. Min konklusjon er at jeg er kjøper og ikke selger av denne aksjen 🎯
IDGAF
24.02.2025 kl 15:47 3087

Mange i Huddlestock har solgt unna deler av eller hele sin beholding underveis helt ned til 43 øre. De aller aller fleste aksjer som faller tungt kommer tilbake igjen på et eller annet tidspunkt forutsatt at de ikke konker, noen henter igjen deler av nedgangen, noen hele mens i noen selskap løsner det såpass at aksjen går til nye høyder.
Hva fasit blir i Huddlestock vet ingen, bra volum idag, noen velger å selge, men sannelig kjøpes det bra også nå rundt 0,70, meget positivt at noen har brukt helgen til å se presentasjonen og nå posisjonerer seg for det som kommer.

I sakens anledning, det med å vite hva man skal gjøre så leser man også at de rikeste kan bomme grovt som Stein Erik Hagen i Sats:
"Det betyr at aksjeposten Hagen solgte for 285 millioner kroner ville hatt en verdi på 410 millioner kroner i dag. Dermed har Hagen fått erfare Kjell Inge Røkkes læresetning:
«Mr. Market har alltid rett i sanntid, så får vi se frem i tid»."

Poenget er, det er viktig å tenke nøye gjennom det man foretar seg, det som idag kan virke smart ser dumt ut i morgen og vice versa.

Vi får se hva som skjer i Huddlestock, jeg har fått skikkelig tro på prosjektet av Leif Arnold og jeg føler meg ganske trygg på at han sammen med styret har lagt en strategi som vil slå ut i full blomst framover.

Lykke til!
IDGAF
25.02.2025 kl 11:14 3003

Tenker skuta har snudd !

Smeller greit over krona også når Tyskland avtalen signeres 😉 Hør presentasjon om du fortsatt er usikker...

https://www.facebook.com/share/p/14puFmMeqC/

😎
futureistoday
25.02.2025 kl 12:50 2971

Etter og ha hørt presentasjonen og sett over siste tids børsmeldinger blir jeg svært overrasket hvis ikke avtalen med Tyskland er signert ila denne eller neste uke. Det er liten omsetning i aksjen per nå, men det blir trangt i døren snart og det nivået aksjen ligger på nå er det bare og glemme om kort tid. Den kommer langt over krona når børsmeldingen foreligger😃
IDGAF
25.02.2025 kl 15:40 2970

Flere og flere får øynene opp 😉

🎯
IDGAF
26.02.2025 kl 06:18 2860

💥 KURSMÅL 1.87 KR 💥

https://fintel.io/no/sfo/no/hudl?fbclid=IwY2xjawIrgctleHRuA2FlbQIxMQABHfGhBhr4OprB-MF62I6CaitHi7hx8DFERqPLEa1I0rgnBR-NiKkA2nWaHQ_aem_dxUu2xjF3KaL761HpQTx0w

Denne blåser langt over krona når AVL signeres ✅

Her gjelder det å posisjonere seg i forkant under krona 😉

Være med på flott opptur i 2025 eller stå på perrongen blir ditt valg... 😎

🚀🚀🚀

IDGAF
26.02.2025 kl 10:27 2797

Grei oppsummering og Q1 kan også bli bra 💥

Tikk Takk mens vi venter på SIGNATUREN 🥳

https://investornytt.no/huddlestock-inngar-avtaler-med-to-norske-kapitalforvaltere/

🔥
IDGAF
26.02.2025 kl 11:39 2766

Lades med JET FUEL hver dag nå.....

Når kommer den skikkelige takeoffen 🤔🤣

🚀🚀🚀
IDGAF
26.02.2025 kl 15:29 2700

En som ville inn med 500 000 stk aksjer i formiddag...
Fikk de tilslutt for 77 øre 😉

Blir en bra DEAL etterhvert ✅

Inne eller Ute før AVL meldes ?

Enkelt valg 🤣

Fortsatt i tenkeboksen.... Hør presentasjon der styreleder nesten forsnakket seg også om en følger med 🥳

🚀🚀🚀
IDGAF
27.02.2025 kl 09:18 2564

POSISJONERING 😉

Før den tar skikkelig fyr 🔥🔥

😎
NormandMaximus
28.02.2025 kl 11:10 2475

Ganske kul sak dette, Tore Hovland som er sønn av styreleder Øyvind Hovland i Huddlestock.
Det viser at gutta vet hva de driver med(ØH styremedlem i det solgte selskapet).
Det viser at man kan skape ekstreme verdier selv om omsetningen i selskapet er lav og bunnlinjen er svak.
Blir spennende tider i Huddlestock også framover.

https://www.finansavisen.no/teknologi/2025/02/27/8245826/tore-28-fra-dropout-til-sokkrik-pa-it-selskap
IDGAF
28.02.2025 kl 15:57 2428

🎯😱🤩
IDGAF
03.03.2025 kl 11:49 2213

Avventende dager frem til AVL børsmeldes.....

Kan komme når som helst 🥳

Tålmodighet 🤑🤑
Rocket hunter
06.03.2025 kl 14:17 2087

kjøpe ? 0,6 grei inngang og trade til 0, 7?
IDGAF
07.03.2025 kl 07:13 2025

Warrents innløst igår ✅

Da har de troa som gjør det nå....

Mens den store avtalen ventes... Så tikka det inn ny kontrakt idag på morgenen 🥳

Dette blir bra utover året 🤑

https://newsweb.oslobors.no/message/640683

🚀🚀🚀
IDGAF
07.03.2025 kl 07:15 2023

Tenker å ihvertfall vente til den bikker krona 😉

Som nærmer seg fryktelig 🎯
Rocket hunter
07.03.2025 kl 07:25 2014

Ja, inngangen ble fin, nå får vi se hvor høyt vi jodler og holder
IDGAF
07.03.2025 kl 18:08 1908

Flott avslutning ser jeg 😁
Rocket hunter
13.03.2025 kl 16:00 1716

HUDDLESTOCK: FORNYET AVTALE MED FAIR INVESTMENTS
i går kl. 15:57 ∙ TDN Finans
Oslo (Infront TDN Direkt): Huddlestock Fintech har fornyet avtalen med Fair Investments, ifølge en melding onsdag.

Ved å videreutvikle den eksisterende avtalen vil Fair Investments nå fullt ut ta i bruk Huddlestocks Investment-as-a-Service-løsning, inkludert depotjenester, opplyses det.

ble ikke noe Rocket av de nder, men kansje på neste...
IDGAF
24.03.2025 kl 14:02 1470

Der kom den 😁👍🚀🤑🤑🤑🤑💥🔥🔥🎯🎯

https://www.facebook.com/share/p/1Gy9VaDg4m/
Slettet bruker
24.03.2025 kl 14:34 1433

Oida hvem skulle tro?!
Redigert 24.03.2025 kl 14:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.03.2025 kl 18:10 1299

Hei. Er dette kursmålet før eller etter dagens signerte avtale? Leser dette er en gigantisk tysk finans aktør? Dette er potensielt kjempe stort? Avtalen i seg selv er god er lett og forstå, men det må da være en døråpner som fjerner risken i denne aksjen og
en gamechanger.
Jeg hoppet på i fomo idag.
NormandMaximus
24.03.2025 kl 20:28 1212

Hentet fra fb gruppen:

God ettermiddag,
Idag føler jeg at det må skrives noen setninger da denne dagen ikke er som andre dager.
Huddlestock signerte en endelig avtale med tyske Gigabroker(AVL), helt fantastisk. Denne har mange av oss ventet lenge på, mange gav opp ventingen dessverre, men igjen og som jeg poengterte et lass av ganger, det fantes ikke et eneste plausibelt argument for at avtalen ikke skulle komme istand basert på selskapets kommunikasjon i rapportene og presentasjonene.
Det er ganske fantastisk at her har man landet en kunde med over 60k brukere og med en forvaltningskapital på cirka NOK 25 milliarder.
AVL skal nå markedsføre dette nye produktet og selvsagt vil de gjøre alt som står i deres makt til å erobre flest mulig inn på deres plattformer når dette nye lanseres en gang i løpet av H2 dette år.
Dette var kontrakt nummer 7 hittil i 2025, fordelt på dagene gir det en kontraktsmelding pr 12 dag, ganske fantastisk. Dette viser at vi har fått en CEO som virkelig begynner å få orden på selskapet og leverer i et betydelig tempo. Kostnadene har han vist å holde stabile og presse ned siden han tok over og når vi da vet at det det er på inntektssiden det trengs mer så skjønner vi alle nå etterhvert hvilken vei det bærer med regnskapet framover.
Meldingen kom på ettermiddagen og med slike større meldinger er det ofte en viss forsinkelse i kurs reaksjon, den sluttet på dagens høyeste på 93 øre idag og alt ligger til rette for en videre oppgang i morgen tenker jeg. Gikk 250k aksjer cirka i auksjonen på HOD, det pleier å være et godt tegn.
En slik kontrakt derisker caset bortimot helt når man vet at det er Tyskland som har kostet selskapet uten inntekter, nå kan man endelig se fram mot inntekter derfra også og da skjønner man at regnskapene nok vil ordne seg fra q3/q4. Samtidig så vil alle de andre kontraktene samt Visigon gjøre at nok q1 og q2 også blir bedre enn vi har sett tidligere.
Markedet bestemmer, men den bør gå mot 1,50 de neste dagene uten tvil, dagens melding beviser flere viktige element.
1. Selskapet med ny CEO leverer som kommunisert.
2. Selskapet viser at de kan inngå avtaler med større kunder.
3. En slik avtale vil uten tvil være en døråpner inn i det tyske markedet og flere lignende tyske kunder som det finnes mange av kan bli de neste kundene til Hudl.
4. Denne avtalen kan vekke tyske investorer.
5. Avtalen sikrer inntekter i Tyskland fra H2 en gang.
Vi går noen flotte dager, uker og måneder i møte som Huddlestock aksjonærer!
Ønsker dere en herlig mandags kveld.
PS! Hverken E24 eller FA klarte å skrive noe om Huddlestock idag, de klarte faktisk ikke engang å nevne selskapet i børs kommentaren en gang, normalt tar de med et par av vinnerne der, men siden det Hudl ikke selger olje/gass, laks eller våpen så er det ikke interessant.
Slettet bruker
24.03.2025 kl 20:37 1196

Takk for flott innlegg!
Jeg biter meg merke i mange ikke holdt ut , da tenker jeg en del er på hugget , og tysk interesse for inntog i aksjen. Det vil helt sikkert gi øyeblikkelig effekt som opprettholder den gode statistikken på meldte avtaler.
Dette kan bli noe helt stort fremover! Ser for meg litt NTI bevegelser her om man ser deres case i fjor sommer.
Og da høres 1,5kr til og begynne med veldig bra ut denne uken!

https://www.finansavisen.no/borsmeldinger/2025/03/24/611ac009-665d-5e79-8f6d-bfc9daf22e13/hudl-huddlestock-signs-agreement-to-expand-into-the-german-market
Redigert i går kl 00:19 Du må logge inn for å svare
Billyjojimbob
I går kl 10:03 1003

Lenge siden overnatting i denne,ser bra ut pt👍
weed
I går kl 10:13 988

Aldri vært inne i aksjen før. Kjøpte meg inn til 1 kr og godt i pluss allerede. Håper på en rask og profitabel trade.
Slettet bruker
I går kl 10:17 978

Mitt bet er den står i 2,5kr til neste uke
Redigert i går kl 10:18 Du må logge inn for å svare
weed
I går kl 10:56 940

Bare vi får ryddet unna i området 1.18-1.20 så er det fri utsikt til 1.40-1.50 i første omgang.
Billyjojimbob
I går kl 11:04 925

Mh cooler👍
Slettet bruker
I går kl 11:04 923

Knekk fra gammelt av.De fleste er tålmodige og vet hvilke verdier dette vil bære med seg. Vil gå fort forbi 1,5kr tenker jeg.
Rocket hunter
I går kl 12:21 851

Bare å holde videre ? 2kr ? 3? 4?
oryx
I går kl 12:59 804

Reprisingen er i gang i HUDL. Selskapet har nok finansiering fremover til å kjøre videre prosjekter. Dette blir gull!
Redigert i går kl 15:55 Du må logge inn for å svare
IDGAF
I går kl 12:59 801

Denne blir gull å sitte i utover året 😁

Gigantisk gjennombrudd som åpner flere dører....

"Skuta" har for alvor snudd og på rett kjøl nå. Der vi er helt i startgropa ✅

Er pr idag langt over 100% i gevinst.. Men blir helt feil å selge på disse nivåene 💥
weed
I går kl 13:26 739

Noen som ligger med skjult ordre på 1.40. Kommer vi gjennom dette hinderet er 1.50+ neste.
NormandMaximus
I går kl 14:45 661

Noen emisjon nå har jeg overhodet ingen tro på. Selskapet hadde 10 mill i cash ved utgangen av året, de fikk nettopp inn 6mill fra aksjonærer som har innløst warrants og flere vil komme til å løse de inn fortløpende framover nå.
I tillegg har selskapet nå fått full kontroll på sine kostnader kombinert med mange nye kontrakter hittil i år hvorav de fleste allerede begynner å generere inntekter fra q1. Og nå vet vi også at fra q3/q4 vil det endelig komme inntekter fra Tysklands avdelingen som hittil har vært et pengesluk.
Dette blir bra, jeg ville nok mer fryktet et oppkjøp av hele eller deler av selskapet nå enn emisjon. Samtidig kan et oppkjøp bli bra, alt etter pris, hva og hvem.

Vi får se, tror det vil komme mye bra fra Tyskland framover nå når døren er åpnet med avl.
Redigert i går kl 14:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
I går kl 23:40 472

Et oppkjøp under 3,5kr aksjen ville vært et ran. Da er det nei fra meg.
Potensialet til huddlestock er stort nå! Kan fort gå raske 100% til Ila neste dagene nå som markedet såvidt har fått øyene på selskapet.
Suste opp nye gode 50% idag og avsluttet på høy på kjempe volum. Om noen virkelig vil kjøpe det er det naturlig de støvsuger mest mulig nå før kursen går ?
Redigert i går kl 23:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
I dag kl 06:36 337

Etter at Leif Arnold nå har fått presentert seg i media får en håpe et flertall setter seg inn i hvilket vekstcase huddlestock er med avl avtalen , og ikke minst hva dette selskapet tilbyr.
Dagen i går avsluttet med lukten av svidd gummi og rett opp ca 15% igjennom store poster.
Dagen i dag og tiden fremover er Grønn
Slettet bruker
I dag kl 08:42 264

Før handel høyt der oppe på 1,6 foreløpig! Kan bli en kjempe dag i Huddlestock
Slettet bruker
I dag kl 08:57 236

Merkelig at du opptrer som ekspert i alle hausse-case du nettopp har kastet deg over. EAM, SOFTOX og nå HUDL. Pinlig oppførsel.
Redigert i dag kl 12:49 Du må logge inn for å svare