AG Thor medical sine tanker om kurssituasjon og rep.emi
Kopiert fra Facebook siden AG Thor Medical. Jeg oppfordrer de seriøse til å melde seg inn på denne siden der dere finner faktabasert og saklig informasjon fra folk som følger selskapet tett og har kunnskap. Jeg leser dessverre mye rart og feilaktig på Thor Medical tråden.
INNSPILL KURSUTVIKLING OG MINE TANKER OM REP. EMISJONEN:
Kursutviklingen har vært begredelig etter emisjonen ble kjent i desember. Vi har hatt 2 meget gode meldinger etter emisjonen ble kjent. Og kursen er faktisk nå lavere enn før den første av disse 2 meldingene. Jeg har også poengtert verdien av det fremførbare underskuddet som er ca 2 kr aksjen etter full utvanning.
Den første meldingen bekrefter teknologien fra vareprøven og medførte en betydelig kontrakt for selskapet. Den andre sikrer 90 mill i lån hos innovasjon Norge. Alpha One er fullfinansiert, og selskapet har nå arbeidskapital til vi er cash positive.
Hadde det ikke vært for emisjonen, rep emi og frykt for mange nye aksjer ute i markedet, så hadde kursen gått betydelig med disse 2 avgjørende meldingene. Så jeg forventer et klart byks når rep emi er ferdigstilt 24 januar. Dere ser selv at de store ikke selger etter at aksjene fra hovedemisjonen ble tildelt denne uka.
Folkens, denne emisjonen er en VEKST emisjon, ikke en krise emisjon! Vi har nå en fantastisk base for videre vekst. Nye kontrakter vil nå påvirke kursen, og det kan komme positive overraskelser fra selskapet. Og vi venter nå alle på de første analysene som i klartekst vil få frem potensialet i aksjen.
Kursen beveger seg rundt emisjonkursen. Det er marginalt å tjene over børs, på å kjøpe noen få øre under emi kurs. Derfor oppfordrer jeg ALLE, også de som tegnet seg i hovedemisjonen, til å tegne seg i rep.emisjonen. Det er mulig med overtegning. De som ikke tegnet seg i hovedemisjonen har selvfølgelig fortrinn.
De pengene, ca 27,5 mill, gir knapt noen utvanning, og de vil gi selskapet en mulighet til flere ansettelser og forskning på nye inntektsmuligheter. Jeg vet det sees på flere potensielle kilder til inntekt fra Thorium 228 nedfallskjede. Kanskje utvikler Thor Medical sin egen generator, og økosystemet rundt leveranse og avfall er også en mulig inntekskilde. Disse pengene bidrar til å bygge selskapet videre.
Min klare oppfordring er derfor: Legg grådighet til side og tegn dere i rep.emien. Trekk salg fra børs under rep. emi kurs fordi dere tenker det er smart å få rep. emi stanset. Det gagner oss alle på lengre sikt at rep. emi blir gjennomført.
Jeg har tegnet meg i hovedemisjonen og sitter lastet til pipa. Får jeg mulighet øker jeg videre i rep.emi for å bidra til å styrke selskapet ytterligere.
Tegningsmulighet i VPS blir i perioden 13 til 24 januar 2025.
INNSPILL KURSUTVIKLING OG MINE TANKER OM REP. EMISJONEN:
Kursutviklingen har vært begredelig etter emisjonen ble kjent i desember. Vi har hatt 2 meget gode meldinger etter emisjonen ble kjent. Og kursen er faktisk nå lavere enn før den første av disse 2 meldingene. Jeg har også poengtert verdien av det fremførbare underskuddet som er ca 2 kr aksjen etter full utvanning.
Den første meldingen bekrefter teknologien fra vareprøven og medførte en betydelig kontrakt for selskapet. Den andre sikrer 90 mill i lån hos innovasjon Norge. Alpha One er fullfinansiert, og selskapet har nå arbeidskapital til vi er cash positive.
Hadde det ikke vært for emisjonen, rep emi og frykt for mange nye aksjer ute i markedet, så hadde kursen gått betydelig med disse 2 avgjørende meldingene. Så jeg forventer et klart byks når rep emi er ferdigstilt 24 januar. Dere ser selv at de store ikke selger etter at aksjene fra hovedemisjonen ble tildelt denne uka.
Folkens, denne emisjonen er en VEKST emisjon, ikke en krise emisjon! Vi har nå en fantastisk base for videre vekst. Nye kontrakter vil nå påvirke kursen, og det kan komme positive overraskelser fra selskapet. Og vi venter nå alle på de første analysene som i klartekst vil få frem potensialet i aksjen.
Kursen beveger seg rundt emisjonkursen. Det er marginalt å tjene over børs, på å kjøpe noen få øre under emi kurs. Derfor oppfordrer jeg ALLE, også de som tegnet seg i hovedemisjonen, til å tegne seg i rep.emisjonen. Det er mulig med overtegning. De som ikke tegnet seg i hovedemisjonen har selvfølgelig fortrinn.
De pengene, ca 27,5 mill, gir knapt noen utvanning, og de vil gi selskapet en mulighet til flere ansettelser og forskning på nye inntektsmuligheter. Jeg vet det sees på flere potensielle kilder til inntekt fra Thorium 228 nedfallskjede. Kanskje utvikler Thor Medical sin egen generator, og økosystemet rundt leveranse og avfall er også en mulig inntekskilde. Disse pengene bidrar til å bygge selskapet videre.
Min klare oppfordring er derfor: Legg grådighet til side og tegn dere i rep.emien. Trekk salg fra børs under rep. emi kurs fordi dere tenker det er smart å få rep. emi stanset. Det gagner oss alle på lengre sikt at rep. emi blir gjennomført.
Jeg har tegnet meg i hovedemisjonen og sitter lastet til pipa. Får jeg mulighet øker jeg videre i rep.emi for å bidra til å styrke selskapet ytterligere.
Tegningsmulighet i VPS blir i perioden 13 til 24 januar 2025.
Aramis
24.01.2025 kl 12:53
5021
Hvordan tegner man aksjer i reparasjonsemisjonen? Er det fortrinnrett for aksjonærer?
Seriøs
24.01.2025 kl 13:13
4955
Nå som kursen er blåst opp vil jeg jo tro det er attraktivt å tegne på kurs 2.5 men hva skjer nå "hverdagen" kommer og med nye rep emi aksjer ?Faller den da igjen under 2.5 kr?
Tror Enlogisk havner i minus i dag men han er long long long så får se da . Håper bare han betaler tilbake til sin sønn
Tror Enlogisk havner i minus i dag men han er long long long så får se da . Håper bare han betaler tilbake til sin sønn
Redigert 24.01.2025 kl 13:49
Du må logge inn for å svare
Aramis
24.01.2025 kl 16:34
4726
Det er jo en smule underlig å avslutte tegningen klokken halv ett og ikke følge børsens åpningstider. Aksjen formelig raste etter at selskapet lukket dørene, og når aksjene tildeles, vil vi antakeligvis se det samme raset.
Tilbake sitter en rekke aksjonærer som har kjøpt for flere millioner på kurs over 2,90. De aller fleste aksjer ble nemlig omsatt før tegningsfristen var over.
Virker som denne aksjen er full av spekulanter og fantaster.
Tilbake sitter en rekke aksjonærer som har kjøpt for flere millioner på kurs over 2,90. De aller fleste aksjer ble nemlig omsatt før tegningsfristen var over.
Virker som denne aksjen er full av spekulanter og fantaster.
Seriøs
24.01.2025 kl 16:45
4689
Er nok det og ikke ukjent innen faget.
Redigert 24.01.2025 kl 19:15
Seriøs
05.02.2025 kl 08:11
4107
Nå har Thor droppet ned fra 3 kr til nær og tidvis under emisjonskurs. Når kommer emisjonsaksjene ut i handel og vil vi da se 2 kr ? Kan ikke skjønne at aksjen ikke er priset for høyt ut ifra dagens bilde. Fremtiden kan ingen spå men det er langt til de vil eventuelt tjene penger.
Redigert 05.02.2025 kl 08:33
Billyjojimbob
05.02.2025 kl 08:43
3984
Det er for fremtidig inntjening en investerer,biotexene lever sitt eget liv,timing is everything,fantastisk reise i denne swingeren uansett😁👍🇧🇻
Seriøs
05.02.2025 kl 08:52
3946
Enig det men da er den overpriset i dagens bilde. Gitt at fremtiden blir som de guider så kan kursen klatre og forsvares selvfølgelig men du vet også at bio ikke er plankekjøring og ting tar tid. Jeg tror mange hadde store forhåpninger når de gikk inn på bølgen som var og mange sitter i dag med store papirtap. Det spørs hvor lenge investorene orker å se på den negative investeringen og hopper av toget. Vi ser jo i BGBIO hvordan den har gått og er p.t i samme stadie som de har vært i alle år . Ja aksjer er timing men jeg mener denne kan times mye lavere fremover
SEE
05.02.2025 kl 08:53
3936
Du som skriver så mye om Thor har sikkert disse svarene selv, hvis ikke kan jeg ikke forstå at du kan komme med så mange påstander om denne. "Når kommer emisjonsaksjene?" dette vet du. hvis ikke, hvordan kan du vite at det er lenge til de vil tjene penger? med en slik påstand burde du virkelig ha lest deg opp om selskapet.
Seriøs
05.02.2025 kl 10:32
3739
24.01.25 Kurs 3kr I dag kurs 2.52 kr
Brått fall og vil falle mer når gulvet på 2.5 kr ryker
Brått fall og vil falle mer når gulvet på 2.5 kr ryker
Seriøs
05.02.2025 kl 10:32
3733
Billyjojimbob skrev Tror de fleste har fått med seg din mening her,lykke til👍
24.01.25 Kurs 3kr I dag kurs 2.52 kr
Brått fall og vil falle mer når gulvet på 2.5 kr ryker . Teknisk gått fra kjøp til nå svak kjøp og neste analyse blir selg.....
Brått fall og vil falle mer når gulvet på 2.5 kr ryker . Teknisk gått fra kjøp til nå svak kjøp og neste analyse blir selg.....
Redigert 05.02.2025 kl 10:34
Seriøs
06.02.2025 kl 07:56
3403
Anbefalingen på Thor er nå gått fra kjøp til svak kjøp og nå Hold. Det er så og si ikke volum og i dag tror jeg 2,5 gulvet brister.
Aksjen har støtte ved cirka 1.64 kroner og motstand ved cirka 4.20 kroner. Aksjen anses teknisk nøytral på mellomlang sikt.
Anbefaling en til seks måneders sikt: Hold (Score
Aksjen har støtte ved cirka 1.64 kroner og motstand ved cirka 4.20 kroner. Aksjen anses teknisk nøytral på mellomlang sikt.
Anbefaling en til seks måneders sikt: Hold (Score
Seriøs
07.02.2025 kl 08:52
2908
Alle kjenner historien til Nordic Nanovector som kjøpte 100 prosent av aksjene i Thor Medical. Kjøpet ble gjennomført ved å utstede 116.769.503 nye aksjer til tidligere aksjonærer i Thor Medical.
Hvor mye er denne aksjen utvannet med og etter emisjonene som er gjennomført i denne runden? De er p.t fullfinansiert ja men det kan som kjent endre seg ved å drøye tiden til de vil eventuelt bli selvfinansiert. Meg bekjent så er det en del lignende selskaper som ikke er selvfinansiert etter mange år og vet ikke hvorfor Thor skal klare det før sine konkurrenter? Kan noen forklare hvorfor Thor har et fortrinn VS andre leverandører?
Nordic Nanovector hadde også en broken fortid som folk husker godt. Var vel egentlig i full krise før kjøp av Thor
Hvor mye er denne aksjen utvannet med og etter emisjonene som er gjennomført i denne runden? De er p.t fullfinansiert ja men det kan som kjent endre seg ved å drøye tiden til de vil eventuelt bli selvfinansiert. Meg bekjent så er det en del lignende selskaper som ikke er selvfinansiert etter mange år og vet ikke hvorfor Thor skal klare det før sine konkurrenter? Kan noen forklare hvorfor Thor har et fortrinn VS andre leverandører?
Nordic Nanovector hadde også en broken fortid som folk husker godt. Var vel egentlig i full krise før kjøp av Thor
Seriøs
07.02.2025 kl 10:46
2714
Da er kursen på vei ned og bryter nå emisjonskurs på 2.5kr. Brått fall etter sist pump and dump på 3 kr topp. Tror man skal være forsiktig med å gå inn før den negative trenden har stabilisert seg.
Seriøs
09.02.2025 kl 16:12
2286
Min tanke rundt kusen i Thor nå gir følgende signaler. De får inn børsmeldinger som før løftet kursen betydelig men nå sier bare gjesp. Er vel et tegn på at kursen er for høy i dag og de har jo svært lite eller ingen inntjening, så ikke så rart kanskje. Kursen har gått drøye 100% opp men på hva?
Mulig Enlogisk kan forklare for jeg skjønner ikke hva som støtter dagens kurs
Mulig Enlogisk kan forklare for jeg skjønner ikke hva som støtter dagens kurs
Seriøs
10.02.2025 kl 20:32
1593
Tenker at det er påfallende at kursen ikke løftet seg mer enn den gjorde på den siste «nyheten» som ble kjent i dag.
Bullinvestor
11.02.2025 kl 02:00
1274
Å se historien til de fleste norske selskaper taler jo for seg tap og atter tap, etter 20 år så finner dem et nytt navn🙈🙈
Seriøs
12.02.2025 kl 16:57
849
Nå er kursen under emisjonen og mange har ikke rukket å selge de for de kom sent på konto. Vil det være smart å selge før Q4. Ja tror jeg.