Zena-CEO spår 3000% opp i eget selskap
Jeg fant denne uttalelsen på Investornytt.
CEO i Zenith: Spår oppside på 3000% i eget selskap!
Espen Teigland av Espen Teigland 22.12.2024
(+) Zenith Energy sikrer seg tredje MOU og intensiverer sin satsning i Kazakhstan
Det lille energiselskapet Zenith Energy som er notert på Oslo Børs meldte 22.12.24 at de er tilkjent 10 millioner dollar i første av tre arbitasjesaker mot den Tunisiske stat! Selskapet som kun har en markedsverdi på ca. 117 millioner kroner – steg 30% på Oslo Børs i dag. Nå kommer CEO Andrea Cattaneo med oppsiktsvekkende uttalelser!
I en skriftlig korrespondanse med Investornytt Torsdag ettermiddag sier den mangeårlige lederen for oljeselskapet at han forventer at selskapet har verdi på omlag 330 millioner dollar eller omlag 4 milliarder kroner når de er ferdig med de ulike prosessene skriver Cattaneo. Det representerer en oppside på over 3000% om man skal tro sjefen for det lille selskapet som har falt kraftig i år.
Videre forklarer Cataneo skriftlig at selskapet har gjort en grundig jobb og er særs fornøyd med første utfall nå.
https://investornytt.no/ceo-i-zenith-spar-oppside-pa-2500-i-eget-selskap/
CEO i Zenith: Spår oppside på 3000% i eget selskap!
Espen Teigland av Espen Teigland 22.12.2024
(+) Zenith Energy sikrer seg tredje MOU og intensiverer sin satsning i Kazakhstan
Det lille energiselskapet Zenith Energy som er notert på Oslo Børs meldte 22.12.24 at de er tilkjent 10 millioner dollar i første av tre arbitasjesaker mot den Tunisiske stat! Selskapet som kun har en markedsverdi på ca. 117 millioner kroner – steg 30% på Oslo Børs i dag. Nå kommer CEO Andrea Cattaneo med oppsiktsvekkende uttalelser!
I en skriftlig korrespondanse med Investornytt Torsdag ettermiddag sier den mangeårlige lederen for oljeselskapet at han forventer at selskapet har verdi på omlag 330 millioner dollar eller omlag 4 milliarder kroner når de er ferdig med de ulike prosessene skriver Cattaneo. Det representerer en oppside på over 3000% om man skal tro sjefen for det lille selskapet som har falt kraftig i år.
Videre forklarer Cataneo skriftlig at selskapet har gjort en grundig jobb og er særs fornøyd med første utfall nå.
https://investornytt.no/ceo-i-zenith-spar-oppside-pa-2500-i-eget-selskap/
Redigert 28.01.2025 kl 23:42
Du må logge inn for å svare
Bullfight
30.01.2025 kl 20:12
4660
Slettet brukerskrev Endelig et påskrudd hodet
Sleipinger er det nok av på trollforum.
EnLogisk
30.01.2025 kl 20:13
4661
Du @keisam det er alltid ditt valg. Jeg gir bare noen kloke innspill om at fallhøyden nå er stor, da jeg de siste 20 årene på børs ALDRI har opplevd et selskap går opp 1000 % på 3 mnd. Det er helt spinnvilt. Jo forresten, Opticom gjorde det ( gikk opp 1500% den....) og jeg solgte tok Opticom gevinst, uten å være grisk på over 1 mill. Hadde jeg sittet stille hadde min litt over kr 1 mill blåst bort på et knips.
Redigert 30.01.2025 kl 20:15
keisam
30.01.2025 kl 20:26
4614
Du trenger ikke å komme med råd, verken om kjøp eller salg.
1000% er langt under det AC selv sier, han forventet vel 2500% hvis jeg ikke husker feil.
Det er ingenting som er endret siden i går, kursen er nesten på samme nivå, 15 øre opp, og en dag nærmere beslutninger.
1000% er langt under det AC selv sier, han forventet vel 2500% hvis jeg ikke husker feil.
Det er ingenting som er endret siden i går, kursen er nesten på samme nivå, 15 øre opp, og en dag nærmere beslutninger.
EnLogisk
30.01.2025 kl 20:38
4555
Tror du at en leder som AC kan fortelle deg hvor høyt aksjen kan gå? I så fall så tror du på julenissen. Ingen vet og ZENA stuper ned eller hva. Gjør akkurat hva du vil, men da er du informert. Det er en kjent aksjehauser som står definert i mitt start innlegg. Han heter Espen Teigland i Investornytt. Google han er du snill. Han har gjort litt av hver med aksjer på børs. Jeg behøver ikke si noe mere. Men han har også være inne i ZENA som en hyper spekulant. Da mener jeg: Har vært....Og sikkert tjent mange millioner på ZENA hypen.
---
Merk den siste setninger i invitasjonen fra ZENA: "!Zenith Energy investerarmöten Stockholm Torsdag 7 februari. Zenith Energy, som har varit den stora vinnaren på Oslo Börs de senaste två månaderna, kommer att hålla investerarmöten i Stockholm den 7 februari kl. 15:00–19:00. Det kommer att serveras mat, kaffe och te.
Link: Registration: Zenith Energy February 6 – Stockholm
Bolagets ledning vill bjuda in aktieägare och intressenter att närvara vid företagets informationsdag. Ledningen i bolaget kommer att ge en uppdatering och är även tillgänglig för enskilda möten med investerare och institutionella investerare."
---
Merk den siste setninger i invitasjonen fra ZENA: "!Zenith Energy investerarmöten Stockholm Torsdag 7 februari. Zenith Energy, som har varit den stora vinnaren på Oslo Börs de senaste två månaderna, kommer att hålla investerarmöten i Stockholm den 7 februari kl. 15:00–19:00. Det kommer att serveras mat, kaffe och te.
Link: Registration: Zenith Energy February 6 – Stockholm
Bolagets ledning vill bjuda in aktieägare och intressenter att närvara vid företagets informationsdag. Ledningen i bolaget kommer att ge en uppdatering och är även tillgänglig för enskilda möten med investerare och institutionella investerare."
Redigert 30.01.2025 kl 20:42
Northill
30.01.2025 kl 20:44
4535
Nå må du la folk unne seg litt oppgang, ikke sitt å vær bitter for at du ikke kom deg inn i aksjen før den skøyt fart.
Ønsker alle Zenith aksjonærer lykke til, håper virkelig den går 10 gangeren fra nå også.
En aksje som har vært styrt i senk slik som denne fortjener å bli riktig verdsatt!
10-15 kr er faktisk ikke urealistisk.
Ønsker alle Zenith aksjonærer lykke til, håper virkelig den går 10 gangeren fra nå også.
En aksje som har vært styrt i senk slik som denne fortjener å bli riktig verdsatt!
10-15 kr er faktisk ikke urealistisk.
Bullfight skrev Sleipinger er det nok av på trollforum.
Hva er sleipt med å advare mot fallhøyde forholdte at der ikke finnes fare?
Jeg er vurderer denne. Men syns den har gått langt nå og de har ikke nevneverdig inntekt
Jeg er vurderer denne. Men syns den har gått langt nå og de har ikke nevneverdig inntekt
Northill
30.01.2025 kl 20:50
4591
Risk reward er det jo selvfølgelig.
Reward er ganske stor pga risikoen i selskapet.
Aksjen har blitt gruset og holdt nede i lang tid.
Nå er vi oppe på samme nivå før Tunisia rævkjørte selskapet. Om det blir rettet opp med en solid kompensasjon, så vil det bli gjenspeilet i kursen.
Reward er ganske stor pga risikoen i selskapet.
Aksjen har blitt gruset og holdt nede i lang tid.
Nå er vi oppe på samme nivå før Tunisia rævkjørte selskapet. Om det blir rettet opp med en solid kompensasjon, så vil det bli gjenspeilet i kursen.
futureistoday
30.01.2025 kl 20:53
4640
Her får du dine egne ord servert :
EnLogisk
24.01.2025 kl 21:11
4963
Jeg kjøpte aksjer her for en tid tilbake Meget spennende selskap som vil si oss et bra utbytte etter erstatningen. Vi bikker vel kr 1,- i neste uke. Kan vel fort se kr 3,- og kr 4,- her?? Ble jo opp 15 % i dag ( Ble topp 4 på vinnerlisten) og endte på kr 0,94 med en sterk omsetning på K9`mill .
Redigert 24.01.2025 kl 21:15
Skal si vinden snudde etter du solgte 🤡😂
EnLogisk
24.01.2025 kl 21:11
4963
Jeg kjøpte aksjer her for en tid tilbake Meget spennende selskap som vil si oss et bra utbytte etter erstatningen. Vi bikker vel kr 1,- i neste uke. Kan vel fort se kr 3,- og kr 4,- her?? Ble jo opp 15 % i dag ( Ble topp 4 på vinnerlisten) og endte på kr 0,94 med en sterk omsetning på K9`mill .
Redigert 24.01.2025 kl 21:15
Skal si vinden snudde etter du solgte 🤡😂
Blygen
30.01.2025 kl 21:08
4566
Kursen har gått høyt, mener du?...vi har jo ikke i nærheten begynt på den virkelige oppgangen.....!!
EnLogisk
30.01.2025 kl 21:25
4461
@blygen Dette er mange opptatt av: Hva tjener selskapet på driften? Hva er omsetningen? Hva ble resultat å bunnlinjen i fjor? Ikke så mye å skryte av vel?.... Vel vel også en 984% avkastning på 3 mnd. hadde vel du og vært happy med??? Men du tror vel det er helt normalt eller.-) Syntes du aksjen er billig, så kjøp mere da vel? Har du tjent 500%. Ja, så er det gromt. Da tar de kloke en rå fet gevinst.
Northill
30.01.2025 kl 21:40
4351
Akkurat nå har det vært større interesse for å kjøpe aksjen enn å selge den.
Skjønner godt at det kan være tungt å ha solgt for tidlig.
Det samme vil jo være for de som sitter om den skulle mot formodning droppe som en stein…
Men akkurat nå virker det som markedet styrer kursen opp, flere kjøpere enn selgere.
Skjønner godt at det kan være tungt å ha solgt for tidlig.
Det samme vil jo være for de som sitter om den skulle mot formodning droppe som en stein…
Men akkurat nå virker det som markedet styrer kursen opp, flere kjøpere enn selgere.
EnLogisk
30.01.2025 kl 21:53
4268
Du ikke tenk på meg. Når jeg går inn en aksje så gjør det hardt, så det er noe hundre tusen i pluss. Tenk heller på deg selv. Og husk at jeg har sagt i fra at etter sol kommer det regn, eller storm. Et uvær kommer ofte brått på. Det sånn å være eksponert i aksjer. Men for alle del. Zena kan gå videre på hypen og husk at all info CEO AC kommer med på investormøter i neste, det må også børsmeldes, så alle får samme informasjon samtidig. Timingen for emisjon er jo perfekt, derfor snakket med kapitalistene med cash også. Du kan kalle det en "frierferd" for å selge seg inn. Og ikke glem at: Rettsaker kan alltid slå begge veier.
Mdg1
30.01.2025 kl 22:11
4633
Rettsaker kan gå begge veier, men med det vi vet blir det seier i nr to og i alle fall delvis seier i nr3. Tunisia hadde ingen gyldig grunn til å ta lisensen og oljen de hadde produsert. Det er allerede slått fast i rettsak 1
tsu for all
30.01.2025 kl 22:19
4640
det er nok en avtale om oppgjøret, som signers før møte i oslo 5 feb. en avtale om betaling fra Tuisia
5-6 miliarder......mulig utbytte, pga ledelsen har puttet inn mye penger
5-6 miliarder......mulig utbytte, pga ledelsen har puttet inn mye penger
keisam
30.01.2025 kl 22:20
4630
AC har nok større kjennskap til disse sakene en hva både du og jeg har, men det er jo selvsagt markedet som bestemmer kursen. Iflg. Teigland selv så solgte han seg ut av Zenith når han skrev den artikkelen i Investornytt for noen uker siden, om han har kjøpt senere vet jeg ikke, har heller ikke tilgang til hans aksjekonto. Antyde at han har tjent mange millioner er bare tull.
futureistoday
30.01.2025 kl 22:26
4607
Morro og se den desperate baissingen til ett par her. Tror feks Enlogisk virkelig at folk biter på at en helt ukjent her på forumet som i ene øyeblikket hausser for i neste øyeblikk advare alle om at aksjen er rett før kollaps, ikke har en agenda om og kjøpe seg inn igjen da de har oppdaget hvilken blemme det var og selge seg ut?
Tragisk at personer kan nedlate seg selv til og være så desperate at de prøver og ødelegge for andre for og tjene noen kroner selv. Og i tillegg ikke har ett snev av kunnskap om selskapet. Nei for noen fjotter. Og itillegg prøver og skremme folk med emisjonsspøkelse rett etter det har vært emisjon og i tillegg søksmål som gir 110 mill nok er vunnet. Jeg har bare en ting og si til slike : 🤡🤡🤡
Tragisk at personer kan nedlate seg selv til og være så desperate at de prøver og ødelegge for andre for og tjene noen kroner selv. Og i tillegg ikke har ett snev av kunnskap om selskapet. Nei for noen fjotter. Og itillegg prøver og skremme folk med emisjonsspøkelse rett etter det har vært emisjon og i tillegg søksmål som gir 110 mill nok er vunnet. Jeg har bare en ting og si til slike : 🤡🤡🤡
Mdg1
30.01.2025 kl 22:33
4580
Har fulgt selskapet lenge og var aksjonær da de kjøpte lisensen i Tunisia. Lisensen ble tatt fra selskapet uten at de engang ble informert. AC måtte faktisk lese på forum fra noen som hadde gravet i lisenstildelinger at de ikke lenger eide lisensen. Det er rett og slett så hinsides alle regler at Tunisia ikke har en sjanse i havet å vinne sakene.
skadi
30.01.2025 kl 22:52
4472
I motsetning til all den svada trådstarteren lirer av seg her, så er dette veldig interessant info du kommer med Mdg1. Forutsatt at den stemmer selvsagt. Var i alle fall nytt for meg at det foregikk på den vis i Tunisia. Takk for den.
Storms
30.01.2025 kl 22:59
4449
Utroligt…
Ja det siger alt om hvor godt Zena står i retssagerne, sådan vinder man heltsikkert, derfor er chance for aftale med licenser eller høj erstatning aktuel.
Ja det siger alt om hvor godt Zena står i retssagerne, sådan vinder man heltsikkert, derfor er chance for aftale med licenser eller høj erstatning aktuel.
JanH
30.01.2025 kl 23:24
4327
Dette er interessant. Jeg er selv jurist, og skjønner jo lett at Tunisia bare kan ta fra de en lisens uten å si i fra! Dette er helt ekstremt, og betyr faktisk at ikke Tunisia kan vinne disse rettssakene! Og det har de også skjønt nå!
skadi
30.01.2025 kl 23:33
4286
Hvis du er jurist, så finner du sikkert fort ut hvor i teksten din det mangler et ikke....
keisam
30.01.2025 kl 23:46
4227
Minnes i det fjerne det var en ukentlig/månedlig liste/tabell med eier, operatør, felt osv. som ble distribuert på dette forumet for noen år siden, hvor feltene plutselig fikk ny eier.
skadi
30.01.2025 kl 23:59
4167
Og hvem var plutselig den nye eier til Zenith sine felt? Den tunisiske stat igjen, eller det statlige tunisiske oljeselskap tilsvarende vår Equinor, husker du det?
Når skjedde denne skandaløse hendelsen? Er da sikkert noen år tilbake vil jeg tro.
Når skjedde denne skandaløse hendelsen? Er da sikkert noen år tilbake vil jeg tro.
Pih
30.01.2025 kl 23:59
4198
Morsomt at trådstarter senest i dag tidlig bullet denne aksjen og nå baisser i vei. Er mye håpløse «liksom bedrevitere»her inne🤷♂️ om noen går inn i denne aksjen og ser på driftsresultat og omsetning så har de ikke forstått caset i det hele tatt, tviler på at det er mange av de som er med på denne reisen akkurat nå. Er #en logisk og han der paow paow kinaputt samme fyr med to forskjellige nick? Mistenkelig lik skrivemåte/skrivefeil på de to
keisam
31.01.2025 kl 00:01
4237
Tror det var ETAP. Det er vel sikkert 3-4 år siden. Noen får gjerne korrigere meg hvis jeg husker feil.
Redigert 31.01.2025 kl 00:04
skadi
31.01.2025 kl 00:03
4261
De er nok venner eller slektninger til han som kjører den slags opplegg og det er riskokeren. Prøver på beste måte å samkjøre oppgulpet sitt (begge veier) på best mulig måte. Bare ignorere de figurer, de opererer uansett bare med småpenger. Burde har absolutt null påvirkningskraft.
skadi
31.01.2025 kl 00:07
4376
Ok, den statlige tunisiske oljeselskap ETAP altså. Og det hele er da antagelig minst to/tre år siden da den frarøvelse av lisensen skjedde.
Nilsok
31.01.2025 kl 00:10
4358
Det du beskriver her og at AZ fant det ut på forum.. var ikke det Tilapalia lisensen i Kongo?
Rett skal være rett!
Jeg har troen her altså.
Rett skal være rett!
Jeg har troen her altså.
Pih
31.01.2025 kl 00:12
4339
Ja du er nok inne på noe der. Generelt morsomt at de tror de kan få aksjen ned ved å legge inn meldinger her inne.. men de får holde på, er mer redd for at det er noen ferske som egentlig har troen på de casene de går inn på og som leser innleggene deres tror på det de sier.. de går glipp av potensielle gode muligheter pga løker som de der som skamløst holder på. Et godt tips er å blokke de så man slipper å se de her inne om man er lett påvirkelig
Mdg1
31.01.2025 kl 08:32
3936
Selv oom kursen har gått 10 ganger siden bunnen så må man huske at når lisensen det er rettsaker om her ble ervervet i 2019 så var kursen i selskapet oppe i 10 kroner. Så er det såklart kommet en god del emisjoner siden den gang. At erstatningskravene beløper seg til 7 mrd tenker jeg med bakgrunn i dette er helt naturlig
JanH
31.01.2025 kl 08:37
3903
Og et passe dårlig forlik vil føre kursen tilbake til 10 kroner. Eller, er ganske dårlig forlik faktisk. En annen morsom betrakning; for hver dag ikke (fullt oppgjør) av et krav betales, så vil dette på årsbasis utføre 1,45 kroner - bare i renter ! Dagens aksje-kurs tilsvarer altså bare litt over rentene!
Mdg1
31.01.2025 kl 08:38
3898
Mulig du har rett.. Var så mye røre i afrikalisensene på den tiden. Zenith gjorde noen gode kjøp under covid, men når oljeprisen gikk opp så ble lisensene terminert og tildelt lokale selskaper. Ikke fikk de solgt oljen de hadde produsert heller da den også ble stjålet
Barneskirenn
31.01.2025 kl 09:12
3751
Vedr. Conga/tilapia så ble AC først kastet fra en konferanse i slutten av november. Tror det var her de fikk beskjed. Så oppdaget jeg i hvert fall omtrent samme dag at AC/Zenith var fjernet fra konferansen ca. 1 uke før den skulle starte. Offisielt fikk vi beskjed i februar.
rischioso
31.01.2025 kl 09:20
3698
Tror du på det du selv skriver - i så fall er du nok den eneste ser vi bort i fra noen ferskinger som ikke forstår bedre...;)
Mdg1
31.01.2025 kl 09:25
3647
Et eventuelt forlik vil nok komme på mellom 5-10 kr pr aksje. Så får tiden vise hva som blir fasit. Har det ikke travelt
rischioso
31.01.2025 kl 09:29
3624
Når fasit foreligger (kanskje før) så vil du nok få det travelt - VELDIG travelt med å komme deg ut...;)
Dette er en reprise av august 2019 - rett opp og rett ned:
https://www.nordnet.no/aksjer/kurser/zenith-energy-zena-merk
Dette er en reprise av august 2019 - rett opp og rett ned:
https://www.nordnet.no/aksjer/kurser/zenith-energy-zena-merk
Redigert 31.01.2025 kl 09:36
HMPInvest
31.01.2025 kl 10:25
3340
31/1 2025 Dagens Börs reiterate its short term target 3-5 kr. Mind you that DB had a talk with AC a couple of days ago, and thereafter raised short term target the morning after.
Rule
31.01.2025 kl 10:27
3312
Om de får deres ret her og en passende erstatning så bliver det spændende - hvad så..?
Og det er vel det som kommer på investor mødet.
Og bliver man siddende her med et input i 1-3 NOK området, kan geninvestering af en eventuel erstatning give os en vildt gearet investering. Sidder man på kan det blive til helt utrolige konge udbytter mange mange år frem, set i forhold til ens indskud.
Og det er vel det som kommer på investor mødet.
Og bliver man siddende her med et input i 1-3 NOK området, kan geninvestering af en eventuel erstatning give os en vildt gearet investering. Sidder man på kan det blive til helt utrolige konge udbytter mange mange år frem, set i forhold til ens indskud.
rischioso
31.01.2025 kl 11:44
3097
Hva med å snu drømme senarioet over på realiteter og det som faktisk har skjedd den siste tiden - mao, hva tenker du om stillheten. om alle utsettelser, om dagens slunkne cashkasse som både samlet og enkeltvis så absolutt har fordel av å få hausset opp kurs før nok en griseemi - noe å tenke på. Drømme bør man gjøre når man sover og ikke på bekostning av sparepengene og i alle fall ikke andres - JustSaying...;)
HP17
31.01.2025 kl 12:01
2974
"Drømme bør man gjøre når man sover og ikke på bekostning av sparepengene og i alle fall ikke andres - JustSaying...;)"
Gode prinsipper, som du så fint etterlevde i fjor i CODE, ALT og IDEX.
Gode prinsipper, som du så fint etterlevde i fjor i CODE, ALT og IDEX.
EnLogisk
31.01.2025 kl 13:19
2688
Jaja...Som forventet ble en knekk ned til kr 1,72 og ned 9%. Knekken kan bli mye større. Klokt å gevinstsikre nå. Hvorfor tror dere at flere mener at dette selskapet aldri burde vært på børs? De som kjenner selskapet godt og de ser det faktum at AC kan prate opp kursen nesten 900 % er jo rett og slett imponerende.
Er det ingen som vet omsetning og resultater på bunnlinjen? EMA gikk opp tilsvarende 900% på luft. Kr 110 mill i erstatning for ZENA tilsvarer en kurs på kr 2.50,- Hva tror dere advokatkostandene til ZENA er? Kr 10 eller kr 30 millioner?
Så oppsiden nå i ZENA er begrenset. Mye som kan ramle ut av skapet. Tror mange gjør det smart i vente med å gå inn igjen til det foreligger nye børsmeldinger. Så langt har aksjen gått meget bra på luft og prat. Det å markedsføre at søksmål/rettsaker går bra føre noe er avgjort, er uansett i strid med børsloven. Så AC bør vekte sine ord. Neste uke så skal AC som "pastor" reise rundt å frelse Norge og Sverige med et forlik på K 100`mill som er signert. Blir jo mye prat. Det ser de fleste.
Teknisk så sliter XENA med å bryte kr 2,- Det er lov å stille spørsmål?
Er det ingen som vet omsetning og resultater på bunnlinjen? EMA gikk opp tilsvarende 900% på luft. Kr 110 mill i erstatning for ZENA tilsvarer en kurs på kr 2.50,- Hva tror dere advokatkostandene til ZENA er? Kr 10 eller kr 30 millioner?
Så oppsiden nå i ZENA er begrenset. Mye som kan ramle ut av skapet. Tror mange gjør det smart i vente med å gå inn igjen til det foreligger nye børsmeldinger. Så langt har aksjen gått meget bra på luft og prat. Det å markedsføre at søksmål/rettsaker går bra føre noe er avgjort, er uansett i strid med børsloven. Så AC bør vekte sine ord. Neste uke så skal AC som "pastor" reise rundt å frelse Norge og Sverige med et forlik på K 100`mill som er signert. Blir jo mye prat. Det ser de fleste.
Teknisk så sliter XENA med å bryte kr 2,- Det er lov å stille spørsmål?
patek5146
31.01.2025 kl 13:28
2630
Hvorfor i alverden starter du en tråd med overskriften 3000%, og når den så er steget 900% laver du ikke andet end at snakke den ned, søg mental hjælp og stop med at poste på dette forum, magen til fjols.
Gullit
31.01.2025 kl 13:32
2588
https://www.finansavisen.no/nyheter/energi/2022/04/22/7854105/zenith-venter-nye-millioner-i-tunisia
Hele poenget med denne casen er jo att Tunisiske myndigheter har gjort noe ulovlig og vi har saker for nærmere 8 milliarder på grunn av dette. Da har ikke bunnlinjen stor påvirkning på kursen. Om ikke noe kriminelt hadde blitt gjort ville bunnlinjen no vert meget solid!!
Hele poenget med denne casen er jo att Tunisiske myndigheter har gjort noe ulovlig og vi har saker for nærmere 8 milliarder på grunn av dette. Da har ikke bunnlinjen stor påvirkning på kursen. Om ikke noe kriminelt hadde blitt gjort ville bunnlinjen no vert meget solid!!
stimar
31.01.2025 kl 13:36
2559
Med henblikk på historien til dine "innlegg", så kvalifiserer du soleklart til fjols i særklasse. Du må jo være totalt sinnsforvirret av å skifte mening så ofte og så totalt.