Norwegian - veien til 25 kr i 2025

Gamernrx
NAS 29.01.2025 kl 09:11 119291

Jeg er helt sikker. Norwegian skal til 25 kr+ i 2025. Her er faktorer som spiller inn:

- Knallbra vår og sommer for flybransjen
- Oljepris på 65 om noen få måneder
- DXY(dollar indexen) kommer til å falle til 95.
- 10 yr Bond renten i usa går ned til 3%
- Lavere renter i Norge også
- Lavere renter gjør at investorer ser etter aksjer med god fremtidig yield. NAS er en klar kandidat.
- Investorene kommer inn i en ALL INN tilstand der man kun ser en klar himmel for markedet.

Mange av disse faktorene er kontrære sett dagens marked. Men man må ha et klart hode for å tjene penger og forstå markedsmekanismene.

Norwegian har aldri stått sterkere i et marked der SAS ikker er så kult lenger. En knallgod CEO som kan tall og har lang erfaring. 25 KR+ her kommer vi!
Ransen
28.02.2025 kl 10:48 5069

IAG stiger omregnet til NOK med 140 kroner i dag, 3,6%.
NAS triller fortsatt på norske ører.

Norse Atlantic som aldri har tjent penger stiger mer enn NAS i dag.
Redigert 28.02.2025 kl 10:50 Du må logge inn for å svare
NASLover
28.02.2025 kl 10:49 5115

Nå foregår en skitten pump and dump spill I Norwegian lik som i meme cryptocoins ...dritt spill
Redigert 28.02.2025 kl 10:50 Du må logge inn for å svare
Ransen
28.02.2025 kl 10:55 5138

La dem bare holde på. Hvis det kommer et bud på dette flotte flyselskapet så blir det så høyt at hverken den norske stat eller Fredriksen ikke kan si nei.
Reell verdi er vel nå ca 7 ganger høyere enn børsverdien. Men det er algoritmene som rår. De kan også gå amok i positiv retning slik som i fjor vår.
Strategi
28.02.2025 kl 16:27 4958

Skulle ikke mye til for å flytte denne litt opp.
😉
Ransen
28.02.2025 kl 16:35 4953

6,37 mill aksjer er vel blant de beste på lang tid. Tar volumet seg opp og investorene begynner å satse på underprisede selskaper så skal det ikke mye til før ører blir til kroner. Positiv NAS på rød børs er også sterkt.
Fjellbris
28.02.2025 kl 17:18 4927

Absolutt og oppturen kommer til å fortsette neste uke når trafikk tall februar kommer. Oljeprisen nærmer seg forøvrig 70 blank og krona styrker seg litt videre.
laser
01.03.2025 kl 13:47 4498

30 minutter til Klæbo og rekker noen tanker før det, i lys av gårsdagens vanvittige smell der JC Vance provoserte Zelensky så sterkt at han sprakk. Og det får konsekvenser på mange plan, bla blir det mer åpenbart for Støre&Co at de må fokusere investeringsmidlene sine. Skal de investere i sikkerhet eller skal de gjennomføre tradisjonell sosialdemokratisk ( aktiv) næringspolitikk……eller begge deler. Mht Norwegian må de bestemme seg innen 2 1/2 måned, og tror nok den fristen ble vesentlig kortere i går. Så hvorfor skal Staten;
- investere 1,5 mrd i et selskap som ikke trenger pengene.
- drive aktiv næringspolitikk når det er åpenbart at økte forsvarsinvesteringer kan være inflasjonsdrivende i seg selv, hvorfor da bære ved til inflasjonsspøkelset ??
- om et par dager kommer trafikktallene og mye tyder på at aktiviteten i Norge er så stor at tallene trolig ikke skuffer, men heller trekker positivt.
- men kursen reagerer ikke på positive meldinger ( solide trafikk tall, flere fly tilgjengelig fra Boeing, intern fokus på økt lønnsomhet iht Øygard) og avklaring av problemområder (norsk base nedleggelser, lønnsoppgjør, Boeing streik, Sundt surmuling)
- hvorfor? Min mening er at markedet ikke ønsker å ha staten inn. Men ledelsen i Norwegian fokuserer på utbytte/tilbakekjøp - og for dem må Staten gjerne gamble på kurs - det gjør jo folketrugdfondet allerede - de fokuserer på utdeling av utbytte. Og konverterer Staten lånet til aksjer så kommer trolig Norwegian til å kontre med en kombi av tilbakekjøp av aksjer og utbytte - de har jo 1,5 mrd i redusert gjeld å bruke. For dem er det et prinsipp at de skal bestemme om utbytte og ikke staten.Og de hadde forståelsen om dette da lånet ble gitt og Ventre sin Statsråd ansvarlig for saken tydelig sa at det ikke var aktuelt å gå inn som eier. Staten har skaffet seg nok erfaring gjennom SAS eierskapet.
Jeg er tålmodig……..og håper det internasjonalt ikke krøller seg for mye til.
Redigert 01.03.2025 kl 13:49 Du må logge inn for å svare
laser
01.03.2025 kl 14:57 4430

Gratulerer Klæbo.
I 2021 rettet dagens energiminister Aasland spørsmål til daværende Næringsminister Iselin Nybø særskilt om bonuser til ledende personell i Norwegian og fikk et utfyllende svar og jeg har sakset følgende som er siste avsnitt i redegjørelsen i forbindelse med Statens inngåelse i nytt hybridløsning og nytt obligasjonslån (til innløsning av det gamle obligasjonslånet gitt før rekonstruksjonen);

«Regjeringen har vært tydelig på at staten ikke skulle bli aksjonær i Norwegian, og staten har gitt lån på markedsmessige vilkår. Alternativet hadde vært å ikke delta i redningsaksjonen. Da hadde staten tapt 95 pst. av de 3 mrd. kroner som Norwegian hadde trukket på i garantiordningen, og tusenvis av arbeidsplasser hadde vært i fare.»
Redigert 01.03.2025 kl 14:57 Du må logge inn for å svare
Ransen
01.03.2025 kl 17:51 4294

Veldig bra oppsummering.
Jeg tror heller ikke at næringsdepartementet vil drive butikk innen luftfart og sitte i styret i Norwegian å beslutte ruteoptimalisering og drifteffektivitet. Det skal det bransjesterke fagfolk til.
Folketrygdfondet er opprettet med formål å tjene penger som indirekte kommer folket til gode til slutt.
Ransen
01.03.2025 kl 17:54 4337

Det må jo bety en optimisme på at den lave krona vil styrke seg som følge av Trumps stadige påfunn.
Er utrolig at dollaren er over 11 kroner ennå.
Ransen
02.03.2025 kl 17:20 3862

https://www.finansavisen.no/reise-og-fritid/2025/03/02/8246510/ba-eier-iag-tjener-ratt-pa-lavere-drivstoffpris

IAG-aksjen tok av på børsen
IAG fløy 122 millioner passasjerer i fjor. Samtidig kuttet luftfartsgiganten drivstoffkostnadene med 8 prosent. Dermed ble det over 32 milliarder kroner i overskudd.

Billigere drivstoff
Drivstoff og klimaavgifter er den største utgiftsposten i regnskapet til IAG. I fjor brukte konsernet 7,6 milliarder euro på drivstoff og slike avgifter, noe som var 0,7 prosent eller 51 millioner euro mer enn året før.
Utgiftene til innkjøp av drivstoff sank med 8 prosent i fjor. Samtidig økte avgifter som flyselskapene til IAG må betale for drivstofforbruket sitt.
Ser man derimot på drivstoffkostnaden fordelt på tilgjengelige setekilometer, så sank enhetskostnaden med 5,2 prosent i fjor fra 2,34 eurocent per setekilometer til 2,22 eurocent.
Redigert 02.03.2025 kl 17:22 Du må logge inn for å svare
bassebasse
02.03.2025 kl 18:20 3783

Ser ut som nas kommer til å bli veldig bra... Tror blir trafikk som skal gi fart på kurs igjen
Ransen
02.03.2025 kl 20:09 3725

Med P/E på under 6 og OB er lavt priset med P/E 13 i sektorsnitt:

Ser vi på prisingen av de største nordiske aksjene i VINX-indeksen, fremstår norske aksjer som relativt lavt priset. Dette skyldes imidlertid i stor grad sektorsammensetningen på Oslo Børs, og det er derfor misvisende å hevde at norske aksjer generelt er billigere enn aksjer i de øvrige nordiske markedene.

VINX-indeksen inkluderer 179 av de største børsnoterte selskapene i Norden, fordelt på 103 svenske, 25 danske, 25 norske, 24 finske og to islandske selskaper. En analyse av prisingen innenfor denne indeksen gir et mer nyansert bilde av de relative verdsettelsene.

Vektet prising viser at de 25 norske aksjene i VINX-indeksen handles til et snitt på 13 ganger forventet inntjening i 2025. Dette er klart lavere enn for de andre nordiske markedene.

Ser vi imidlertid nærmere på sektorfordelingen, blir bildet mer balansert. Energi og finans utgjør til sammen rundt 50 prosent av de norske aksjene i indeksen, mens materialsektoren står for ytterligere 10 prosent. Disse sektorene preges generelt av lavere multipler, noe som drar ned gjennomsnittlig prising av Oslo Børs.
Fjellbris
02.03.2025 kl 21:19 3634

Om noen fortsatt ikke har skjønt at folk reiser mer, mye mer!
…….
I vestlige økonomier bruker folk en stadig økende andel av kjøpekraften på reiser og opplevelser. Ifølge analysebyrået STR, et globalt ledende firma innen hospitality, har omsetningen i hotellindustrien vokst raskere enn BNP-veksten i 19 av de 24 årene siden år 2000. Naturligvis så vi et annet bilde under coronatiden. Nå er imidlertid hotellomsetningen på et betydelig høyere nivå enn før pandemien, og den vokser sterkt.

https://www.finansavisen.no/reise-og-fritid/2025/03/02/8246525/hotelldirektorer-sover-godt
Redigert 02.03.2025 kl 21:21 Du må logge inn for å svare
Singa
02.03.2025 kl 23:33 3489

Men så kjöp IAG aktien da, om du har kapital vilket du tydlig ikke har, du er en riktig spamer av NAS forumet. Jeg foreslår at du legger av med dine til tider idiotiske gjentatte innlegg. Om en åpner forumet for NAS så mötes en av denne Ransen, Ransen og Ransen. Noen som er enig i dette så kom igjen og si fra.
Edgar A
03.03.2025 kl 00:19 3530

Ja han er i godt selskap med fjellape og dårlig strategi😂
Samme tørre haussingen mnd etter mnd til det kjedsommelige ingen ting nytt under solen😅
NASLover
03.03.2025 kl 08:10 3316

Vil det bety noe for aksjekursen, utrolig mye umiddelbart sparing (570 m) og også årlig basis (200 m)?

03.03.2025 08:00:08

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) - Agreement to purchase 10 Boeing 737-800 aircraft

Norwegian Air Shuttle ASA ("Norwegian") can today announce that it has entered into an agreement to purchase 10 Boeing 737-800 aircraft that are currently on lease to the airline.

This transaction represents a key step in securing the company's future fleet, enhancing financial flexibility, and increasing asset ownership to support long-term operational and strategic growth, in addition to reduced overall ownership cost.

The transaction is expected to close in the first quarter of 2025, subject to customary closing conditions. The acquisition will initially be funded through the Company's cash on hand, with Norwegian being in the process of securing long-term financing after completion through a combination of financing arrangements.

On completion of the transaction, Norwegian expects to record a non-recurring gain of approximately NOK 570 million. This gain reflects the pricing the company has been able to achieve for the aircraft and the corresponding reduction of existing lease liabilities. Additionally, the transaction is expected to generate recurring cost savings net of financing costs of an average of approximately NOK 200 million per year.

Norwegian remains committed to prudent management of its balance sheet and will continue to explore opportunities to optimise its fleet composition in alignment with its long-term strategic and financial objectives.

"The overall terms achieved are attractive for Norwegian, and the transaction fits well with our long-term fleet and ownership strategy. The aircraft being acquired are an integral part of Norwegian's existing fleet and will through this deal continue to operate across our attractive and growing route network. This move is expected to deliver both short and long-term cost savings, as well as provide additional flexibility for future fleet planning," concludes CEO Geir Karlsen

https://www.finansavisen.no/finans/2025/03/03/8246559/norwegian-kjoper-10-nye-boeing-fly

https://e24.no/boers-og-finans/i/Mnvko0/norwegian-kjoeper-ti-boeing-fly

Redigert 03.03.2025 kl 08:21 Du må logge inn for å svare
Ransen
03.03.2025 kl 08:15 3294

Det betyr reduserte kostnader på kort og lang sikt. Pengene tas fra kontantbeholdningen:

Norwegian Air Shuttle har inngått en avtale om kjøp av ti nye Boeing 737 800-fly, som for tiden allerede er en del av selskapets leasing-flåte.
Kjøpet ventes gjennomført i løpet av første kvartal i år, som i første omgang finansieres av selskapets kontantbeholdning. Norwegian er i en prosess med å sikre langsiktig finansiering av flyene, gjennom en kombinasjon av finansieringsordninger.
– Betingelsene vi har oppnådd er gode for Norwegian, og avtalen passer godt inn i vår langsiktige flåtestrategi, sier Norwegian-sjef Geir Karlsen.
– Disse flyene er allerede en viktig del av flåten vår og kommer til å fortsette flyvninger på sentrale deler av
rutenettverket vårt. Kjøpet av flyene er forventet å gi reduserte kostnader på kort og lang sikt, i tillegg til å gi ytterligere fleksibilitet når vi planlegger flåte og rutenettverk fremover, påpeker han.

De snakker om en engangsgevinst på 570 millioner og 200 millioner i årlige besparelser

https://e24.no/boers-og-finans/i/Mnvko0/norwegian-skal-kjoepe-ti-boeing-fly
Redigert 03.03.2025 kl 08:20 Du må logge inn for å svare
NASLover
03.03.2025 kl 08:27 3247

En umiddelbart gevinst på over en halv milliard må løfte kursen min 10-15% som regel, vi får se, Norwegian aksjen kan overraske
Strategi
03.03.2025 kl 08:41 3211

Fordel eller bakdel på kort sikt er vel det som må diskuteres.
nad.oslo
03.03.2025 kl 08:44 3197

Når blir flyene levert? Det tar nok endel tid.
Ransen
03.03.2025 kl 08:51 3162

De har flyene, og er allerede i trafikk.

Denne setningen fra DN kan tyde på at det kommer flere nye fly fra Boeing i tillegg etter som det snakkes om voksende rutenett.
Det har tidligere vært skrevet om de 3.2 milliardene i forskudd til Boeing, at dette var en fordel men også en risiko.

”De samlede vilkårene som er oppnådd, er attraktive for Norwegian, og transaksjonen passer godt inn i vår langsiktige flåte- og eierstrategi. Flyene som kjøpes er en viktig del av Norwegians eksisterende flåte, og vil gjennom denne avtalen fortsette å operere på vårt attraktive og voksende rutenettverk, sier konsernsjef Geir Karlsen.”
kokkohill
03.03.2025 kl 08:52 3187

Over 13 idag 👍
Null
03.03.2025 kl 09:00 3183

Holder 11 så må vi være fornøyde

spøk til side
kan vi klare over 11.9 så er det brugg på tidligere topper
kokkohill
03.03.2025 kl 09:52 3067

Imponerende det klamme grepet som holdes på NAS
Ransen
03.03.2025 kl 10:13 3008

Det er nok mange som tar sin 1000-lapp i gevinst helt uvitende om Norwegians geniale strategi for å sikre seg nok kapasitet i en tid hvor etterspørselen vil overgå tilbudet. Da gjelder det å være til stede å sope inn penger på høy billettpris. I tillegg vil den økte sikkerheten i europa bidra til et vanvittig behov for seter. Det er store delegasjoner som flyr i alle retninger i møter og samtaler som må konkurrere med utlendinger som vil til Norge for å oppleve flott natur og utnytte en foreløpig billig krone.
Singa
03.03.2025 kl 10:14 3017

Der er to motstandsnivåer iflg Investtech, ett ved 11.64 og ett ved 11.70. Og dette stemmer rett bra med hva vi nettopp har sett. Det er nok for lite volum til å klatre over 11.7 om det ikke öker utover dagen, men det kommer og da drar vi nordover. Kansje allerede i dag, eller i löpet av uka, her må en ha lite "tålamod".
NASLover
03.03.2025 kl 10:32 3007

Helt utrolig utvikling av aksjen etter en super nyhet. som sagt Norwegian kan overraske og det ser vi, kanskje den kan slutte i minus. hadde et annet selskap med samme type nyhet (over hlav millard i gevinst), hadde den gått til værs.
Ransen
03.03.2025 kl 10:42 2979

Ser man stort på det så eier aksjonærene 11,5 % av flyparken selv nå. Nå begynner utbyttet når det kommer å vise seg verdig for eierne.
Fjellbris
03.03.2025 kl 10:48 2970

Fantastiske nyheter vi fikk i dag👏👏
Neste gode nyhet blir trafikk tall februar, noen som vet hvilken dag de kommer?
NASLover
03.03.2025 kl 11:09 2922

Kommer torsdagen denne uka 06.03.25
NASLover
03.03.2025 kl 11:45 2871

ABG kommentarer på Boeing kjøp, blir sikkert kursheving fra flere meglerhus etterhvert

Norwegian Air Shuttle stiger 0,4 prosent etter å ha inngått en avtale om å kjøpe ti Boeing 737-800-fly som er en del av selskapets leasingflåte. Norwegian forventer å bokføre en engangsgevinst på om lag 570 millioner kroner når avtalen er fullført. I tillegg forventer selskapet at avtalen medfører årlige kostnadsbesparelser, etter finansieringskostnader, på omkring 200 millioner kroner.

Ifølge ABG Sundal Collier bør de to effektene løfte resultat pr aksje (EPS) med rundt 0,60 kroner pr aksje på 2025-estimatene, eller med rundt 45 prosent. Ekskludert engangsgevinsten løftes EPS med rundt 0,15 kroner pr aksje, eller rundt 10 prosent, ifølge meglerhuset.

"Slik vi forstår det, er flyene rundt 2016-modeller og ved å se på bruktpriser betaler trolig Norwegian rundt 2,5 milliarder kroner. Det kan sammenlignes mot likviditetsbeholdningen på 10 milliarder kroner ved utgangen av fjerde kvartal. Merk at netto gjeld ikke vil øke med 2,5 milliarder kroner på kontantreduksjonen, da noe leasing-forpliktelser vil reduseres", skriver meglerhuset.

Alt i alt, mener ABG at avtalen er et smart trekk av Norwegian.
Redigert 03.03.2025 kl 11:47 Du må logge inn for å svare
Fjellbris
03.03.2025 kl 12:30 2788

Takk for info🙏
bassebasse
03.03.2025 kl 13:07 2730

Nå ser ut som dolleren skal falle og meg nye fly bør kurs komme 20 - 25 innen sommer... Torsdag er viktig tall... Bra tall betyr høy kurs
Ransen
03.03.2025 kl 14:08 2655

Jeg mener jo det, og det er ikke blitt mindre attraktiv etter meldingen i dag og AGB sin betraktning.
Uansett så er ikke dagens kurs et alternativ.
Det er nok et smart trekk i den forstand at flymangelen kan tvinge opp leasingprisene samt at det kan være vanskelig å få utvidet leasingkontraktene for etternølere.
Nå skal det sies at Karlsen er i forkant både med bestilling av nye fly, forlenge leasingavtalene og nå utkjøp.
Hvis nå Boeing leverer så forstår man bedre hva det menes med det utvidede rutenettet som nevnes i dag, altså mulig en liten vekst eller overtakelse av ruter som andre flyselskap ikke har kapasitet til.
NASLover
03.03.2025 kl 17:43 2534

Da har markedet priset 10 fly til knapt 4 øre, such a shame.
Samme var gjort når Spenn var lansert, priset til 8-9 øre
Tror den aksjen er død, kjempe resistant mot gode nyheter, bryr ingen ting men veldig sensitiv mot en liten negativ nyhet.
Ingen har trua, store investorer vil ikke inn, tross selskapet tjener vanvittig med penger og har masse cash alle vil ut
Helt håpløst denne aksjen er.
Redigert 03.03.2025 kl 17:51 Du må logge inn for å svare
kokkohill
03.03.2025 kl 17:53 2502

Klamme + 0.35% opp idag. Flere hundre K på kjøp og salg langt under kurs fra i går ved åpning. Pussige greier
Strategi
03.03.2025 kl 17:58 2502

Det klinger kraftig i Kassa
Brent Spot
Aktiver sanntidskurser
Siste
72,71 USD
-0,32 (

0,44%
Amerikanske dollar
Aktiver sanntidskurser
Siste
11,16 NOK
-0,10 (

0,90%
--------
March
6 March
Monthly traffic data February - Stor pågang i markedet generelt bra med turister ut - inn i norge på grunn av vinterferie og ikke minst som følge av VM i Trondheim.
Sitter selvfølgelig lastet til ripa.
Ransen
03.03.2025 kl 18:02 2485

Det er bare kjøperne som er lykkelige her. Selgerne, og gjerne med Sundt i spissen som SKAL ut okke som, så det vil bli mye grinebiting her utover våren..
Minner om RYA og IAG som her steget hhv 80 og 100% fra sist sommer. Årsaken er trafikktrykket og billettprisene, men aksjonærene vurderer disse selskapenes fremtid og ikke som i NAS, at aksjonærene straffer selskapet for tallene som var i fjor. Husk at vi er registrert på Oslo Børs(barnhagebørsen) som den kaller ute i verden.
Man må opp i aksjepriser som KOG for at småungene skal holde seg unna.
Strategi
03.03.2025 kl 20:57 2218

Share Price vs Fair Value
What is the Fair Price of NAS when looking at its future cash flows? For this estimate we use a Discounted Cash Flow model.

85.7%
Undervalued
Current Price
NOK 11.46
Fair Value
NOK 80.16

https://simplywall.st/stocks/no/transportation/ob-nas/norwegian-air-shuttle-shares/valuation
Strategi
03.03.2025 kl 21:46 2133

9 april i 2024 var kursen 18,15

Setter det hele i perspektiv, dette kommer til å eksplodere når som helst, mitt tips er at det går raskt opp når det starter og algoritme tradingen vil eksplodere.
Derfor sitter jeg fullastet.
————
Klippet fra Nordnet Fora.
Re; Tretten12
Det må jo bli noen sinnsyke regnskapsløft om disse antagelsene inntreffer. Forventer gjennomsnittspris på 74 dollar i 25, og 66 dollar i 26. Per nå er oljen ned 37% de siste 3 årene, og det er enda 7,5% ned til forventningene til 2026. I april 2024 kostet NAS 18kr. Det var mye uroligheterer og usikkerhet på samme tid og oljen kostet på et tidspunkt 93 dollar i april 2024. Det må begynne å komme noen positive uttalelser angående drivstoffprisene fra selskapet da det ikke har vært noe snakk om dette.
Edgar A
03.03.2025 kl 22:00 2095

Skal nok høyt i morgen Gjesp…….

Åpner i beste fall på 10,90 gjesp….
Redigert 03.03.2025 kl 22:01 Du må logge inn for å svare
Strategi
03.03.2025 kl 22:06 2086

Brent
Aktiver sanntidskurser
Siste
71,28 USD
-1,75 (

2,40%
Helt sykt, o
Men helt fantastisk for Norwegian samtidig som NOK styrker seg mot USD.
)
Strategi
03.03.2025 kl 22:10 2073

Du får passe på at du ikke får tunga i halsen under gjespet.
🥵

Er det et selskap som nå er en «Safe Heaven» å sikre oppgang i er det Norwegian som nå står på oppskytningsrampe og laster fuel.

Lykke til.
Redigert 03.03.2025 kl 22:16 Du må logge inn for å svare
Edgar A
03.03.2025 kl 22:22 2042

Foreløpig er den nærmere kursmålet til risktotto på 7,90 en på kursmålet til T.S. på 25,- 😂
Ransen
03.03.2025 kl 22:32 2050

Det hjelper at investeringene snur i retning mot europa som "bare” har P/E 17,2.
NAS har vel P/E multippel under 6 ennå:
Ser til Europa
P/E multippelen for europeiske aksjer er 17,2 gangeren mot 25,9 for amerikanske aksjer ifølge World PE Ratio. Prisingen i kombinasjon med usikkerheten tilknyttet Trump fører til at en porteføljeforvalter i Kron skifter fokus vekk fra USA.
– Vi ser en tydelig trend hvor mange vekter opp Europa fremfor USA etter Trump tok over Det hvite hus. Dette skyldes nok en kombinasjon av attraktive verdsettelser i europeiske markeder og økt usikkerhet rundt utfallet av den nye administrasjonens politikk for amerikansk økonomi, sier porteføljeforvalter Joar Hagatun i Kron i en melding.
Redigert 03.03.2025 kl 22:33 Du må logge inn for å svare
Singa
03.03.2025 kl 23:02 2007

Hvor er det du og "strategi" henter all den gjørma dere gulper opp? Røyker dere nye strømper hver dag?. Tipper dere begge var inne i Nordic Nanovektor m andre nick og hauset aktien sansløst, vi vet hordan det gikk, chrash and burn, ikke engang på børs lenger. Ro dere ned, NAS trenger ingen hjelp fra dere for å komme videre.