Norwegian - veien til 25 kr i 2025
Jeg er helt sikker. Norwegian skal til 25 kr+ i 2025. Her er faktorer som spiller inn:
- Knallbra vår og sommer for flybransjen
- Oljepris på 65 om noen få måneder
- DXY(dollar indexen) kommer til å falle til 95.
- 10 yr Bond renten i usa går ned til 3%
- Lavere renter i Norge også
- Lavere renter gjør at investorer ser etter aksjer med god fremtidig yield. NAS er en klar kandidat.
- Investorene kommer inn i en ALL INN tilstand der man kun ser en klar himmel for markedet.
Mange av disse faktorene er kontrære sett dagens marked. Men man må ha et klart hode for å tjene penger og forstå markedsmekanismene.
Norwegian har aldri stått sterkere i et marked der SAS ikker er så kult lenger. En knallgod CEO som kan tall og har lang erfaring. 25 KR+ her kommer vi!
- Knallbra vår og sommer for flybransjen
- Oljepris på 65 om noen få måneder
- DXY(dollar indexen) kommer til å falle til 95.
- 10 yr Bond renten i usa går ned til 3%
- Lavere renter i Norge også
- Lavere renter gjør at investorer ser etter aksjer med god fremtidig yield. NAS er en klar kandidat.
- Investorene kommer inn i en ALL INN tilstand der man kun ser en klar himmel for markedet.
Mange av disse faktorene er kontrære sett dagens marked. Men man må ha et klart hode for å tjene penger og forstå markedsmekanismene.
Norwegian har aldri stått sterkere i et marked der SAS ikker er så kult lenger. En knallgod CEO som kan tall og har lang erfaring. 25 KR+ her kommer vi!
Ransen
03.03.2025 kl 23:18
3615
Kanskje du kan lese hva som skrives i media før du kaller innlegg for oppgulp.
Etterpå kan du google «hauset»
Etterpå kan du google «hauset»
Kåre Grønn
04.03.2025 kl 01:59
3608
Strategi
04.03.2025 kl 06:53
3525
Så du satt i Nordic Nanovektor du da og gikk på en skrell.
Var sikkert slitsomt, har aldri vært i dette selskapet selv.
------
På generelt grunnlag er er det alltid det fundamentale i et selskap som teller, dette gjelder om selskapet er på børs eller ikke.
I tillegg er det viktig å han en god ledelse, en solid egenkapital og en solid plan fremover.
Disse elementene er på god plass i Norwegian Group.
For min del hadde jeg sittet fullastet i aksjen om oljeprisen hadde vert 85 USD og NOK hadde vært svak mot USD.
Nå er dette snudd på hodet, Brent Spot er på 70.92 USD og NOK er i styrkelse mot USD, altså en fin dobbel effekt.
Lykke til videre
Var sikkert slitsomt, har aldri vært i dette selskapet selv.
------
På generelt grunnlag er er det alltid det fundamentale i et selskap som teller, dette gjelder om selskapet er på børs eller ikke.
I tillegg er det viktig å han en god ledelse, en solid egenkapital og en solid plan fremover.
Disse elementene er på god plass i Norwegian Group.
For min del hadde jeg sittet fullastet i aksjen om oljeprisen hadde vert 85 USD og NOK hadde vært svak mot USD.
Nå er dette snudd på hodet, Brent Spot er på 70.92 USD og NOK er i styrkelse mot USD, altså en fin dobbel effekt.
Lykke til videre
Singa
04.03.2025 kl 09:16
3277
Nano gikk som en kule og for oss som hadde vett til å komme seg ut stortsett på topp tjente grovt på denne. Faktisk en av de aktier jeg har tjent mest på.
Ransen
04.03.2025 kl 09:42
3230
Hans Erik Jacobsen,Nordea i FA børsmorgen i dag.
Han ser ingen hinder i NAS for tiden. Widerøe gjør det ekstremt bra og Norwegian vil få en ytterligere boost ved fred i Ukraina da Ryanair m.fl. da retter all sin trafikk østover.
Flykjøpet er en ekstremt god deal, de fikk flyene billig og de sikrer veksten i rutenettet til sesongen sammen med leveransen av nyflyene fra Boeing.
Han ser ingen hinder i NAS for tiden. Widerøe gjør det ekstremt bra og Norwegian vil få en ytterligere boost ved fred i Ukraina da Ryanair m.fl. da retter all sin trafikk østover.
Flykjøpet er en ekstremt god deal, de fikk flyene billig og de sikrer veksten i rutenettet til sesongen sammen med leveransen av nyflyene fra Boeing.
Redigert 04.03.2025 kl 09:42
Du må logge inn for å svare
Ransen
04.03.2025 kl 09:48
3227
Oslo (Infront TDN Direkt): Ryanair Group fraktet 12,6 millioner passasjerer i februar 2025, mot 11,1 millioner samme periode året før. Det tilsvarer en vekst på 14 prosent på årsbasis, melder selskapet tirsdag.
Kabinfaktoren var 92 prosent i februar (92).
Den 12 måneders rullerende passasjertrafikken var opp 9 prosent i februar 2025 mot samme periode året før.
Kabinfaktoren var 92 prosent i februar (92).
Den 12 måneders rullerende passasjertrafikken var opp 9 prosent i februar 2025 mot samme periode året før.
Ransen
04.03.2025 kl 09:52
3213
bassebasse skrev Rart nas faller med sa bra olje pris
Det er store investorer, banker og fond som endrer kurs fra USA til Europa. Dette er proffer som åler seg inn i markeder der det sitter småaksjonærer og vifter med aksjen og sier "kom å ta, onkel Trump sa BØØ!!"
Når disse endelig er ute og borte for godt så fyker aksjen til 20 kroner på kort tid.
Nå må vi tilbake til mai 2021 for å finne like lav oljepris som i dag.
Når disse endelig er ute og borte for godt så fyker aksjen til 20 kroner på kort tid.
Nå må vi tilbake til mai 2021 for å finne like lav oljepris som i dag.
Redigert 04.03.2025 kl 10:18
NASLover
04.03.2025 kl 10:06
3193
Tviler på at det er millioner av short aksjer under meldepliktig grense som kjører kurs der de vil, pumper en dag og dumper neste dag og tjener utrolig mye penger. småaksjonær blir blåst bort i denne leken. slik har det vært for nesten ett år nå
Redigert 04.03.2025 kl 10:11
Ransen
04.03.2025 kl 10:54
3112
Du må bare se sendingen på FA video når det blir tilgjengelig etter lunsj. Jeg så direktesendingen kl 0850.
nad.oslo
04.03.2025 kl 12:37
2921
Nas faller jo mer en mange olje selskapene. Burde klart seg bedre enn dem. Men det er sell off
NASLover
04.03.2025 kl 12:39
2925
NASLover skrev her er det https://tv.finansavisen.no/nb/watch/2388
Hør gjerne denne også, bare vær litt tålmodig til, eksploderer snart tror jeg
https://tv.finansavisen.no/nb/watch/2392
https://tv.finansavisen.no/nb/watch/2392
Redigert 04.03.2025 kl 12:45
Null
04.03.2025 kl 12:45
2909
Her er vel bare å sitte rolig, så kjøpe litt til når man ser ting er i bedring.
Må vel si at jeg pr nå ikke tror på et totalhavar.... men man vet vel ikke helt med den måten de holder på i USA om kveldene nå
Null
Må vel si at jeg pr nå ikke tror på et totalhavar.... men man vet vel ikke helt med den måten de holder på i USA om kveldene nå
Null
nad.oslo
04.03.2025 kl 15:19
2677
Er det noen som har sett noen tall på reisende for februar hos avinor? Ser man noen bedring iht til ifjor eller ?
Fjellbris
04.03.2025 kl 15:24
2716
Ikke mange selskaper på OB som tjener like mye penger på lav oljepris som NAS!
…….
Oslo Børs er markant ned tirsdag. Klokken 14.20 står hovedindeksen i 1.470,11, en nedgang på 2,6 prosent.
Nordsjøoljen med levering i mai er ned 2,0 prosent til 70,19 dollar, mens den amerikanske WTI-oljen er ned 1,9 prosent til 67,10 dollar.
Mandag kveld skrev Bloomberg at oljekartellet Opec hadde besluttet å oppheve den midlertidige reduksjonen i oljeproduksjonen som har pågått i over to år.
– Jeg ser på dette som et overlagt grep for å få oljeprisen ned, sier Bjarne Schieldrop, sjefanalytiker for råvarer i SEB til Finansavisen.
…….
Oslo Børs er markant ned tirsdag. Klokken 14.20 står hovedindeksen i 1.470,11, en nedgang på 2,6 prosent.
Nordsjøoljen med levering i mai er ned 2,0 prosent til 70,19 dollar, mens den amerikanske WTI-oljen er ned 1,9 prosent til 67,10 dollar.
Mandag kveld skrev Bloomberg at oljekartellet Opec hadde besluttet å oppheve den midlertidige reduksjonen i oljeproduksjonen som har pågått i over to år.
– Jeg ser på dette som et overlagt grep for å få oljeprisen ned, sier Bjarne Schieldrop, sjefanalytiker for råvarer i SEB til Finansavisen.
Redigert 04.03.2025 kl 15:25
Edgar A
04.03.2025 kl 15:36
2742
Blir spennende om den åpner på én sifret allerede i morgen,dette fantastiske selskapet faller jo mer en
de verste søppel selskapene på børsen.
Kanskje bedre å bruke tiden på å finne ut hva som er fundamentalt galt med selskapet en å skrive light hausse innlegg
uten substans.
de verste søppel selskapene på børsen.
Kanskje bedre å bruke tiden på å finne ut hva som er fundamentalt galt med selskapet en å skrive light hausse innlegg
uten substans.
nad.oslo
04.03.2025 kl 15:56
2729
Fjellbris skrev Trafikk tall NAS for februar kommer på torsdag.
Ser man bedring iår kontra ifjor? Feb tall
Ransen
04.03.2025 kl 16:08
2728
Det er nok en generell nedgang/korrigering over alt.
Det er vel lite som tyder på at nordmenn og europeere reiser mindre selv om en Dodge RAM blir 10000 dollar dyrere i USA.
Vi er rike og de som flyr inn til Norge for å se på nordlys er velholdne. Ryanair melder om trafikkvekst på 14% og generell økning i reiser på 9%.
Men man kan jo likevel undres hva de tenker de som gir bort 5 millioner aksjer til rundt 11 kroner på en allerede slaktet kurs. Akkurat nå må aksjen opp 100% før jeg selger en eneste aksje, og det kan gå raskt.
Antar at IAG og Lufthansa korrigerer tilbake og er back on track til helgen. Så kommer NAS alltid litt etter.
Det er vel lite som tyder på at nordmenn og europeere reiser mindre selv om en Dodge RAM blir 10000 dollar dyrere i USA.
Vi er rike og de som flyr inn til Norge for å se på nordlys er velholdne. Ryanair melder om trafikkvekst på 14% og generell økning i reiser på 9%.
Men man kan jo likevel undres hva de tenker de som gir bort 5 millioner aksjer til rundt 11 kroner på en allerede slaktet kurs. Akkurat nå må aksjen opp 100% før jeg selger en eneste aksje, og det kan gå raskt.
Antar at IAG og Lufthansa korrigerer tilbake og er back on track til helgen. Så kommer NAS alltid litt etter.
NASLover
04.03.2025 kl 16:22
2730
Det er blodrødt overalt, ikke la deg lure av dagens nedgang. Rødt i hele verden, hold på dine aksjene
Edgar A
04.03.2025 kl 16:30
2702
Ja den med nordlyset er viktig å få med seg kanskje viktigere en motorproblemene.😅
Flyaksjer stuper i 🇺🇸 noe de har gjort i lang tid.
Flyaksjer stuper i 🇺🇸 noe de har gjort i lang tid.
Redigert 04.03.2025 kl 16:33
nad.oslo
04.03.2025 kl 17:00
2628
At flyaksjer stuper i usa kan vel ikke sammenlignes i Europa. Da de tjener usd og betaler olje med usd.
Fjellbris
04.03.2025 kl 17:06
2619
nad.oslo skrev Ser man bedring iår kontra ifjor? Feb tall
Tipper økning trafikk tall februar 11-12% vs LY.
Ransen
04.03.2025 kl 17:08
2657
Selvfølgelig bare tull fra deg.
United airlines er opp 95% siste året
Delta Airlines er opp 32% siste året
Norwegian er ned 38% siste året
United airlines er opp 95% siste året
Delta Airlines er opp 32% siste året
Norwegian er ned 38% siste året
Fjellbris
04.03.2025 kl 17:11
2667
Og nå er oljeprisen som forventet under 70, og NAS tjener enda mer. Q1 vs Q1 LY kommer også til å bli mye bedre.
…….
Oljeprisen faller under 70 dollar
Tirsdag ettermiddag faller prisen på et fat brent spot nordsjøolje under 70 dollar. Nordsjøoljen Brent har ikke vært under den grensen på omtrent seks måneder.
Fallet kommer etter at Opec+-alliansen mandag bekreftet at den nå planlegger å kjøre inn volumer den har holdt tilbake over lang tid, fra april.
«Donald Trump er årsaken», skriver SEBs sjefanalytiker for råvarer, Bjarne Schieldrop, i et notat til kundene tirsdag morgen.
…….
Oljeprisen faller under 70 dollar
Tirsdag ettermiddag faller prisen på et fat brent spot nordsjøolje under 70 dollar. Nordsjøoljen Brent har ikke vært under den grensen på omtrent seks måneder.
Fallet kommer etter at Opec+-alliansen mandag bekreftet at den nå planlegger å kjøre inn volumer den har holdt tilbake over lang tid, fra april.
«Donald Trump er årsaken», skriver SEBs sjefanalytiker for råvarer, Bjarne Schieldrop, i et notat til kundene tirsdag morgen.
Edgar A
04.03.2025 kl 17:42
2583
Vært rett ned i 1mnd nå.
Selv om flyaksjene i USA har løftet seg det siste året er det ingen selvfølge at Nas skal opp.
John Fredriksen kan holde kursen på det nivået som passer han best i så lang tid han vil,det har du kanskje sett i andre
selskaper han kontrollerer.
Selv om flyaksjene i USA har løftet seg det siste året er det ingen selvfølge at Nas skal opp.
John Fredriksen kan holde kursen på det nivået som passer han best i så lang tid han vil,det har du kanskje sett i andre
selskaper han kontrollerer.
nad.oslo
04.03.2025 kl 17:47
2642
Hvordan kan Fredriksen holde aksjen der han vil? Har solgt eller kjøpt?
Han har ikke solgt noe siden den var på 17/18 et årsiden
Han har ikke solgt noe siden den var på 17/18 et årsiden
Redigert 04.03.2025 kl 17:47
Ransen
04.03.2025 kl 17:51
2821
Kom gjerne med noen tall og dine betraktninger om hvorfor NAS ikke skal stige på børsen.
Selskapet er uhyre volatilt. topp 10 besitter over halvparten av aksjene og på bunnen finner du nesten 10000 småaksjonærer med 5 stk aksjer eller mindre.
For meg er det utbyttet som gjelder, så tar man det derfra.
Selskapet er uhyre volatilt. topp 10 besitter over halvparten av aksjene og på bunnen finner du nesten 10000 småaksjonærer med 5 stk aksjer eller mindre.
For meg er det utbyttet som gjelder, så tar man det derfra.
Redigert 04.03.2025 kl 17:51
Strategi
04.03.2025 kl 18:18
2790
For meg ser det ut som om det er et massivt angrep på aksjen med algoritme trading. Jeg kan ikke huske å ha sett noe lignende tidligere i aksjen.
Personlig sitter jeg stille og avventer før jeg gjør grep for å stanse galskapen.
Det skal svært lite til for at aksjen stiger 2 sifferet. og da er denne algoritme tradingen i trøbbel.
Brent Spot
Aktiver sanntidskurser
Siste
70,63 USD
-0,76 (
↓
1,06%
USD mot NOK meget gunstig.
Det fosser inn overskudd i selskapet om dagen og det ser ut til å fortsette, gode nyheter fra selskapet og kommende trafikktall som får noe drahjelp fra VM i Trondheim.
Tror dette blir mer enn bra nok for å dra kursen til nye høyder.
Personlig sitter jeg stille og avventer før jeg gjør grep for å stanse galskapen.
Det skal svært lite til for at aksjen stiger 2 sifferet. og da er denne algoritme tradingen i trøbbel.
Brent Spot
Aktiver sanntidskurser
Siste
70,63 USD
-0,76 (
↓
1,06%
USD mot NOK meget gunstig.
Det fosser inn overskudd i selskapet om dagen og det ser ut til å fortsette, gode nyheter fra selskapet og kommende trafikktall som får noe drahjelp fra VM i Trondheim.
Tror dette blir mer enn bra nok for å dra kursen til nye høyder.
Redigert 04.03.2025 kl 21:42
Edgar A
04.03.2025 kl 18:29
2785
Har dere flaks går den litt på trafikktall om børsen er positiv den dagen.
gmtrade
04.03.2025 kl 19:55
2684
Vansklig å vite hvor dette bærer i det korte bilde, men må innrømme at jeg ikke klarte å holde fingrene unna kjøp-knappen når den raste ned på 10 tallet igjen. Det er ikke for pyser å være i markedet i disse dager..
gmtrade
04.03.2025 kl 20:04
2738
Mine betraktninger er at ingen av disse top 10, du nevner, er tjent med en kurs over 9.39 i mai. Dersom man er langsiktig og tror NAS vil bli et utbytteselskap, spiller det ingen rolle hva kursen er. Forstår ikke hvorfor dere som hevder dere er langsiktige hausser som idioter. Hvorfor ikke heller holde positiviteten hemmelig og kjøpe billig i det stille?
Redigert 04.03.2025 kl 20:12
Ransen
04.03.2025 kl 20:49
2670
Cecilie Myrseth har vel annet å gjøre enn å bli storaksjonær i NAS. Det er altså konspirert opp i mente dette lånet.
Dette er en ikkesak.
ALLE flyselskap og 90% av øvrige selskap hadde nedgang i dag. NAS ned 63 øre, IAG ned 305 kroner.
Dette er en ikkesak.
ALLE flyselskap og 90% av øvrige selskap hadde nedgang i dag. NAS ned 63 øre, IAG ned 305 kroner.
Fjellbris
04.03.2025 kl 21:26
2591
NASLover skrev her er det https://tv.finansavisen.no/nb/watch/2388
Og ref hva som ble nevnt i dag som kan sende NAS kraftig opp og kveldens melding:
USA signerer mineralavtale med Ukraina
President Donald Trump planlegger å annonsere avtalen i dag.
https://www.finansavisen.no/politikk/2025/03/04/8247438/reuters-usa-signerer-mineralavtale-med-ukraina
USA signerer mineralavtale med Ukraina
President Donald Trump planlegger å annonsere avtalen i dag.
https://www.finansavisen.no/politikk/2025/03/04/8247438/reuters-usa-signerer-mineralavtale-med-ukraina
Redigert 04.03.2025 kl 21:27
Fjellbris
04.03.2025 kl 21:53
2575
👌 Og husk 1% styrking NOK vs USD utgjør 1 milliard mer på bunnlinjen til NAS.
Fjellbris
04.03.2025 kl 22:28
2519
Ja beklager, husket feil i farta her under fotballkampen, 1 NOK var det vel styreleder sa om det. Og dollar vs nok har vel snart svekket seg 1 NOK?
Redigert 04.03.2025 kl 22:30
Hardly
04.03.2025 kl 22:30
2522
Klarte ikke motstå fristelsen til å igjen kjøpe meg inn i NAS i dag. Etter en fin reise i KIT det siste halve året solgte jeg meg ut i dag og inn i NAS på kurs 10,90.
Etter min vurdering er det større potensiale i NAS det neste halve året enn i KIT. At kursen i NAS fremdeles er under 11 kr nå før høysesongen tyder på at denne er sterkt underpriset etter min vurdering.
Etter min vurdering er det større potensiale i NAS det neste halve året enn i KIT. At kursen i NAS fremdeles er under 11 kr nå før høysesongen tyder på at denne er sterkt underpriset etter min vurdering.
Redigert 04.03.2025 kl 22:31
gmtrade
04.03.2025 kl 22:51
2466
Husk at staten tok milliardtap når de gikk med redningsaksjonen og omgjorde kriselånet NAS fikk under coronan. Det er ikke utenkelig at de ønsker å komme ut i null. Tenker du at Staten takker nei til kontraktsfestede penger og heller gir de grstis til Storeulv? Greit også å huske at det bare er 1.21mrd som er statens del. 280mill er i hendene på andre aktører. Det gir 20-30 mill aksjer. Disse kommer ikke til å gis bort gratis om ikke kursen er lav. Hvorfor haster det med å få kursen opp? Utbytte og inntjeningen blir jo ikke lavere selv om kursen er på dagens nivå.
NASLover
04.03.2025 kl 23:06
2446
Tror du må rette deg opp. 1% utgjør 100 millioner hver vei ikke 1 milliard
Fjellbris
04.03.2025 kl 23:11
2441
Takk for presisering, beklaget selv senere også. Men, 1% ca 100. mill er jo også veldig bra, og den siste tiden har NOK vs USA styrket seg mye.
……
Fjellbris
Ja beklager, husket feil i farta her under fotballkampen, 1 NOK var det vel styreleder sa om det. Og dollar vs nok har vel snart svekket seg 1 NOK?
……
Fjellbris
Fjellbris
04.03.2025 kl 23:15
2448
JF får det til👏 Selger seg helt ut av GOGL, og til kurs nesten 4,5 USD over sluttkurs i USA i kveld. Mulig han skal kjøpe seg opp i NAS?😉
Uansett interessant også for NAS / oss også dette, og viser nok en gang hva han får til (har vel vært storeier i GOGL 15-20 år om jeg ikke husker feil) Blir en fin dag for oss GOGL aksjonærer i morgen😀
……
Fredriksen selger Golden Ocean-aksjer for over 13 mrd.
Med det selger investor John Fredriksen seg ut av tørrbulk-rederiet.
Skipsreder John Fredriksen.
Skipsreder John Fredriksen.Foto: Håkon Mosvold Larsen/NTB
Kimmo Risbakken
Journalist
Oppdatert for 8 minutter siden
Saken oppdateres.
I en børsmelding kort tid etter at børsene i USA stengte tirsdag kveld melder Golden Ocean at dets storeier John Fredriksen lemper ut alle aksjene han eier i selskapet. Kjøper er det belgiske storrederiet Cmb.tech, som har flere ulike divisjoner, som tørrbulk, container, oljetankere og kjemikalietankere.
Frederiksens aksjepost, på drøyt 40 prosent av aksjene i Golden Ocean, kjøpes til kurs 14,49 dollar, som innebærer en solid premie for Fredriksens investeringsselskap Hemen, som har holdt aksjene. Golden Ocean-aksjen er notert både i New York og i Oslo, og tirsdag endte kursen på 10,06 dollar på Nasdaq- børsen.
Uansett interessant også for NAS / oss også dette, og viser nok en gang hva han får til (har vel vært storeier i GOGL 15-20 år om jeg ikke husker feil) Blir en fin dag for oss GOGL aksjonærer i morgen😀
……
Fredriksen selger Golden Ocean-aksjer for over 13 mrd.
Med det selger investor John Fredriksen seg ut av tørrbulk-rederiet.
Skipsreder John Fredriksen.
Skipsreder John Fredriksen.Foto: Håkon Mosvold Larsen/NTB
Kimmo Risbakken
Journalist
Oppdatert for 8 minutter siden
Saken oppdateres.
I en børsmelding kort tid etter at børsene i USA stengte tirsdag kveld melder Golden Ocean at dets storeier John Fredriksen lemper ut alle aksjene han eier i selskapet. Kjøper er det belgiske storrederiet Cmb.tech, som har flere ulike divisjoner, som tørrbulk, container, oljetankere og kjemikalietankere.
Frederiksens aksjepost, på drøyt 40 prosent av aksjene i Golden Ocean, kjøpes til kurs 14,49 dollar, som innebærer en solid premie for Fredriksens investeringsselskap Hemen, som har holdt aksjene. Golden Ocean-aksjen er notert både i New York og i Oslo, og tirsdag endte kursen på 10,06 dollar på Nasdaq- børsen.
Redigert 04.03.2025 kl 23:17
Fjellbris
04.03.2025 kl 23:18
2441
Og i morgen kommer det trolig et kompromiss forslag fra Trump på toll mot Canada, Mexico og Kina - for et sirkus! ;-)
Edgar A
05.03.2025 kl 00:18
2382
Kjøpe seg opp i Nas ja kanskje derfor han holder kursen nede din sau!
Skribleriene dine blir bare dummere og dummere og slik går dagene null substans
Alt basert på tro håp og kjærlighet på tråd etter tråd,kanskje på tide med en pustepause din klovn.
Spiller jo ingen rolle for deg om kursen er på 9 eller 12kr bare du får utbyttet på 0,60kr 🤣🤣
Skribleriene dine blir bare dummere og dummere og slik går dagene null substans
Alt basert på tro håp og kjærlighet på tråd etter tråd,kanskje på tide med en pustepause din klovn.
Spiller jo ingen rolle for deg om kursen er på 9 eller 12kr bare du får utbyttet på 0,60kr 🤣🤣
Ace771
05.03.2025 kl 06:04
2198
Hvis du Edgar ikke forstår at man gjerne vil ha lav kurs om man tenker å kjøpe seg opp bør du kanskje vurdere hvem som er sauen her...