Norwegian - veien til 25 kr i 2025
Jeg er helt sikker. Norwegian skal til 25 kr+ i 2025. Her er faktorer som spiller inn:
- Knallbra vår og sommer for flybransjen
- Oljepris på 65 om noen få måneder
- DXY(dollar indexen) kommer til å falle til 95.
- 10 yr Bond renten i usa går ned til 3%
- Lavere renter i Norge også
- Lavere renter gjør at investorer ser etter aksjer med god fremtidig yield. NAS er en klar kandidat.
- Investorene kommer inn i en ALL INN tilstand der man kun ser en klar himmel for markedet.
Mange av disse faktorene er kontrære sett dagens marked. Men man må ha et klart hode for å tjene penger og forstå markedsmekanismene.
Norwegian har aldri stått sterkere i et marked der SAS ikker er så kult lenger. En knallgod CEO som kan tall og har lang erfaring. 25 KR+ her kommer vi!
- Knallbra vår og sommer for flybransjen
- Oljepris på 65 om noen få måneder
- DXY(dollar indexen) kommer til å falle til 95.
- 10 yr Bond renten i usa går ned til 3%
- Lavere renter i Norge også
- Lavere renter gjør at investorer ser etter aksjer med god fremtidig yield. NAS er en klar kandidat.
- Investorene kommer inn i en ALL INN tilstand der man kun ser en klar himmel for markedet.
Mange av disse faktorene er kontrære sett dagens marked. Men man må ha et klart hode for å tjene penger og forstå markedsmekanismene.
Norwegian har aldri stått sterkere i et marked der SAS ikker er så kult lenger. En knallgod CEO som kan tall og har lang erfaring. 25 KR+ her kommer vi!
Ransen
22.03.2025 kl 19:42
740
Her er det mye som NAS-aksjonærene kjenner seg igjen i:
https://www.finansavisen.no/finans/2025/03/22/8251639/derfor-blir-du-ikke-rik
https://www.finansavisen.no/finans/2025/03/22/8251639/derfor-blir-du-ikke-rik
Ransen
22.03.2025 kl 19:29
750
Oljepris og dollar er utenfor selskapets kontroll, men er helt klart i selskapets favør nå.
Det som er interessant er hvordan de kutter i kostnadene samtidig som kapasiteten øker.
Det være seg nedleggelser av ulønnsomme baser, utkjøp leasing og en serie andre tiltak som er på blokka.
Jeg mener at vi bør se P/E på 10 som ville gitt en kurs på 18-19 kroner aksjen.
Der finnes cash tilsvarende 110 millioner per fly.
Det er en hinsides sterk ballanse.
Det som er interessant er hvordan de kutter i kostnadene samtidig som kapasiteten øker.
Det være seg nedleggelser av ulønnsomme baser, utkjøp leasing og en serie andre tiltak som er på blokka.
Jeg mener at vi bør se P/E på 10 som ville gitt en kurs på 18-19 kroner aksjen.
Der finnes cash tilsvarende 110 millioner per fly.
Det er en hinsides sterk ballanse.
Redigert 22.03.2025 kl 19:31
Du må logge inn for å svare
Fjellbris
22.03.2025 kl 19:02
790
Ja, muligheten til å kjøpe NAS med P/E 6, kan ikke vare for evig.
Enig i alt du skriver, husk også på USD og oljepris som vil bidra mye til det som må bli tidenes beste Q1 resultat og derigjennom tidenes beste start på året også resultat messig (Q1 som er det svakeste kvartalet, men viktig da å komme godt «ut av hoppet», prosjekt Z/kostnader da også veldig viktig!). Størst effekt her gir selvsagt som du nevner gevinst flyutkjøpet 570 mill, om det nå blir bokført i sin helhet i Q1. Med den gevinsten på plass bør NAS allerede med økt trafikkvekst 11-12% så langt i år, der forhåndssalget resten av året heller ikke viser noen nedgang vs LY (snarere tvert imot), og med vedvarende oljepris rundt 70 og USD 10-10,6 (som også alle nå forventer), kunne levere et overskudd YE i år på +/- 3 milliarder (minst!).
Enig i alt du skriver, husk også på USD og oljepris som vil bidra mye til det som må bli tidenes beste Q1 resultat og derigjennom tidenes beste start på året også resultat messig (Q1 som er det svakeste kvartalet, men viktig da å komme godt «ut av hoppet», prosjekt Z/kostnader da også veldig viktig!). Størst effekt her gir selvsagt som du nevner gevinst flyutkjøpet 570 mill, om det nå blir bokført i sin helhet i Q1. Med den gevinsten på plass bør NAS allerede med økt trafikkvekst 11-12% så langt i år, der forhåndssalget resten av året heller ikke viser noen nedgang vs LY (snarere tvert imot), og med vedvarende oljepris rundt 70 og USD 10-10,6 (som også alle nå forventer), kunne levere et overskudd YE i år på +/- 3 milliarder (minst!).
Redigert 22.03.2025 kl 19:12
Du må logge inn for å svare
Ransen
22.03.2025 kl 17:25
889
Pris/inntjening er fortsatt veldig lav i NAS i forhold til andre operatører.
NAS = P/E 6
RYA = P/E 14
Finnair = P/E 20
Ser man på topp 10 listene i selskapene så er det mange likhetstegn blant investorene.
Normalt så er P/E 15 lavt priset og P/E 30 er høyt priset.
I NAS må man kunne si at det er mye å gå på kursmessig da vi kan anta at både billettpriser og passasjergrunnlag er økende også her.
Q1 som pleier å være en minuskvartal da de inneholder de tre dårligste månedene i luftfarten samt at det brukes penger på klargjøring av vinterparkerte fly før feriesesong. Denne kan nå få en annet resultat da det er selskapet bokfører gevinst på 570 millioner på flyutkjøpet og har kjørt vinterprogrammet med opptil 23% høyere kapasitet i vinter og helt grei fyllingsgrad. Godt over konsensus.
NAS = P/E 6
RYA = P/E 14
Finnair = P/E 20
Ser man på topp 10 listene i selskapene så er det mange likhetstegn blant investorene.
Normalt så er P/E 15 lavt priset og P/E 30 er høyt priset.
I NAS må man kunne si at det er mye å gå på kursmessig da vi kan anta at både billettpriser og passasjergrunnlag er økende også her.
Q1 som pleier å være en minuskvartal da de inneholder de tre dårligste månedene i luftfarten samt at det brukes penger på klargjøring av vinterparkerte fly før feriesesong. Denne kan nå få en annet resultat da det er selskapet bokfører gevinst på 570 millioner på flyutkjøpet og har kjørt vinterprogrammet med opptil 23% høyere kapasitet i vinter og helt grei fyllingsgrad. Godt over konsensus.
Redigert 22.03.2025 kl 17:27
Du må logge inn for å svare
Fjellbris
21.03.2025 kl 19:29
1415
Kåre Grønn skrev Boeing rett opp! Bra for NAS!!
Boeing får kontrakt på å bygge neste generasjon kampfly for USA
https://www.nettavisen.no/nyheter/boeing-far-kontrakt-pa-a-bygge-neste-generasjon-kampfly-for-usa/s/5-95-2349160
https://www.nettavisen.no/nyheter/boeing-far-kontrakt-pa-a-bygge-neste-generasjon-kampfly-for-usa/s/5-95-2349160
Redigert 21.03.2025 kl 19:31
Du må logge inn for å svare
Fjellbris
21.03.2025 kl 18:05
1525
Overhodet ikke sikkert ny short nei, jeg tror iverfall ikke på det! Men, noen må jo selv på positive dager prøve å finne på noe negativt🤔
bassebasse
21.03.2025 kl 17:46
1552
Kåre Grønn skrev Boeing rett opp! Bra for NAS!!
Kanskje stor ulven kjøpte mere og Sundt er ute… ikke sikkert shorts vel
Fjellbris
21.03.2025 kl 16:40
1684
NASLover skrev Dette betyr ny short er satt?????
Jeg ser positivt på det og tror neppe noen setter short nå rett før trafikk tall mars og snart Q1 resultat, men at de heller vil posisjonere seg i forkant av dette + høysesong og snart utbytte dato, ikke minst også mtp dagens USD og oljepris.
Du liker jo best «kos med missnøye», og ser sikkert dagens opptur som et nytt short angrep. Vi får se hvor kursen står etter trafikktall mars og ikke minst Q1 resultat, jeg tipper vi er på 12+ tallet da, så vil tiden vise om optimisten eller pessimisten får rett😉
Du liker jo best «kos med missnøye», og ser sikkert dagens opptur som et nytt short angrep. Vi får se hvor kursen står etter trafikktall mars og ikke minst Q1 resultat, jeg tipper vi er på 12+ tallet da, så vil tiden vise om optimisten eller pessimisten får rett😉
Fjellbris
21.03.2025 kl 16:29
1718
NAS sluttet opp 0,95% i dag, mens OB ned 0,5%.
I slutt auksjon gikk det nesten 5 mill aksjer, omsatt til dagens høyeste kurs 11,635. Med det sier jeg også god helg.
I slutt auksjon gikk det nesten 5 mill aksjer, omsatt til dagens høyeste kurs 11,635. Med det sier jeg også god helg.
Fjellbris
21.03.2025 kl 15:05
1834
Blir mange dager med smekk fulle fly til/fra London for NAS ivertfall.
Trafikk tall for mars inkl. VM i Trondheim er det bare å glede seg til, for ikke å snakke om Q1 tall med USD rundt 10,5 nå og oljepris rett over 70
…………
Heathrow vet ikke når de får strømmen tilbake – varsler problemer i dagevis
Trafikk tall for mars inkl. VM i Trondheim er det bare å glede seg til, for ikke å snakke om Q1 tall med USD rundt 10,5 nå og oljepris rett over 70
…………
Heathrow vet ikke når de får strømmen tilbake – varsler problemer i dagevis
Redigert 21.03.2025 kl 15:05
Du må logge inn for å svare
NASLover
21.03.2025 kl 14:14
1920
Norwegian gjør det utrolig bra for tiden. Steget 1.5 øre i går og sikkert klarer det samme i dag. Mer enn nok. God helg
Fly me
21.03.2025 kl 13:50
1958
Ger upp snart med den här manipulerade och kriminella aktien, ger den en månad sen…..
Fly me
21.03.2025 kl 13:50
1960
Ger upp snart med den här manipulerade och kriminella aktien, ger den en månad sen…..
Fjellbris
21.03.2025 kl 13:41
1989
Norwegian merker Heathrow-stenging – utsolgt for London-billetter fra Oslo
https://www.dn.no/utenriks/heathrow-stengt-ut-dagen-pa-grunn-av-strombrudd-etter-transformatorbrann/2-1-1795683
https://www.dn.no/utenriks/heathrow-stengt-ut-dagen-pa-grunn-av-strombrudd-etter-transformatorbrann/2-1-1795683
Redigert 21.03.2025 kl 13:42
Du må logge inn for å svare
Fjellbris
21.03.2025 kl 12:05
2121
Markedet begynner å oppfatte at NAS nå får masse ekstra bookinger, siden de ikke flyr til Heathrow, men Gatwick😀
Forøvrig enig, bare å glemme kurs daglig og følge med, NAS kommer uansett frem mot og ikke minst over Q1 og Q2 rapporter, samt når utbytte dato kommer.
Forøvrig enig, bare å glemme kurs daglig og følge med, NAS kommer uansett frem mot og ikke minst over Q1 og Q2 rapporter, samt når utbytte dato kommer.
Redigert 21.03.2025 kl 12:07
Du må logge inn for å svare
Ransen
21.03.2025 kl 11:00
2234
Glem NAS, la dem manipulere og jævles med aksjen.
Det er misunnelse i at Fredriksen fikk aksjer til kr 6,25 og Næringsdepartementet 9,25 for å hjelpe selskapet under restruktureringen.
Det er Norse som blir den store vinneren med snart 50% oppganng i år. Der er det ingen som stadig knuser ned kursen.
Det er misunnelse i at Fredriksen fikk aksjer til kr 6,25 og Næringsdepartementet 9,25 for å hjelpe selskapet under restruktureringen.
Det er Norse som blir den store vinneren med snart 50% oppganng i år. Der er det ingen som stadig knuser ned kursen.
Fjellbris
21.03.2025 kl 10:42
2278
Norwegians fly til London benytter flyplassen Gatwick, som ligger sør for den engelske hovedstaden, og der er driften normal fredag. Norwegian opplyser at stengingen av Heathrow foreløpig ikke har gitt noen følger for Norwegian – annet enn økt billettsalg:
– Vi forventer ingen utfordringer i London i dag, og i København meldes det om mange som ønsker å kjøpe billetter med oss til London. Vi har noen ledige billetter, men ikke mange. Der er en populær reisedag til London i dag, uttalte Sara Neergaard i Norwegians kommunikasjonsavdeling til DN i morges.
– Vi forventer ingen utfordringer i London i dag, og i København meldes det om mange som ønsker å kjøpe billetter med oss til London. Vi har noen ledige billetter, men ikke mange. Der er en populær reisedag til London i dag, uttalte Sara Neergaard i Norwegians kommunikasjonsavdeling til DN i morges.
NASLover
21.03.2025 kl 09:53
2373
Norwegian trenger vel ikke noe grunn til å falle eller stige ....vet og har nevnt at Norwegian har ingenting å gjøre med Heathrow lufthavn men kommer til å falle likevel......typisk Norwegian aksje
Redigert 21.03.2025 kl 09:55
Du må logge inn for å svare
Strategi
21.03.2025 kl 09:38
2411
NASLover skrev Akkurat som spådde, kan man si minus 5-6% idag?????
Re; Norwegians fly til London benytter flyplassen Gatwick, som ligger sørøst for den engelske hovedstaden, og der er driften normal fredag. Norwegian opplyser at stengingen av Heathrow foreløpig ikke har gitt noen følger for Norwegian – annet enn økt billettsalg.
– Vi forventer ingen utfordringer i London i dag, og i København meldes det om mange som ønsker å kjøpe billetter med oss til London. Vi har noen ledige billetter, men ikke mange. Der er en populær reisedag til London i dag, sier Sara Neergaard i Norwegians kommunikasjons avdeling.
🚀🚀🚀
– Vi forventer ingen utfordringer i London i dag, og i København meldes det om mange som ønsker å kjøpe billetter med oss til London. Vi har noen ledige billetter, men ikke mange. Der er en populær reisedag til London i dag, sier Sara Neergaard i Norwegians kommunikasjons avdeling.
🚀🚀🚀
Flodhest82
21.03.2025 kl 09:33
2434
NASLover skrev Akkurat som spådde, kan man si minus 5-6% idag?????
Gi meg en grunn for at Nas skal ned 5% grunnet LHR er stengt en dag 🤦♂️
NASLover
21.03.2025 kl 09:02
2542
Akkurat som spådde, kan man si minus 5-6% idag?????
Redigert 21.03.2025 kl 09:12
Du må logge inn for å svare
KanonBra5
21.03.2025 kl 08:53
2580
Det går unna for Norwegian i dag på London turene!!! Utsolgt, utsolgt,utsolgt!!!!! Les nederst i artikkelen.
https://www.dn.no/utenriks/brann-ved-heathrow-over-1350-flighter-rammes-fredag/2-1-1795683?abtest=b
https://www.dn.no/utenriks/brann-ved-heathrow-over-1350-flighter-rammes-fredag/2-1-1795683?abtest=b
Redigert 21.03.2025 kl 08:53
Du må logge inn for å svare
Strategi
21.03.2025 kl 08:28
2661
Det mest sannsynlige er vel at det er fulle fly til og fra Gatwick airport.
Så ingen bakdel for Norwegian.
Så ingen bakdel for Norwegian.
NASLover
21.03.2025 kl 07:28
2766
Norwegian har ingenting å gjøre med stengt av Heathrow lufthavn men tror den kommer til å falle tung likevel.......
Norwegian, Wizz Air og Ryanair flyr også fra Norge til London fredag, men disse selskapene benytter seg av andre flyplasser i den britiske storbyen, og rammes dermed ikke direkte av problemene.
Norwegian, Wizz Air og Ryanair flyr også fra Norge til London fredag, men disse selskapene benytter seg av andre flyplasser i den britiske storbyen, og rammes dermed ikke direkte av problemene.
Redigert 21.03.2025 kl 07:32
Du må logge inn for å svare
NASLover
20.03.2025 kl 13:22
3219
Vel nokså ligger i det du skriver, det er umulig å holde kursen mellom 10-12 kr uten hjelp av store muskler/ulver/vilje for mer enn et år nå slev om det tyder på at selskapet blir mer og mer solid og tjener vanvittig med penger som aldri før, og fremtids utsiktene (olje og dollar, høy billettpris, 10-12% høyere passasjerer) ser knall bra ut. hvem som kontrollerer kursen på dette nivået er absolut mystisk????
Redigert 20.03.2025 kl 13:37
Du må logge inn for å svare
astonv
20.03.2025 kl 11:53
3346
Kveldsflyet til Stavanger i går 2500,- kr og nesten helt fullt. Ingen tvil om at prisene har økt i takt med kostnadene. Nå som dollar og oljepris er lavere enn forventet og planlagt er det for meg en gåte at NAS fortsatt står stille på rullebanen.
HALLOA
20.03.2025 kl 11:40
3381
Kommer snart et nytt rykk.
Alle nekter å selge nedover ser det ut til.
Lykke til.
Alle nekter å selge nedover ser det ut til.
Lykke til.
Gamernrx
20.03.2025 kl 10:50
3486
Merker at flybillettene for sommerprogrammet er mye høyere i pris i år enn i fjor. Her baner det vei for super inntjening og kraftig økning av utbytte. Lønnsoppgjøret for piloter og kabinansatte ble vei satt ifjor også for minst en to års periode så vi slipper noen overraskelser der i år. Bullish!
Hardly
20.03.2025 kl 10:31
2023
Hvis det er Finanstilsynet short register du sikter til så viser dette bare enkeltstående foretak som har short over 0,5%.
Kan være masse short under 0,5%.
Kan være masse short under 0,5%.
HALLOA
20.03.2025 kl 10:30
2030
Sterkt fall i hovedindeksen "reddet" kjempestigning.
Bedre lykke neste gang.
Bedre lykke neste gang.
Blue sea
20.03.2025 kl 10:22
2060
For at det skal kunne bli en shortskvis må vel aksjen først være shortet. Så vidt jeg ser er det ingen short i Norwegian
Singa
20.03.2025 kl 10:20
2062
Alle som fölger NAS ser hva som hender, i dag opp til 11.7 og så flere salg ned til under 11.6. Ikke stor bevegelse men mönsteret er tydelig. Kan dette ha samenheng
med saten og hybridlånet? Rundt 11kr er ett strategisk sted for staten ang hva som skal hende i slutten av mai. NAS og Widerøe er kritisk infrastruktur i Norge og sittenede regering vil nok ha kontroll på dette. Men med staten inne med 12% hva hender da med Mr. J.Fredriksen, vil han vere parhest med staten ?. Tvilsomt, så hva hender?. Ingen utenforstående vet nå men jeg frykter det verste viss kursen stiger opp mot 12 - 13 kr, så for noen er det viktig å holde den på rundt 11 kr for å bli kvitt staten som medeier.Jeg tror ikke vi skal drömme om høy kurs før dette er avgjort men måtte jeg ta feil.
med saten og hybridlånet? Rundt 11kr er ett strategisk sted for staten ang hva som skal hende i slutten av mai. NAS og Widerøe er kritisk infrastruktur i Norge og sittenede regering vil nok ha kontroll på dette. Men med staten inne med 12% hva hender da med Mr. J.Fredriksen, vil han vere parhest med staten ?. Tvilsomt, så hva hender?. Ingen utenforstående vet nå men jeg frykter det verste viss kursen stiger opp mot 12 - 13 kr, så for noen er det viktig å holde den på rundt 11 kr for å bli kvitt staten som medeier.Jeg tror ikke vi skal drömme om høy kurs før dette er avgjort men måtte jeg ta feil.
HALLOA
20.03.2025 kl 09:45
2141
NASLover skrev Blir det Short Squeeze snart?????
Ligger bra an.
Kronen styrkes - reiselysten økes.
Kan neppe bli bedre.
Kronen styrkes - reiselysten økes.
Kan neppe bli bedre.
Ransen
19.03.2025 kl 22:26
2589
Nesten 4% oppgang i luftfart i statene i dag. Det kan jo ikke være så halvgærnt i bransjen.
Er vel kun Southwest Airlines som er høyt priset med P/E ganger 46,46, men stiger likevel 3,69%.
Altså 8,5 ganger høyere verdsatt enn NAS ift inntjeningstid.
Er vel kun Southwest Airlines som er høyt priset med P/E ganger 46,46, men stiger likevel 3,69%.
Altså 8,5 ganger høyere verdsatt enn NAS ift inntjeningstid.
Redigert 19.03.2025 kl 22:27
Du må logge inn for å svare
NASLover
19.03.2025 kl 16:40
2931
Får 80 millioner i offshoreutbytte,
Neste tur er Norwegian sin tur for JF og oss alle
https://www.finansavisen.no/energi/2025/03/19/8251105/fredriksen-far-80-millioner-i-offshoreutbytte
Neste tur er Norwegian sin tur for JF og oss alle
https://www.finansavisen.no/energi/2025/03/19/8251105/fredriksen-far-80-millioner-i-offshoreutbytte
Ransen
19.03.2025 kl 16:03
3005
Det er jo fasinerende å se hvor lite aksjonærene mener selskapet er verdt. Skulle tro de akkurat hadde kjøpt ett fly og skal begynne i første rute til uka.
5,8 ganger inntjeningen per i dag. Småaksjonærene strømmer heller til KOG som har 56 ganger inntjeningen og trosser alle advarsler at selskapet er høyt priset.
Heller ikke grønn amerikansk luftfart hjelper. Her skal aksjen ned
5,8 ganger inntjeningen per i dag. Småaksjonærene strømmer heller til KOG som har 56 ganger inntjeningen og trosser alle advarsler at selskapet er høyt priset.
Heller ikke grønn amerikansk luftfart hjelper. Her skal aksjen ned
NASLover
19.03.2025 kl 15:54
3035
Endelig er GLG partner enten helt ute eller har gått under short grense. Det er et tegn på at shorterne frykter og rømmer før det er for sent
https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010196140
https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010196140
HALLOA
19.03.2025 kl 15:36
3081
Regner med at to motstander blir tatt ut før stengetid.
11,64 og 11,70.
Dette er nettopp testet og sklir vel lett igjennom nå.
11,64 og 11,70.
Dette er nettopp testet og sklir vel lett igjennom nå.
HALLOA
19.03.2025 kl 14:33
3201
Noe merkelig handelsmønster i dag.
"normalt" burde kursen ligge høyt 10,-
Her må man finne seg i å gå opp, vil man ha aksjer.
Lykke til.
"normalt" burde kursen ligge høyt 10,-
Her må man finne seg i å gå opp, vil man ha aksjer.
Lykke til.
Bullen
19.03.2025 kl 11:06
3460
Alt ligger til rette for Norwegian nå.
Det som mangler er en fortjent oppgang.
Børsen er også et pengespill hvor ikke alt henger tilsynelatende på greip i det korte bildet.
Tålmodighet er jo ikke en enkel greie, men det ligger myr penger i det🤑😊
Det som mangler er en fortjent oppgang.
Børsen er også et pengespill hvor ikke alt henger tilsynelatende på greip i det korte bildet.
Tålmodighet er jo ikke en enkel greie, men det ligger myr penger i det🤑😊
Kåre Grønn
19.03.2025 kl 09:54
3588
Strålende, Norwegians sanne jeg er på vei! Hold hold hold... Dagens elendige verden påvirker ikke norsk reiseliv! Norge er i seg selv et av verdens mest attraktive reisemål for rike utenlandsturister! Norwegian er uavhengig av kurs på et langt høyere nivå nå både med inntjening og utvikling (Norwegian innovation)... hau hau
Redigert 19.03.2025 kl 09:56
Du må logge inn for å svare
Ransen
19.03.2025 kl 09:12
3671
Dette er Buffets strategi i praksis som handler om overføring av verdier fra utålmodige til tålmodige
Proffene henter aksjer pissredde småsparere som setter stoploss rett under sluttkurs.
Kursen går ned og selgerne følger på.
Sluttkursen ender nok i pluss, men fortsatt 100% under av hva den burde være.
Proffene henter aksjer pissredde småsparere som setter stoploss rett under sluttkurs.
Kursen går ned og selgerne følger på.
Sluttkursen ender nok i pluss, men fortsatt 100% under av hva den burde være.
Redigert 19.03.2025 kl 09:13
Du må logge inn for å svare
Strategi
19.03.2025 kl 08:55
3740
Det ser ut til at vi får en dipp ned, det som er realiteten om dagen er at Norwegian sannsynligvis genererer mer cash enn noensinne.
Strategi
19.03.2025 kl 07:38
3916
Signal Update
Close
11.60
Today's recommendation from our system is to STAY LONG. The previous BUY signal was issued on 14.03.2025, 4 days ago, when the stock price was 10.98. Since then, NAS.OL has risen by +5.69%.
Market Outlook
You may relax since our STAY LONG position is secure. The share price is currently above the confirmation level, providing us with the opportunity to allow profits to continue running. The recent market activity doesn't cast serious doubt on the prudence of taking long positions.
Close
11.60
Today's recommendation from our system is to STAY LONG. The previous BUY signal was issued on 14.03.2025, 4 days ago, when the stock price was 10.98. Since then, NAS.OL has risen by +5.69%.
Market Outlook
You may relax since our STAY LONG position is secure. The share price is currently above the confirmation level, providing us with the opportunity to allow profits to continue running. The recent market activity doesn't cast serious doubt on the prudence of taking long positions.
Redigert 19.03.2025 kl 07:40
Du må logge inn for å svare