Norwegian - veien til 25 kr i 2025
Jeg er helt sikker. Norwegian skal til 25 kr+ i 2025. Her er faktorer som spiller inn:
- Knallbra vår og sommer for flybransjen
- Oljepris på 65 om noen få måneder
- DXY(dollar indexen) kommer til å falle til 95.
- 10 yr Bond renten i usa går ned til 3%
- Lavere renter i Norge også
- Lavere renter gjør at investorer ser etter aksjer med god fremtidig yield. NAS er en klar kandidat.
- Investorene kommer inn i en ALL INN tilstand der man kun ser en klar himmel for markedet.
Mange av disse faktorene er kontrære sett dagens marked. Men man må ha et klart hode for å tjene penger og forstå markedsmekanismene.
Norwegian har aldri stått sterkere i et marked der SAS ikker er så kult lenger. En knallgod CEO som kan tall og har lang erfaring. 25 KR+ her kommer vi!
- Knallbra vår og sommer for flybransjen
- Oljepris på 65 om noen få måneder
- DXY(dollar indexen) kommer til å falle til 95.
- 10 yr Bond renten i usa går ned til 3%
- Lavere renter i Norge også
- Lavere renter gjør at investorer ser etter aksjer med god fremtidig yield. NAS er en klar kandidat.
- Investorene kommer inn i en ALL INN tilstand der man kun ser en klar himmel for markedet.
Mange av disse faktorene er kontrære sett dagens marked. Men man må ha et klart hode for å tjene penger og forstå markedsmekanismene.
Norwegian har aldri stått sterkere i et marked der SAS ikker er så kult lenger. En knallgod CEO som kan tall og har lang erfaring. 25 KR+ her kommer vi!
Fjellbris
25.03.2025 kl 20:21
3940
Jeg frykter ikke short, men NASLover skrev det til meg på denne tråd etter oppgang fredag på høyt volum, «er det ny short som er satt ?».
Jeg som deg HÅPER på at noen shorter som f…nå, men TROR heller det dekkes inn som f…
Jeg som deg HÅPER på at noen shorter som f…nå, men TROR heller det dekkes inn som f…
Flodhest82
25.03.2025 kl 20:38
3899
Hvorfor i all verden skal Noirges bank tenke på børsen ? De har ved flere andledninger sakt at kronen er for svak og at det er medvirkende grunn for å holde renten oppe lengre. Men hovedoppgaven til Norges bank er å få ned inflasjonen til 2% samtidig som Norsk økonomi går greit
nad.oslo
25.03.2025 kl 20:48
3869
Det gikk en 5 mill på fredag, det dukker vel opp på listene etter 23.00 idag jeg tenker det er sundt som solgte og er muligens ute?
Fjellbris
25.03.2025 kl 21:03
3825
Så det jeg også, og håper virkelig det var Sundt som solgte/er ute🤞
Strategi
25.03.2025 kl 21:09
3805
NORSK BULLS
STAY LONG
Close
11.91
Prev.Close
11.52
Change
+0.3900
Change%
+3.39
Signal Update
Today's recommendation from our system is to STAY LONG. The previous BUY signal was issued on 14.03.2025, 11 days ago, when the stock price was 10.98. Since then, NAS.OL has risen by +8.52%.
Market Outlook
You may relax since our STAY LONG position is secure. The share price is currently above the confirmation level, providing us with the opportunity to allow profits to continue running. The recent market activity doesn't cast serious doubt on the prudence of taking long positions.
STAY LONG
Close
11.91
Prev.Close
11.52
Change
+0.3900
Change%
+3.39
Signal Update
Today's recommendation from our system is to STAY LONG. The previous BUY signal was issued on 14.03.2025, 11 days ago, when the stock price was 10.98. Since then, NAS.OL has risen by +8.52%.
Market Outlook
You may relax since our STAY LONG position is secure. The share price is currently above the confirmation level, providing us with the opportunity to allow profits to continue running. The recent market activity doesn't cast serious doubt on the prudence of taking long positions.
bassebasse
I går kl 07:36
3392
65/ tjener valuta på børs... Helt klart staten eier aksjer her og tapp blir stor når olje og dollar faller under 10...hvorfor selger dem kr.... Holde valuta opp men Norges bank dritter om du klare å betale din lån.... Olje og fisk har ex milarder med høy dollar.... Nå nas kan tjene milarder på lav dollar
Ransen
I går kl 07:51
3359
Trumps dollarplan er at USA igjen skal bli konkurransedyktig på eksport. Andreassen ser for seg en dollar på 9 blank og 4 rentekutt fra Norgen bank i år.
Dollar vil svekke seg betydelig mot NKR, men nkr vil også svekke seg men kanskje ikke like mye som dollar. Det positive er økt kjøpekraft i norske kroner, som kan sees direkte i sammenheng med flyreiser.
Det som er interessant er at ledelsen i NAS nå prøver å tilpasse seg en dollar på godt over 11 kroner(mener det var 11,15-11,60) ved å kutte kostnader.
Dette gjøres ved ulike tiltak som vi allerede har fått presentert, men prosjekt X er fremdeles bare i startgropa.
På ett eller annet tidspunk kommer flyanalytikerne på banen. Disse har full oversikt og kan beregne seg frem til hva dollarkurs, drivstoff, kutt i svenske flyavgifter, trafikkgrunnlag, etterspørsel, tilbud, billettpriser vil si for aksjekursen til Norwegian Group.
Det er ikke lenger tid for å vake rundt en verdisetting som tilsvarer kun penger på bok,som i seg selv genererer 1/2 milliard i renteinntekter per år.
P/E=5,9 (ekstremt lavt priset)
Dollar vil svekke seg betydelig mot NKR, men nkr vil også svekke seg men kanskje ikke like mye som dollar. Det positive er økt kjøpekraft i norske kroner, som kan sees direkte i sammenheng med flyreiser.
Det som er interessant er at ledelsen i NAS nå prøver å tilpasse seg en dollar på godt over 11 kroner(mener det var 11,15-11,60) ved å kutte kostnader.
Dette gjøres ved ulike tiltak som vi allerede har fått presentert, men prosjekt X er fremdeles bare i startgropa.
På ett eller annet tidspunk kommer flyanalytikerne på banen. Disse har full oversikt og kan beregne seg frem til hva dollarkurs, drivstoff, kutt i svenske flyavgifter, trafikkgrunnlag, etterspørsel, tilbud, billettpriser vil si for aksjekursen til Norwegian Group.
Det er ikke lenger tid for å vake rundt en verdisetting som tilsvarer kun penger på bok,som i seg selv genererer 1/2 milliard i renteinntekter per år.
P/E=5,9 (ekstremt lavt priset)
Gamernrx
I går kl 09:19
3141
Er ikke lenge før en analytiker smeller en ekstremt bullish analyse i bordet her og NAS flyr i taket. Ikke det at analytikere betyr noe. Selskapet og utviklingen snakker for seg selv. Men snart er det take off her. Fasten your seatbelts. We are off for a ride!
Gamernrx
I går kl 09:22
3129
Strategi skrev Formålet for dagen må være å få Norwegian stabil over 12 kr.
Innen en 5 års periode så har man fått tilbake de 12 kr man betaler i dag i utbytte. Let's go!
Kåre Grønn
I går kl 09:35
3089
Ekstremt potensiale. Kursmål 30 er nærliggende. At man ikke nådde 20 i fjor vår, forklares kun ved destruktiv og typisk norsk børs, shorting. Short har ikke sjans å stå i mot klare tall og arbeidsro i Norwegian. Ferietrykket er som aldri tidligere.... Heia norsk forsvar, turisme, Strawberry og samarbeid med staten nå når norsk avgiftspolitikk blir bedre..
Redigert i går kl 09:40
Du må logge inn for å svare
Gamernrx
I går kl 09:37
3071
Penger på gata. Euroen lavere og lavere. Plutselig er det ikke så dyrt å bestille hotel i Europa for Ola Nordmann lenger.
Gamernrx
I går kl 09:41
3052
Investorer som tror lavere rente i Norge er en driver for Norwegian. Det er helt omvendt. De som skal kjøpe leilighet ja. Men de som skal ut å reise skal kjøpe valuta. Da trenger vi sterk krone. Folk reiser når de har rå. Sterkere NOK og folk får mer penger til reise. La oss håpe renta blir stående stille.
Hardly
I går kl 09:52
3008
Folk reiser uansett om de har råd eller ikke. Har de ikke råd tar de bare forbrukslån til 16% rente.
Den årlige ferieturen til syden er hellig. Den skal opprettholdes for en hver pris.
Den årlige ferieturen til syden er hellig. Den skal opprettholdes for en hver pris.
Redigert i går kl 10:05
Gamernrx
I går kl 10:08
2958
Enig. Nordmenn har også en attitude om at ting ordner seg. Vi har velferdsstaten, foreldre eller bestemødre som kan cashe ut om det er krise. Alt ordner seg for nordmenn!
Strategi
I går kl 11:39
2777
Strategi skrev Formålet for dagen må være å få Norwegian stabil over 12 kr.
Det vi ser her er Short som er i kraftig trøbbel trøbbel.
Tror 12 kr er sikret.
Tror 12 kr er sikret.
Redigert i går kl 13:01
Fjellbris
I går kl 11:43
2757
Bare å nyte reisen, ser frem til Q1 og guiding samt nye kursmål fra meglerhusene, DA starter re prisingen av NAS for alvor.
Ransen
I går kl 15:17
2461
Det er noen som hamstrer stort for tiden. Bjellesau Ketil Sandhaug kjøpte 2.000.000 aksjer i forrige uke. Dette er ikke en øretriller
Fjellbris
I går kl 16:43
2286
Nok en flott dag lagt bak oss, og reprisingen på vei mot 20 tallet igjen har endelig startet.
NASLover
I går kl 17:21
2189
Robert Næss om Norwegian: – Ser veldig interessant ut
– Vi har litt på følelsen av at det har gått riktig vei, sier Robert Næss, som sitter lastet med 177 millioner kroner i Norwegian gjennom Nordea Verdi.
https://www.finansavisen.no/reise-og-fritid/2025/03/26/8252819/robert-naess-om-norwegian-ser-veldig-interessant-ut
– Vi har litt på følelsen av at det har gått riktig vei, sier Robert Næss, som sitter lastet med 177 millioner kroner i Norwegian gjennom Nordea Verdi.
https://www.finansavisen.no/reise-og-fritid/2025/03/26/8252819/robert-naess-om-norwegian-ser-veldig-interessant-ut
Fjellbris
I går kl 17:39
2138
👏👏 Robert Næss er en jeg lytter til, akkumulert mye mer pga han på 10 og 11 tallet, og gleder meg til den videre ferden.
Fjellbris
I går kl 17:41
2127
Ps, som jeg skulle sagt det selv:
«TRYGG: – Vi har en grei posisjon som jeg føler meg trygg på, sier Robert Næss, investeringsdirektør i Nordea.»
«TRYGG: – Vi har en grei posisjon som jeg føler meg trygg på, sier Robert Næss, investeringsdirektør i Nordea.»
Ransen
I går kl 19:35
1895
Robert Næss om Norwegian: – Ser veldig interessant ut
Logo
NAS
·
12,22
+2,60%
Publisert 16:53
Article lead
TRYGG: – Vi har en grei posisjon som jeg føler meg trygg på, sier Robert Næss, investeringsdirektør i Nordea.
Reise og fritid
Del
Eivind Aakre
Norwegian-aksjen falt fra over 18 kroner til under 10 kroner i løpet av fjoråret. I det stille har aksjen krypet sakte, men sikkert, oppover. Nå omsettes den for over 12 kroner etter en oppgang på 10 prosent i år. En som har sittet lastet hele veien er Robert Næss og Nordea Verdi.
– Sånn som vi ser det har vi litt en følelse av at det har gått riktig vei, sier Næss.
Fondet solgte noen aksjer på topp før det begynte å hamstre igjen til lavere kurser. Nå sitter Næss og Co. med 14,6 millioner aksjer verdt 177 millioner kroner.
– Vi har en grei posisjon som jeg føler meg trygg på.
Caset ser «veldig interessant ut», ifølge Næss. Norwegian-aksjen handles nå til åtte ganger forventet inntjening, og sju ganger for neste år. Sammenlignet med konkurrentene ligger EasyJet på omtrent samme nivå, mens Ryanair prises noe høyere.
Samtidig har den norske kronen styrket seg mot dollaren, fra 11,34 til 10,54 kroner så langt i år.
Les også
Venter dollaren ned til 9 kroner
En voldsom dollarsvekkelse vil bane vei for fire norske rentekutt i år, tror Jan L. Andreassen, Eika Gruppen. – Rentebaner har liten verdi.
– Hvis du regner oljepris i norske kroner, så har den kommet godt ned, så det er litt fordelaktig.
Næss merker seg også at etterspørselen er sterk. Han er nemlig i gang med å bestille sommerferie.
– Jeg synes det er litt dyrt. Før var det lettere å finne gode dealer, men det er det lite av nå. Det indikerer at det er god etterspørsel etter reiser. Widerøe virker også ganske solid, da turismen i Norge går godt.
– Vil torsdagens rentebeslutning ha noen innvirkning?
– Folk vil alltid reagere på kort sikt, men det underliggende endrer seg ikke stort, uansett hva Norges Bank bestemmer seg for. Det utgjør ikke en så dramatisk forskjell dersom man holder seg rasjonell.
Lenge til fasit
Selskapet fraktet 1,6 millioner passasjerer i februar, og etterspørselen inn mot sommersesongen ser bra ut, skal vi tro Norwegian-sjef, Geir Karlsen.
«Etterspørselen etter påskereiser er stor, og vi anbefaler alle som planlegger å reise i påsken å bestille så raskt som mulig. Flyene fylles også godt opp i mai, med flere populære langhelger. Bookingtrenden vi nå ser lover godt for sommersesongen», kommenterte Norwegian-sjefen Geir Karlsen.
– Bookingen ser fin ut fremover, men det er fortsatt litt usikkerhet. Så blir det spennende å se trafikktallene. Det er en stund til vi får høre om klarsignaler, sier Næss.
Trafikktallene for mars slippes 4. april, mens kvartalsrapporten for første kvartal kommer 8. mai.
Logo
NAS
·
12,22
+2,60%
Publisert 16:53
Article lead
TRYGG: – Vi har en grei posisjon som jeg føler meg trygg på, sier Robert Næss, investeringsdirektør i Nordea.
Reise og fritid
Del
Eivind Aakre
Norwegian-aksjen falt fra over 18 kroner til under 10 kroner i løpet av fjoråret. I det stille har aksjen krypet sakte, men sikkert, oppover. Nå omsettes den for over 12 kroner etter en oppgang på 10 prosent i år. En som har sittet lastet hele veien er Robert Næss og Nordea Verdi.
– Sånn som vi ser det har vi litt en følelse av at det har gått riktig vei, sier Næss.
Fondet solgte noen aksjer på topp før det begynte å hamstre igjen til lavere kurser. Nå sitter Næss og Co. med 14,6 millioner aksjer verdt 177 millioner kroner.
– Vi har en grei posisjon som jeg føler meg trygg på.
Caset ser «veldig interessant ut», ifølge Næss. Norwegian-aksjen handles nå til åtte ganger forventet inntjening, og sju ganger for neste år. Sammenlignet med konkurrentene ligger EasyJet på omtrent samme nivå, mens Ryanair prises noe høyere.
Samtidig har den norske kronen styrket seg mot dollaren, fra 11,34 til 10,54 kroner så langt i år.
Les også
Venter dollaren ned til 9 kroner
En voldsom dollarsvekkelse vil bane vei for fire norske rentekutt i år, tror Jan L. Andreassen, Eika Gruppen. – Rentebaner har liten verdi.
– Hvis du regner oljepris i norske kroner, så har den kommet godt ned, så det er litt fordelaktig.
Næss merker seg også at etterspørselen er sterk. Han er nemlig i gang med å bestille sommerferie.
– Jeg synes det er litt dyrt. Før var det lettere å finne gode dealer, men det er det lite av nå. Det indikerer at det er god etterspørsel etter reiser. Widerøe virker også ganske solid, da turismen i Norge går godt.
– Vil torsdagens rentebeslutning ha noen innvirkning?
– Folk vil alltid reagere på kort sikt, men det underliggende endrer seg ikke stort, uansett hva Norges Bank bestemmer seg for. Det utgjør ikke en så dramatisk forskjell dersom man holder seg rasjonell.
Lenge til fasit
Selskapet fraktet 1,6 millioner passasjerer i februar, og etterspørselen inn mot sommersesongen ser bra ut, skal vi tro Norwegian-sjef, Geir Karlsen.
«Etterspørselen etter påskereiser er stor, og vi anbefaler alle som planlegger å reise i påsken å bestille så raskt som mulig. Flyene fylles også godt opp i mai, med flere populære langhelger. Bookingtrenden vi nå ser lover godt for sommersesongen», kommenterte Norwegian-sjefen Geir Karlsen.
– Bookingen ser fin ut fremover, men det er fortsatt litt usikkerhet. Så blir det spennende å se trafikktallene. Det er en stund til vi får høre om klarsignaler, sier Næss.
Trafikktallene for mars slippes 4. april, mens kvartalsrapporten for første kvartal kommer 8. mai.
Fjellbris
I går kl 22:38
1555
Dollarfallet: - Disse aksjene bør du satse på
Det spekuleres i at Donald Trump vil ha en langt svakere dollar. Lykkes presidenten blir konsumselskapene vinnere og råvareselskapene tapere.
Et så kraftig dollarfall vil ikke bare påvirke USAs egen økonomi, men også slå hardt ut i regnskapene til flere av selskapene på Oslo Børs. Det er spesielt en sektor som vil komme seirende ut av et slikt utfall, hevder aksjestrateg Paul Harper DNB Markets:
– Hvis vi tar utgangspunkt i at resten av verdensøkonomien går relativt greit, er det konsumselskapene som vil tjene mest på dette.
– Det selskapet som peker seg spesielt ut er Norwegian, som har store drivstoffkostnader i dollar og mye av inntektene i kroner.
Den seneste halvannen måneden har dollaren svekket seg med 6 prosent mot kronen, mens Norwegian-aksjen er opp rundt 10 prosent.
https://www.finansavisen.no/finans/2025/03/26/8252837/gar-for-konsum-dropp-ravarer
Det spekuleres i at Donald Trump vil ha en langt svakere dollar. Lykkes presidenten blir konsumselskapene vinnere og råvareselskapene tapere.
Et så kraftig dollarfall vil ikke bare påvirke USAs egen økonomi, men også slå hardt ut i regnskapene til flere av selskapene på Oslo Børs. Det er spesielt en sektor som vil komme seirende ut av et slikt utfall, hevder aksjestrateg Paul Harper DNB Markets:
– Hvis vi tar utgangspunkt i at resten av verdensøkonomien går relativt greit, er det konsumselskapene som vil tjene mest på dette.
– Det selskapet som peker seg spesielt ut er Norwegian, som har store drivstoffkostnader i dollar og mye av inntektene i kroner.
Den seneste halvannen måneden har dollaren svekket seg med 6 prosent mot kronen, mens Norwegian-aksjen er opp rundt 10 prosent.
https://www.finansavisen.no/finans/2025/03/26/8252837/gar-for-konsum-dropp-ravarer
Redigert i går kl 22:39
Ransen
I går kl 22:55
1509
Tenker at analytikerne regner for harde livet og prøver å komme ut i forkant av trafikktallene.
Nå er det ingen andre flyselskap som legger frem tall i norske kroner, så derfor vanskelig å sammenligne med f.eks Ryanair som har valuta som faller med dollar…
Nå er det ingen andre flyselskap som legger frem tall i norske kroner, så derfor vanskelig å sammenligne med f.eks Ryanair som har valuta som faller med dollar…
Fjellbris
I går kl 23:00
1496
Ja og som vi har skrevet en stund nå, snart kommer oppdaterte og nye kursmål, som virkelig vil sette fart på NAS kursen. Tipper DNB også nå snart etter artikkel i kveld og USD /oljepris høyner godt fra nåværende kr 14 som de har.
Redigert i går kl 23:02
bassebasse
I dag kl 06:14
1217
Her kan fort komme 20 kr og mere... Tror kommer trafikk i Ukraina også tilbake.... 9kr dollar... Tenker er dette mylig.... Med trump er alt mylig... Vil driver USA som bedrifter... I Norge masse misbruk av offentlige skattepenger over alt stat og kommune men i privat får ikke lønn for å prate om hytta din..
Gordon Ekko
I dag kl 08:01
1058
Skulle dollar mot kroner og oljepris holde seg på nåværende nivåer eller gå enda mer fordelaktig for Norwegian for hele 2025. Da tror jeg som Ransen tidligere har skrevet på resultat over 3 milliarder. Sist når estimatene var fra midt på 2,5-3 mill så skvatt kursen over 18. Tror på overskriften i denne chatten er fullt oppnåelig.
Ransen
I dag kl 08:16
1009
Det er nok slik som i linken jeg la ut i helgen. Når en aksje begynner å styrke seg før det er kommet konkrete nyheter så forsterkes oppgangen av at flere og flere henger seg på. Også de svært mange som sitter på gjerdet. Når det så kommer nyheter som markedet oppfatter som positive, så skyter det virkelig fart.
Karlsen sier at vi må regne inn synergieffektene fra Widerøe dette året og Øygard ber investorene å spesielt følge med dollarutviklingen.
I går kom artikkelen som forteller at Norwegian er blant vinnerne i en styrket kronekurs.
Karlsen sier at vi må regne inn synergieffektene fra Widerøe dette året og Øygard ber investorene å spesielt følge med dollarutviklingen.
I går kom artikkelen som forteller at Norwegian er blant vinnerne i en styrket kronekurs.
Hardly
I dag kl 08:57
890
Poenget med utbytte for Fredriksen, og andre kapitalister, er at de omtrent ikke betaler skatt av utbytte. De eier ikke aksjene privat, men igjennom såkalte holdingselskaper. Da er skatten opp til 0,66%. Det er grunnen til at Fredriksen investerer i utbytteaksjer. Vi småaksjonærer må ut med 37,84% skatt.
JohnK
I dag kl 08:58
881
ABG SC i dag: NORWEGIAN: USD SENSITIVITY – THE REAL WINNER!
As I have written before, NAS is one of the cleanest ways to play NOK strength, with over 50% of its cost base in USD. Every 1% move in NOK/USD adds NOK 137m to profit or NOK 0.1 to EPS. With NOK already up 8% YTD, the FX tailwind is building fast. I reiterate my trading long idea on NAS. Q1 should be fine in our view.
As I have written before, NAS is one of the cleanest ways to play NOK strength, with over 50% of its cost base in USD. Every 1% move in NOK/USD adds NOK 137m to profit or NOK 0.1 to EPS. With NOK already up 8% YTD, the FX tailwind is building fast. I reiterate my trading long idea on NAS. Q1 should be fine in our view.
Strategi
I dag kl 09:15
812
Kjøp med begge hender er mitt tips for dagen.
Bedre dag for etternølere får man ikke.
Shortsiden er fullstendig kjørt.
🚀🚀🚀🚀
Bedre dag for etternølere får man ikke.
Shortsiden er fullstendig kjørt.
🚀🚀🚀🚀
Redigert i dag kl 09:20
NASLover
I dag kl 09:24
781
Det vil bli en kø av kursheving fra Mar trafikktall mot Q1 rapport. Alle faktorer er medvind med Norwegian for tida og vill sannsynligvis fortsette. over 3 milliarder er hvertfall i radaren
laser
I dag kl 09:26
772
Minner om note 2 Risk i Norwegians Q4 24 rapport, hvor de rett frem og enklelt gir deg og meg sensitivitets utslagene ved variasjon i dollar kurs og Jet Fuel priser.
Nå sitter alle og lager regneark og simulerer virkningen av disse variablene, men det er nesten to måneder siden dollarsvekkelsen begynte.
Da var det bare pessimisme og fokus på nedside
Nå sitter alle og lager regneark og simulerer virkningen av disse variablene, men det er nesten to måneder siden dollarsvekkelsen begynte.
Da var det bare pessimisme og fokus på nedside
Gamernrx
I dag kl 10:07
630
Hadde ikke dette vært en dårlig børsdag så ville NAS hatt 5% oppgang idag. Analytikere våkner sakte men sikkert utover nå.
Gamernrx
I dag kl 10:26
570
Da var tur til Budapest bestilt i mai! Selvfølgelig med Norwegian. Tipper vi er over 18 kr allerede da.
NASLover
I dag kl 10:35
538
uten tvil, helt enig med deg
Norges Bank holder styringsrenten uendret på 4,50 prosent, men ny rentebane signaliserer ett, muligens to, kutt i løpet av 2025.
dette igjen vil styrke kronen, ikke bra for boligmarkedet men bra for Norwegian
Norges Bank holder styringsrenten uendret på 4,50 prosent, men ny rentebane signaliserer ett, muligens to, kutt i løpet av 2025.
dette igjen vil styrke kronen, ikke bra for boligmarkedet men bra for Norwegian
Redigert i dag kl 11:12
Gamernrx
I dag kl 10:54
465
Veldig bra for Norwegian at hun holder en sterk rentebane. Lavere rentebane hadde bare satt mer fyr på boligmarkedet og kronen hadde svekket seg. Hadde ikke hjulpet Norwegian noe som helst.
NASLover
I dag kl 13:08
232
Dette lover utrolig bra
Pekt ut av aksjeguru –trosser børsfallet
Han mener flyselskapet Norwegian peker seg ut spesielt. Norwegian stiger rundt 1 prosent på Oslo Børs torsdag.
Pekt ut av aksjeguru –trosser børsfallet
Han mener flyselskapet Norwegian peker seg ut spesielt. Norwegian stiger rundt 1 prosent på Oslo Børs torsdag.
Strategi
I dag kl 14:46
50
Norsk Bulls fra i går.
26.03.2025
STAY LONG
Close
12.22
Prev.Close
11.91
Change
+0.3100
Change%
+2.60%
Signal Update
Today's recommendation from our system is to STAY LONG. The previous BUY signal was issued on 14.03.2025, 12 days ago, when the stock price was 10.98. Since then, NAS.OL has risen by +11.34%.
Market Outlook
26.03.2025
STAY LONG
Close
12.22
Prev.Close
11.91
Change
+0.3100
Change%
+2.60%
Signal Update
Today's recommendation from our system is to STAY LONG. The previous BUY signal was issued on 14.03.2025, 12 days ago, when the stock price was 10.98. Since then, NAS.OL has risen by +11.34%.
Market Outlook
Redigert i dag kl 14:48
Fjellbris
I dag kl 15:02
6
Konklusjonen her sammenfaller med min, samt det Robert Næss sa i går som sitter på aksjer for ca 170 mill i NAS (og har NAS som topp 3 aksje i porteføljen sin i år), han sover veldig godt om natten og er helt trygg på NAS investeringen sin. Jeg har akkumulert enda mer rundt 12.3 :-)
……
You may relax since our STAY LONG position is secure. The share price is currently above the confirmation level, providing us with the opportunity to allow profits to continue running. The recent market activity doesn't cast serious doubt on the prudence of taking long positions
……
You may relax since our STAY LONG position is secure. The share price is currently above the confirmation level, providing us with the opportunity to allow profits to continue running. The recent market activity doesn't cast serious doubt on the prudence of taking long positions
Redigert i dag kl 15:03