Diskusjon omkring Questerres vei framover
uptrade
I går kl 15:26
2859
Quebec ministers current and former have said the province might now support liquified natural gas (LNG) projects, backing off their previous rock-ribbed opposition to such developments.
https://thelogic.co/news/canada-trade-war-pipelines/
https://thelogic.co/news/canada-trade-war-pipelines/
Redigert i går kl 15:26
Du må logge inn for å svare
mofi1
I går kl 15:27
2835
1013 skrev yes lad os få admin til at slette ham.
Hvorfor det, 1013?
Redigert i går kl 15:28
BeffJezos
I går kl 15:34
2807
Boei skrev Der var GE tilbake gitt.
Googleearth var vel en av få jeg syntes hadde noe relevante innlegg. Kanskje litt vel pessimistisk og forsiktig til tider. Men det skjønner jeg veldig godt om man vært lenge i aksjen.
Jag är för övrigt svensk och är inte han. Det är ju bara att se på att min konto inte är ny.
Har selv tru på at det går veien for QEC og sitter på en veldig stor investering her. Skal du gjøre en syk gevinst på en aksje så må du ha investert i forkant. Før ryktene, før nyhetene. Når dem positive nyhetene og signalene har kommet er det oftest for seint allerede.
Jag är för övrigt svensk och är inte han. Det är ju bara att se på att min konto inte är ny.
Har selv tru på at det går veien for QEC og sitter på en veldig stor investering her. Skal du gjøre en syk gevinst på en aksje så må du ha investert i forkant. Før ryktene, før nyhetene. Når dem positive nyhetene og signalene har kommet er det oftest for seint allerede.
1013
I går kl 16:00
2709
mofi1 skrev Hvorfor det, 1013?
hvis man har 3 profiler så må man have en agenda som ikke er tilladt.
Peter Sellers
I går kl 17:44
2433
@BeffJezos, aldri for sent men det blir som regel litt dyrere!! :))
Peter Sellers
I går kl 17:46
2425
uptrade skrev 3 profiler 3 forskjellige steder er noe helt annet.
@uptrade nei han brukte googleearth11 også på Shareville så ikke et annet nick der!!
fjellape
I går kl 22:44
1766
Har skedulert et søk som sjekker for politiske nyheter kl 21:
As of March 12, 2025, there have been no new developments in the past 24 hours regarding political issues in Quebec that might lift the ban on local gas production or impact Questerre Energy Corporation's operations. The most recent significant update occurred in February 2025, when Quebec's Environment Minister, Benoit Charette, indicated that the provincial government is open to reconsidering major energy infrastructure projects, including liquefied natural gas (LNG) and oil initiatives, in response to external political pressures.
This potential policy shift marks a departure from Quebec's previous stance, which included legislative measures such as Bill 21 that effectively banned oil and gas production within the province. Additionally, in January 2024, the Quebec Superior Court suspended certain provisions of Bill 21, allowing companies like Questerre to maintain their legal rights during ongoing judicial proceedings.
Given the absence of recent updates, the situation remains unchanged since the February announcement.
As of March 12, 2025, there have been no new developments in the past 24 hours regarding political issues in Quebec that might lift the ban on local gas production or impact Questerre Energy Corporation's operations. The most recent significant update occurred in February 2025, when Quebec's Environment Minister, Benoit Charette, indicated that the provincial government is open to reconsidering major energy infrastructure projects, including liquefied natural gas (LNG) and oil initiatives, in response to external political pressures.
This potential policy shift marks a departure from Quebec's previous stance, which included legislative measures such as Bill 21 that effectively banned oil and gas production within the province. Additionally, in January 2024, the Quebec Superior Court suspended certain provisions of Bill 21, allowing companies like Questerre to maintain their legal rights during ongoing judicial proceedings.
Given the absence of recent updates, the situation remains unchanged since the February announcement.
Redigert i går kl 22:46
uptrade
I går kl 23:42
1623
https://www.democraticunderground.com/108712671
Ps.
Fullt av ads, men mye er klippet fra artikkelen bak betalingsmur:
https://www.theglobeandmail.com/opinion/article-donald-trump-has-deprived-quebec-sovereigntists-of-their-strongest/
Ps.
Fullt av ads, men mye er klippet fra artikkelen bak betalingsmur:
https://www.theglobeandmail.com/opinion/article-donald-trump-has-deprived-quebec-sovereigntists-of-their-strongest/
Redigert i går kl 23:43
mofi1
I dag kl 11:08
1111
Jeg synes Googleearth11, hadde mange viktige påpekninger, har han vært ærlig med at han var og er fullt lasta, og således ikke seilt under falskt flagg, håper jeg vi hører fra ham igjen evt. med et nytt nick.
Redigert i dag kl 11:09
Viti
I dag kl 11:15
1069
Når Teigland postet at han skulle ha intervju med MB i løpet av veka, sendte eg mail til Jason om dette var korrekt. Har ikkje fått svar. Og magefølelsen min sier at Teigland har nok ein gong gjort eit stunt i gråsona, og at dette intervjuet vil aldri finne sted. Håper eg tek feil.
uptrade
I dag kl 11:17
1053
Teigland har svart at det er ikke hans ansvar for publisering av intervjuet, men en av kollegaene hans. Så vi får vente å se.
Storms
I dag kl 11:32
992
Jason plejer at svare så det det kan være rigtig, vi ser… Nu får Canada ny liberal primær i morgen så forventer jeg mig tingene vil rulle hurtigt. Canada har travlt…
trani
I dag kl 11:53
906
Noen skal vist ut før den store børs stormen inntreffer..
How low can QEC go...?
How low can QEC go...?
Redigert i dag kl 12:00
OSEBX
I dag kl 12:13
832
Du kan bare spare deg med din evinnelige baising. Vi vet hvem du er, ditt alter ego. QEC-eiere med vett i pannen, selger ikke på disse nivåene, de vet at ting kan skje raskt i disse tider.
Ikke_viktig
I dag kl 15:27
455
Skal dere ikke selge ned mot 2 nå da tullinger? Selg før det er for sent...
mofi1
I dag kl 16:01
306
Tullinger er vel de som alltid tyter fram hver gang aksjen har en rød dag, eller de som selger seg ut rett før positive nyheter slippes, men dem om det.
Redigert i dag kl 16:02
Fjellbris
I dag kl 16:04
296
Jensi skrev venter også på 2.05 kom til papa
Kjøp heller de 409000 på 2,1, en stor post der på rundt 400.000 aksjer som trolig er lagt ut for å presse ut nervøse småaksjonærer.
I april dobles produksjonen folkens, og vi venter stadig på melding fra dommeren (utrolig hvor lang tid det tar…🤔), og eventuelt også en positiv nyhet fra Quebec mtp. utvinning allikevel.
Doblet produksjon f.o.m. april forsvarer uansett kurs kr. 3-4.
I april dobles produksjonen folkens, og vi venter stadig på melding fra dommeren (utrolig hvor lang tid det tar…🤔), og eventuelt også en positiv nyhet fra Quebec mtp. utvinning allikevel.
Doblet produksjon f.o.m. april forsvarer uansett kurs kr. 3-4.
Ikke_viktig
I dag kl 16:13
225
Men Trump kjører jo verdensøkonomien i dass. Da går vel QEC konk? Selg nå og redd penga dine...
Trollveggen
I dag kl 16:46
112
Gjevlig så desperat du er for å få kjøpt deg inn da.! Begynner det å brenne på dass for deg, fordi du solgte deg ut for tidleg😂