Musk ødelegger sin merkevare TSLA

EnLogisk
TSLA 08.02.2025 kl 16:12 17127

Se på det fallet i Tesla aksjen. Det teknisk bildet peker rett ned. Jeg selv tok en short fra 410. Når Musk opptrer som en støttespiller til høyreekstreme partier og nå skal være slakteren for Donald, gå da går det rett i dass. Musk ødelegger Tesla sin merkevare, og salget kommer garantert til å stupe ned. Mennesker i USA blir råttent behandlet av Musk. Amerikanere snur ryggen til Musk, og det samme gjør vi i Europa. Bilsalget hans vil gå rett ned. Oljefondet bør selge seg ut umiddelbart. Etisk motbydelig å eier aksjer til en så stor gjøk.
Storhetstiden til Tsla er over. Markedsavdelingen til Tesla sitter vel nå å griner over en Musk dust av en leder??? Han Elon virker jo fullstendig bortreist. Det gjøre en nazihilsen for hele verden, det er en motbydelig handling. Han blir straffet nå. Det er på sin plass. Jeg solgte nå min Tesla. Flere venner kvitter seg nå med sin Tesla. Vi støtter ikke en komplett dust.
Han kalte inn den kvinnlige sjefen for Tesla Super charger systemet, da Musk var misfornøyd. Hun fikk sparken tvert. Uken etter sparket Musk alle de 500 ansatte som jobber med Tesla super charger system for Tesla, så ansatte han nye mennesker. For en dust.
Musk er under etterforskning i Frankrike. Da X algoritmer fremhever Musk sin høyreekstreme støtte. Hele verden snur ryggen til Musk og han har alkede tapt noen titalls milliarder kroner som har forduftet i fallende Tsla kurser.
Les dette. Det er ille : https://invezz.com/da/nyheder/2025/02/07/franske-anklagere-efterforsker-elon-musks-x-for-pastaet-algoritmemanipulation/
Redigert 08.02.2025 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
alph
I går kl 11:21 634

Jeg vil tippe at 90% av de som siste året har fått Musk som helt, skyldes ene og alene at han har kommet på deres lag i deres patologiske kulturkrig. Det er de samme folka som i flere år har raljert i kommentarfeltene om Tesla og elbiler generelt, og trykket flire-emoji på hver bidige artikkel om elbiler (jeg kjenner et halvt dusin av disse folkene personlig)

Ingen av dem har bestilt Tesla. Mest fordi de forakter "dildo-biler", men også fordi et fåtall av dem har råd til ny bil til 500K+.

Blant dem som i flere år har forgudet Elon Musk for hans visjoner og gitt æren for banebrytende elbil-teknologi, produksjon og logistikk, så er det nok en god del som fremdeles er Musk-fans. Men disse har jo en eller flere Tesla i garasjen.

Elon Musk har gjort liberale, miljøbevisste (og kjøpesterke) forbrukere til hatobjekter - hans kjernemarked Han har hetset og raljert for alt de står for. Naturligvis vil ytterst, ytterst få av dem vurdere Tesla neste gang de handler bil.
Travis-Bickle
I går kl 22:10 434

Jeg tror Mark Rober kan forvente en telefon fra Elon Musk.
De kaller dette en katastrofe for Tesla.
Sett 8 millioner ganger under 24 timer...
https://www.youtube.com/watch?v=IQJL3htsDyQ&ab_channel=MarkRober
Redigert i går kl 22:30 Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
I dag kl 00:31 347

Tesla kan få fond og index’en til å ramle skikkelig, og på toppen ligger det jo veldig mye surt allerede på børsene. Det kommer en dag hvor det blir brutalt for mange..🙈
danmark1
I dag kl 10:01 179

Det undrer mig, at Oliefonden ikke har været hurtigere til at komme ud af amerikanske aktier. Det har jo været kendt siden valget af Trump, at idioten ville køre USA ud over afgrunden. Jeg havde i november kraftige diskussioner med "Tesla folket" her på forum og sagde, at Tesla ville bliver den første til at gå ud over kanten. De er meget fraværende nu, og med god grund. Jeg håber Oliefonden når at redde noget i land, inden det kan gå helt galt.
https://e24.no/boers-og-finans/i/vg13AL/oljefondets-marerittscenario-paa-ingen-maate-utenkelig
Bullinvestor
I dag kl 19:35 64

Utrulig det meste er opp opp…Man kan jo spørre seg hvor bra har børsen gådd hvis det aller meste var i skjønneste orden globalt? Usikkerheten nå gjør at det går så det griner🙈 kan være at vi ikke har hadd lignede art tidligere å kan sammenligne etter.. økonomer og forvaltere har tøffe dager på jobb hvor mye er volatilt og usikkert. Hvis for mange aktører selger seg ut samtidig da kommer nye skjelv.. ja 1987🥴
Tesla ned 5% ja spennende å se hva skjer.. Også signaler fra Nordea at renta blir liggende på samme nivå noen år til.. Er vi blitt mere grådig?