Nyhet: Bjellesau-beholdninger og transaksjoner per instrument

magnus78
14.02.2025 kl 15:20 3132

Hei!

I dag har vi lansert en ny feature for våre abonnenter: Bjellesau-beholdninger og transaksjoner per instrument på instrumentsidene.

For eksempel:
https://www.finansavisen.no/ticker/EQNR/bjellesauer

Gjelder kun norske aksjer notert på Oslo Børs.

Vi er alltid ute etter å forbedre oss, så kom gjerne med innspill.

mvh
Magnus Skjølberg
Ansvarlig for børssidene
Hammers
15.02.2025 kl 02:02 3144

Kontakt meg (dere har mitt tlf-nr + mail-adresse) og dere skal få høre hva det VIRKELIGE forumproblemet er.

Jeg har skrevet her siden ca år 2001 - og jeg er EKSPERT på TA (a la Haugen). I nov 2023 sluttet jeg i prinsippet å skrive her inne.
Det jeg tidligere publiserte holder jeg nå helt for meg selv - og lar heller aksjonærne være uvitende om virkeligheten.

Mange av mine tidligere innlegg ligger på ticker HAMMER.
Spådommer stort sett basert på teknisk analyse. Utrolig treffsikre.
Innlegg fra tiden jeg opprettet tickeren til dere nektet meg å benytte egen ticker - noe jeg gjorde for egen historikks skyld.

Hvorfor ble jeg egentlig nektet?
Jeg vet ikke sikkert, men trolig trolig pga gruppepress fra det som er forumets VIRKELIGE problem!
Stikkord: 1 person = haugevis av ulike brukernavn. Med et slikt opplegg kan man lett skape ulike brukerpress.

KONTAKT meg gjerne - hvis interessert - inkl framgangsmåte for flere brukere!
In Time
03.03.2025 kl 22:11 1766

Hammer, ja jeg husker dine vurderinger fra tidligere. Veldig bra. Jeg har lurt på hvor du ble av.
Håper selvfølgelig at du får komme tilbake.
Hilsen en med det samme nikket som han startet med på Hegnar forum.
zool
14.03.2025 kl 06:38 900

En ting som er vanskelig for meg å finne er oversikt over aksjonærer i selskaper som er registrert i land som Bermuda. Er gjerne oljeserviceselskaper slik som PLSV, VTura etc. Hadde vært knall om det var mulig å få lagt inn det som måtte finnes av oversikt, selv om det kun var per 31.12., per kvartal, top 20 e.l. Dvs. noe oversikt er bedre enn null oversikt. Men er kanskje vanskelig å få til/finne også for Finansavisen.

Vil forøvrig si takk for nå å kunne lage flere watchlister. Bruker også siste nytt fanen flittig, går raskere enn å lete fram nyheter på forsiden. Må si at de som holder på med disse tingene gjør en veldig god jobb. Takk for det.
Redigert 14.03.2025 kl 12:35 Du må logge inn for å svare
EnklestErBest
16.03.2025 kl 10:44 646

Hvis du er ekspert, så synes jeg du skal bruke den ekspertisen på deg selv, og om mulig tjene store penger på det selv. Ikke på langt nær alle på forumet som setter pris på at du kommer inn på tråder til håpefulle investorer som selv har lagt ned mye arbeid i å finne potensielle vinnere.
Dine behov for å fremheve deg med TA er ikke savnet av mange, og spesielt ikke av de som lever delvis eller helt av handel med verdibaserte papirer. Hilsen en som bare bruker ett nick.
Redigert 16.03.2025 kl 10:47 Du må logge inn for å svare