Hvem kjører IDEX opp nå?
Hmmm. Rett opp 22%...
Omsetningen skvatt opp til K1,9' Mill
Omsetningen skvatt opp til K1,9' Mill
Redigert 03.03.2025 kl 08:00
Du må logge inn for å svare
klaesp
13.03.2025 kl 08:55
1298
Det er nettopp denne prosessen Storbråten har kunnskap,. og gjennomførings evne på
Den nye Idex-sjefen karakteriseres som en seriegründer med en lang merittliste innen både restrukturering og skalering av teknologiselskaper internasjonalt.
Bli spennende å følge! Godt mulig jeg tar en ny bunke med aksjer etterhvert.
Den nye Idex-sjefen karakteriseres som en seriegründer med en lang merittliste innen både restrukturering og skalering av teknologiselskaper internasjonalt.
Bli spennende å følge! Godt mulig jeg tar en ny bunke med aksjer etterhvert.
Redigert 13.03.2025 kl 08:56
YNWA250505
14.03.2025 kl 09:43
1079
Ser ut som baisserne her inne har kjøpt seg opp. Null innlegg de siste dagene sier alt. Komplette r-hull hele gjengen
iTRADER09
14.03.2025 kl 09:48
1060
Ja det er sikkert baissernes skyld at aksjen YNWA kjøpte tl 4.5 kroner nå handles under 4.5 øre, og om ikke for lenge kan handles rundt 1 øre.
kokkohill
14.03.2025 kl 10:21
1001
Tipper Trio ving eller andre adgangs kontroll selskaper kjøper opp Idex , og selger ut bank kort virksomheten . Her ble det mange muligheter , fremførbart underskudd så det holder 👍
heiltfint
14.03.2025 kl 12:42
882
Husk de bare har hentet inn 30 mill, de har planer om ny emisjon for små aksjonærene for å ta inn 30 millioner slik de har penger til drift ut Q3, så det kommer snart 3 milliarder nye aksjer. da har aksjebeholdningen gått fra 800 millioner aksjer i februar til rundt 7 milliarder aksjer sommeren 2025, totalt utvanning,..
Og det er stor mulighet de nye emisjon aksjene som kommer i mai/juni settes til 0.005 eller lavere, skjer dette vil det komme 6 milliarder nye aksjer
Og det er stor mulighet de nye emisjon aksjene som kommer i mai/juni settes til 0.005 eller lavere, skjer dette vil det komme 6 milliarder nye aksjer
Redigert 14.03.2025 kl 13:02
YNWA250505
15.03.2025 kl 01:39
698
Ut og inn, ut og inn vettu. Det er sånn d blir penger av. Sitter mann fattig i en jungel og ikke kan kjøpe så skjønner jeg frustrasjonen. God bedring
iTRADER09
I går kl 01:00
442
Jada, YNWA har tjent stort på Idex.
"Har kjøpt 100k her i dag og satser på en fin ferd fremover. 10% under siste emikurs bør være ok."
og alle de påfølgende meldingene om akkumulering og "snitte ned" var kun tidsfordriv mens YNWA spilte aktivt på pump og dump og emisjons-fall. Og hen gjorde det bedre enn oss andre amatørene som tror vi forstår bevegelsene i aksjen.
Selv her i jungelen går det an å tjene penger på Idex, vi har faktisk internet på telefonene våre og kan handle via norske meglere eller netsteder. Jeg misset dog den store muligheten i Februar ved å være litt for grådig på kjøp uten mulighet for å følge børsen i den tidssonen jeg var i.
"Har kjøpt 100k her i dag og satser på en fin ferd fremover. 10% under siste emikurs bør være ok."
og alle de påfølgende meldingene om akkumulering og "snitte ned" var kun tidsfordriv mens YNWA spilte aktivt på pump og dump og emisjons-fall. Og hen gjorde det bedre enn oss andre amatørene som tror vi forstår bevegelsene i aksjen.
Selv her i jungelen går det an å tjene penger på Idex, vi har faktisk internet på telefonene våre og kan handle via norske meglere eller netsteder. Jeg misset dog den store muligheten i Februar ved å være litt for grådig på kjøp uten mulighet for å følge børsen i den tidssonen jeg var i.
YNWA250505
I går kl 11:41
271
Hehehehe fikk ikke muligheten til å følge børsen pga tidssonen jeg var i smeller det fra iTrader. Hahahaha er d mulig. Var du på Jupiter da eller? Du har aldri shortet Idex selv om du vet at de aldri vil lykkes, det er definisjonen på ren idioti det. Men det er jo dyrt å være fattig Itrader