Hvem kjÞrer IDEX opp nÄ?
Hmmm. Rett opp 22%...
Omsetningen skvatt opp til K1,9' Mill
Omsetningen skvatt opp til K1,9' Mill
Redigert 03.03.2025 kl 08:00
Du mÄ logge inn for Ä svare
klaesp
13.03.2025 kl 08:55
1610
Det er nettopp denne prosessen StorbrÄten har kunnskap,. og gjennomfÞrings evne pÄ
Den nye Idex-sjefen karakteriseres som en seriegrĂŒnder med en lang merittliste innen bĂ„de restrukturering og skalering av teknologiselskaper internasjonalt.
Bli spennende Ă„ fĂžlge! Godt mulig jeg tar en ny bunke med aksjer etterhvert.
Den nye Idex-sjefen karakteriseres som en seriegrĂŒnder med en lang merittliste innen bĂ„de restrukturering og skalering av teknologiselskaper internasjonalt.
Bli spennende Ă„ fĂžlge! Godt mulig jeg tar en ny bunke med aksjer etterhvert.
Redigert 13.03.2025 kl 08:56
YNWA250505
14.03.2025 kl 09:43
1391
Ser ut som baisserne her inne har kjĂžpt seg opp. Null innlegg de siste dagene sier alt. Komplette r-hull hele gjengen
iTRADER09
14.03.2025 kl 09:48
1372
Ja det er sikkert baissernes skyld at aksjen YNWA kjÞpte tl 4.5 kroner nÄ handles under 4.5 Þre, og om ikke for lenge kan handles rundt 1 Þre.
kokkohill
14.03.2025 kl 10:21
1313
Tipper Trio ving eller andre adgangs kontroll selskaper kjĂžper opp Idex , og selger ut bank kort virksomheten . Her ble det mange muligheter , fremfĂžrbart underskudd sĂ„ det holder đ
heiltfint
14.03.2025 kl 12:42
1193
Husk de bare har hentet inn 30 mill, de har planer om ny emisjon for smÄ aksjonÊrene for Ä ta inn 30 millioner slik de har penger til drift ut Q3, sÄ det kommer snart 3 milliarder nye aksjer. da har aksjebeholdningen gÄtt fra 800 millioner aksjer i februar til rundt 7 milliarder aksjer sommeren 2025, totalt utvanning,..
Og det er stor mulighet de nye emisjon aksjene som kommer i mai/juni settes til 0.005 eller lavere, skjer dette vil det komme 6 milliarder nye aksjer
Og det er stor mulighet de nye emisjon aksjene som kommer i mai/juni settes til 0.005 eller lavere, skjer dette vil det komme 6 milliarder nye aksjer
Redigert 14.03.2025 kl 13:02
YNWA250505
15.03.2025 kl 01:39
1009
Ut og inn, ut og inn vettu. Det er sÄnn d blir penger av. Sitter mann fattig i en jungel og ikke kan kjÞpe sÄ skjÞnner jeg frustrasjonen. God bedring
iTRADER09
I gÄr kl 01:00
753
Jada, YNWA har tjent stort pÄ Idex.
"Har kjÞpt 100k her i dag og satser pÄ en fin ferd fremover. 10% under siste emikurs bÞr vÊre ok."
og alle de pÄfÞlgende meldingene om akkumulering og "snitte ned" var kun tidsfordriv mens YNWA spilte aktivt pÄ pump og dump og emisjons-fall. Og hen gjorde det bedre enn oss andre amatÞrene som tror vi forstÄr bevegelsene i aksjen.
Selv her i jungelen gÄr det an Ä tjene penger pÄ Idex, vi har faktisk internet pÄ telefonene vÄre og kan handle via norske meglere eller netsteder. Jeg misset dog den store muligheten i Februar ved Ä vÊre litt for grÄdig pÄ kjÞp uten mulighet for Ä fÞlge bÞrsen i den tidssonen jeg var i.
"Har kjÞpt 100k her i dag og satser pÄ en fin ferd fremover. 10% under siste emikurs bÞr vÊre ok."
og alle de pÄfÞlgende meldingene om akkumulering og "snitte ned" var kun tidsfordriv mens YNWA spilte aktivt pÄ pump og dump og emisjons-fall. Og hen gjorde det bedre enn oss andre amatÞrene som tror vi forstÄr bevegelsene i aksjen.
Selv her i jungelen gÄr det an Ä tjene penger pÄ Idex, vi har faktisk internet pÄ telefonene vÄre og kan handle via norske meglere eller netsteder. Jeg misset dog den store muligheten i Februar ved Ä vÊre litt for grÄdig pÄ kjÞp uten mulighet for Ä fÞlge bÞrsen i den tidssonen jeg var i.
YNWA250505
I gÄr kl 11:41
582
Hehehehe fikk ikke muligheten til Ä fÞlge bÞrsen pga tidssonen jeg var i smeller det fra iTrader. Hahahaha er d mulig. Var du pÄ Jupiter da eller? Du har aldri shortet Idex selv om du vet at de aldri vil lykkes, det er definisjonen pÄ ren idioti det. Men det er jo dyrt Ä vÊre fattig Itrader
YNWA250505
I dag kl 08:08
273
At du gidder Ă„ lage deg en bruker kun for Ă„ spre negativt innhold om Idex pĂ„ et anonyme forum đ
đ
đ
Lord Wincheste
I dag kl 08:11
264
Sikkert samme fyren som inne pÄ Nordnet. MÄ for enhver pris bruke tiden sin pÄ negativ skittkasting om gamle kjente ting. Men sÄnn er det, noen har sikkert funnet ut at det er en lur mÄte Ä demoralisere enkelte til Ä selge rimelig
iTRADER09
I dag kl 09:07
201
Og hvem skal de selge betalings-kort virksomheten til?
Men, det er rett at det er et stort fremfÞrbart underskudd. SÄ stort at jeg er sikker pÄ at Idex aldri kommer til Ä betale skatt.
Men, det er rett at det er et stort fremfÞrbart underskudd. SÄ stort at jeg er sikker pÄ at Idex aldri kommer til Ä betale skatt.