«Creating & Preserving SV (Shareholders Value)»

BioBull
BGBIO 27.02.2025 kl 10:46 1721

Verdien av BGBIO er radert ut på børs.
Topp 20 listen er lite endret foreløpig.
Det ble omsatt mange aksjer 26.02.25

Nå er det slakte verdien på selskapet som setter prisen på selskapet.
Om dette inkluderer kun kopi og kaffemaskiner i Norge og England eller også inneholder elementer av et fremførbart underskudd og lisenser med enerett til bruk av Bemcentinib i flere år fremover, så velger jeg å beholde aksjene mine inntil 90,01 % av selskapets aksjonærer inngår avtale om salg eller fusjon med en eller flere andre aktører.

Om det lar seg gjøre å splitte opp lisenser / patenter slik at BGBIO aksjonærer blir med «gratis» videre på andre studier vil jeg anta at at det kan bli en fugl Phønix av Bemcentinib i fremtiden . Om dette blir Parkinson, kreft eller antibiotikaresistens får fremtiden vise.

Nå bør selskapet strykes av børs og finne andre og bedre måter å kommunisere sin virksomhet på.

Finansdirektør/ IR / kommunikasjonsrådgiver og øvrige bøddel - ledelse må tre til side for folk med kompetanse. At forsøkene skal avsluttes på en ryddig måte er viktig.

Husk : «en manns efermæle avhenger af tidspunktet for hans død»

At disse rottene og enkelte personer i styret skal sitte å grafse til seg smuler av restene til aksjonærene er helt meningsløst etter min mening.

«Creating & Preserving Shareholders Value» -
burde står høyere på veggen i BerGenBio.
BioBull
01.03.2025 kl 11:27 1499

Hva nu ?
Redigert 01.03.2025 kl 11:30 Du må logge inn for å svare
klaesp
01.03.2025 kl 21:59 1204

De fleste har tatt tapet , og kommet seg videre. Ta det som nyttig lærdom.
Fortsatt god helg
klaesp
03.03.2025 kl 07:50 736

BioBull skrev Hva nu ?
Interessant artikkel på E24 idag, bør leses!
Et lite utdrag

Men de som investerer i kreftselskapene, må være klar over den veldig store selskapsrisikoen som hvert enkelt selskap har med seg. Over 95 prosent av alle studier innen farmasi mislykkes.
GulbranGråstein
03.03.2025 kl 11:07 515

Biotec er gambling i de aller fleste tilfeller, og det odsen stort sett imot deg. Vil Bergenbio legges ned, satse på noe nytt, selges etc, har vi fått en endelig konklusjon på hva fremtiden er for selskapet. Vi vet denne setningen ble kommunisert om selg etc, eller er en avvikling neste skritt?

Gg
Stepping
03.03.2025 kl 11:12 495

Det er vel lønn og etterlønn og bonuser til ansatte som er første pri.