Gode nerver skal en ha for å sitte med aksjer..

Slettet bruker
06.12.2018 kl 10:56 738

Undertegnede har flere ganger hatt fingeren på salgsknappen for å komme seg ut med æren og pengene i behold.
Foreløpig velger jeg å sitte i ro pga at jeg har halvparten av midlene i behold i penger som jeg kan snitte meg ned på.

Men når vi leser her på forumet om hvilken aksjer folk eier så gud bedre her er mange som sliter nå.
De fleste her på forumet har tapt så det holder.

Det værste er at her finnes intet råd å gi. Børsene kan kolapse. Aksjen kan falle 50% mere. Her må menn og kvinner vurdere selv om de skal sitte eller komme seg ut.
La det være en dyrekjøpt lærepenge at for ettertiden skal børsen være en plass der dere ikke skal være.
Spill ikke bort pengene på børsen.
Slettet bruker
06.12.2018 kl 17:19 602

Skjønner ikke hvorfor folk skal stresse sånn. Er da ikke første gang børsen stuper, ikke andre eller tredje gang heller. 99% av alle kjøttpuckene som skriker 'herregud nå kræsjer det', er de samme idiotene som skrek det gangen før der også. Og det er de samme dildohuene som kommer til å skrike det neste gang.
Korreksjoner, krakk eller finanskriser. Børsen stabler seg alltid på bena igjen.
Jævla nisser. ?
Fuhrmeister
06.12.2018 kl 12:31 689

Joda en kan gi råd...
Sitter man på papirer med substans, og som viser økende inntjening og utbytter
år for år, er det ingen fare. Bedriftene slutter ikke å tjene penger selv om kursene
faller. Pengene i aksjer er ikke tapt før man har solgt.