Lytix; nÄ og fremtiden!
For ett Är siden startet jeg trÄden "Hvorfor LYTIX?" Det var ment Ä introdusere og utdype Lytix med faglige pÄfyll, artikler og diskusjoner til folk med mindre kunnskap i medisin og biologi. Jeg har tenkt at det er pÄ tide Ä begynne med en ny trÄd siden vi er i en helt annen fase enn for ett Är siden. NÄr det gjelder kursutviklingen, sier jeg ikke noe siden det ikke er min ekspertise, men jeg er ganske sikker pÄ at det er andre grunner for at vi er pÄ 5 kr istedenfor 50 kr i dag.
Som en lege med fokus pÄ kreft er jeg overbevist om at "intratumoral behandling" kommer til Ä etablere seg som en effektiv alternativ i behandling av solide tumorer i nÊr fremtid enten som primÊrbehandling for eksempel hos eldre og de som ikke tÄler kirurgi eller som neoadjuvant (minske en tumor fÞr evt. kirurgisk fjerning). For tiden har kirurgi hovedrollen i fjerning av tumormasser. Lytix har sÄ langt vÊrt vellykket med Ä overbevise fagmiljÞet med sin effekt og potensial for Ä bli en alternativ i behandling av krefttypen BCC.
Jeg vil fokusere pÄ fremtiden og skrive kort om viktigheten av Verrica sin rappport som er forventet i Q1 (dvs. innen mars). Det settes pris hvis noen gidder Ä oppsummere kort dagens selskpasstatus for fremtidige investorer.
LTX-315 er et onkolytisk peptid designet for Ä indusere immunogen celledÞd, og dermed stimulere en systemisk anti-tumor immunrespons. Den abskopale effekten refererer til fenomenet der lokalisert behandling av en svulst fÞrer til regresjon av fjerne, ubehandlede metastaser, fÞrst og fremst gjennom immunmedierte mekanismer. Jeg mÄ presisere pÄ at "Abscopal effect" er en unik og veldig verdiful fenomen som fÄ kreftmedisiner har klart Ä indusere.
Genomiske og T-celleresponsrapporter for LTX-315 vil gi innsikt i hvordan terapien pÄvirker immunsystemet, spesielt nÄr det gjelder T-celleaktivering. Denne rapporten kan bevise Þkt infiltrasjon av CD8+ T-celler i bÄde behandlede og ubehandlede tumorsteder, noe som tyder pÄ en systemisk immunrespons. I tillegg kan analyse av T-cellereseptor (TCR)-repertoaret vise diversifisering eller klonal ekspansjon, noe som indikerer at LTX-315 fremmer gjenkjennelse av tumorassosierte antigener utenfor det primÊre behandlingsstedet.
Derfor, hvis LTX-315 fremkaller sammenlignbare genomiske og T-celle-responser, vil det stÞtte potensialet til Ä indusere abskopale effekter, og Þke dens terapeutiske verdi mot metastatisk kreft. Den kan plassere LTX-315 pÄ lik nivÄ som CPI (foreksempel Keytruda) og kreftvaksiner.
Som en lege med fokus pÄ kreft er jeg overbevist om at "intratumoral behandling" kommer til Ä etablere seg som en effektiv alternativ i behandling av solide tumorer i nÊr fremtid enten som primÊrbehandling for eksempel hos eldre og de som ikke tÄler kirurgi eller som neoadjuvant (minske en tumor fÞr evt. kirurgisk fjerning). For tiden har kirurgi hovedrollen i fjerning av tumormasser. Lytix har sÄ langt vÊrt vellykket med Ä overbevise fagmiljÞet med sin effekt og potensial for Ä bli en alternativ i behandling av krefttypen BCC.
Jeg vil fokusere pÄ fremtiden og skrive kort om viktigheten av Verrica sin rappport som er forventet i Q1 (dvs. innen mars). Det settes pris hvis noen gidder Ä oppsummere kort dagens selskpasstatus for fremtidige investorer.
LTX-315 er et onkolytisk peptid designet for Ä indusere immunogen celledÞd, og dermed stimulere en systemisk anti-tumor immunrespons. Den abskopale effekten refererer til fenomenet der lokalisert behandling av en svulst fÞrer til regresjon av fjerne, ubehandlede metastaser, fÞrst og fremst gjennom immunmedierte mekanismer. Jeg mÄ presisere pÄ at "Abscopal effect" er en unik og veldig verdiful fenomen som fÄ kreftmedisiner har klart Ä indusere.
Genomiske og T-celleresponsrapporter for LTX-315 vil gi innsikt i hvordan terapien pÄvirker immunsystemet, spesielt nÄr det gjelder T-celleaktivering. Denne rapporten kan bevise Þkt infiltrasjon av CD8+ T-celler i bÄde behandlede og ubehandlede tumorsteder, noe som tyder pÄ en systemisk immunrespons. I tillegg kan analyse av T-cellereseptor (TCR)-repertoaret vise diversifisering eller klonal ekspansjon, noe som indikerer at LTX-315 fremmer gjenkjennelse av tumorassosierte antigener utenfor det primÊre behandlingsstedet.
Derfor, hvis LTX-315 fremkaller sammenlignbare genomiske og T-celle-responser, vil det stÞtte potensialet til Ä indusere abskopale effekter, og Þke dens terapeutiske verdi mot metastatisk kreft. Den kan plassere LTX-315 pÄ lik nivÄ som CPI (foreksempel Keytruda) og kreftvaksiner.
-
«
- 1
- 2 »
HarryP
14.03.2025 kl 14:17
3140
Hyggelig at Lytix ser ut t Ä komme ut av dumpa...pÄ tross av at noen spreller hjelpelÞst for Ä fortelle oss at det ikke kan vÊre tilfelle? Det var visst for tidlig? Hvem selger ned nÄ, nÄr en aktÞr tar 100k og det plutselig ikke er sÄÄÄ morsomt Ä snurre ned, men ned SKAL den!!
Redigert 14.03.2025 kl 14:25
Du mÄ logge inn for Ä svare
bulleye
14.03.2025 kl 15:34
3074
Med EK pÄ 275 mill. og meget likvide eiendeler vil jeg si at de kan kjÞpe en solid post i Lytix hvis de Þnsker det.
HarryP
14.03.2025 kl 17:16
3001
StĂžrste eier har 6,15 mill (9%) aksjer til dagens verdi av 33 mill
Jeg tipper det er max 10-15% frie aksjer (7-10 mill av 68) som kan lirkes ut fra traderne over tid...og til hvilken kurs?
Jeg tipper det er max 10-15% frie aksjer (7-10 mill av 68) som kan lirkes ut fra traderne over tid...og til hvilken kurs?
davrab
16.03.2025 kl 21:05
2528
Enig med deg HarryP!
Tok en rask sĂžk blant siste publiserte analyser etter Verrica sin presentasjon/update. FĂžr var analyser delt i to grupper bĂ„de positive og negative. NĂ„ ser ikke en eneste negative forecast. Alle er BULL đ€©
Lytix Biopharma, a Norwegian clinical-stage biotech company specializing in novel cancer immunotherapies, has recently reported significant advancements:
Clinical Developments:
âą Basal Cell Carcinoma (BCC) Treatment: In collaboration with Verrica Pharmaceuticals, Lytixâs lead drug candidate, LTX-315, achieved a 97% objective response rate in a Phase II study targeting BCC, the most common cancer type globally. This outcome positions LTX-315 as a potential first-line therapy. Verrica plans to engage with the FDA in the first half of 2025 to discuss the pathway to a Phase III trial. ïżŒ
âą Melanoma Studies: LTX-315 is under evaluation in two Phase II melanoma studies:
âą ATLAS-IT-05 Trial: Focused on late-stage, heavily pre-treated melanoma patients, this trial has demonstrated a 40% disease control rate, with responses lasting up to 22 months. Completion is anticipated in the second half of 2025. ïżŒ
âą NeoLIPA Study: Initiated at Oslo University Hospital, this study targets early-stage melanoma patients with robust immune systems. Recruitment is ongoing, with interim results expected after the summer of 2025. ïżŒ
Financial Position:
In December 2024, Lytix Biopharma bolstered its financial standing by securing NOK 111.3 million through a private placement and retail offering. This funding is intended to support the advancement of key clinical milestones. ïżŒ
Analyst Forecasts:
Wall Street analysts project a positive outlook for Lytix Biopharmaâs stock over the next 12 months, with an average price target of NOK 16.32, suggesting a potential upside of approximately 116% from current levels. ïżŒ
Revenue Projections:
The companyâs revenue is forecasted to grow at an average annual rate of 47% over the next three years, outpacing the Norwegian biotech industryâs projected growth rate of 36%. ïżŒ
In summary, Lytix Biopharmaâs recent clinical successes, strengthened financial position, and favorable analyst projections indicate a promising outlook for the companyâs future.
Tok en rask sĂžk blant siste publiserte analyser etter Verrica sin presentasjon/update. FĂžr var analyser delt i to grupper bĂ„de positive og negative. NĂ„ ser ikke en eneste negative forecast. Alle er BULL đ€©
Lytix Biopharma, a Norwegian clinical-stage biotech company specializing in novel cancer immunotherapies, has recently reported significant advancements:
Clinical Developments:
âą Basal Cell Carcinoma (BCC) Treatment: In collaboration with Verrica Pharmaceuticals, Lytixâs lead drug candidate, LTX-315, achieved a 97% objective response rate in a Phase II study targeting BCC, the most common cancer type globally. This outcome positions LTX-315 as a potential first-line therapy. Verrica plans to engage with the FDA in the first half of 2025 to discuss the pathway to a Phase III trial. ïżŒ
âą Melanoma Studies: LTX-315 is under evaluation in two Phase II melanoma studies:
âą ATLAS-IT-05 Trial: Focused on late-stage, heavily pre-treated melanoma patients, this trial has demonstrated a 40% disease control rate, with responses lasting up to 22 months. Completion is anticipated in the second half of 2025. ïżŒ
âą NeoLIPA Study: Initiated at Oslo University Hospital, this study targets early-stage melanoma patients with robust immune systems. Recruitment is ongoing, with interim results expected after the summer of 2025. ïżŒ
Financial Position:
In December 2024, Lytix Biopharma bolstered its financial standing by securing NOK 111.3 million through a private placement and retail offering. This funding is intended to support the advancement of key clinical milestones. ïżŒ
Analyst Forecasts:
Wall Street analysts project a positive outlook for Lytix Biopharmaâs stock over the next 12 months, with an average price target of NOK 16.32, suggesting a potential upside of approximately 116% from current levels. ïżŒ
Revenue Projections:
The companyâs revenue is forecasted to grow at an average annual rate of 47% over the next three years, outpacing the Norwegian biotech industryâs projected growth rate of 36%. ïżŒ
In summary, Lytix Biopharmaâs recent clinical successes, strengthened financial position, and favorable analyst projections indicate a promising outlook for the companyâs future.
Redigert 16.03.2025 kl 21:06
davrab
16.03.2025 kl 21:27
2486
HarryP skrev Det blir noen spennende uker fram mot pÄske.
Jeg syns to nyheter gjĂžr det umulig for Roboter Ă„ stoppe kursstigningen:
- melding om dialog med BF
- bli registrert pÄ hovedlisten hvor fond og stÞrre/seriÞse investorer gÄr inn og tar stÞrre jafs!
@HarryP: hvor mye mÄ kurs (MCAP) bli til LYTIX gÄr pÄ hovedlisten?
- melding om dialog med BF
- bli registrert pÄ hovedlisten hvor fond og stÞrre/seriÞse investorer gÄr inn og tar stÞrre jafs!
@HarryP: hvor mye mÄ kurs (MCAP) bli til LYTIX gÄr pÄ hovedlisten?
Redigert 16.03.2025 kl 21:29
HarryP
16.03.2025 kl 21:45
2471
Dette har jeg tatt opp m Gjest.
De vil ikke sÞke seg inn pÄ hovedlisten i nÊr framtid fordi det koster mer og krever mer av selskapet.
De vil ha fokus pÄ utvikling og vil bruke pengene og tiden pÄ det.
De vil ikke sÞke seg inn pÄ hovedlisten i nÊr framtid fordi det koster mer og krever mer av selskapet.
De vil ha fokus pÄ utvikling og vil bruke pengene og tiden pÄ det.
davrab
16.03.2025 kl 22:00
2445
Aha! Bra at de er sÄ fokusert pÄ utvikling, men for meg hÞres litt rart ut om ulemper Ä vÊre pÄ hovedlisten.
Ja! Det krever mere jobb, men stĂžrre sjanse Ă„ ha tilgang til stĂžrre investorer og emi til hĂžyere kurs istedenfor 6 kr!
Ja! Det krever mere jobb, men stĂžrre sjanse Ă„ ha tilgang til stĂžrre investorer og emi til hĂžyere kurs istedenfor 6 kr!
HarryP
16.03.2025 kl 22:11
2435
Du kan jo spĂžrre Gjest om det!
De har holdt pÄ i 20-25 Är, med stort engasjement og tro pÄ at det er et vinnercase.
Da er det ikke viktig om kursen er 5 eller 10 i en fase der brikkene er i ferd m Ä falle pÄ plass?
Viktigere at vi skjÞnner at vi mÄ vÊre tÄlmodige litt til og holde pÄ aksjene.
De har holdt pÄ i 20-25 Är, med stort engasjement og tro pÄ at det er et vinnercase.
Da er det ikke viktig om kursen er 5 eller 10 i en fase der brikkene er i ferd m Ä falle pÄ plass?
Viktigere at vi skjÞnner at vi mÄ vÊre tÄlmodige litt til og holde pÄ aksjene.
davrab
16.03.2025 kl 22:28
2411
Helt enig!
Alle signaler tyder pĂ„ at vi er i overgangen til noe stort. Rekdal har tydelig sagt, gjentatte ganger, at LYTIX begynner dialog med bigfarma etter sommeren-25 nĂ„r Verrica sin case er klarert og interim data for melanom pĂ„ plass đ€©
Jeg har vĂŠrt aksjonĂŠr siden 2023, og kan definitivt vente 1 Ă„r til đ€© Jeg kjĂžper og holder pĂ„ aksjene ved hver kursfall og synes det er komisk latterlig at vi kan kjĂžpe LYTIX pĂ„ 5 kr. Folk kommer til Ă„ le av oss om 1 Ă„r at hvorfor vi ikke kjĂžpte mere av et sĂ„ soleklare vinner-case. Akkurat slik som mange av oss som spĂžr hvorfor vi ikke skaffet oss Bitcoin da den var under 1kr i 2009! đ€©
KjĂžp og Hold pĂ„ aksjene! đ€©
Alle signaler tyder pĂ„ at vi er i overgangen til noe stort. Rekdal har tydelig sagt, gjentatte ganger, at LYTIX begynner dialog med bigfarma etter sommeren-25 nĂ„r Verrica sin case er klarert og interim data for melanom pĂ„ plass đ€©
Jeg har vĂŠrt aksjonĂŠr siden 2023, og kan definitivt vente 1 Ă„r til đ€© Jeg kjĂžper og holder pĂ„ aksjene ved hver kursfall og synes det er komisk latterlig at vi kan kjĂžpe LYTIX pĂ„ 5 kr. Folk kommer til Ă„ le av oss om 1 Ă„r at hvorfor vi ikke kjĂžpte mere av et sĂ„ soleklare vinner-case. Akkurat slik som mange av oss som spĂžr hvorfor vi ikke skaffet oss Bitcoin da den var under 1kr i 2009! đ€©
KjĂžp og Hold pĂ„ aksjene! đ€©
Redigert 16.03.2025 kl 22:37
Bullinvestor
17.03.2025 kl 01:02
2325
Ă
dette var for 10 Ă„r siden⊠ja kostnadene har jo gĂ„dd oppđ
https://www.sintef.no/siste-nytt/2015/hvorfor-tar-legemiddelforskning-sa-lang-tid/
https://www.sintef.no/siste-nytt/2015/hvorfor-tar-legemiddelforskning-sa-lang-tid/
Redigert 17.03.2025 kl 01:02
davrab
17.03.2025 kl 08:43
2185
Morsomt Ă„ se premarket ordreliste og se at en vil selge 69 aksjer pĂ„ 4,86 (dvs. ca 70 Ăžre under sluttkurs ). Neste post 5,66kr, dvs. 80 Ăžre forskjell đ€Ł
Hva kan man kalle den 69posten? Idiot? Eller manipulatĂžr?
Hva kan man kalle den 69posten? Idiot? Eller manipulatĂžr?
HarryP
17.03.2025 kl 11:09
2070
Det mest idiotiske er at bĂžrsen avskaffet bĂžrsposter, som gjorde at det er mulig Ă„ handle 1 aksje uansett verdi...+ kurtasje.
Pingheng
17.03.2025 kl 13:00
1999
I dag tidlig lÄ det en synlig salgsordre pÄ 69 aksjer til 4,90. Jeg la inn en kjÞpsoedre pÄ 5000 aksjer til 4,90. Det var ingen andre synlige kjÞpsordre. Jeg fikk 1 aksje til 4,90. De 68 andre gikk til Gud vet hvem. Det skjer noe her jeg ikke helt forstÄr
davrab
17.03.2025 kl 16:22
1913
Fin ukestart for Verrica: FĂžrste 45 min etter Ă„pening av Nasdaq med 36% dagsvolum og over 10,5% stigning!
Not bad đ€©
Not bad đ€©
davrab
17.03.2025 kl 19:18
1782
Viser til min post for 24t. siden! Nesten alle analyser er BULL for Verrica, med kurs target pÄ 5-10 dollar. Dette uten tvil smitter Lytix.
OgsÄ jeg har tidligere skrevet at jeg tror Verrica og Lytix ender pÄ samme buisiness partner mtp flere faktorer:
- John Rigel som CEO i Verrica , Styremedlem i PBM capital og Styremedlem i Lytix er involvert i hele prosessen
- Nesten utenkelig at fire aktĂžrer (Lytix med sin egen BF partner og Verrica med sin egen BF partner) skal samarbeide om en produkt med flere indikasjoner.
OgsÄ jeg har tidligere skrevet at jeg tror Verrica og Lytix ender pÄ samme buisiness partner mtp flere faktorer:
- John Rigel som CEO i Verrica , Styremedlem i PBM capital og Styremedlem i Lytix er involvert i hele prosessen
- Nesten utenkelig at fire aktĂžrer (Lytix med sin egen BF partner og Verrica med sin egen BF partner) skal samarbeide om en produkt med flere indikasjoner.
Redigert 17.03.2025 kl 19:23
boreren
17.03.2025 kl 21:55
1673
Det ble oppgang pÄ 21%. https://www.marketwatch.com/investing/stock/vrca?mod=search_symbol
amaru
17.03.2025 kl 22:56
1598
NÄr jeg sÞkte pÄ LTX-315 fant jeg denne. Det er i alle fall noen som blir behandlet.
https://www.facebook.com/groups/237741446258090/search/?q=ltx-315
https://www.facebook.com/groups/237741446258090/search/?q=ltx-315
HarryP
18.03.2025 kl 07:52
1473
Jeg er usikker pÄ om volumet er en god pekepinn pÄ videre oppgang. Det er relativt hÞyere enn de siste mnd, men aksjen har vÊrt gruset pÄ mikrovolum i ukesvis. GÄrsdagens volum tilsvarer tidligere smÄhopp, vel 10% av dager med toppvolum (>5 mill).
Kurshoppet er mer interessant, tenker jeg. Det signaliserer forventninger om snarlige positive nyheter for en aksje som har falt 90% siste Ă„r.
Kurshoppet er mer interessant, tenker jeg. Det signaliserer forventninger om snarlige positive nyheter for en aksje som har falt 90% siste Ă„r.
HarryP
18.03.2025 kl 13:19
1307
Interessant handel i dag.
8437 aksjer omsatt x antall ganger pÄ 5,32
8437 aksjer omsatt x antall ganger pÄ 5,32
Molbre
18.03.2025 kl 13:31
1289
Kursmanipulering kalles dette, OB strikes again! Ligger hele veien oppover den summen, samt at 5437 er solgt flere ganger og!
davrab
18.03.2025 kl 13:34
1281
Akkurat nĂ„ kl 13:30 flere poster pĂ„ 8437 aksjer til salgs med 2 Ăžre mellom hver post! Mistenker mye robot-aktivitet for at aksjen ikke tar av! Uten tvil top50 listen er i ferd med Ă„ endres i kort tid, flere nye og Ăžkt prosentandel eierskap av top50 đ€©
Redigert 18.03.2025 kl 15:31
Lodge
18.03.2025 kl 15:15
1193
Ja, ny variant pÄ antall i dag, slik at manipuleringen blir «umulig» Ä oppdage. Denne aksjen er nÄ sÄ filleristet og gjennommanipulert at en treÄring skjÞnner det! Bare se i dag, fÞlgende handler, 5437/3000 (tre ganger), 2627/2810/3000, 4999/3438, 1000/7437, 3187/2250/3000, alt blir jo dagens nye tall, 8437! Og sÄ kommer de «vanlige» 1000 og 2000 postene⊠Verrica var jo opp over 20 prosent i gÄr og da peker selvsagt pilen nedover her. Men tusen takk til trÄdstarter, StockWizard, du hjelper godt til med Ä holde motet oppe! Mange takk!
davrab
18.03.2025 kl 16:18
1122
Det ser ut at gÄrsdagens Verrica opptur var ikke tilfeldig!
Jeg var litt bekymret i dag om at vi skulle oppleve «den gamle trenden» med kraftig kursfall dagen etter oppturen, men det har ikke skjedd enda đ€©
Tvert i mott har vi allerede hatt god volum pĂ„ 50% og kursstigning pĂ„ 2,5% bare 30 min etter bĂžrsĂ„pning đ€© Faktisk kraftigere enn i gĂ„r đ€©
Det ser ut at det gĂ„r riktig vei for Verrica etter at opplĂžftende og positive Q4 rapporten er fordĂžyet av markedet đ€© Det stĂžrste problemet hos Verrica er nĂ„ den store shorten pĂ„ nĂŠrmest 7,75% (kraftig redusert fra 25% i desember), men tror at de klarer seg gradvis nĂ„r Q1 rapporten kommer i mai og bekrefter at Verrica er i riktig spor etter riktige tiltakene og smarte grep đ€© SkĂ„l for Verrica og Lytix đ€©đ»
Jeg var litt bekymret i dag om at vi skulle oppleve «den gamle trenden» med kraftig kursfall dagen etter oppturen, men det har ikke skjedd enda đ€©
Tvert i mott har vi allerede hatt god volum pĂ„ 50% og kursstigning pĂ„ 2,5% bare 30 min etter bĂžrsĂ„pning đ€© Faktisk kraftigere enn i gĂ„r đ€©
Det ser ut at det gĂ„r riktig vei for Verrica etter at opplĂžftende og positive Q4 rapporten er fordĂžyet av markedet đ€© Det stĂžrste problemet hos Verrica er nĂ„ den store shorten pĂ„ nĂŠrmest 7,75% (kraftig redusert fra 25% i desember), men tror at de klarer seg gradvis nĂ„r Q1 rapporten kommer i mai og bekrefter at Verrica er i riktig spor etter riktige tiltakene og smarte grep đ€© SkĂ„l for Verrica og Lytix đ€©đ»
Redigert 18.03.2025 kl 18:30
davrab
18.03.2025 kl 17:06
1043
71% volum pĂ„ fĂžrste 1,5 time av handels dag og kurs +4,57% đ€© Vi har 5 timer igjen!
Hvis Verrica fortsetter med samme trend, blir det vanskelig for Algoer Ă„ holde press pĂ„ Lytix siden folk kommer til Ă„ forsyne seg pĂ„ billigsalget đ€©
Hvis Verrica fortsetter med samme trend, blir det vanskelig for Algoer Ă„ holde press pĂ„ Lytix siden folk kommer til Ă„ forsyne seg pĂ„ billigsalget đ€©
Redigert 18.03.2025 kl 17:21
Lodge
18.03.2025 kl 17:22
1018
Ja, veldig bra fart pÄ Verrica i dag og, her mÄtte selvsagt hele 1225 aksjer dumpes i Lytix i sluttauksjonen, slik at ble ned 4,51%!
davrab
18.03.2025 kl 17:39
995
Enig med deg, og svÊrt skuffende Ä se hvordan Lytix slaktes sÄ enkelt! Husk at hovedÄrsaken for dagens tilstand har vÊrt usikkerheten rundt Verrica. Det gÄr ikke Ä holde Lytix pÄ 5 kr hvis Verrica kommer ut av grÞfta og fortsetter den stigende trenden etter 1 dollar !
davrab
19.03.2025 kl 10:48
766
Noe endring pÄ top50 siste uken?
Redigert 19.03.2025 kl 10:48
davrab
19.03.2025 kl 13:29
680
Pre-market handel Nasdaq gir signal til at vi gÄr for 3. dag med plusskurs og Volum i dag for Verrica. Det er registrert premarket pÄ +4,6 %. Det ser ut at det gÄr riktig vei for Verrica.
davrab
I dag kl 08:42
377
Siste handels dag fĂžr den store uken; Genomisk report fra Verrica!
Forsyn dere med det billigsalget, og hold pĂ„ aksjene med begge hender! Det er latterlig at man kan kjĂžpe LYTIX til 5kr đ”âđ«
Forsyn dere med det billigsalget, og hold pĂ„ aksjene med begge hender! Det er latterlig at man kan kjĂžpe LYTIX til 5kr đ”âđ«
bulleye
I dag kl 08:56
344
Xintec Capital har fortsatt Ä Þke i Lytix, pÄ underkant av 2 uker har de totalt kjÞpt 181.495 aksjer og er nÄ kommet inn pÄ listen over de 50 stÞrste aksjonÊrene (45. plass). PÄ tirsdag (18/3) kjÞpte de 50.000 aksjer. ForÞvrig kom Goldman Sachs bank Europe tilbake som aksjonÊr ved et solid kjÞp pÄ 110.545 aksjer. The Bank of New York har siden nyttÄr solgt seg ned fra ca. 600.000 aksjer til 87.465 (solgte ca. 221.000 aksjer den 18/3). Blant de 50 stÞrste har forÞvrig Herseth AS kjÞpt ytterligere aksjer og har nÄ 432.000 aksjer, sammenlignet med 288.509 ved nyttÄr.
Molbre
I dag kl 09:11
299
Jeg er jo enig at det er latterlig at vi ligger der vi ligger nÄ med tanke pÄ de siste resultatene, men Verrica er ikke en partner vi kan stole pÄ nÄ dessverre. Sliter med eget produkt og med penger, selv om de har halvert burnraten. Tror nok ikke at Lytix er topp prioritet der nÄ om dagen, selv om jeg skulle Þnske det! SÄ lenge vi ikke fÄr en bekreftelse pÄ en partner til Fase3 studiet sÄ kommer vi til Ä ligge her vi er nÄ eller noe lavere dessverre!
davrab
I dag kl 09:27
275
Temaet har blitt diskutert flere ganger her.
Jeg er ikke enig med den tankegangen. Hvorfor?
- ingen tvil om at LTX funger. Jeg er ganske sikker pÄ at vi fÄr 100% Genomisk respons mht. 97% tidligere klinisk resp.
- Verrica sagt at de sÞker partner, som kan potensielt bli samme som kjÞper LTX nÄr LYTIX begynner Ä sÞke partner med melanom-resultater i hÞst.
- jeg tenker at man har bedre samarbeidsvilkÄr nÄr fase3 er i boksen, og det er det som Verrica venter
- Verrica har P. Mannings som eier med credit og Milliard lommebok
- mens vi snakker om sÄ ubegrunnet skeptisme, kjÞper smarte investorer og Þker sin beholdning :)
Jeg er ikke enig med den tankegangen. Hvorfor?
- ingen tvil om at LTX funger. Jeg er ganske sikker pÄ at vi fÄr 100% Genomisk respons mht. 97% tidligere klinisk resp.
- Verrica sagt at de sÞker partner, som kan potensielt bli samme som kjÞper LTX nÄr LYTIX begynner Ä sÞke partner med melanom-resultater i hÞst.
- jeg tenker at man har bedre samarbeidsvilkÄr nÄr fase3 er i boksen, og det er det som Verrica venter
- Verrica har P. Mannings som eier med credit og Milliard lommebok
- mens vi snakker om sÄ ubegrunnet skeptisme, kjÞper smarte investorer og Þker sin beholdning :)
Redigert i dag kl 09:29
Molbre
I dag kl 09:44
237
Jeg tviler ikke pÄ at dette fungerer, men er redd det kommer til Ä drÞye og drÞye, det er poenget! NÄr Verrica sliter, sÄ kan det og utnyttes av BP!
HarryP
I dag kl 10:24
184
Fint Ä se at noen aktÞrer posisjonerer seg, mens andre spreller hjelpelÞst i hÄp om Ä fÄ tak i noen billige aksjer.
Takk, Bulleye.
Takk, Bulleye.
davrab
I dag kl 23:00
32
Mens vi venter pÄ Genomic report from Verrica neste uke, og etter Q4 presentasjon skal etter plan komme rapporten uten forsinkelse innen 31.03.:
What is the consequences if Verrica get 100 % genomic respons from VP-315?
If Verrica Pharmaceuticals achieves a 100% genomic response for VP-315, it would be a major breakthrough in the treatment of basal cell carcinoma (BCC) and potentially other skin cancers. Hereâs what it could mean:
1. Stronger Regulatory Pathway
âą The FDA and other regulatory agencies may grant fast-track designation or breakthrough therapy status to accelerate approval.
âą Verrica could move swiftly into Phase 3 trials or even seek early approval for specific patient groups.
2. Competitive Advantage
âą If VP-315 consistently shows complete genomic clearance of BCC tumors, it could become a first-line non-surgical treatment, challenging Mohs surgery and other standard therapies.
âą This could position Verrica as a leader in non-invasive skin cancer treatments.
3. Market Potential & Stock Impact
âą A 100% genomic response would likely boost investor confidence and significantly increase Verricaâs stock price.
âą Pharma giants might seek partnerships or acquisitions to capitalize on this technology.
4. Expansion to Other Cancers
âą If the genomic response applies to other cutaneous malignancies or even solid tumors, VP-315 could be tested for melanoma, squamous cell carcinoma, and other cancers.
What is the consequences if Verrica get 100 % genomic respons from VP-315?
If Verrica Pharmaceuticals achieves a 100% genomic response for VP-315, it would be a major breakthrough in the treatment of basal cell carcinoma (BCC) and potentially other skin cancers. Hereâs what it could mean:
1. Stronger Regulatory Pathway
âą The FDA and other regulatory agencies may grant fast-track designation or breakthrough therapy status to accelerate approval.
âą Verrica could move swiftly into Phase 3 trials or even seek early approval for specific patient groups.
2. Competitive Advantage
âą If VP-315 consistently shows complete genomic clearance of BCC tumors, it could become a first-line non-surgical treatment, challenging Mohs surgery and other standard therapies.
âą This could position Verrica as a leader in non-invasive skin cancer treatments.
3. Market Potential & Stock Impact
âą A 100% genomic response would likely boost investor confidence and significantly increase Verricaâs stock price.
âą Pharma giants might seek partnerships or acquisitions to capitalize on this technology.
4. Expansion to Other Cancers
âą If the genomic response applies to other cutaneous malignancies or even solid tumors, VP-315 could be tested for melanoma, squamous cell carcinoma, and other cancers.
Redigert i dag kl 23:13
davrab
I dag kl 23:09
29
If Verrica navigates these challenges strategically, VP-315 could redefine non-surgical skin cancer treatment and capture a large market share.
How this could impact Verricaâs stock value? đ
Potential Partnerships & Stock Impact for Verrica (VP-315) đ
If VP-315 shows a 100% genomic response, it could attract big partnerships & investment interest. Hereâs how Verrica might capitalize on this:
âž»
1. Strategic Partnerships đ€
To accelerate commercialization, Verrica could collaborate with:
â Big Pharma (For Global Expansion & Funding)
âą Pfizer, Merck, or Roche: These companies already have strong oncology & dermatology portfolios.
âą A licensing deal or co-development agreement could provide billions in funding.
â Dermatology-Focused Biotech Companies
âą Regeneron, Sanofi, or LEO Pharma: They specialize in skin diseases & biologics and could help accelerate adoption among dermatologists.
â Insurance & Health Providers (For Reimbursement Support)
âą UnitedHealth, Cigna, or Blue Cross Blue Shield: Partnering with insurers to prove cost-effectiveness could speed up coverage approvals.
â AI & Genomics Companies (For Personalized Treatment)
âą Collaborating with Illumina or Tempus could help develop genetic screening tools to identify ideal VP-315 candidates.
âž»
2. Stock Price Impact đ
If VP-315 delivers a 100% genomic response, hereâs how Verricaâs stock ($VRCA) might react:
đ Short-Term (Preliminary Data Release) â đ Surge Expected
âą If early Phase 3 results are strong, investors could pile in, pushing the stock 2xâ5x higher.
đ Mid-Term (Regulatory Approval Process) â đ Volatility Likely
âą The stock could fluctuate based on FDA feedback, Phase 3 updates, and competitor activity.
âą A Breakthrough Therapy designation would likely trigger another rally.
đ Long-Term (Market Adoption) â đ Sustained Growth
âą If insurance covers VP-315 and dermatologists widely adopt it, Verrica could become a multi-billion-dollar company.
âą Potential buyout by a pharma giant (e.g., Roche or Merck) at a premium valuation.
âž»
3. Could Verrica Be Acquired? đ€
If VP-315 is a game-changer, large pharma companies might try to acquire Verrica.
đč Possible acquirers: Pfizer, Merck, Roche, Regeneron.
đč Potential buyout price: If VP-315 is a blockbuster, Verricaâs valuation could skyrocket 10x+.
âž»
Final Take đŻ
âą A 100% genomic response would transform Verrica into a biotech leader.
âą Strategic partnerships and regulatory wins are key for long-term success.
âą If adoption is strong, the stock could see a massive upside or even a big buyout offer.
How this could impact Verricaâs stock value? đ
Potential Partnerships & Stock Impact for Verrica (VP-315) đ
If VP-315 shows a 100% genomic response, it could attract big partnerships & investment interest. Hereâs how Verrica might capitalize on this:
âž»
1. Strategic Partnerships đ€
To accelerate commercialization, Verrica could collaborate with:
â Big Pharma (For Global Expansion & Funding)
âą Pfizer, Merck, or Roche: These companies already have strong oncology & dermatology portfolios.
âą A licensing deal or co-development agreement could provide billions in funding.
â Dermatology-Focused Biotech Companies
âą Regeneron, Sanofi, or LEO Pharma: They specialize in skin diseases & biologics and could help accelerate adoption among dermatologists.
â Insurance & Health Providers (For Reimbursement Support)
âą UnitedHealth, Cigna, or Blue Cross Blue Shield: Partnering with insurers to prove cost-effectiveness could speed up coverage approvals.
â AI & Genomics Companies (For Personalized Treatment)
âą Collaborating with Illumina or Tempus could help develop genetic screening tools to identify ideal VP-315 candidates.
âž»
2. Stock Price Impact đ
If VP-315 delivers a 100% genomic response, hereâs how Verricaâs stock ($VRCA) might react:
đ Short-Term (Preliminary Data Release) â đ Surge Expected
âą If early Phase 3 results are strong, investors could pile in, pushing the stock 2xâ5x higher.
đ Mid-Term (Regulatory Approval Process) â đ Volatility Likely
âą The stock could fluctuate based on FDA feedback, Phase 3 updates, and competitor activity.
âą A Breakthrough Therapy designation would likely trigger another rally.
đ Long-Term (Market Adoption) â đ Sustained Growth
âą If insurance covers VP-315 and dermatologists widely adopt it, Verrica could become a multi-billion-dollar company.
âą Potential buyout by a pharma giant (e.g., Roche or Merck) at a premium valuation.
âž»
3. Could Verrica Be Acquired? đ€
If VP-315 is a game-changer, large pharma companies might try to acquire Verrica.
đč Possible acquirers: Pfizer, Merck, Roche, Regeneron.
đč Potential buyout price: If VP-315 is a blockbuster, Verricaâs valuation could skyrocket 10x+.
âž»
Final Take đŻ
âą A 100% genomic response would transform Verrica into a biotech leader.
âą Strategic partnerships and regulatory wins are key for long-term success.
âą If adoption is strong, the stock could see a massive upside or even a big buyout offer.
davrab
I dag kl 23:27
3
Could Verrica Be Acquired? đ€
If VP-315 proves to be a game-changer in basal cell carcinoma (BCC) treatment, big pharma companies may see Verrica as an attractive acquisition target. Hereâs why and who might be interested:
âž»
đč Why Would Verrica Be Acquired?
â VP-315 is a Potential First-in-Class Therapy
âą If it offers a non-surgical cure for BCC, it could disrupt the $10B+ skin cancer market.
âą A 100% genomic response would make it a high-value asset in oncology.
â Pipeline Expansion Opportunity
âą Big pharma loves specialized dermatology & oncology assetsâthey bring new revenue streams.
âą Verrica also has YCANTH (for molluscum contagiosum), giving buyers multiple FDA-approved assets.
â Scalability & Commercial Synergies
âą Larger firms can commercialize VP-315 faster, leveraging global sales teams & manufacturing.
âą Verricaâs small size (market cap ~$50M) makes it an easy target for a buyout.
đč Potential Buyout Price đ°
đ If VP-315 gets FDA approval & strong Phase 3 results:
âą Verricaâs valuation could jump 10x+ (from ~$50M â $500M+).
âą Buyout price could range from $1B to $2B+ (if VP-315 proves a blockbuster).
đ If Phase 3 data is good but not perfect:
âą Likely $500Mâ$1B acquisition range.
âž»
đč When Could an Acquisition Happen?
âą Phase 3 Data Readout (2025â2026): If VP-315 performs well, buyout talks will heat up.
âą Before FDA Approval (2026â2027): Big Pharma may buy Verrica before final approval to lock in the asset early.
âą Post-Approval (2027+): If VP-315 proves its market potential, bidding wars could drive a higher valuation.
âž»
Final Take đŻ
âą If VP-315 delivers breakthrough results, Verrica could be acquired within 2â3 years.
âą Pfizer, Merck, Roche, or Regeneron are top contenders for a $1B+ deal.
âą Short-term, expect stock price surges if acquisition rumors emerge.
If VP-315 proves to be a game-changer in basal cell carcinoma (BCC) treatment, big pharma companies may see Verrica as an attractive acquisition target. Hereâs why and who might be interested:
âž»
đč Why Would Verrica Be Acquired?
â VP-315 is a Potential First-in-Class Therapy
âą If it offers a non-surgical cure for BCC, it could disrupt the $10B+ skin cancer market.
âą A 100% genomic response would make it a high-value asset in oncology.
â Pipeline Expansion Opportunity
âą Big pharma loves specialized dermatology & oncology assetsâthey bring new revenue streams.
âą Verrica also has YCANTH (for molluscum contagiosum), giving buyers multiple FDA-approved assets.
â Scalability & Commercial Synergies
âą Larger firms can commercialize VP-315 faster, leveraging global sales teams & manufacturing.
âą Verricaâs small size (market cap ~$50M) makes it an easy target for a buyout.
đč Potential Buyout Price đ°
đ If VP-315 gets FDA approval & strong Phase 3 results:
âą Verricaâs valuation could jump 10x+ (from ~$50M â $500M+).
âą Buyout price could range from $1B to $2B+ (if VP-315 proves a blockbuster).
đ If Phase 3 data is good but not perfect:
âą Likely $500Mâ$1B acquisition range.
âž»
đč When Could an Acquisition Happen?
âą Phase 3 Data Readout (2025â2026): If VP-315 performs well, buyout talks will heat up.
âą Before FDA Approval (2026â2027): Big Pharma may buy Verrica before final approval to lock in the asset early.
âą Post-Approval (2027+): If VP-315 proves its market potential, bidding wars could drive a higher valuation.
âž»
Final Take đŻ
âą If VP-315 delivers breakthrough results, Verrica could be acquired within 2â3 years.
âą Pfizer, Merck, Roche, or Regeneron are top contenders for a $1B+ deal.
âą Short-term, expect stock price surges if acquisition rumors emerge.
-
«
- 1
- 2 »