Pilen peker ned. Støtte på 1.50 kr.
Teknisk :
Aksjen har støtte ved cirka 1.50 kroner og motstand ved cirka 4.20 kroner. RSI-kurven viser en fallende trend, noe som kan være et tidlig signal om innledning av en fallende trend også for kursen
Tatt fra Investtech
Ser ut til at aksjen åpner i forhandelen på 2.25 i dag 3. mars 2025.
Aksjen har støtte ved cirka 1.50 kroner og motstand ved cirka 4.20 kroner. RSI-kurven viser en fallende trend, noe som kan være et tidlig signal om innledning av en fallende trend også for kursen
Tatt fra Investtech
Ser ut til at aksjen åpner i forhandelen på 2.25 i dag 3. mars 2025.
Seriøs
03.03.2025 kl 09:43
3335
Bør leses
https://e24.no/boers-og-finans/i/93L3r5/kreftdoeden-paa-oslo-b
Nå kan jo Enlogisk kjøpe mer og laste opp med sin cash
https://e24.no/boers-og-finans/i/93L3r5/kreftdoeden-paa-oslo-b
Nå kan jo Enlogisk kjøpe mer og laste opp med sin cash
Redigert 03.03.2025 kl 09:45
Du må logge inn for å svare
Sweetspot
03.03.2025 kl 09:54
3286
RSI er vel nøytral mr. Baiis.
Handle før du går glipp av noe nå ;-)
Handle før du går glipp av noe nå ;-)
Seriøs
03.03.2025 kl 10:05
3247
Stemmer det og det er p.t "svak kjøp" teknisk men den blir snart selg. Ser litt mørkt ut teknisk og ikke minst at kursen er gått for mye uten substans. Alle venter på at den nye fabrikken skal bygges og åpnes. Man bygger ikke Rom på en dag.. Det vli komme flere emisjoner før de eventuelt vil få inntjening og som kjent så brenner de store beløp hver dag uten inntjening. Forbruket av cash vil øke i takt med utvidelsen og da blir jo deres egenkapital kjapt spist opp, slik er matte..
Sweetspot
03.03.2025 kl 10:16
3209
Emisjonen i desember med lån fullfinansierer gjennom bygge OG oppstartfasen.
Seriøs
03.03.2025 kl 10:20
3192
Du får regne på cashburn og det de har av cash i dag. Fabrikken har en stor kostnad og cash brennes fort underveis. Verden står ikke stille til fabrikken er oppe. De må også få inntekter da det bremser cash burn, men inntekter er fraværende på en lang stund og kan ta mange år før de i det hele tatt blir likvide , hvis de blir det noen gang??
Seriøs
03.03.2025 kl 12:26
3004
Ja, jeg hadde en følelse på at kursen ville bunne ut i 2 kr , men nå er jeg neimen ikke sikker og ser på støtten på 1.5 kr som en ny "bunn". Kursen kollapser jo i dag og det skyldes nok mange stop loss og utålmodige investorer men også realitet. Vil tro et eventuelt kursmål fra meglerhus vil ligge rundt støtten på 1.5 kr .Det skal vist komme et kursmål innon kort tid sies det på Shareville tråden. .
Leser på Sharville: Kjøpte billige aksjer og takk for rabatten. Det ble skrevet mye om dette på høyere kurser også og storhauseren Enlogisk ligger nå nede med brukket rygg etter sitt kjøp på 2.5 kr (emi aksjer) og sitt stolte kjøp i går på 1.30kr .
Blir mye billigere ved å vente med kjøp tenker nå jeg.
Et kjent ordtak innen akjsje kjøp er å ikke ta i en fallende kniv
Lav 2.0 i dag og det er et krakk vil jeg si. Kom senere enn jeg antydet men det kom. Nå er jeg spent på om den skal ned til støtten på 1.5 kr
Enlogisk : Du skulle tatt meg mer "seriøst" og ikke trodd for mye på himmelferder.
.
Leser på Sharville: Kjøpte billige aksjer og takk for rabatten. Det ble skrevet mye om dette på høyere kurser også og storhauseren Enlogisk ligger nå nede med brukket rygg etter sitt kjøp på 2.5 kr (emi aksjer) og sitt stolte kjøp i går på 1.30kr .
Blir mye billigere ved å vente med kjøp tenker nå jeg.
Et kjent ordtak innen akjsje kjøp er å ikke ta i en fallende kniv
Lav 2.0 i dag og det er et krakk vil jeg si. Kom senere enn jeg antydet men det kom. Nå er jeg spent på om den skal ned til støtten på 1.5 kr
Enlogisk : Du skulle tatt meg mer "seriøst" og ikke trodd for mye på himmelferder.
.
Redigert 03.03.2025 kl 14:59
Seriøs
04.03.2025 kl 08:51
2673
Thor har ansatt ny fabrikksjef og da blir det mer cash ut. De må selvfølgelig ruste opp og ansette men det koster penger og de har ikke inntekter så jeg vil tro det kommer en ny emisjon til sommeren. Bakgrunnen for det er at de må hente penger innen rimelig tid og være godt i forkant av pengebehov, de kan ikke hente penger i siste liten. Deres cashbeholdning vil jeg tro holder ut året med forsiktig bruk.
Thpor krakket i går og dere får se om krakket fortsetter i dag og har ikke noe som helst tro på snarlig oppgang her. Mange er rolige og kjøper "billige " aksjer på 2.3 kr og nå "billige akjser på helt ned rett under 2 kroningen. Det vil hele tiden være mulig å snitte seg ned men hadde heller kjøpt noe annet for de penga enn å snitte nwed en fallende kniv. Da har du iallefall mulighet til å få porteføljen opp.
Thpor krakket i går og dere får se om krakket fortsetter i dag og har ikke noe som helst tro på snarlig oppgang her. Mange er rolige og kjøper "billige " aksjer på 2.3 kr og nå "billige akjser på helt ned rett under 2 kroningen. Det vil hele tiden være mulig å snitte seg ned men hadde heller kjøpt noe annet for de penga enn å snitte nwed en fallende kniv. Da har du iallefall mulighet til å få porteføljen opp.
JMA
04.03.2025 kl 09:27
2600
Useriøs. Jeg er sjelden på Hegnar lengre, men har fått melding om skriveriene dine. Det du driver med er ulovlig markedsmanipulasjon. Du øser ut eder og galle uten substans, uten å lese børsmeldinger. Det du hevder om kapitalbehovet er ren løgn. Er du så dum at du tenker at CFO i et børsnotert selskap ikke har klart å sette opp et budsjett, ikke har tatt med alle variabler ift personellbehov når man skal bygge en fabrikk?
Du aner jo ikke hvor mye penger de hentet i desember og hvordan pengene skal brukes. Du prater om cashburn og at en ekstra ansatt vil kreve emisjon ila året. Til info er det mange flere som skal ansettes og cashburn SKAL økes betraktelig. Og det er fantisk mr Useriøs. Hvem skal ellers drifte fabrikken og få oss cashpositive i 2026? Thor har hentet 200 mill, fått 90 mill i lån med garanti om working capital inntil cash positiv i 2026. Du er totalt avkledd!!
Problemet er at du påvirker de som ikke vet. Og du har holdt på altfor lenge. Så hvorfor gidder du kommentere Enlogist og selskapet når du er så negativ og totalt uten kompetanse. Enlogisk er ihvertfall medlem av FB gruppen mtp at han tidvis legger ut ting derfra. Jeg har uttrykt missnøye med hausingen til Enlogisk, men baisingen din er mye verre og mulig straffbart. Men nå er det nok! Ta gjerne kontakt med meg privat så jeg får anledning til å ta en prat med deg. Men jeg tviler på du har baller til det. Stopper du ikke disse usaklighetene blir du rapportert og muligens anmeldt. Admin har din identitet!
Råder alle som er interessert i Thor Medical til å melde seg inn i Facebook gruppen AG Thor Medical. Der får dere saklig og nøktern informasjon og de som skriver der inne er ikke skjult bak et feigt nick!
Du aner jo ikke hvor mye penger de hentet i desember og hvordan pengene skal brukes. Du prater om cashburn og at en ekstra ansatt vil kreve emisjon ila året. Til info er det mange flere som skal ansettes og cashburn SKAL økes betraktelig. Og det er fantisk mr Useriøs. Hvem skal ellers drifte fabrikken og få oss cashpositive i 2026? Thor har hentet 200 mill, fått 90 mill i lån med garanti om working capital inntil cash positiv i 2026. Du er totalt avkledd!!
Problemet er at du påvirker de som ikke vet. Og du har holdt på altfor lenge. Så hvorfor gidder du kommentere Enlogist og selskapet når du er så negativ og totalt uten kompetanse. Enlogisk er ihvertfall medlem av FB gruppen mtp at han tidvis legger ut ting derfra. Jeg har uttrykt missnøye med hausingen til Enlogisk, men baisingen din er mye verre og mulig straffbart. Men nå er det nok! Ta gjerne kontakt med meg privat så jeg får anledning til å ta en prat med deg. Men jeg tviler på du har baller til det. Stopper du ikke disse usaklighetene blir du rapportert og muligens anmeldt. Admin har din identitet!
Råder alle som er interessert i Thor Medical til å melde seg inn i Facebook gruppen AG Thor Medical. Der får dere saklig og nøktern informasjon og de som skriver der inne er ikke skjult bak et feigt nick!
Seriøs
04.03.2025 kl 10:23
2503
JMA. Det er flere som villeder med ville kursmål og drar paralleller til Algeta oppkjøpet enn min skepsis om at en emisjon kan komme. Alle vet at et prosjekt selskap koster og de pengene de har til fabrikken blir brukt opp til nettopp ny fabrikk. Som du sikkert vet så blir ting ofte dyrere enn anslått og iallfall i disse tider. En ansatt i seg selv tømmer ikke kassen men det skal vel flere inn vil jeg tro i forbindelse med oppskalering.
Ser heller større fare med å villede investorer i kursmål opp mot 1000 kr og opp mot 100 kr innen 2025.
Mange ble lurt inn i Thor nettopp pga fantasi kursmål og de så for seg doblinger fremover. Fasiten er motsatt og det er en brutal realitet.
Aksjemarkedet er slik og noen har ståltro og andre ikke. Var selv inne på krona og solgte meg ut på drøye 4 kroner og flaks vil jeg si men de som kjøpte mine vil jo kunne vente lenge til de er i null og eventuelt en oppgang.
PS! Jeg har litt tro på Thor på lang sikt hvis alt klaffer og de er oppe å går men ting tar tid , se på BGBIO og hør gjerne på intervjuet jeg la ut med CEO i BGBIO om å hente cash i god tid før pengene renner ut.
Ser heller større fare med å villede investorer i kursmål opp mot 1000 kr og opp mot 100 kr innen 2025.
Mange ble lurt inn i Thor nettopp pga fantasi kursmål og de så for seg doblinger fremover. Fasiten er motsatt og det er en brutal realitet.
Aksjemarkedet er slik og noen har ståltro og andre ikke. Var selv inne på krona og solgte meg ut på drøye 4 kroner og flaks vil jeg si men de som kjøpte mine vil jo kunne vente lenge til de er i null og eventuelt en oppgang.
PS! Jeg har litt tro på Thor på lang sikt hvis alt klaffer og de er oppe å går men ting tar tid , se på BGBIO og hør gjerne på intervjuet jeg la ut med CEO i BGBIO om å hente cash i god tid før pengene renner ut.
JMA
04.03.2025 kl 11:49
2380
Altså du har jo null peiling på caset Thor Medical. Du forstår ikke engang hva slags teknologi det er snakk om, hva slags kontraktet de besitter og hvordan de skal tjene penger. Du sammenligner med annen biotech og Bergenbio. Du er jo helt ute å kjøre og faller helt igjennom. Thor Medical er et industricase, de forsker ikke på kreftmedisin, men leverer alfaemittere til hele markedet. Du tar ikke kritikk selv om jeg setter deg fast. Selskapet har levert en pilot på tid og kostnad. De har hentet tilstrekklig kapital og har lån til de er cash positive. Din skremselspropaganda et villedende, ulovlig og du lyver. Det er på tide du drar ut pluggen, eller i det minste opptrer ydmykt og erkjenner at du ikke har satt deg inn i caset.
Seriøs
04.03.2025 kl 12:11
2331
Kjenner godt til Thor og deres forretningsidé men prinsippet for å starte opp uten cash er det samme., de må hente cash i markedet noe de har gjort og jeg så komme. Mange mente rep emi ikke kom men der fikk jeg rett. Thor er p.t uten inntekter og det er naturlig at det må finansieres på en eller annen måte Det de hentet i emisjonene varer en stund og jeg vil tippe ut året Får de inntekter før så bra men tviler på det. Det snakkes om store selskaper og store ordre i og det er bra men : show me the money» .
Har ment at kursen som har vært har vært en overreaksjon og det har vist seg å stemme. Markedet priser ganske raskt inn realitet. Det blir spennende å se på de første kursmålene som husene kommer med når tiden er inne.
Har ment at kursen som har vært har vært en overreaksjon og det har vist seg å stemme. Markedet priser ganske raskt inn realitet. Det blir spennende å se på de første kursmålene som husene kommer med når tiden er inne.
Redigert 04.03.2025 kl 12:12
Falketind
04.03.2025 kl 12:57
2267
JMA, befriende å lese ditt saklige innlegg. Selv har troen på det selskapet nå driver med. Var også med i aksjonæropprøret i Nanovector. Håper du av og til kan dele litt informasjon her også på HO, vi er vel flere som av ulike årsaker ikke er på Facebook.🙂
Seriøs
05.03.2025 kl 08:17
1983
Oslo (Infront TDN Direkt): Thor Medical fikk en ebitda på -29 millioner kroner i andre halvår 2024, sammenlignet med -7 millioner i tilsvarende periode året før.
Kan noen forklare meg hvordan Thor skal kunne unngå å hente mer cash når 2025 er omme?
De brenner unna 29 mill i siste halvår 2024. Det vil mest sannsynlig øke betraktelig med oppskalering. Det koster 250 mill å bygge ny fabrikk og den prisen vil jeg tro ikke er skrevet i stein. De hentet 200 mill i emisjon og 90 mil i lån. For meg ser det ut til at de vil slite mot slutten av 2025 og en ny emisjon er truende...
Det er forøvrig også stor konkurranse som senker produktkostnad
Kan noen forklare meg hvordan Thor skal kunne unngå å hente mer cash når 2025 er omme?
De brenner unna 29 mill i siste halvår 2024. Det vil mest sannsynlig øke betraktelig med oppskalering. Det koster 250 mill å bygge ny fabrikk og den prisen vil jeg tro ikke er skrevet i stein. De hentet 200 mill i emisjon og 90 mil i lån. For meg ser det ut til at de vil slite mot slutten av 2025 og en ny emisjon er truende...
Det er forøvrig også stor konkurranse som senker produktkostnad
Seriøs
06.03.2025 kl 11:03
1707
Ser ut til at gulvet p.t er 2 kr. Rart ikke Thor kjøper egne aksjer og eller innsidere på disse nivåene hvis det var røverkjøp
Redigert 06.03.2025 kl 12:05
Seriøs
10.03.2025 kl 08:27
1307
Thor Medical ASA ligger i en fallende trendkanal på mellomlang sikt. Dette signaliserer økende pessimisme blant investorene og indikerer videre kursnedgang for Thor Medical ASA. Aksjen har støtte ved cirka 1.50 kroner og motstand ved cirka 4.20 kroner. Negativ volumbalanse indikerer at selgerne er aggressive mens kjøperne er passive, og svekker aksjen. RSI-kurven viser en fallende trend, noe som understøtter det negative trendbildet. Aksjen anses samlet sett teknisk negativ på mellomlang sikt.
Anbefaling en til seks måneders sikt: Selg
Anbefaling en til seks måneders sikt: Selg
Seriøs
11.03.2025 kl 09:14
945
Hvorfor kjøper ikke innsiderne aksjer på disse kursene hvis de har bull på Thor? Det kan dere spørre dere selv om
JMA
11.03.2025 kl 23:32
694
Ledelsen kan nok ikke kjøpe pga de sitter for tett på FID beslutningen som KOMMER innen utgangen av denne måneden.
Useriøs, du avkles gang etter gang. Du er den største løgneren på Hegnar forum. Du har ikke satt deg inn i caset, men spyr ut grunnløse rykter og ville teorier! Du står i ledetråd med de som forsøker skade aksjen og tjene på nedgang. Ren spekulant pga markedsuro. Du skriver kun om Idex og Thor M.
Skal vi tro på en løgner som ikke engang vet hva Thor Medical driver med og skal tjene penger på, eller den profesjonelle ledelsen som knallhardt hver dag?
Managment holdt en strålende presentasjon på dagens helsekonferanse I Stocholm. Legger ut info i ny tråd. Denne og deg er jeg helt ferdig med!!!
Dere som er aktive her kan bare henvise til denne presentasjonen og mine betraktninger rundt personen bak det useriøse nikket Seriøs, som driver med ren markedsmanipulasjonen. Oppfordrer dere å er melde ham til forumadministrator. Følg link under reglement.
Useriøs, du avkles gang etter gang. Du er den største løgneren på Hegnar forum. Du har ikke satt deg inn i caset, men spyr ut grunnløse rykter og ville teorier! Du står i ledetråd med de som forsøker skade aksjen og tjene på nedgang. Ren spekulant pga markedsuro. Du skriver kun om Idex og Thor M.
Skal vi tro på en løgner som ikke engang vet hva Thor Medical driver med og skal tjene penger på, eller den profesjonelle ledelsen som knallhardt hver dag?
Managment holdt en strålende presentasjon på dagens helsekonferanse I Stocholm. Legger ut info i ny tråd. Denne og deg er jeg helt ferdig med!!!
Dere som er aktive her kan bare henvise til denne presentasjonen og mine betraktninger rundt personen bak det useriøse nikket Seriøs, som driver med ren markedsmanipulasjonen. Oppfordrer dere å er melde ham til forumadministrator. Følg link under reglement.
Redigert 11.03.2025 kl 23:33
Blirnokrik???
I går kl 06:32
569
Så lenge Usa styres av en klovn er det nok best å ligge lavt i terrenget med alt.
Seriøs
I går kl 07:10
530
Markedet bestemmer, ikke jeg.
Teknisk er aksjen på selg og det er fakta så det holder. Man kan verken hause eller baise en aksje og få den opp eller ned. Investorer leser mest børsmeldinger og caser. Det er som å vinne i Lotto å kjøpe Thor og andre Pharma lignende selskaper og Thor går under Pharma enten du vil eller ei.
Min strategi er å vente til de er i produksjon og bestillinger og hvis de blir så lovende som dere mener med kurser opp mot 100 og 1000 så har jeg god tid. Kjøper ikke Lotto kuponger
Vil bare presisere at aksjen har trendet ned siste 6 mnd og investerer har snittet ned fra toppen i håp om at bunnen er nådd. Hele tiden med troen om at drøye 3 kr var billig og nå er troen at 2 kr er billig. Kursen har heller ikke reagert på det jeg ser på som positive meldinger. Min antagelse er at kursen vil bunne ut på rundt 1,5 kr og der er den nok også riktig plassert i caset og status. Får selvfølgelig noen rekyler innimellom som er naturlig med krakk
Det tar tid i Pharma og jeg vil tro at hvis de får kjøpere så er de oppe å går om minimum 10 år. De kan produsere så mye de vil men kjøpere må ha sluttbrukere som bruker behandlingen og den behandlingen må være godkjent og tilgjengelig.
Teknisk er aksjen på selg og det er fakta så det holder. Man kan verken hause eller baise en aksje og få den opp eller ned. Investorer leser mest børsmeldinger og caser. Det er som å vinne i Lotto å kjøpe Thor og andre Pharma lignende selskaper og Thor går under Pharma enten du vil eller ei.
Min strategi er å vente til de er i produksjon og bestillinger og hvis de blir så lovende som dere mener med kurser opp mot 100 og 1000 så har jeg god tid. Kjøper ikke Lotto kuponger
Vil bare presisere at aksjen har trendet ned siste 6 mnd og investerer har snittet ned fra toppen i håp om at bunnen er nådd. Hele tiden med troen om at drøye 3 kr var billig og nå er troen at 2 kr er billig. Kursen har heller ikke reagert på det jeg ser på som positive meldinger. Min antagelse er at kursen vil bunne ut på rundt 1,5 kr og der er den nok også riktig plassert i caset og status. Får selvfølgelig noen rekyler innimellom som er naturlig med krakk
Det tar tid i Pharma og jeg vil tro at hvis de får kjøpere så er de oppe å går om minimum 10 år. De kan produsere så mye de vil men kjøpere må ha sluttbrukere som bruker behandlingen og den behandlingen må være godkjent og tilgjengelig.
Redigert i går kl 08:02
JMA
I går kl 08:45
400
Nok et bevis på at du ikke har snøre peiling på Thor caset, og nok en gang blir du avkledd!!!
Thor er cash positiv ila av 2026, og vil ha betydelige inntekter kun med Alpha One de neste 10 årene. Eskalerte inntekter fra 10.000 doser til 40.000 doser, og innteker på opp til 640 mill år 10. De har allerede 3 kontrakter og 75% belegg. Dette er et Industricase der de skal levere alfaemittere til klinisk forskning i første omgang via den ferdig finansierte i Alpha One. Du har jo ikke satt deg inn I noen ting!! Dersom det i perioden blir kommersielt godkjente produkter noe alle eksperter mener kan skje fort, blir Alpha Two og Alpha Global rullet ut. Først da trenger man ny investering. Men da er kursen en helt annen og inntjeningspotensialet enormt.
Helt uaktuelt du skal spre løgner og drive markedsmanipulasjon for at du og dine medsammensvorne skal få billig inngang. Alle som leser her inne ser hva slags agenda du har og hvor lite innsikt du besitter. Skam deg! Bruk heller tiden din på et annet fora.
Thor er cash positiv ila av 2026, og vil ha betydelige inntekter kun med Alpha One de neste 10 årene. Eskalerte inntekter fra 10.000 doser til 40.000 doser, og innteker på opp til 640 mill år 10. De har allerede 3 kontrakter og 75% belegg. Dette er et Industricase der de skal levere alfaemittere til klinisk forskning i første omgang via den ferdig finansierte i Alpha One. Du har jo ikke satt deg inn I noen ting!! Dersom det i perioden blir kommersielt godkjente produkter noe alle eksperter mener kan skje fort, blir Alpha Two og Alpha Global rullet ut. Først da trenger man ny investering. Men da er kursen en helt annen og inntjeningspotensialet enormt.
Helt uaktuelt du skal spre løgner og drive markedsmanipulasjon for at du og dine medsammensvorne skal få billig inngang. Alle som leser her inne ser hva slags agenda du har og hvor lite innsikt du besitter. Skam deg! Bruk heller tiden din på et annet fora.