G14
Tenker det kan bli rimelig grei stemning i denne igjen når G14 avtalen tikker inn. Det er nærliggende å tro at denne kommer i nær fremtid.
Brokerman
I dag kl 12:15
561
Hvordan vet du at dette vil skje?
Enten så farer du med ren løgn eller så sprer du innsideinformasjon.
Regner med at du blir utestengt rimelig kjapt! Dette er ikke greit!
Enten så farer du med ren løgn eller så sprer du innsideinformasjon.
Regner med at du blir utestengt rimelig kjapt! Dette er ikke greit!
AmatørK
I dag kl 12:17
555
Jeg regner med vedkommende hinter til at G14 straks skal starte opp fabrikken sin i ML, og da trenger dem jo en kontrakt på silangass. Gitt samarbeidet med REC og at REC er eneste tilbyder på dette, så er nok det en nokså fair vurdering.
Når det er sagt, skal nok mer enn en off-take avtale med G14 til for å redde REC. En slik kontrakt vil ikke være stor nok til at REC vil tjene nok penger til å betjene den store gjelden de har pådratt seg. Må noe mer til.
Når det er sagt, skal nok mer enn en off-take avtale med G14 til for å redde REC. En slik kontrakt vil ikke være stor nok til at REC vil tjene nok penger til å betjene den store gjelden de har pådratt seg. Må noe mer til.
nesiva
I dag kl 12:34
500
Enten kommer det kontrakt, eller så legges satsningen til g14 på is. Så enkelt er det. Du snakker om å redde REC? Hvorfor skal de trenge å bli reddet? De sitter på unike assets som jeg vil tro det er mange aktører som sikler etter. Se på NEL og Samsung. Det er ikke noe mer komplisert som skal til.
tran5
I dag kl 12:43
469
No skal ML stenge ned alle ansatte blir sagt opp prosessen er i gang er bare å gå inn å lese i siste Q rapporten skal ML opp å gå igjen så må dem ansette nye og Mere penger til oppstart noe rec er flink på å svi av
Redigert i dag kl 12:44
Du må logge inn for å svare
AmatørK
I dag kl 12:44
463
REC må reddes fordi gjelden er i ferd med å gjøre dem konkurs. De har ikke nok inntekter til å betale rentene engang.
AmatørK
I dag kl 13:05
393
Det er forsåvidt sant! Ser ikke ut som det er noe hast med noe som helst. Sist jeg tittet på det ser det ut som om Butte kan ha ledig kapasitet selv noen år frem i tid, vil ta tid med ML.
Kvike11
I dag kl 13:05
392
Det er der ikke.
Recsi er de eneste der kan leverer nok.
Jeg tror også aftalen er meget tæt på.
Der vil komme flere aftaler i foråret, tænk bare på de
Kunder son g14 regner med at få pp grund af mangel på silan gas.
Behovet for Silan gas vil vokse voldsomt i 2025 ,- 2027.
Endelig ser fremtiden meget positiv ud
Recsi er de eneste der kan leverer nok.
Jeg tror også aftalen er meget tæt på.
Der vil komme flere aftaler i foråret, tænk bare på de
Kunder son g14 regner med at få pp grund af mangel på silan gas.
Behovet for Silan gas vil vokse voldsomt i 2025 ,- 2027.
Endelig ser fremtiden meget positiv ud
Brokerman
I dag kl 13:20
357
Noen kommentar??
RECSI har succes - en meget spændende tid kurs 100 i 2025
Kvike11
RECSI har succes - en meget spændende tid kurs 100 i 2025
Kvike11
Nsxnsx
I dag kl 14:59
213
Fin utvikling i dag i hvert fall....uvisst av hvilken grunn, men flott for oss som har valgt å ikke selge på bunn. Flere som spådde oss under krona snarlig, det ser ut til å bomme....enn så lenge :)