Dette kan bli den nye trading favoritten fremover
https://exact-tx.com/
Litt rart og tenke på nå som vi ser dagens omsetting, men ting snur fort ))
Jeg har tru på det.
repsol
Litt rart og tenke på nå som vi ser dagens omsetting, men ting snur fort ))
Jeg har tru på det.
repsol
repsol
19.03.2025 kl 15:34
3249
Plukker litt forsiktig her nå , tar helst fra roboten, trur jeg har stått for hele omsettingen i dag, sånn til stand aksjen er i nå så kan man ikke kjøpe 5-10 k da kommer det flere nisser på banen, litt hver dag
repsol
repsol
Redigert 19.03.2025 kl 15:37
Du må logge inn for å svare
repsol
21.03.2025 kl 14:27
3113
Nå syntes jeg Mister Walday må ha noe til oss så vi kommer oss ut av denne stille perioden )
repsol
repsol
repsol
22.03.2025 kl 22:52
3004
Må se jeg ser virkelig frem til den dagen vi får omsetting på en 500-600k i omsetting her og det er ved positiv melding folkens da bør dere sitte i papiret , da denne er det veldig lav free flyt av aksjer, stile i aksjen nå men, snart damer og herrer blir det nok liv her )
repsol
repsol
Billyjojimbob
23.03.2025 kl 09:35
2927
Fint du har stayerevne,repsol👍🌞,det ventes i spenning,mer tension i andre luter pt💪
repsol
23.03.2025 kl 10:54
2897
Sitter vel typ i 25 selskaper så dagene blir aldri kjedelige, selv denne er på topp 5 av dem jeg sitter tyngst i, bio kan være sånn her da dem ofte jobber opp mot sykehus og studie rekrtutering og mulig mot stat og ting tar tid der, har ventet i 6-9 mnd jeg og solgt så time etter så går det 50-150 prosent , sånt gjør jeg ikke mer )
repsol
repsol
Redigert 23.03.2025 kl 11:41
repsol
23.03.2025 kl 11:02
2889
Største trussel er nok de små med lite peng , som desperat jager formue , jeg er blitt over 50 og har det bra uavhengige av aksjemarkedet så jeg har en helt annen ro en 17-
20 åring med 40000 kr på bok, det jeg er at jeg har brent meg jeg også, men stort sett alltid på grunn av tid. Hva sa Warren jo aksje markedet er et sted der vi flytter kapital/verdier fra de utålmodige til de tålmodige , det er ofte rett
repsol
20 åring med 40000 kr på bok, det jeg er at jeg har brent meg jeg også, men stort sett alltid på grunn av tid. Hva sa Warren jo aksje markedet er et sted der vi flytter kapital/verdier fra de utålmodige til de tålmodige , det er ofte rett
repsol
rischioso
02.04.2025 kl 18:17
2387
Ja, nå har 2mdr passert siden siste positive oppdatering:
https://newsweb.oslobors.no/message/637242
Mao, det nærmer seg en oppdatering på den og ikke minst annet for det er flere triggere i loopen...;)
Mao, det nærmer seg en oppdatering på den og ikke minst annet for det er flere triggere i loopen...;)
Olj1
03.04.2025 kl 10:14
2257
Apollo som utøver press på kursen nå. Alle andre store sitter helt rolig.
rischioso
03.04.2025 kl 16:13
2206
Man skal ikke se bort fra at Apollo sitter på begge sider av bordet i håp om å ta i mot noe nedfalls frukt, men det er fint lite av det. Uansett, det gir muligheter for oss andre til å plukke extra rimelige aksjer i et lite intervall så lenge det varer frem til en triggende oppdatering kommer - og en slik oppdatering kan komme hvilken dag som helst...;)
Olj1
10.04.2025 kl 07:57
1775
Ser fortsatt lyst ut i forhold til outlook, kommer nok noen meldinger her etterhvert nå.
Olj1
14.04.2025 kl 22:45
1521
Etter warrentsene er utført på positive resultater i ENACT studien, så er det bare å glemme å få denne til slike kurser som dette. Er ingen store her som selger nå, de venter kun på studien og warrents. Da vil de få et snitt på ca 4kr med seg på oppturen. Her kursen ligger nå, speiler egentlig ingen ting utenom venting på nettopp dette.
rischioso
22.04.2025 kl 00:15
1245
Ja og i disse urolige børstider hvor det meste faller rundt om på verdens børser så er det ekstra avslappende å kunne sitte stille i denne og vente på videre resultater spesielt når tidlig-resultatene var så positive som de var noe man kan lese om her:
og for det andre så får man muligheten til å kunne plukke extra rabatterte aksjer i det stille - hovedsakelig fra robotene - for de er nærmest de eneste som selger her nede - så får man flere aksjer med lavere snitt man kan ta med seg opp senere når neste oppdatering på hjernesvulst studien foreligger og oppgangen for alvor starter hvor det pr nå er nær 3mdr siden siste oppdatering så en ny oppdatering er derfor å forvente i nærmeste fremtid hvor vi får mer kjøtt på bena noe som igjen vil kunne skape forventninger og som kjent forventninger trigger kurs - spesielt i slike case som dette. Egentlig mer komplisert enn som så ...;)
Fortsatt god påske - alle mann alle - ingen nevnt og ingen glemt!
og for det andre så får man muligheten til å kunne plukke extra rabatterte aksjer i det stille - hovedsakelig fra robotene - for de er nærmest de eneste som selger her nede - så får man flere aksjer med lavere snitt man kan ta med seg opp senere når neste oppdatering på hjernesvulst studien foreligger og oppgangen for alvor starter hvor det pr nå er nær 3mdr siden siste oppdatering så en ny oppdatering er derfor å forvente i nærmeste fremtid hvor vi får mer kjøtt på bena noe som igjen vil kunne skape forventninger og som kjent forventninger trigger kurs - spesielt i slike case som dette. Egentlig mer komplisert enn som så ...;)
Fortsatt god påske - alle mann alle - ingen nevnt og ingen glemt!
Fevang
22.04.2025 kl 00:32
1222
Og jeg som trodde påska var over.... Exact ligger ikke akkurat i en stigende trend, men lykke til lell.
rischioso
22.04.2025 kl 01:05
1203
Det er jula som akkurat var ferdig for den varer helt til påske - i alle fall på OSE og påska er ikke ferdig før arbeidsdagen begynner...;)
Når det kommer til trenden så er den verken stigende eller fallende, men nærmest nøytral i påvente av nytt. Når det varierer 40-80øre mellom robot kjøp og robot salg så er det helt tilfeldig om kursen ender på 3 eller 4 noe som også hovedsakelig har vært kursintervallet en god stund allerede. Du får stikke innom av og til og sjekke for like plutselig som den gikk fra 4,65 (eminivået) til 3-4 så vil den like enkelt gå tilbake til nettopp 4,65 og deretter intervallet 6-12+ som den stod i for ikke lenge siden før finansieringen kom på plass:
https://www.finansavisen.no/ticker/EXTX/bjellesauer?tradesDateRange=past-year&tradesFromDate=2024-04-14&tradesPage=1&tradesPageSize=100&tradesSortBy=date&tradesSortDirection=desc&tradesToDate=2025-04-14&tradesTransactionType=purchase
En massiv finansiering hvor også BigPharma (GE HealthCare) tok plass:
https://newsweb.oslobors.no/message/633667
Og om ikke det var nok så har vi den mulige top-finansieringen som vil finansiere caset videre inn i 2027:
LES: Et smart trekk fra Exact Therapeutics kan sikre selskapet penger inn i 2027.
https://medwatch.no/nyheter/legemidler_biotek/article18082882.ece?utm_campaign=MedWatch&utm_content=2025-04-14&utm_medium=email&utm_source=medwatch_no
Styrken på reprisingen vil selvfølgelig avhenge av hvilke meldinger som kommer og ikke minst i hvilken rekkefølge for rundt 80% av aksjene befinner seg på TOP-20 sine hender og de selger ingenting av betydning - mao, lite aksjer tilgjengelig og nok av mulige triggere i vente og akkurat det i en kombo har det med å flytte kurs ala den perfekte storm - JustSayin...;)
Når det kommer til trenden så er den verken stigende eller fallende, men nærmest nøytral i påvente av nytt. Når det varierer 40-80øre mellom robot kjøp og robot salg så er det helt tilfeldig om kursen ender på 3 eller 4 noe som også hovedsakelig har vært kursintervallet en god stund allerede. Du får stikke innom av og til og sjekke for like plutselig som den gikk fra 4,65 (eminivået) til 3-4 så vil den like enkelt gå tilbake til nettopp 4,65 og deretter intervallet 6-12+ som den stod i for ikke lenge siden før finansieringen kom på plass:
https://www.finansavisen.no/ticker/EXTX/bjellesauer?tradesDateRange=past-year&tradesFromDate=2024-04-14&tradesPage=1&tradesPageSize=100&tradesSortBy=date&tradesSortDirection=desc&tradesToDate=2025-04-14&tradesTransactionType=purchase
En massiv finansiering hvor også BigPharma (GE HealthCare) tok plass:
https://newsweb.oslobors.no/message/633667
Og om ikke det var nok så har vi den mulige top-finansieringen som vil finansiere caset videre inn i 2027:
LES: Et smart trekk fra Exact Therapeutics kan sikre selskapet penger inn i 2027.
https://medwatch.no/nyheter/legemidler_biotek/article18082882.ece?utm_campaign=MedWatch&utm_content=2025-04-14&utm_medium=email&utm_source=medwatch_no
Styrken på reprisingen vil selvfølgelig avhenge av hvilke meldinger som kommer og ikke minst i hvilken rekkefølge for rundt 80% av aksjene befinner seg på TOP-20 sine hender og de selger ingenting av betydning - mao, lite aksjer tilgjengelig og nok av mulige triggere i vente og akkurat det i en kombo har det med å flytte kurs ala den perfekte storm - JustSayin...;)
Redigert 22.04.2025 kl 02:17
Mdg1
22.04.2025 kl 06:39
1077
Tipper det går akkurat som for bergen bio og Nano. Her legges studiene ned og så sitter man igjen med et børskall uten verdier. Neste emi 10 øre, og den er like rundt hjørnet
Redigert 22.04.2025 kl 06:40
rischioso
22.04.2025 kl 09:08
992
Det eneste du har rett i er at de alle 3 befinner seg innen biotec sektoren og uten sammenligning forøvrig for i dette caset så er det ikke bare ett, MEN flere ben og stå på og fullfinansiert til inne i 2027 hvor man slettes ikke skal bli overrasket om vi igjen ser 2-sifret aksjekurs innen året er omme - JustSayin...;)
repsol
22.04.2025 kl 09:30
964
Bio dritt og sitte nå raser men helt rått og sitte i når dem treffer , jeg er tungt inne her , så Time vil show )
En ting dere ferske ikke sa la dere lure av i denne type aksjer svak ordre dybder, ikke smart og skal spare 10 øre opp eller 20 øre ned , får snur det her får dere en stor klump i halsen for si det milt .
repsol
En ting dere ferske ikke sa la dere lure av i denne type aksjer svak ordre dybder, ikke smart og skal spare 10 øre opp eller 20 øre ned , får snur det her får dere en stor klump i halsen for si det milt .
repsol
Redigert 22.04.2025 kl 09:34
Mdg1
22.04.2025 kl 09:51
943
Med omsetningen som er i aksjen er det nå uansett ingen som kommer verken ut eller inn. Skal du selge blir det til langt under dagens kurs, og skal man kjøpe så blir det til overpris. I alle fall om man skal ha mere enn noen tusen aksjer. Så dette er et lost case for investering
Billyjojimbob
22.04.2025 kl 10:01
920
Dette er bare tomgangskjøring før burnout,spennende å se om det blir haraball & gogo her og etterhvert som fete news tikker inn👍
rischioso
22.04.2025 kl 10:20
879
Det er ikke snakk om hvis, MEN om når - og vi nærmer oss hvor hver dag fører oss 1 dag nærmere - JustSayin...;)
rischioso
22.04.2025 kl 10:27
857
Plukker jevnt og trutt for alt under emi-nivået på 4,65 er å anse som et steal og dermed grisebillig - om man ikke skjønner det nå vil man skjønne det om ikke alt for lenge - og da skal alle ha - MarkMyWords...;)
Mdg1
22.04.2025 kl 10:30
842
å lenge man ikke engang har kommet i gang med skikkelig fase 2 så er det bare snakk om luft og drømmer. 99% ender med fiasko. Tror de fleste investorene har lært av NANO, Targovax og Bergen Bio. Det er slutt på tidene der biotech flyr høyt på drømmer. Om de lykkes går nok kursen, men det skjer først etter utallige emisjoner og mange år frem i tid fra nå
Redigert 22.04.2025 kl 10:32
Billyjojimbob
22.04.2025 kl 10:48
809
Timing is everything,spesielt i biotexene,av de du nevner er kun Bergen bio ved samme navn,sluttspillet i de andre 2 er blitt fremtidsrettet og nye muligheter åpner seg for de som tør å være med videre👍
rischioso
22.04.2025 kl 10:54
791
De som kjenner til Biotec vet at det er nettopp i fase 2 de største rekylene kommer sammen med økte forventninger uavhengig av hvordan det faktisk går i fase 3 for det er først i fase 3 det er størst sjanse for feiling. Det er bare å sjekke historiske kursbevegelser hos andre biotec selskaper - mao, det er kunnskapen som bidrar til at man tjener penger på børs og ikke tipping - tipping gjør man på Hamar, mens kunnskap bruker man på børs - NåVetDuDet...;)
Mdg1
22.04.2025 kl 11:39
744
Her kommer det ikke annet enn emier og utvanning av de som ikke har kapital til å være med. Under 1 kr over sommeren, og da har man tapt ca 70% av innskutt kapital på dagens kurs. Just saying
Redigert 22.04.2025 kl 11:40
rischioso
22.04.2025 kl 12:11
711
Det kan du jo fortelle til noen av norges rikeste og ikke minst mest suksessrike børspekulanter som nettopp sitter i dette caset og som kjøpte med begge hender under siste emi på 4,65 og det samme gjorde BigPharma selskapet GE HealthCare - vi bør nok kunne gå ut i fra at alle disse har gjort sin due diligence før de la nærmere 150m nye kroner på bordet - NåVetDuDetOxo...;)
https://www.finansavisen.no/ticker/EXTX/topp50
https://www.finansavisen.no/ticker/EXTX/topp50
Redigert 22.04.2025 kl 12:29
Olj1
24.04.2025 kl 20:25
394
Apollo skal nok neppe tømme alt ut på 3kr, når de kjøpte på over 4. Dette er kun et spill for galleriet som foregår nå.
Billyjojimbob
25.04.2025 kl 11:37
284
Billyjojimbob skrev 3 kroneren tømmes om litt,ser en 4 tallet før 17 mai🇧🇻
Noen vil ha mindre enn andre,how low?