Dette kan bli den nye trading favoritten fremover
https://exact-tx.com/
Litt rart og tenke på nå som vi ser dagens omsetting, men ting snur fort ))
Jeg har tru på det.
repsol
Litt rart og tenke på nå som vi ser dagens omsetting, men ting snur fort ))
Jeg har tru på det.
repsol
repsol
I går kl 11:02
132
Største trussel er nok de små med lite peng , som desperat jager formue , jeg er blitt over 50 og har det bra uavhengige av aksjemarkedet så jeg har en helt annen ro en 17-
20 åring med 40000 kr på bok, det jeg er at jeg har brent meg jeg også, men stort sett alltid på grunn av tid. Hva sa Warren jo aksje markedet er et sted der vi flytter kapital/verdier fra de utålmodige til de tålmodige , det er ofte rett
repsol
20 åring med 40000 kr på bok, det jeg er at jeg har brent meg jeg også, men stort sett alltid på grunn av tid. Hva sa Warren jo aksje markedet er et sted der vi flytter kapital/verdier fra de utålmodige til de tålmodige , det er ofte rett
repsol
repsol
I går kl 10:54
138
Sitter vel typ i 25 selskaper så dagene blir aldri kjedelige, selv denne er på topp 5 av dem jeg sitter tyngst i, bio kan være sånn her da dem ofte jobber opp mot sykehus og studie rekrtutering og mulig mot stat og ting tar tid der, har ventet i 6-9 mnd jeg og solgt så time etter så går det 50-150 prosent , sånt gjør jeg ikke mer )
repsol
repsol
Redigert i går kl 11:41
Du må logge inn for å svare
Billyjojimbob
I går kl 09:35
167
Fint du har stayerevne,repsol👍🌞,det ventes i spenning,mer tension i andre luter pt💪
repsol
22.03.2025 kl 22:52
243
Må se jeg ser virkelig frem til den dagen vi får omsetting på en 500-600k i omsetting her og det er ved positiv melding folkens da bør dere sitte i papiret , da denne er det veldig lav free flyt av aksjer, stile i aksjen nå men, snart damer og herrer blir det nok liv her )
repsol
repsol
repsol
21.03.2025 kl 14:27
350
Nå syntes jeg Mister Walday må ha noe til oss så vi kommer oss ut av denne stille perioden )
repsol
repsol
repsol
19.03.2025 kl 15:34
486
Plukker litt forsiktig her nå , tar helst fra roboten, trur jeg har stått for hele omsettingen i dag, sånn til stand aksjen er i nå så kan man ikke kjøpe 5-10 k da kommer det flere nisser på banen, litt hver dag
repsol
repsol
Redigert 19.03.2025 kl 15:37
Du må logge inn for å svare
repsol
19.03.2025 kl 09:12
584
bla bla bla bare noen får med seg denne , 171 eiere på Nordnet veldig lavt
repsol
repsol