AG ber om fullmakter til GF 24 april 2025

JMA
THOR MEDICAL 09.04.2025 kl 03:29 1542

FULLMAKTER TIL GENERALFORSAMLINGEN!!!

Vi må mobilisere AG før GF og jeg ber om åpne fullmakter fra flest mulig. Jeg ber også om fullmakt selv om dere har tenkt dere på GF. Dersom dere fysisk kommer, vil dere kunne stemme for egne aksjer, men aksjene er sikret i tilfelle noe skulle dukke opp, og vi viser styrke og hvor mye vi klarer å mobilisere i forkant av GF. Det er en signaleffekt til øvrige aksjonærer!

Hvorfor trenger vi fullmakter?

Fordi i arbeidet i valgkomiteen vi klart å få inn en representant for AG, nemlig Jens Gisle Schnelle. Jens er en fantastisk mann med økonomibakgrunn og operativ erfaring som CEO/CFO i Teamtankers international og Nordic Mining m.fl. Han vil representere AG på en fantastisk måte, men han MÅ STEMMES INN, og største aksjonær støttet ikke hans kandidatur. Jeg håper virkelig Scatec Innovation endrer oppfatning og går inn for valgkomiteens innstilling.

Videre kan det komme opp benkeforslag på GF, og da trenger jeg åpne fullmakter.

Jeg tror vi kan nærme oss Scatec Innovation i størrelse, og da kan alt skje. Det gir uansett en klar signaleffekt at vi står samlet, og jeg vil børsmelde etterhvert som vi øker oppslutning.

Hvordan gi fullmakt?

1. Gå inn elektronisk på investortjenester og trykk på generalforsamlinger. Der ser dere GF Thor medical. Trykk dere inn, og deretter på faneark fullmaktshaver. Der finner dere navnet mitt i rullgardinen sammen med styreformann Ludvik Sandnes. Trykk inn navnet mitt og gi fullmakt. Dere skal få opp en melding at fullmakt er avgitt.

2. Dere kan printe ut fullmaktsskjema fra innkallingen eller dere har fått skjema i posten. Jeg har lagt ut innkallingen med fullmaktsskjema her på siden under filer!!

Sett inn mitt navn og dere MÅ KRYSSE AV i alle boksene til høyre , der det står "etter fullmaktshaver sitt skjønn". Det gir meg åpen fullmakt. Signer, scann inn dokumentet og send til nis@nordea.com. Hvis du sender på vegne av firma må firma attest vedlegges.

Jeg håper på hundrevis av fullmakter og at budskapet spres på diverse forum og til Nordnet aksjonærene som ikke er her inne.
På forhånd takk for hjelpen til alle som bidrar til å spre budskapet.

Mvh
Jon Magne Asmyr
Redigert 09.04.2025 kl 03:38 Du må logge inn for å svare
JMA
09.04.2025 kl 08:28 1480

Flagging Thor Medical ASA
I forbindelse med GF i Thor Medical ASA 24.04.25, har Aksjonærgruppen Thor Medical (AG Thor Medical) ved Jon Magne Asmyr, mottatt 89 åpne fullmakter, totalt 13 934 370 aksjer, tilsvarende 4.43 % av totalt utestående aksjer i Thor Medical ASA. I tillegg innehar Jon Magne Asmyr privat 5 000 000 stemmeberettigede aksjer. Jon Magne Asmyr kontrollerer pr 08.04.25, 18 934 370 aksjer, tilsvarende 6,02 % av totalt utestående aksjer i Thor Medical.

AG Thor Medical består av små og store aksjonærer i selskapet, med felles mål om aktivt eierskap for å synliggjøre og forvalte aksjonærverdiene på best mulig måte. Aksjonærgruppen søker størst mulig oppslutning før GF 24.04.2025. Vi ønsker å påvirke styresammensetningen og sikre at aksjonærgruppen blir representert i styret. Vi oppfordrer små og store aksjonærer i Thor Medical til å sende inn åpne fullmakter enten elektronisk eller via fullmaktsskjema til nis@nordea.no.

AG Thor Medical
Jon Magne Asmyr
Winter is Here
09.04.2025 kl 08:55 1394

USA kommer snart med toll mot farmasøytiske produkter, kan diskutere dette og om bør man satse på USA, KINA eller EU først.

"European pharma companies warn Trump's tariffs could expedite shift to US"

https://www.reuters.com/business/healthcare-pharmaceuticals/drugmakers-warn-eu-that-us-tariffs-further-weaken-sector-europe-sources-say-2025-04-08/
Redigert 09.04.2025 kl 11:35 Du må logge inn for å svare
JMA
09.04.2025 kl 11:09 1277

Alpha Two eller Alpha Global blir bygd i USA. Problemet løst for Thor Medical!!!
Falketind
09.04.2025 kl 11:50 1214

Jeg har gitt min fullmakt til JMG. Men det hadde nå vært litt interessant og fått opplyst hvorfor dette nå har oppstått i forhold til hovedaksjonæren sin oppfatning (hvis man kan si noe om det nå da)?
Redigert 09.04.2025 kl 12:04 Du må logge inn for å svare
Seriøs
10.04.2025 kl 07:54 883

Ingen småsparer nei. Jeg håper Thor klarer sine bragder, mest for pasientene sin skyld. Får se om dere får noe drahjelp fra markedet i dag da.
JMA
11.04.2025 kl 10:43 616

Flagging Thor Medical ASA 11.04.2025

I forbindelse med GF i Thor Medical ASA 24.04.25, har Aksjonærgruppen Thor Medical (AG Thor Medical) ved Jon Magne Asmyr, mottatt 230 åpne fullmakter, totalt 27 600 798 aksjer, tilsvarende 8.78 % av totalt utestående aksjer i Thor Medical ASA. I tillegg innehar Jon Magne Asmyr privat 5 000 000 stemmeberettigede aksjer. Jon Magne Asmyr kontrollerer pr 08.04.25, 32 600 798 aksjer, tilsvarende 10,37 % av totalt utestående aksjer i Thor Medical.

AG Thor Medical består av små og store aksjonærer i selskapet, med felles mål om aktivt eierskap for å synliggjøre og forvalte aksjonærverdiene på best mulig måte. Aksjonærgruppen søker størst mulig oppslutning før GF 24.04.2025. Vi ønsker å påvirke styresammensetningen og sikre at aksjonærgruppen blir representert i styret. Vi oppfordrer små og store aksjonærer i Thor Medical til å sende inn åpne fullmakter enten elektronisk eller via fullmaktsskjema til nis@nordea.no.

AG Thor Medical
Jon Magne Asmyr