Ordrebilde REC — hva skjer?

økon
REC 07.12.2018 kl 11:47 13861

Fredag 7/12 ca 11.30 så ordrebildet for REC slik ut:

Kjøp Selg Pris Antall
49 938 0,634 0,6365 99 788
49 938 0,6335 0,637 49 938
49 938 0,633 0,6375 49 938
49 938 0,6325 0,638 49 938
59 938 0,632 0,6385. 49 938

Er det en robot som lager et helt fiktivt ordrebilde, og selger til seg selv? Er ikke dette åpenlys kursmanipulering? Kanskje lovlig fordi den er åpenlys? Rare regler i så fall!
Redigert 21.01.2021 kl 04:14 Du må logge inn for å svare
nemi's
08.12.2018 kl 10:12 7093

"...kanskje på plass med en PW."

Neppe. I juli, på Q2 hadde REC guidet 1630MT FBR salg i Q3 fra ML. 24/10 fikk vi vite at det kun ble 658MT. Dette tallet er så lavt at det er absurd. TT sa vitterlig i juli, 7 uker etter China-531, at REC så tegn til at markedet nå HADDE TATT SEG OPP, etter at juni forløp uten noe salg.

REC sluttet å guide FBR-salg for Q4/Q1 i presentasjonen 24/10. Smak på tallet 658 opp mot kapasitet og tidligere "lave" FBR-salgstall på 2000-tallet bare få tariff-kvartaler tilbake. Forholdet 658/1630 førte altså ikke til PW.

May sa også på Q3 at lav ebitda fra semi-salget fra Butte skyldes timing i etterspørsel etter ulike typer EG-polysil. Og dette ville jevne seg ut.

Men med REC-ledelsen er det som kjent mye tull. Og hva skal man si når ikke engang de kjenner markedene i Asia bedre, når de attpåtil har, eller burde ha full info fra egne salgskontorer i Asia.

TT driter seg ut.
May driter seg ut.
Anton driter seg ut. Han spådde 1600 MT i Q3 langt ut i oktober.
JBG kan semi, men ikke markedet. "Gjør klar for semifest i Q4" : https://forum.hegnar.no/thread/323/view/236844/0#

Det mest utrolige her på HO er uansett at 658MT vs. 1630Mt FBR ikke diskuteres. Og at ML kjører videre i denne takt, med forventet 10-15MUSD ebitda tap i kvartalet. TT sier han med denne burn rate går tom først i 2019. ML tapte nær 10MUSD i Q3 på FBR. I REC-sammeheng er 10MUSD et vanvittig kvartalstap fra ett anlegg.

Emisjon er utelukket før handelskrigen ev. avblåses, og det kan finnes fremtidsutsikter. Ikke en kjeft vil finansiere driftsunderskudd og lønna til TT og May lenger. Asset-salg synes nå mer aktuelt tidlig i 2019, etter de nye opplysingene om Q4 fra Sa2ri.

REC har nå fått beskjed om å foreta aksjepleis. Tenker den blir annonsert på Q4.

Men JUM er glad for lav formueskatt, og glad for at CFO har snakket ned Q4 som årets siste gjøremål.
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.12.2018 kl 10:50 7035

Og trekløveret forsetter og spre dritt, jobber de for Blackrock, om så var burde de bli fernet fra forumet. Det er langt over streken at skribenter med overbevisende innlegg får forsette på denne måten for å påvirke kursen,og i tillegg er de falske nyheter, de vrir alt til det negative, rec gikk jo godt etter q3, og dra frem 2,2 miliard i skattekrav etc. etc er direkte sykt.
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
Sa2ri
08.12.2018 kl 10:52 7031

@økon:

Det hadde vært fint om fler delte informasjon de fikk tak i, men det ser ikke ut til å være så interessant. Bedre å rakke ned på de som deler ser ut til å være fasit.

Selskaper på Oslo Børs har fortløpende kontakt med meglerhus (analytikere), og guider veien videre. Dette er helt normalt og ikke noe brudd på informasjonsplikten. Det er også helt normalt at meglerhus sender ut informasjon til sine kunder hvor de presenterer sin tolkning basert på møter de har med ulike selskaper og/eller markedsdata de selv sitter på, eller annen informasjon de får om et spesifikt selskap.
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
Sa2ri
08.12.2018 kl 12:10 6908

@nemi's:

Du er nok inne på noe der - de har ikke for vane å si så mye før de absolutt må. God helg.
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
halvpris
08.12.2018 kl 17:19 6665

Intreserer meg en plass langt ned på ryggen at Rec atter en gang "trenger penger" noe som shortmafiaen har trukket fram til alle tider siste fem år.
Og så er det "lakeien" 2ri som formidler dette for ett tullete meglerhus.
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
kongkveite
08.12.2018 kl 18:26 6564

Den positive stemningen forrige uke i forkant av G20 er nå avløst av massiv negative uttalelser..euforien på mandag ble kortvarig og nå er det om å gjøre å spa opp og gjenta mest mulig eder og galle som er priset inn for lengst .. Gjentar: Butte alene utgjør krona.. og alle vet at tollen vil være historie om kort tid.. shorterpakket begynner å få alvorlig dårlig tid og må nå spre frykt for å nappe til seg aksjer fra nevrotiske småsparere..
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
Randers
09.12.2018 kl 19:13 6090


JEG VIL TA en revurdering av hva jeg skrev på Fredag 7 Des som kommentar til Sa2 sitt innlegg.


¤SA2 LA UT noe fra SB1 Markets:

"Klipper inn et utdrag fra en morgenrapport fra SB1M i dag tidlig:

"(-) REC SILICON: Meeting with CFO yesterday. Cash burn is somewhat higher than we previously
had anticipated and Butte EBITDA was guided at USD 12m/quarter (USD 48m/year),
below our USD 58m estimate. In sum, these guys will need more cash 1H 2019."


¤JEG SKREV PÅ Fredag den 7 Des:

"Sa2 - "..EBITDA was guided at USD 12m/quarter (USD 48m/year), below our USD 58m estimate.."

Veldig rar ordlyd der; "EBITDA was guided at USD 12m/quarter (USD 48m/year)".
Man vet jo resultatet for de tre (3) første kvartalene, så det var pussig guiding fra CFO.
Han kunne jo heller sagt at det var ventet en EBITDA på 6,8 MUSD for Q4-2018.

Om dette stemmer, (og summert med alt annet jeg vet) - så er dette i såfall full trynings.

Kan Butte virkelig gå så dårlig - sånn helt plutselig ?
På den annen side, EBITDA var 9,3 MUSD for Q3. Det var ikke spesielt sterkt det heller.
Så om det blir 2,5 MUSD lavere for Q4 er ikke bra"
--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------


-REVURDERING OG NY KOMMENTAR:

Jeg syns HELE det utdraget har en rar ordlyd. Jeg betviler selvsagt ikke at det er noe fra SB1M -
men det er da en merkelig morgenrapport å sende ut (?)
Er det mulig å få se resten, Sa2ri ? Hvem har signet på dette ?

-Det er heller ingen grunn til å vente på noen PW pga innholdet i dette utdraget. CFO guider noe som
er lavere enn hva SB1M har estimert - ikke at REC plutselig gjør det uventet dårligere.

CFO guider Butte til EBITDA 12 MUSD pr Q. Det betyr hva han tror/antar fremover. Butte hadde EBITDA
på 9,3 MUSD for Q3. Da er det CFO sier nå, å tolke som en EBIDTA på opp mot 14,7 MUSD for Q4.
Dette er det selvsagt ingen garanti for, men dere skjønner sikkert at da er snittet 12 MUSD -
hvis Q3 tas med. Jeg er dog rimelig sikker på at EBITDA ikke vil bli under 12 MUSD for Q4.

Det er i hvertfall ingenting her som antyder "trynings" - enn så lenge.


Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
Sa2ri
10.12.2018 kl 06:47 5704

@Randers:

"Er det mulig å få se resten, Sa2ri ?"

Jeg har lagt ut alt som ble skrevet om REC fra den aktuelle morgenrapporten. Resten handlet om andre aksjer og er derfor ikke relevant, eller delt her.
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
gopilots
10.12.2018 kl 07:51 5585

Generelt er niveauet her på Hegnar desværre utrolig lavt, de fleste indlæg er skrevet af personer som praler af hvor dygtige de er til at (backtrade) eller indlæg som udelukket omhandler overdrevet positive eller negative vinklinger af gamle nyheder afhængig af om man er bear eller bull.

Desværre er disse PANG indlæg ikke begrænset til brugerne af forum, selv Hegnar.no er ofte så biased at man som (ikke norsk) må tage sig til hovedet, det er ikke kun REC som får kniven men ofte Norwegian hvor man direkte vinkler nyhederne til det mest positive man kan, sørgeligt. Med andre ord, jeg bruger ikke Hegnar eller forum ret meget mere.

Dog faldt jeg over SA2RIs indlæg den anden dag hvilket mere end antyder at REC har delt specifik information / markedsinformation, så skrev jeg naturligvis til IR, jeg er så træt af at læse det ene postulat uden bund i virkeligheden efter det ander her på Hegnar.no Jeg har copy pastet emailen nederst og poster naturligvis hvis jeg skulle modtage et svar:
_________________________________________________________________________________________________________________

Dear Niels and or James.

As an investor in Rec I follow the newsflow quite close, this naturally includes various debate forums, in this case Hegnar.no

I noticed a series of posts from different authors all with the same argument, namely that Rec have had a meeting with SB1M / Netfonds Sparbank 1. In this meeting (according to SB1M) updated figures regarding Butte EBITA was disclosed, further an increase in cash-burn was according to SB1M a fact which in the opinion of SB1M would result in a need for further funding in the near future. I have copy pasted the actual statement below.

I would like to know, have there been any meeting with SB1M or other financial institution/s? Is there any change in any guidance from any sector in Rec, If Yes, why have this not yet been informed to the marked? Can You elaborate on the fact that SB1M believe they have valid information which make them confident in this argument (regarding cash burn), that they can forward it to their customers?

I hope You can find the time to answer my question.

Thank You and best regards

xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx

"(-) REC SILICON: Meeting with CFO yesterday. Cash burn is somewhat higher than we previously had anticipated and Butte EBITDA was guided at USD 12m/quarter (USD 48m/year), below our USD 58m estimate. In sum, these guys will need more cash 1H 2019."

Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.12.2018 kl 08:14 5525

Jeg har sendte spørsmål om dette på fredag men har ikke fått noe svar enda.
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.12.2018 kl 08:24 5919

Ser ud til der er flere der har sendt spørgsmål til REC om samme emne. Håber ikke det er sandt, at der holdes møde med specifikke aktionærer, som dermed får informationer før os andre.
Det ville være en katastrofe.
Er der ikke en her I forum der har forbindelse til SB1M / Netfonds Sparbank 1. som kan sende dokumentation til forum på mødet og på rette information.
Er det strafbart at informerer på denne måde og samtidig give insider viden.
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.12.2018 kl 08:47 5834

Hva som er straffbart eller ikke vet jeg strengt tatt ikke, men i mitt hode har ikke REC noen grunn til å snakke om finansene sine med SB1M. Hvis det viser seg å være sant vil det si at kundene til SP1M har bedre informasjonsflyt fra REC enn meg som aksjonær og eier. De er satt til å gjøre en jobb for oss aksjonærer og ikke for kundene til ulike finansinstitusjoner. Jeg finner hele saken absurd.
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.12.2018 kl 09:06 5758

Det er litt merkelig at riktigheten verken kan dokumenters eller verfiseres.
Dersom det ikke medfører riktighet at REC hadde et møte med SBM1 så hadde det vel vært enkelt å dementere dette.
Dersom det ikke var et slikt møte kan det hende at REC ikke finner det riktig å kommentere alle slags påstander som kommer. På den annen side er disse påstandene såpass alvorlige at de burde blitt avkreftet eller bekreftet av REC.
Det må forståelse fra REC at aksjonærer finner det betimelig med et svar når aksjonærer stiller spørsmål om slike saker/lekkasjer.

Informasjonen som påståelig er gitt til SBM1, er markedssensitiv og det å utelate å gi slik informasjon til alle er uriktig og medfører spekulasjoner og usikkerhet. Det blir jo fort spekulasjoner om hvem er tjent med å skape usikkerhet, spesielt i disse usikre tider.

REC oppfordres derfor til å svare på de henvendelsene de har fått fra minst to av sine aksjonærer om denne saken.
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.12.2018 kl 09:09 5735

Tror REC har mye å gå på mtp åpenhet og relasjoner til aksjonærer/markedet. På tide at IR ansvarlig kommer seg på jobb og avlaster JUM og JM.
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.12.2018 kl 09:28 5631

Forøvrig, Anton Berg sier på "shareville.no", at det er ikke riktig det som sa2ri sitt innlegg gir inntrykk av. AB skriver at det som framkommer i dette innlegget ikke gir uttrykk for noe CFO har sagt, men hva "anaytikeren" Meyer i SBM1 har sagt/skrevet i en "SBM1-analyse".
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
økon
10.12.2018 kl 09:33 5600

Hvis @sa2ri har den originale meldingen fra SBM1, hadde det vært sterkt ønskelig at den ble lagt ut her i sin helhet, uredigert. Er det mulig?
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.12.2018 kl 09:37 5577

Forstår det slik at den delen av rapporten som omhandler REC er det som sa2ri har lagt ut. Det skal være uredigert.
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
Randers
10.12.2018 kl 15:27 5278


Sa2, 06:47 - "Jeg har lagt ut alt som ble skrevet om REC fra den aktuelle morgenrapporten.
Resten handlet om andre aksjer og er derfor ikke relevant, eller delt her."

-Okay, den er god.

Men merkelig morgenrapport. Som om de har glemt å renskrive, og sendt kladden

-Fortsett å dele, selv om mange åpenbart mister hodet fullstendig her på forumet

--

-Er det noen som skjønner hva han Geoplot skriver ?
Dere sier jeg skriver "vanskelig" - jeg for min del skjønner lite av Geo

----

-Som dere har sett tok jeg en revurdering og skrev en ny kommentar rundt saken fra SB1M.

Det jeg lot meg "lure av", var at det ifm ting CFO hadde sagt sto noe i en parentes der - dette: "(USD 48m/year)".
Jeg tenkte 2018. Men det er ikke riktig. Det snakk om at han tror/antar 12 MUSD pr Q FREMOVER. Hvilket også
kan endre seg med markedsforholdene - om 1 til 2 Q kan CFO ha bedre/verre tall å komme med.

HER ER MIN (reviderte - og nå også litt forkortede) KOMMENTAR ANG SAKEN:

"Jeg syns HELE det utdraget har en rar ordlyd. Jeg betviler selvsagt ikke at det er noe fra SB1M -
men det er da en merkelig morgenrapport å sende ut (?)

-Det er heller ingen grunn til å vente på noen PW pga innholdet i dette utdraget. CFO guider noe som
er lavere enn hva SB1M har estimert - ikke at REC plutselig gjør det uventet dårligere.

CFO guider Butte til EBITDA 12 MUSD pr Q. Det betyr hva han tror/antar fremover. Butte hadde EBITDA
på 9,3 MUSD for Q3. Da er det CFO sier nå, å tolke som en EBIDTA på opp mot 14,7 MUSD for Q4.
Dette er det selvsagt ingen garanti for, men dere skjønner sikkert at da er snittet 12 MUSD -
hvis Q3 tas med. Jeg er dog rimelig sikker på at EBITDA ikke vil bli under 12 MUSD for Q4.

Det er i hvertfall ingenting her som antyder "trynings" - enn så lenge."

https://forum.hegnar.no/thread/17024/view/284249/0



Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.12.2018 kl 15:52 5207

Randers - thx - du er helt KONGE :-)
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
nemi's
10.12.2018 kl 16:17 5122

Enig i kommentarene dine. SB1 sier 48MUSD er under deres estimater Year Over Year. Greit nok. Så er spm. om 48MUSD kan holde ML på 25% i 2019. Effekten av reduksjon til 25% er synlig i regnskapet Q3. Ebitda-tapet i ML er hhv. 17.4, 15.9 og 9.9 i q1-q3 i år. Vi så full effekt av oppsigelsene i Q3. REC solgte pisselille 658MT FBR i Q3, og TT presterte igjen å si at Taiwan er viktigste marked for solar-grade. Og Taiwan-polysil wafer finnes knapt lenger, og blir enda mindre i 2019. Regner vi 48- (4*10) = 8MUSD i positivt ebitda bidrag YoY vil det være en drøm. Faren er vel at REC selger max 500MT FBR i ROW per kvartal nå, som i tillegg til andre expenditures og valutaeffekter paasser med at TT sier vi kan holde det gående til sent 2019 med dagens 40MUSD kontantbeholdning.

Noen semifest er altså ikke i sikte. Så det gjelder å klamre seg fast i håp om tariff-heving 20/1. Batterier? Om noen år, sier TT.

Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
Randers
10.12.2018 kl 16:36 5059


Nemi, 16:17 - "Batterier? Om noen år, sier TT. "

-Men før det tar av, så blir det vel også litt byggevirksomhet og cash på forskudd til REC.

Og antatt salg fra lager til Kina utover på nyåret.
Dette kan i sum redde REC fra å bli tvunget til spleis (og en evn emi i forkant til skral kurs).

..me fer sjå........
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
Turbon
10.12.2018 kl 16:46 5034

Tenker der er flere triggers nå og kursus er lav så jeg gikk in igjen. Den viste styrke og hold seg over 0,6NOK.
Rett eller feil? Det må framtida utvise:D
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
gopilots
11.12.2018 kl 07:20 4716

Hermed poster jeg det svar jeg hr modtaget fra REC (IR) Flot og tydeligt svar syntes jeg, endvidere har absolut (som forventet) intet ændret sig, REC står ikke som jeg ser det og skal hente penge lige umiddelbart, naturligvis er den lave pris fremadrettet et problem, men mon ikke markedet retter sig og at tollen snart er en saga blot.

___________________________________________________________________________________________________________________________

Hi,

With reference to the speculations on various forums.

Yes, I can confirm that CFO James May last week had meetings with several analysts covering the REC Silicon share, including Jonas Meyer I SpareBank 1 Markets.
However, I do not recognize any of the statements regarding new guiding referred, rather the contrary all discussions on forward looking statements wer3e in line with what the company communicated at the Q3 2018 results presentation, a perception shared by Mr. Meyer.

He could also inform that the statement referred in your e-mail below is from the annual morning repost prepared by the sales desk.
The conclusions are all based on discussions from the mornings meeting, and are purely SpareBank 1 Markets opinions, and not REC Silicon statements.
If you have any additional questions on these considerations we recommend you contact SpareBank 1 Markets directly.

Just to make sure - REC Silicon do not guide specifically on EBITDA, and the statement to SB1 was that REC should be able to maintain levels of EBITDA demonstrated by Butte during 2018. During 2018, Q2 appeared to be relatively high given other quarters while Q3 may be more realistic.

With respect to cash, prices have remained low (available in the press) and REC Silicon continue to discount. This makes the margin for error tighter – but REC continue to anticipate a $3M to $5M cash burn per quarter, as stated at the Q3 presentation.

Hope this was of help.

Best regards,
Nils O. Kjerstad
IR contact REC Silicon
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.12.2018 kl 07:46 4672

Tusen takk for denne! Bra jobba!
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
Sa2ri
11.12.2018 kl 07:53 4655

Takk for at du deler svaret du har fått fra IR. Da kan man i hvert fall konkludere med at de har hatt møter med flere analytikere:

"Yes, I can confirm that CFO James May last week had meetings with several analysts covering the REC Silicon share, including Jonas Meyer I SpareBank 1 Markets."

Hva selskapet har kommunisert til disse, ja det er det kun REC og den enkelte analytiker som vet.
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
gopilots
11.12.2018 kl 08:19 4590

SA2RI.

Du kan være fuldstændig sikker på at REC (James) ikke har kommunikeret noget til nogen analytikere som ikke allerede er kendt, det ville være fuldstændig grotesk og en rigtig alvorlig sag for REC og myndighederne fremadrettet.

Hvad som til gengæld er ganske realistisk:

Er at diverse banker og investeringsforeninger vrider og tolker på alt muligt således det passer med deres egen virkelighed og derved passer med eksponerings graden af enten bear eller bull som man har enten anbefalet sine kunder. Med andre ord, man søger argumenter således man har sin ryg fri skulle casen gå den anden vej. Jeg har NUL respekt for diverse analytikere herunder kursmål, enhver skal lave sin egen research og positionere sig accordantley, det gælder også alle mulige løse rygter og postulater på diverse debat foras.

REC er og bliver en yderst volital trading aktie, men det betyder ikke at fremtiden er lys og at aktien er ekstrem billig lige nu.
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
økon
11.12.2018 kl 08:36 4537

Tusen takk for info @gopilots! Det hadde vært fint om det var tilgjengelig videoopptak av slike møter. Da kunne en og annen analytiker spikres opp på veggen etter å ha kommet med forvrengte tolkninger av det som ble sagt.
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.12.2018 kl 09:42 4438

Ingen dum idé.
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
Randers
11.12.2018 kl 14:06 4285


*Geoplot, 07:20 og 08:19;

Så flott at det kom et snarlig svar fra IR. (dog synd at ikke Mr. Bowes er hoved-IR lengre).

Men ble vi noe klokere ?

IR skriver (om EBITDA): "During 2018, Q2 appeared to be relatively high given other quarters while Q3 may be more realistic."

-Vel, da er vi under de 12 MUSD pr Q. For hvis Q3 kanskje er mer realistisk, så er det å forvente mellom 9-10 MUSD.
Nede på 40 MUSD over 4 Q da.

Bare rot detta. Jeg satser på 12 MUSD pr Q - som nevnt av SB1.

*Geo, hvorfor har de møter med "several analysts covering the REC Silicon share" -
hvis de bare skal snakke om det samme som ble kommunisert ved tallslipp for Q3 ?
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
Sa2ri
11.12.2018 kl 15:11 4193

?
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
spanjolen
11.12.2018 kl 16:41 4098

Brenner fortsatt 3-5mil dollar i kvartalet..
Artig å drive butikk da...
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.12.2018 kl 16:51 4071

Men da varer pengene i 5 kvartaler før de kommer i brudd med lånebetingelser, ikke 1 kvartal som en eller annen tulling skrev for ikke lenge siden, og før 5 kvartaler har gått ser nok markeds situasjonen andeledes ut.
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
spanjolen
11.12.2018 kl 17:06 4028

Ja vi får håpe på bedre tider. Men nå har jo Rec solgt ut på rabatterte priser i årevis. Begynte med at de skulle kapre kunder i ROW.... må snart komme noen kursendringer på hvordan man skal fylle kontoen isteden for å vanne ut og planlegge neste tigger runde. Får nye kunder ser det ikke ut som de har fått. Salgsvolum minker jo også kvartal etter kvartal
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
OnkelDonald
11.12.2018 kl 18:46 3888

Kan det tenkes at REC har hatt møte med diverse for å guide litt av fremtiden uten 57% tariff, hvordan de skal gå på markedet i Kina igjen, samt tømme oppbygd lager og hvordan de ser for seg at prisene tar seg opp? Analytikeren(e) som spiller på lag med shortgutta kjører en helt annen historie for å ikke skape panikk i leieren...?
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
Turbon
11.12.2018 kl 19:01 3856

Tenker at shorternes ammo holder på at ta slut.
Det er höy tid for ett RALLY nå :)
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare