Fredagskosen. Veien til fred og harmoni.

Sotah
07.12.2018 kl 14:33 1345

Litt tidlig ute med bamsekos og fordragelighet denne gangen, men julebordstria er igang og jeg må snart avgårde. I euforisk lykke over det intense og kjærlige forholdet mellom Trine og Raja går jeg helt bananas av glede her. De to er jo nesten som søsken nå for tida. Musikken gir seg nesten selv.

https://www.youtube.com/watch?v=UgtVlOw3AYg
Slettet bruker
07.12.2018 kl 15:07 1341

Skal du være med på sotaAP fredagskosen din selv, eller stikker du og drar din kos?
typisk shit&run fredagskos fra deg altså.
Slettet bruker
07.12.2018 kl 17:27 1316

Her er dessverre ingen skrivefeil!
"Rapporten som heter “Study on the feasibility of establishing a mechanism for the relocation of beneficiaries of the international protection” på engelsk, kan leses i sin helhet på følgende lenke og baseres i stor del på intervjuer med troverdige og høyt innsatte kilder fra EU-kommisjonen og medlemslandenes migrasjonsmyndigheter. Rapporten studerer to ulike alternativer for omfordeling av migranter mellom EU-land. Det første alternativet forutsetter en tvangsmekanisme som omfordeler migrantene automatisk utifra et antall kriterier. Blant de kriteriene finnes den nåværende befolkningen, befolkningstettheten og BNP per innbygger. I det andre alternativet forutsettes en godkjenning fra medlemslandene før overføringen av migrantene."
https://www.ordetermitt.com/335-millioner-migranter-kan-plasseres-i-norge-i-folge-eu-finansiert-rapport/

Det er grunn til å spørre:
https://resett.no/2018/12/07/hva-driver-du-pa-med-erna-solberg/

Ikke rart at EU ser seg nødt til visse tvangstiltak:
https://resett.no/2018/12/07/eu-kommisjonen-krever-strengere-sensur-for-eu-valget/

Ikke no' kos dette her! Det er så man fortviler over å ha satt barn til verden, noe flere og flere avstår fra å gjøre!
ArneB 5.0
07.12.2018 kl 21:51 1286

AP tilbake på 30-tallet i meningsmåling. Det vil bli lett spill fremover. Når kaster Frp forresten inn håndkleet? Blir de å vente i tre år eller feiger de ut før det? Uansett, god helg og alle skal med!
Slettet bruker
08.12.2018 kl 09:07 1230

«Uansett, god helg og alle skal med!»

Enten vi vil eller ei!
Slettet bruker
08.12.2018 kl 09:17 1225

Rar tråd.
Slettet bruker
08.12.2018 kl 17:06 1195

Rart svart pingledirken.
Jeg synes ikke pingle er et alvorlig ord. Jeg vet om mange som er mye verre. Men syk er du. Not.
Jeg regner med fredagskosen er over. Sotah bare stakk. Å stikke er et alvorlig ord. So what.
Hva er det værste du har sagt, pingle?

Kilde: podden
Kilde2: synonymhordboken
https://www.hegnar.no/Nyheter/Politikk/2018/12/Trygve-naa-maa-du-ta-deg-en-bolle
Slettet bruker
08.12.2018 kl 17:48 1184

Det verste jeg har sagt? Antagelig noe relatert til utseende og/eller intelligensen til den jeg har sagt det til. Eller personligheten hans/hennes. Gjerne alt samtidig i kombinasjon med noen ord på kjønnsorganer og djevelen.
Slettet bruker
08.12.2018 kl 20:38 1162

Ok

Hva synes du om utseendet mitt?
Og har pingledirken noen kombinasjoner du gjerne (eller mer enn) vil legge til fpr vår samtidsforståelse?
Jeg håper. not.
Slettet bruker
08.12.2018 kl 21:47 1150

W’en får deg til å se en anelse tykkfeldig ut, men utover det er det ingenting å utsette. Det er positivt at du ikke har noen små g’er, for de ser ut som impotente peniser.
Scoopfinder
08.12.2018 kl 21:55 1144

Godt spm fra ArneB : "Når kaster Frp forresten inn håndkleet? "

Jeg synes de bør overlate makta til Erna, ÅkerTrine og Judas i god tid før neste valg.
Deretter må de bytte ut Siv med Sylvi og klatre godt over 20% før neste valg.
Så danner de regjering med Høyre, med Sylvi som Statsminister og Landsmoder
Redigert 08.12.2018 kl 21:57 Du må logge inn for å svare
Sotah
09.12.2018 kl 11:52 1103

Jeg må kunne dra på hytta en fredag uten bli utskjelt av den grunn

https://sotaseter.dnt.no
Slettet bruker
09.12.2018 kl 12:14 1095

Å her lukta det du
Slettet bruker
09.12.2018 kl 12:24 1092

Hva oppnår du hvis Frp går ArneB 5.0 ?
Slettet bruker
09.12.2018 kl 12:29 1087

Glemt av å bade til Jul ? Hold deg på Hegnars Septik du, også kalt "Bare prat"
Slettet bruker
09.12.2018 kl 13:50 1066

Je tenker Kvabb er hømo se.
Slettet bruker
09.12.2018 kl 18:32 1038

På tide med litt herlig julestemning, for tross alt - It's the most wonderful time of the year!

https://www.youtube.com/watch?v=sW85ZcswiqM
Slettet bruker
09.12.2018 kl 19:01 1030

Søndagskulen
S0tahs fredagskos er dårlig fordekt Sohatprat.
imho gir imam sothat koserabbe fordekt som hvÆrdagskos for alla.
Slettet bruker
09.12.2018 kl 20:16 1024

hæ?
Slettet bruker
21.12.2018 kl 20:34 968

FYI
fordekt sothaprat er kansellert. Best slik.
Slettet bruker
21.12.2018 kl 21:16 958

Jeg lurer på hvorfor norske muslimer ikke går i demonstrasjonstog mot hodekappingene i Atlasfjellene i dag.
Brynefolket gikk i demonstrasjonstog.
I Marokko har gode muslimer gått i demonstrasjonstog.
Hva er galt med norske muslimer???

Sotah kan sikkert svare - han som la ut en fantasifull og hatefull stråmann om at jeg skulle ha vist barnebarnet mitt videoen.
Han er vel klar for en ny runde med "irreversibel innvortes ondskap". At han gidder!
Slettet bruker
21.12.2018 kl 21:51 942

Gikk diu i rosetog etter ABBs slakt på Utøya?
Slettet bruker
21.12.2018 kl 21:58 938

Individualister går hovedsakelig kun i (høygaffel) tog når politikerne har strukket strikken for langt. Dette er syklisk som alt annet, og vi nærmer oss igjen.
Slettet bruker
21.12.2018 kl 22:01 935

Den dagen vi tilpasser oss natrurens sykedeliske rytme går det opp et lys
Slettet bruker
21.12.2018 kl 22:09 929

Den dagen vi innser at alt er syklisk vil karrierepolitikerne fremstå som det de faktisk er. Bablere, som løper etter utviklingen, og innfører regulering etter regulering som skader mer enn det gavner. Det blir nok litt av en åpenbaring for folk flest når de står der med hele ræva bar.
Slettet bruker
21.12.2018 kl 22:17 926

Regle dratt ut fra Armstrongvisa inspirert av liten nøtt-stor mus:
hompetitten hompetatten opp og ned
det går nedoppned det går opp det går ned oppnedopp
hompetitten hompetatten opp og ned.
sykedeiligst det, oh yeah
Slettet bruker
21.12.2018 kl 22:32 917

Det har igrunnen vært koselig uten sothatprat. hyggelig steimning og utgodt humør.
Ikke fordet, jeg digger Zotn jeg, DEN svære moralblæra som stikker innom og slår seg lens, kaller det kos og stinker videre. En instutisjon på ho, et levende pissesur reservoir.
Redigert 21.12.2018 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.12.2018 kl 22:40 916

Det kommer til å bli en tøff oppvåkning for mange den dagen de innser at det ikke sitter en liten hemmelig NWO elite som trekker i alle trådene, og detaljstyrer alle begivenheter i verden.

Eller at det ikke finnes en stor, sterk, og snill stat, fylt med snille tanter og onkler som har dedikert livet til å elske og passe på deg. Men derimot at det i maktposisjonene hovedsakelig kun finnes grådige, maktsyke, og egoistiske enkeltindivider som handler ut fra egeninteresse.

Det blir en brå oppvåkning, og en tøff erkjennelse for indoktrinerte sosialdemokrater å ta inn over seg, at det egentlig ikke er noen som passer på dem, eller noen som har kontroll. You’re on your own.
Slettet bruker
21.12.2018 kl 22:53 905

Jøss, er ikke du på Q-tråden??? Er det meg du forfølger, svin?
Riot
21.12.2018 kl 23:28 889


Relevant fråga....Gick du i roståg då?

Slettet bruker
22.12.2018 kl 00:26 867

Nei. Jeg kommer nok aldri til å gå i tog.

Jeg liker ikke å ta tog eller buss heller. Det minner meg om matkøene i Sovjet.
Redigert 22.12.2018 kl 00:28 Du må logge inn for å svare
Riot
22.12.2018 kl 00:42 860


Relevant fråga....Gick du i roståg då?

nej 777 du kommer aldrig gå i tåg.....vi har förstått.

Slettet bruker
22.12.2018 kl 21:39 808

Riot, du er ikke særlig opp datert på norske forhold.
Toga-parties ble opprinnelig festet av grekerne. Vi har bevegd oss vidree og er egentlig ferdig med hele den AP greia med toga ditt og datt felles skapkos.

Vi har fått NOK ISLAM riots.

islamister AP kan aldri forstå det.
Slettet bruker
23.12.2018 kl 06:40 791

Riot = opprør finner kanskje denne listen interessant?

Tax resistance, the practice of refusing to pay taxes that are considered unjust, has probably existed ever since rulers began imposing taxes on their subjects.[1] It has been suggested that tax resistance played a significant role in the collapse of several empires, including the Egyptian, Roman, Spanish, and Aztec.[2]

Many rebellions and revolutions have been prompted by resentment of taxation or had tax refusal as a component. Examples of historic events that originated as tax revolts include the Magna Carta, the American Revolution, and the French Revolution.[1]

This page is a partial list of global tax revolts and tax resistance actions that have come to the attention of Wikipedia's editors. This includes actions in which a person or people refused to pay a tax of some sort, either through passive resistance or by actively obstructing the collecting authorities, and actions in which people boycotted some taxed good or activity or engaged in a strike to reduce or eliminate the tax due.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_historical_acts_of_tax_resistance
Slettet bruker
23.12.2018 kl 07:45 782

I likhet med individualister flest velger jeg nok «walk away» fremfor «riot».

Når totalbeskatningen blir for høy og politikernes galskap for åpenlys, vil stadig flere vegre seg for å betale skatt. Når skattepengene i stadig større grad benyttes til samfunnsskadelig virksomhet, vil stadig flere få en følelse av å aktivt undergrave sitt eget eksistensgrunnlag ved å bidra med skatt.

Staten blir et monster som prøver å kvele deg. Hvorfor skal du fø monsteret?

Det HAR klikket for dem, men jeg tror at verdens mest konforme folkeslag virkelig må kjenne på det før det går opp et lys, og med Acer (og 2-3 ganger høyere strømpris), de kommende bomringene (og 1-2 netto mnd lønninger for mange), og den kommende Marrakesh migrant-invasjonen (rett på NAV), tror jeg det begynner å nærme seg. Og alt dette, med mye mer, liksom for å gjøre galskapen komplett, er innført av en såkalt høyreregjering.

«Walk away» eller »Starve the beast» er et effektivt virkemiddel som har pulverisert totalitære stormakter flere ganger historisk sett. Det er en logisk motreaksjon på karrierepolitikernes reaksjon. Mest hyperdeflatorisk imploderende var kanskje effekten på romerriket, da romerne til slutt fikk nok og gravde ned pengene sine, eller rett og slett pakket sakene og flyttet fra husene sine. 700 år med fallende befolkning og boligpriser! Smatt litt på den...700 år...og ha da i bakhodet at boligprisene i Norge nå har steget nærmest sammenhengende siden 1993, altså kun i 25 år, og allerede nå er majoriteten overbevist om at eiendom er bankers for det kan kun kan stige...tenk deg hva de gjenværende romerne må ha tenkt når de ble fortalt av bestefar at prisene har falt siden hans bestefar levde..

Syvhundre år. Det er lenge det. Og nå er de igang igjen i EU og FN med globalisme- og utjevningsprosjektet sitt, som skal sponses av europeiske skattebetalere med stadig høyere beskatning. De smarteste og rikeste har selvsagt ordnet seg for lengst. Ingen betaler mer enn de må. Det er kun i sosialistiske fantasi slagord. Aldri i praksis.

Så...Hva har de lært av historien?
Scoopfinder
23.12.2018 kl 11:37 764

Den som ønsker fred og harmoni kan jo oppsøke muslimer.
Etter at du er beriket på halal-vis blir det fred til evig tid