Neste uke får vi forklaring av ASH-data av selveste Bravo.

Slettet bruker
NANO 07.12.2018 kl 15:40 3277


Selskapet stiller på DNB konferansen og podcasten Radium neste uke.

Jeg gleder meg til å få god forklaring av ASH-data, og jeg tror markedet vil reagere positivt.

God helg alle sammen!


Redigert 19.01.2021 kl 01:54 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.12.2018 kl 16:03 3202

Når markedet skjønner at det ble presentert råsterke data på ASH, da går kursen til åttitallet igjen. Har tidligere sett at podcastene til Radium fører til oppgang dagene etter.
Jeg skjønner virkelig ikke hvem som velger å kvitte seg med aksjer på dette nivået vi ligger på nå. Jeg har lastet opp mer enn jeg burde nå etter fallet. Har aldri hatt flere aksjer i Nano enn nå.
Nano trenger en partner. Det kommer!





Redigert 07.12.2018 kl 16:03 Du må logge inn for å svare
050505
07.12.2018 kl 16:35 3089

Vis nå litt respekt for alle aksjonærer som kjøpte aksjen på 80-89 og solgt med store tap.
Her må det gjennopprettes en del før tilliten er tilbake,vennligst ikke hauss..
ruter7
07.12.2018 kl 16:46 3045

Tja, hadde de latt være å selge med store tap, hadde kursen kanskje vært en god del høyere nå. Altfor mange lettskremte i denne aksjen, enkel match for meglerhusenes tvilsomme metoder. Det blir selvsagt feil å laste selskapet for at kursen går ned når de presenterer resultater i ypperste verdensklasse.
ruter7
07.12.2018 kl 17:09 2969

Morsomt, i grunnen, hvordan vi viser oss å være vår egen verste fiende, i forsøket på å være vår egen lykkes smed.

Tenk om vi aksjonærene i stedet kunne opptre samlet, som gruppe: "Etter disse fremragende ASH-resultatene selger vi ikke under 95,-, gutter". Det ville vært et perfekt mottrekk mot meglerhusenes skitne metoder! For en fryd det ville vært å kunne møte de store aktørenes skitne spill med en mur av fellesskap!

Det er for øvrig en skam at ikke Oslo Børs helt og holdent er en offentlig institusjon, med det ene mål for øyet å skape en rettferdig markedsplass. At den skal ha private eiere med ønske om profitt er rett og slett ikke til å tro!

Det er bare å innse at spillet er rigget.

Skal vi få gleden av full uttelling i Nano må vi vite nøyaktig hvilke verdier vi har med å gjøre, uavhengig av markedets villedende verdsetting underveis.
Slettet bruker
07.12.2018 kl 17:29 2899


Vi har en ledelse i verdensklasse, og de gjør det de kan for å forklare markedet hvor bra dette er. De uttrykker at de har ståltro på eget produkt gang etter gang. Vi har å gjøre med en pasientpopulasjon som består av eldre mennesker uten andre alternativer. De har vært gjennom flere behandlinger, og er i utgangspunktet svake. At en pasient ikke klarer mer før det er gått 6 mnd, det er veldig synd. For pasienten!
Det markedet, robotene og storkapitalen velger å gjøre er å gruse kursen p.g.a denne pasienten. Hva med å fokusere på de som fortsatt har respons, og ikke minst de som fortsatt lever i beste velgående flere år etter behandlingen.
Småaksjonærer og tradere på Oslo børs driter i det fundamentale, selger seg ut og bidrar til et massivt kursfall.
FDA og bransjen generelt skjønner de gode dataene, og laster opp. Dette vi nå har sett, det er galskap. Det kommer for en dag at markedet priser Nano riktig, men det må nok komme meldinger først som ikke kan misforstås. F.eks må overskriften være: Bud på Nordic Nanovector, eller: Nordic Nanovector inngår milliardavtale med Novartis o.s.v..... Da skjønner kanskje folk?!!?
Jeg har gjort mine egne vurderinger, og sammen bekjente som kjenner godt til denne bransjen har jeg fått gode råd. At kursen går som en jojo, ja det må vi tåle hvis vi skal sitte i biotek. BTW: Jeg er faktisk ganske god med jojo! Var en av de beste på skolen i sin tid...
Selger man seg ut av Nano for å plukke opp billigere senere kan det sikkert være smart, men jeg har valgt å sitte stille. Noen mener sikkert jeg er en idiot som ikke selger på topper, og kjøper på bunner. Jeg tror ikke det er mange som klarer dette i lengden. Når jeg ganger mine aksjer med 400-600 kroner, da er jeg fornøyd, og vel så det..Det kommer

Lisa forklarte det så godt hun kunne. Det hjelper ikke så lenge markedet bestemmer seg for å kaste kortene ned til lav seksti. Jeg tror vi vil se en positiv reaksjon etter at Bravo har vært hos Radium.


Medisinsk direktør i Nordic Nanovector, Lisa Rojkjaer, sa dette om nedgangen i en telefonkonferanse mandag:

-Nedgangen fra 13 måneder til 9 måneder skyldes en pasient, som hadde et tidlig tilbakefall etter seks måneder. Vi må huske at dette er en mye eldre pasientpopulasjon enn vi har sett i de andre lignende studier, samt at pasientene i denne studien har mottatt andre nye behandlinger, slik at denne populasjonen ikke er lik den i andre studier, sier Rojkjaer.


Kall meg en hausser, kall meg klovn, kall meg hva faen dere vil! Jeg er bombesikker på at Nano kommer til å bli min beste investering ever!

Ha en fortreffelig helg folkens:)

Jimmi
Slettet bruker
07.12.2018 kl 18:59 2775

Tror det er såkalt B-selskap å dømme i forhold til den generelle risikoen som eksisterer til biotek, og lite dybde-kunnskap mot biotek. Det er enormt og komplisert å sette seg inn i, spesielt om en vil ha oversikt over konkurrenter, samt andre potensielle investerings-muligheter i sektoren, da også internasjonalt.
Finner det spesielt at Algeta ble verdsatt så mye høyere av markedet enn hva NANO blir, skulle kanskje trodd det ville banet vei for mere kunnskap til bransjen.
Nå, vi får se hvor det går. Jeg sitter rolig.
trump_vinner
07.12.2018 kl 21:47 2583

At man får tak i så mange aksjer gjennom dark pools er ganske oppsiktsvekkende. Noen selger og noen kjøper, hvem får rett vil tiden vise.

Jeg tror at vi kan få en melding om partnerskap snart, hadde det vært emi ville kursen blitt blåst opp iforkant, som oftest. Veldig viktig å følge med aksjonærlistene.

Nå får vi en skikkelig wash out, de erfarne og tolmådige vinner til slutt. Eller hva Jimmi?

Mattis, satte du stopp loss på 73 traden?

Slettet bruker
08.12.2018 kl 11:18 2270

Skal jeg gjette, er det algoritme-handel som før tilført aksjer, eventuelt algoritmehandel som overfører overskudd av aksjer primært som skjer via dark pools. Våre store amerikanske investorer gjør markerte bevegelser, som kan være rett og slett vrien å spore hvordan de får til. Dark pools vil kunne forklare det.
Det er ikke noe vi får endret på, så tenker på det som en 'red herring', et villspor å følge. Tror ikke vi blir klokere av å lese på de tallene. Glad de har fokus likevel, kanskje nok klaging vil på sikt føre til at OB ytterligere begrenser slike muligheter.
Slettet bruker
08.12.2018 kl 13:12 2060

Handlet EMGS, ingenting i handelsloggen på oslo børs