Lavo.tv hva skjer???
Hva skjer lavo.tv nå?
Det ser jo ikke lyst ut!
Har ikke fått noe informasjon heller.
Kun stillhet.
Ser ut til at det raser nedover spør du meg...
Det ser jo ikke lyst ut!
Har ikke fått noe informasjon heller.
Kun stillhet.
Ser ut til at det raser nedover spør du meg...
Redigert 21.01.2021 kl 06:15
Du må logge inn for å svare
Børshavfruen
03.01.2019 kl 19:04
4639
Hva med litt annonsering på tv eller i reklamepauser på fotballkamper. Kursen hadde gått i taket...
verdensmester skrev Vet noen når vi får appen på android
Nei verdensmester, men den kommer først på android når den kommer.
leteretterverdi
03.01.2019 kl 19:53
4603
Kursen faller fordi Blue Ocean kan konvertere lån på 7,84 millioner kroner til aksjer til kurs 20 øre (det er nå, jfr 85 prosent av laveste closing bid price siste 20 dager). Og Blue Ocean selger aksjene før de konverterer. Så det er ingen som vil kjøpe fordi alle vet at det kommer en uendelig mengde aksjer for salg.
aristokraten
03.01.2019 kl 21:00
4562
Hei
Ja det blir en bumpy ride lenge, og LAVO må prestere før kursen skyter oppover, nå er det bare bunnfiskere som ser etter billig inngang (det skjønner jeg godt). Men er ikke LAVO snart ferdig med transjene? Kunne de ikke stoppe opp etter 7? Trodde kanskje vi var der snart. Men som sagt LAVO har fått så mye juling at det er kun regne resultater og spennende avtaler med kjente aktører som kan få kursen opp på kort sikt. Altså de må prestere. De må dessuten få noen kjente fjes på banen som kan komme med innspill (før viktige kamper), som kan kommunisere direkte med forbrukeren. Slik det er nå er de fremdeles på "rigge" stadiet. Virker ikke fullt klar for utrulling til de store massene ennå.
Vi får bare håpe det kommer. Jeg sitter på.
Mvh aristokraten
Ja det blir en bumpy ride lenge, og LAVO må prestere før kursen skyter oppover, nå er det bare bunnfiskere som ser etter billig inngang (det skjønner jeg godt). Men er ikke LAVO snart ferdig med transjene? Kunne de ikke stoppe opp etter 7? Trodde kanskje vi var der snart. Men som sagt LAVO har fått så mye juling at det er kun regne resultater og spennende avtaler med kjente aktører som kan få kursen opp på kort sikt. Altså de må prestere. De må dessuten få noen kjente fjes på banen som kan komme med innspill (før viktige kamper), som kan kommunisere direkte med forbrukeren. Slik det er nå er de fremdeles på "rigge" stadiet. Virker ikke fullt klar for utrulling til de store massene ennå.
Vi får bare håpe det kommer. Jeg sitter på.
Mvh aristokraten
FAR100
03.01.2019 kl 21:33
4541
Topp 20 sitter rolig med innganger over 2-2,9 kr. så er vi heldige som får kjøpt aksjer på dette nivå, 20-30 øre. SALG er snart over
Tror på gode nyheter snart. sitter LONG
Tror på gode nyheter snart. sitter LONG
Redigert 03.01.2019 kl 21:34
kaedureddfor skrev Eller kurs 0 ;-)
Er det noen som er redd da, de kan være klar, men de har vel ikke hørt noe?
Cowboy006
04.01.2019 kl 19:39
4389
Må ikke Lavo ha avtale med Tv2 for å vise høydepunkter fra kampene?
Liker bildene fra supporternes kamera som viser hvilke stemninger det er på kampene
Liker bildene fra supporternes kamera som viser hvilke stemninger det er på kampene
FAR100
04.01.2019 kl 22:39
4327
cowboy: potensialet er kjempe stor. LAVO kan etablere avtaler med sportskanaler, innenfor og utenfor Norge, med Norsk Tipping og lignende tippings selskaper i utlandet.
Redigert 04.01.2019 kl 22:39
Cowboy006
04.01.2019 kl 23:09
4300
FAR100: Kan ikke bli mer enig. Konseptet virker meget lovende og som ekstra interessert i sport mener jeg LAVO er helt fenomenalt. Men som du sier, de er avhengig av å etablere gode avtaler samt markedsføre sitt produkt. Dette vil nok kreve en del investorer som har tro på konseptet.
Leter etter verdi: Ja da er det jo bare å gi opp hvis en har slik informasjon!
leteretterverdi
07.01.2019 kl 21:41
4054
Alle har jo den informasjonen. Er jo bare å lese børsmeldingene til selskapet.
"The conversion price constitutes 85% of the lowest closing bid price of the Shares during the twenty (20) consecutive Trading Days immediately preceding the Conversion Date of the lowest, as set out in the Convertible Note Facility. The New Shares will be listed on Merkur Market as soon as practically possible after registration of the share capital increase in the Norwegian Register of Business Enterprises. Following the conversion of notes to shares, the Investor holds 784 convertible notes amounting to NOK 7.84 million in Lavo.tv AS."
Og så kan man se hva closing bid har vært de siste 20 dagene. Velge den laveste og trekke fra 15 prosent og runde ned til nærmeste øre. Da tipper jeg vi får neste konvertering på 17-18 øre.
"The conversion price constitutes 85% of the lowest closing bid price of the Shares during the twenty (20) consecutive Trading Days immediately preceding the Conversion Date of the lowest, as set out in the Convertible Note Facility. The New Shares will be listed on Merkur Market as soon as practically possible after registration of the share capital increase in the Norwegian Register of Business Enterprises. Following the conversion of notes to shares, the Investor holds 784 convertible notes amounting to NOK 7.84 million in Lavo.tv AS."
Og så kan man se hva closing bid har vært de siste 20 dagene. Velge den laveste og trekke fra 15 prosent og runde ned til nærmeste øre. Da tipper jeg vi får neste konvertering på 17-18 øre.
Hammers
08.01.2019 kl 10:17
3939
Jeg er glad for mine VISDOMSORD på denne tråden den 29. des.
29.12.2018 kl 00:40 1297
I følge chartet kan det se ut som om Lavo (trolig) kan konke ila 2019.
I så fall blir det noen og 20% av investert beløp tilbake på skatten - året etter.
Hilsen Hammers
Hammers
29.12.2018 kl 00:40 1297
I følge chartet kan det se ut som om Lavo (trolig) kan konke ila 2019.
I så fall blir det noen og 20% av investert beløp tilbake på skatten - året etter.
Hilsen Hammers
08.01.2019 kl 10:51
3865
Mange burde gå i seg selv her. Dere snakket om det var jeg som tok feil. Hmmmmmm
Skrika1
21.08.2020 kl 14:44
1519
Dette er vist like før begravelsen, Jeg kom meg ut på 0,05 i går men er det noe i drømmen om et liv etter døden for Lavo TV ?
Noryng
07.01.2021 kl 10:36
1121
Det lurer jeg også på, ble helt stille etter det ble tatt av børsen.
oiler
20.04.2021 kl 10:05
803
Stillheten er brutt...
INNKALLING TIL EKSTRAORDINÆR
GENERALFORSAMLING I
LAVO.TV AS
(Org. nr. 912 063 658)
Styret innkaller herved til ekstraordinær
generalforsamling i Lavo.TV AS ("Selskapet")
den
26. april 2021 kl. 10:00
i lokalene til Advokatfirma DLA Piper Norway
DA i Bryggegata 6 (sjette etasje), 0250 Oslo,
Norge.
INNKALLING TIL EKSTRAORDINÆR
GENERALFORSAMLING I
LAVO.TV AS
(Org. nr. 912 063 658)
Styret innkaller herved til ekstraordinær
generalforsamling i Lavo.TV AS ("Selskapet")
den
26. april 2021 kl. 10:00
i lokalene til Advokatfirma DLA Piper Norway
DA i Bryggegata 6 (sjette etasje), 0250 Oslo,
Norge.