Ny bil til den faren som vil fremstå som MANN

Basse
07.12.2018 kl 18:07 853

Mercedes E 63 S AMG er et monster av hestkrefter allerede rett fra samlebåndet, 612hester og 850nm....men etter en tur innom motorgudene hos Brabus leverer den 800 hester og 1000nm

https://www.youtube.com/watch?v=CcS3YjOlg8k

toppfarten er over 350kmt, men Brabus anbefaler at den begrenses elektronisk rett over 300kmt, i den farten dundrer motoren derimot på et behagelig cruisenivå..

bakdekkene har dimensjon 305/25-21

akselerasjonen fra 100 til 300 kmt er hinsides fatteevne....

og det stoppe ikke der---samme motoren kan levere over 1000 hester---men da vil ikke tuneren lenger bidra med full fabrikksgaranti

Redigert 07.12.2018 kl 20:59 Du må logge inn for å svare
2HB
08.12.2018 kl 01:28 765

Den som vil fremstå som mann har ikke behov for å ta opp stort lån for å kjøpe bil for å imponere naboen som han ikke kan fordra fjeset på. En ekte Mann kjøper en helt nøktern bil, og er fornøyd med det.

Noen kjøper bil av ren interresse. Ikke for å imponere andre.
Med slik tankegang så forhåndsdømmer du svært mange som har stor bilinteresse og råd til dyre og flotte biler.
Det er en dårlig egenskap som menneske.
Basse
08.12.2018 kl 11:44 667

2HB

Enig! En ekte MANN kjøper bil for penger han eier. En ekte MANN verken leaser eller låner. Det står respekt av den som med eide penger kjøper og beholder sin bil lenge utav økonomisk sunn fornuft.

Jeg tror (håper) forøvrig de fleste nå er opplyst nok til å skjønne at ingen nabo lar seg imponere av en belånt eller leaset bil. Dersom man bruker en halv årslønn på å leie seg en bil i 3 år så må man heller være fullstendig klar over at man blant ekte menn blir gjort til latter.

En Brabus 63 kjøper en ekte mann til seg selv, for penger han eier og han gir blanke faen i hva andre mener om det.
Redigert 08.12.2018 kl 11:48 Du må logge inn for å svare
mishka
08.12.2018 kl 13:11 643

Tja, disse bilene fra ymse tuningfirmaer er ganske harry synes nå jeg. Ikke så rart at det store markedet for disse slett ikke er i Tyskland. Det er i Russland, Polen, araberlandene og alle mulige shithole countries i Afrika hvor en liten korrupt elite synes dette er kult. Nesten alt av de brukte i Tyskland kjøpes av innvandrere med ekstremt lavt selvbilde. Ren AMG eller BMW M er akkurat så diskret i utseende at de selger godt også i Tyskland og for ikke å snakke om i USA.

Og mht. dette med å være mann: Ja, de holdningene kjenner jeg godt og er litt, men bare litt enig i. Vi hadde for mange år siden en diskusjon rundt lunsjbordet i mitt firma om en kvinnelig ansatt som nektet mannen sin å kjøpe en brukt BMW M. Min kones reaksjon som østeuropeer: Hvorfor skal hun "kastrere" mannen sin? I østeuropa skal det langt mindre til for å bli kalt "halvmann". Det er nok å ikke klare å legge parketten selv så regnes man slett ikke som mann.
Redigert 08.12.2018 kl 13:18 Du må logge inn for å svare
KentaH
08.12.2018 kl 13:13 638

MAX HARRY. Når fattigfolk skal kjøpe dyr bil de egentlig ikke har råd til, blir det senka tuningbil fra bmw, audi eller mb. På grunn av lav rente og høye boligpriser, har Idiot-markedet for bil tatt av helt. Du finner neonfolierte millionbiler til salgs på finn med 100% finansiering. Hvem faen vil kjøpe en max harry millionbil. Stakkars folk
Redigert 08.12.2018 kl 13:20 Du må logge inn for å svare

Hvordor drar dere inn belåning og leasing?
Hvis man må låne så er man ikke mann, men hvis man har cash så er man mann??

Hva er en mannebil da? Toyota Aygo?