Vil NANO oppgangen fortsette?

trump_vinner
NANO 09.12.2018 kl 11:47 14457

Vi må innrømme at NANO har hatt en eventyrlige utvikling siste måneden og at korreksjon vi ser nå faller naturlig. Kanskje ikke naturlig sett fra det fundamentale, men sett fra traderperspektiv.

Hva har vi i vente nå kortsiktig? Vil aksjen teste 47 eller vil den nøye seg med 58-62 rangen før det snur?

Kommende events:
Kommende uke skal Bravo gjeste Radforsk.
DnB konferanse.
Mulig melding om partner eller rettet emisjon?
Hvem kjøper seg opp via Dark Pools? Hvem tømmer seg gjennom DP?

Andre tanker?
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.12.2018 kl 14:29 3248

aborum,
vel, NANO kommer til å lever fin volatilitet flere ganger før jul.
Jeg benyttet 60-tallet til å prøve ut en liten opptur nå.
Om du liker å høre om det eller ikke :-)
NANO er litt slakkere på volumet nå, men fremdels en brukbar tradekandidat. OSE står foran en opptur og jeg tror aksjen kan klare et par kroner til idag.
Før trendrommet innhenter oss igjen.

Edit: Om folk forstår at jeg er velmenende her er en annen sak, de blir vel ikke fornøyd før jeg også hauker 4000+
Men om ikke aksjen klarer et par kroner til i dag (evt. i morra) så er ikke det noen stor sak. Aksjen bør på nyåret uansett vise framdrift for å sikre ny oppgang. Da er vi selvsagt med. Men foreløpig råder nokså nøytral usikekrhet rundt framdrift = ca. 60 ei stund til, kanskje en intradagstur oppom 65 et par ganger og så tilbake i folden igjen.
Redigert 11.12.2018 kl 14:35 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
11.12.2018 kl 14:37 3220

Imponerende at du treffer alle bunner og topper hver dag, Korsar.
Hvor mange milliarder har du ?
Slettet bruker
11.12.2018 kl 14:52 3178

Scoop,
syns du det var vanskelig å treffe 60-tallet i dag altså?
Det er jo på 60-tallet handelen har foregått i dag.
Jeg er faktisk ikke så veldig imponert over egen handlekraft i dag, da jeg ikke kom i gang og fikk handlet mine drøye 10.000 aksjer før på 60,60-60,70-nivåer. Nprmalt treffer jeg nærmere intradsgabunner enn det. men det var ikke åpenbart hvilken vei det gikk før vi var omtrent der.
TeeJay
11.12.2018 kl 14:53 3169

Ingen hårsmak :-)

Jeg forventer dog at Bravo selvsagt som tidligere nevnt, vil avstå fra å kommentere Nano’s forhold til den regulatoriske prosessen « because we do not comment on communication with regulatory authorities»... naturlig nok

Men han BØR jo kunne uttale seg om prosessen rent formelt, og generelt, slik at uklarheter i hva som er den faktiske veien her blir ryddet bort.
Slettet bruker
11.12.2018 kl 15:06 3113

Uttalelse omkring håper jeg også kommer, men om du leter selv i materien omkring det, er det ganske mye stoff å fordøye. Da med begrensede uttalingsmuligheter på vegne av selskapets kommunikasjon med de, er jeg rimelig sikker på at vi ikke vil føle oss spesielt sikker på hva som skjer der etterpå heller. Eller mer forståelse, og flere spørsmål tror jeg det blir. =)
Slettet bruker
11.12.2018 kl 15:12 3087

Bravo bør faktisk snarest si noe mer presist om hvorfor han nylig varslet at man HADDE SOM MÅL å kunne levere CMA-søknad innen utgangen av 2020 ("2H2020"), mot tidligere "1H2020". Han kan ikke bare la det henge i lufta videre.
Dette er nemlig sentrale forvaltningstekniske forhold for tungt eksponerte aksjonærer; selskapet har jo tidligere guidet at de har likvider til våren 2020. Bravos siste oppdatering gir dermed ny usikkerhet rundt når kommende emisjon må foregå, og herunder om emisjonsbehovet har økt med forsinkelsen, en emisjon som uansett vil måtte komme i god tid før våren 2020.
Implisitt: Vi må få en generell oppdatering om hvorfor ting er dyttet ut i tid, selv om selskapet beklageligvis nekter å informere om tilstanden for rekruttering og framdrift mellom read-outs.
Redigert 11.12.2018 kl 15:15 Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
11.12.2018 kl 15:53 2992

Selgerne er fraværende, tru om dem har fått kalde føtter...
Slettet bruker
11.12.2018 kl 15:54 2988

NANO er bare fantastisk som tradingobjekt: I dag har den levert 4,4 kroner i volatilitetsspektrum, hvorav jeg jeg klarte å fiske inn 2,80. Saklig, men jeg kunne/burde klart litt bedre. Uansett: Man kan jo leve fett på å trade i denne aksjen alene, i går ga den nemlig enda litt mer, slik at jeg fikk ut drøyt 34.000 i går, og i dag er 27,600 sikret inn.
Hvis det fortsetter slik til jul, må det nok deles ut spypose til enkelte her .-)

PS: Ha en fin håndballkveld i aften, her i gården blir det til en lun Lafitte mm mens småfuglene kvitrer fornøyd i neket (nå må enkelte her for guds skyld ikke tolke dette til at jeg kaller dem nek, det var et helt tilfeldig språklig sammenfall.
Forum forum
11.12.2018 kl 15:57 2967

Enhver forstår at man ikke kan kommentere eller guide på annet enn det standard oppsettet som foreligger i rammene fra regulatoriske myndigheter.

Gjennom Fast track har de fått utvidet mulighet til å søke tidlig tilgang, eller FDA kan forespørre om dette dersom de ser det er fordelaktig. De kan søke Accellerated Approval, Priority review, og til og med få levere inn deler av BLA/NDA om det er relevant for fremdriften.

Dagens rekord (meg bekjent) for tilgang er etter undersøkelse av 12 pasienter. I de fleste tilfeller der Fast track gis kommer produktet fortere på markedet.
Fjellgutten
11.12.2018 kl 16:01 2948

Korsar ; kan ikke dy meg men jeg synes du har påfallende likhet med Trump sine narsisisitiske trekk. Men det vet du kanskje selv ?
Kanskje ufint av meg, men du ber om det. Det er imidlertid bra at du gjør det godt, og gratulerer deg med det.

Slettet bruker
11.12.2018 kl 16:10 2915

Snittet ligger på over 100 pasienter for AA hos FDA. Og har gått ned til det fra enda høyere område tidligere år. Copanlisib er den som øynene først bør festes på, de hadde 104 pasienter.
Du beskriver en av de store misforståelsene rundt biotek, den er alvorlig misvisende.

Verd å merke, det gjelder selvsagt kun pasienter for den relevante indikasjonen, og den relevante dosen, med tilstrekkelig tidligere behandlinger for dette tallet.
NANO har alltid guidet på fremskyndet markedsadgang. Skulle de gjort det ordinært ville det innebære fase 3a studie, og sannsynelig guiding rundt 2H 2023 - 1H 2024. Hva som skjer i UK blir noe annet enn AA tidslinje-messig, jeg ser primært for 1H2020 til 2H 2020 for godkjenning der hvor NANO mottar betaling for behandlinger.

Konkluderer likevel med at selskapet er betydelig underpriset, det er tullete at den er under ATH fra 2016. Min kjøpsanbefalning når høyere enn tidligere intradags ATH med 6 kroner, da 135 kr før kjøp går til hold. Det på nåværende tidspunkt, med kjente data, og distansen til markedet fra nå, antar 2H2020 1H2021. Men altså meget kritisk til tanken om at selskapet er på markedet i 2019 overhodet. Beste bull-case er om rekruttering går raskere enn forventet. Forvetet tidsrom er mot slutten av Q3 2019. Q2 eller tidlig Q3 vil fremskynde. Q4 vil fremdeles være innenfor guiding gitt, men skuffe litt. I det større bilde betyr det lite, det er medisin, og blir tilgjengelig på markedet innen kort tidsrom i forhold til tidsperspektiv i bransjen.
Slettet bruker
11.12.2018 kl 16:12 2904

Synes det er meget ufint, og du skylder Trump en stor unnskyldning!
Oregon
11.12.2018 kl 16:34 2845

Synes det ble en god NANO dag enten man hopper ut eller inn (hele tiden) eller var med hele dagen og fikk + 3,75 pr. aksje i verdistigning. Det kan jo ramle ut noe kursdrivende fra kl. 9 i morgen; Bravo skal jo prate der på DNB Healthcare så vi får se. Det fortsetter med TRVX og Photocure, samt Bergebio m. flere så det blir en informativ og spennende dag forhåpentligvis.
Fjellgutten
11.12.2018 kl 17:39 2711

Gitt alt annet likt i markedet imorgen, tipper jeg kursen kan gå pluss/ minus minst 5 % etter foredraget. Spent på hvordan analytikere/markedet responderer.
Slettet bruker
11.12.2018 kl 17:54 2680

Skjønte det, og mener det er frekt å sammenligne Korsar med Donald Trump, for Trump sin del. Ikke at jeg har spesielt høye tanker om godeste Donald.
Korsar har 9 poster hvor han sprer feilaktig informasjon bevist om selskap og ledelse. Forsinkelsen som kom via REK, og som NANO hadde egen presentasjon på i April hvor de oppdaterte om endring i tidslinje på 6 mnd, er det Korsar har siste døgn klart å skrive ikke mindre enn 9 poster på. Hvor han sier Bravo snakket i ASH conference call om en ny forsinkelse. Nå er det ikke nytt at Korsar farer med løgn, men det er forskjell på å lyve i backtrading som han er tatt på mange ganger. Mot det å lyve med kunnskap og overlegg, om ledelse og selskap for skremselspropaganda og svartmaling.
Forum forum
12.12.2018 kl 09:18 2270

Studenten...ref vår tidligere meningsutveksling.

jeg er enig at dette er et utgangspunkt for etablert praksis, men jeg tror FDA som en proaktiv og kunnskapsbasert organisasjon ser på helheten. Ingen andre av de som har mottatt tidlig tilgang har samme kombinasjon av effekt, sikkerhet og pasientopplevelse i tungt behandlede pasienter uten alternative løsninger i 3L.

Det er lite konstruktivt å hente i å diskutere dette videre.
Noe positivt burde ligge i loopen i nær fremtid (AA i 1H19), men hva og om det er tilstrekkelig for markedstilgang i 2019, det vet jeg ikke, og regner heller ikke med.