jacuzzi
09.12.2018 kl 20:18 1446

Pos er igang på komplett norge/Sverige, det er der det satses.uansett ikke noe volum å snakke om fra denne markedsplassen. Så det har nok liten betydning slik det er nå.
Slettet bruker
09.12.2018 kl 20:52 1391

(klippet fra Norsk-Tipping)

"Danske tømte potten"

"Det ble dansk jubel så vi nesten hører det over Skagerrak etter Eurojackpot-trekningen fredag 7. desember.."

"Én Eurojackpot-spiller prikket inn de fem hovedtallene og to stjernetallene denne kvelden og sikret seg dermed hele førstepremiepotten. Premien tilsvarer 322 millioner norske kroner.

Vinneren er hjemmehørende i vårt naboland i sør. Vi gratulerer!

Men fortvil ikke - selv om vi nå starter oppbyggingen av en ny førstepremiepott "fra bunnen" er det mer enn nok å feire jul for om du skulle vinne i neste ukes Eurojackpot-trekning. Fredag 14. desember vil det ligge rundt 96 millioner kroner i førstepremiepotten.

Det er også mye penger i andrepremiepotten. En norsk alenevinner vil sope inn rundt 23 millioner kroner.."


Når jeg idag leser dette,trekker jeg på smilebåndet,-fordi jeg har bl.a. KOMP i portefølgen min.

Ha fortsatt en god helg folkens!
Røsk
10.12.2018 kl 13:25 1198

Som nevnt tidligere brukte aldri markedsplassen komp sin pos løsning, men Klarna sin.. pos inntekter q3 var på ca 100 mill. Noen som husker q2?