Erna Reis til Marrakesh og du regjerer uten oss sier FRP

kokkohill
10.12.2018 kl 00:55 751

Dette hadde vert drømmen,men Nei . De er bare opptatt av statsråd,s jobbene sine ,når krf eventuelt kommer inn i regjering.....
Fjordgubben
10.12.2018 kl 17:35 545

Korrekt, og sotah; det er ikke bare i Paris franskmennene demonstrerer, men i alle franske byer.

At media lyver og bare skriver om Paris er vel helt ok, ikke sant sotah?

For å fortelle hele sannheten blir for pinlig.
Sotah
10.12.2018 kl 16:09 570

Nå har vel de blå vært enda rausere, scoop. Men kalkulatoren din må uansett få nytt batteri. Den gir komiske feilresultater.
Scoopfinder
10.12.2018 kl 16:07 572

Korrekt observasjon av Sotah der.
Venstresiden har importert så mange muslimer at de danner flertall sammen med sosialisthuene.
We are fucked !

Men midt i tragedien er det et lyspunkt at de er fucked også.
Jeg gleder meg til muslimene blir så mange at det blir null kr igjen til velferd til sosialisthuene :-)
Når de tar til gata i gule vester er det allerede for sent
Redigert 10.12.2018 kl 16:09 Du må logge inn for å svare
Sotah
10.12.2018 kl 15:51 574

"Høre på folket" er et uttrykk som stort sett brukes av folk som vet de er i sørgelig mindretall. Det de mener er "høre på meg". Men så enkelt er det ikke her i verden.
Baren
10.12.2018 kl 13:54 613

Torsdag får Utenriksministeren oppgaven med å redegjøre for spillet så kanskje det ikke blir akklamasjon i Stortinget?

I liturgisk sammenheng er akklamasjon en kort hymne eller en tekst som menigheten sier sammen, f.eks. at det synges "Halleluja" før og etter en tekstlesning
Slettet bruker
10.12.2018 kl 13:38 622

ERNA kan likegodt merke seg først som sist at når nordmenn slutter å få barn, så er det ikke pga infertilitet, men fordi HUN skaper en motløs fremtid for det norske folk! Vi setter nemlig ikke barn til verden når vi innser og vår underbevissthet forstår at våre barn ikke lenger har noen fremtid.

Importer tredjeverden til Norge, Erna, og Norge BLIR tredjeverden!

Fødselsraten stuper: Føder enda færre enn i fjor - Posted on desember 10, 2018 av NTB. I 2017 var fødselsraten i Norge rekordlav, med forventet antall barn per kvinne på 1,62. Fødselsraten fortsatte å falle i de tre første kvartalene i år.
Redigert 10.12.2018 kl 13:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.12.2018 kl 13:30 628

Om avtalen er "politisk bindende" eller bare "politisk førende" utgjør ingen forskjell! Er den signert blir den gjennomført, både gjennom nye direktiver og regelverk, den vil bli integrert i nye lover, og den vil ligge til grunn i domsavgjørelser.

Erna har sveket sitt land og sitt folk - og nå ber hun oss holde kjeft så hun kan utvikle sin egen karriere i fred for kritiske røster:

"Statsministeren har havnet under voldsom kritikk etter at hun åpnet for at Norge blir medlem i den svært kontroversielle migrasjonsavtalen til FN. I forrige uke ble hun bombardert med kritikk på Facebook da hun prøvde å forklare hvorfor hun ønsker å slutte seg til avtalen. I kommentarfeltet ble hun blant annet kalt en forræder. At hun nå stenger gjesteveggen for kommentarer fordi det angivelig skal ha kommet rasistiske innlegg faller ikke i god jord hos de som følger henne.
– Jeg titter innom kommentarene på siden din til stadighet. Ser lite til trusler, rasisme og grove krenkelser. Men jeg ser kommentarer fra veldig mange vanlige mennesker som mener at du overkjører folkets interesse. Er ikke det litt å tenke på, spør en person.
Det er til nå kommet over 600 kommentarer på Solbergs innlegg og de fleste raser mot statsministeren.
– Jeg har nå kikket på en del kommentarer under her og kan ikke se en eneste trussel , ei heller noe som kan oppfattes som rasistisk. Lurer på om ikke du skulle komme deg ned på landjorda og høre på folket, skrives det."

https://resett.no/2018/12/10/statsminister-erna-solberg-moter-voldsom-motstand-i-eget-kommentarfelt-kom-deg-ned-pa-landjorda/
Redigert 10.12.2018 kl 13:31 Du må logge inn for å svare
Baren
10.12.2018 kl 13:16 637

Og så signerer Norge en avtale som ikke er juridisk bindene, lurer virkelig signaturen på hva det betyr?
Frp stemte for uenighet (dissens) så her er det duket for skyggespill fra Erna og i kulissene danser fanden.
Sotah
10.12.2018 kl 12:09 651

Du kan jo si fra hvis du tar med deg stålet ditt inn til Oslo. Jeg skal en tur over og sjekke forholdene hos svenskene en dag uansett. Du er vel på plass der du hører hjemme innen jeg kommer tilbake.
Slettet bruker
10.12.2018 kl 11:49 663

Bare si ifra hva du mangler, Sotah, kanskje noen kan hjelpe deg.
kokkohill
10.12.2018 kl 10:26 684

Kongens Nei 2 ......vil selvsagt aldri komme på Norske kinoer....
Sotah
10.12.2018 kl 09:22 709

Har du noen rundt deg du kan snakke med, Okulus?
Slettet bruker
10.12.2018 kl 09:11 718

Nå forventes stål i ben og armer. Er det bare bly? Eller står tur med bøygen på timeplanen? Krumbøyd og tassende. Da er det jo likegyldig om Erna eller Jonas står ved roret. La oss få høre stålets klare klang! Ellers: Farvel.
Slettet bruker
10.12.2018 kl 00:57 749

FRP skulle kjørt "kabinettspørsmål" innad i regjeringen på det. Tafatthet her vil straffe seg for FRP.