Frp på vei til under 10 % på gallupen.

https://www.nrk.no/norge/snart-200.000-elbilar-_-no-vil-frp-fjerne-momsfritaket-1.14336426

Frp ble startet på parolen : til sterk nedsettelse av skatter, avgifter og offentlige inngrep.

Frp anno 2018 går motsatt vei.

Nå må ELbil regime videreføres i teknologiutviklingens navn, bompengene fjernes helt (så
det blir mulig å skape verdier her i landet, og ikke gi bort all konkurransekraft til utlandet),
og bilavgifter forøvrig settes ned.

Flyskatt er også bare noe tull. Konkurransekraftødellende for Norge. Få den bort.
Svenskene avvikler sin minivariant nå.

Høyre fortjener pepper også.
Redigert 11.12.2018 kl 21:00 Du må logge inn for å svare

Sperregrense på 10 % så er vi kvitt dette tullepartiet.

Elbiler skulle aldri hatt noe momsfritak, ingen land i hele verden har momsfritak på elbiler, utenom Norge.

Få FRP under sperregrensen. Fælt parti.

SS

De politiske partiene er helt avhengig av et visst nivå på det de kjemper mot. Frp er således helt avhengig av at det finnes bompenger slik at de kan kjempe mot bompenger og derved vinne velgere. Her har de overdrevet og skaffet et så høyt bompengenivå de kan være mot at de ikke fremstår som troverdige.

Så har vi innvandring, frp har scooret mye på å være mot innvandring. Her har de klart å få dette nesten helt vekk. Også det er skivebom selvsagt. Nå kommer det nesten ingen og frp trengs tilsynelatende ikke lenger for å kjempe mot innvandring
nordnes
11.12.2018 kl 22:43 1329

Frp har rekord i bygging av bompengestasjoner og mulla Krekar sier morna Siv... Flyseteavgiften er en gave fa Frp etter ønske fa Venstre... hva slags parti er dette ?

Lov og ordens partiet er det partiet hvor det er størst avstand mellom liv og lære. Dog har de en menighet i bånn til enhver tid på rundt 10 %.
En samhørighet der en kan hakke på andre, for som med Trump er de jo egentlig ikke politikere. Så har vi en statsminister som har måtte lære å spise kameler.
Odi.1
12.12.2018 kl 07:44 1158

ikke bare kamel kjøtt som blir tært opp der i gården...
Strek
12.12.2018 kl 18:43 1061

https://resett.no/2018/12/12/frp-opp-hele-38-prosent-pa-ny-maling-siv-tror-fns-migrasjonspakt-er-arsaken/

......,men før Frp havner under 10%, som ønsketenkingen her påstår,har Frp
fått 14,6% på denne målingen.
Fakta er noe dritt for de som styres av sitt hat.....!

Når kommer det nye tøvete ‘’analyser’’ fra Frp-haterne?
Iro9
13.12.2018 kl 09:14 997

Frp gikk frem med 3,8 prosentpoeng!

Hvor er de politiske ‘’analytikerne’’ på tråden her?
13.12.2018 kl 11:53 954

stå på lik avgift på bil og bom... så blir oppslutningen bra

Med kanskje en av de svakeste statsministrene gjennom tidene ( selv ville jeg ikke ordlagt meg på den måten) som lar oppurturnistpartiet FrP først som en del av regjeringskollegiumet være med på å ta beslutninger, for deretter å la partiet innta opposisjonens rolle, er intet mindre enn svakt av Erna. Men så vil hun så gjerne være statsminister da. Vi ser og vil etterhvert se et svekket høyre om dette fortsetter stort lenger. FrP opp på målinger og Høyre ned. Med venstre og kanskje KrF med på laget, vil vi se en regjering som gradvis forvitrer og til slutt må kaste kortene.

Frp blir bedre av å få påpekende kritikk, når de svikter sine egne kjernesaker. Frp må
prestere bedre, og særlig innen sine egne kjernesaker.
Odi.1
13.12.2018 kl 19:52 864

Med dine rangeringer til følge, hvem mener du topper denne listen din , med den sterkeste på toppen?
nordnes
13.12.2018 kl 20:11 845

SV hadde Stortingsrepresentaneter som demonstrerte foran Stortinget, mot at Norge sendte jagerfly og deltok i krigshandlinger, mens SV satt i regjering. Det varte ikke lenge før Sv-leder og finansminister Kristin Halvorsen satte foten ned og forlangte lojalitet. Det virker som de demonstrerede SV- erene istedet har blitt inspirator for FrP politikere som; nå tar avstand fra den regeringen FrP er en del av.

Heisann Odi

Den på toppen var lett. En jeg tenker det er mer eller mindre er konsensus om i alle leire. Landsfaderen Einar Gerhardsen som ledet arbeidet med å modernisere Norge og ikke minst startet arbeidet mot det velferdssamfunnet vi har idag. En bauta. Ellers tenker jeg Michelsen sin rolle i unionsoppløsningen må trekkes frem.
I mer moderne tid mener jeg både Willoch, Brundtland og Stoltenberg var flotte ledere,

Når jeg er negativ til Erna går det først og fremst på unnfallenheten hun viser i forhold til FrP. Hun har fremstått direkte svak og det har vært pinlig å høre på henne når hun har prøvd å bagatellisere skandalene en del av hennes regjeringskolleger i FrP har forårsaket. Og at hun aksepterer at FrP for lov til å gå i full opposisjon til regjeringen de selv sitter i. Dette karakteriserer jeg som svak utøvelse av ledelse.

Fremskrittspartiet er jo ikke et politisk parti men en interesseorganisasjon for dumme mennesker.