Podcast nr.69 med Bravo er her

Slettet bruker
13.12.2018 kl 15:07 2292

Bare å legge inn som standardsvar i alle tråder, takk til KongenKongen:


Korsar: det er helt utrolig at du, etter hvertfall 2 år på forumet her. FORTSATT ikke klarer å innse at du har en annen investerings strategi enn 90% av de andre på forumet her.

Det at du som tilsynelatende er "trader" prøver å få folk som sitter long til å følge din strategi er så høl i huet at jeg blir helt svett.

Sitte long er bevist at fungerer så mange fanger at jeg ikke gidder å finne eksempler engang. Sitte å trade dag ut og dag inn er bevist at ikke funger så mange ganger at jeg gidder ikke finne eksempler på det heller. Og skal du lykkes i trading trenger du andre verktøy og bedre tid enn vi andre som har andre jobber klarer å skrape sammen.

En stusselig backtrader som kun er her for å fucke opp diskusjoner i alle nanotråder.

Vi vet allerede comebacket ditt til dette svaret. Det evigvarende:
JEG har spådd kursen riktig det siste året.
JEG har tjent masse penger på å kjøpe lavt og selge høyt intradag.
JEG har tjent millioner av millioner på trading.
JEG har en long portefølje som tjener millioner av millioner hvert år.
JEG drivr et selskap med masse ansatte som har helt sjuk avkastning.
JEG vet best av alle på forumet her.
JEG har sjukt mange års erfaring å bommer aldri. JEG kan bomme på kursen den ene dagen men rette det opp neste dag siden det kun var en skrivefeil.
JEG JEG JEG JEG JEG JEG SYSTEM ERROR.

Hvis nano holder seg på dette nivået fremover er det en gavepakke til alle oss som kjøper litt og litt for de ekstra pengene vi har råd til å tape hver måned.
Og hadde du hatt baller nok skulle du og jeg delt kontakt info og hatt en åpen portefølje og sett hvem som har hatt best avkastning frem til 2023?

Regner med du kommer til å spamme rompis admin for å få dette innlegget slettet? så vi får se hvor lenge det står.
Men regner med at 90% av de som leser dette innlegget vil være helt enig.
dr. Stockman
13.12.2018 kl 15:33 2233

Lovende at NANO er i pluss nå som ingen sitter og venter på kortsiktige nyheter og børsen er i minus. Får meg til å håpe på at det kan være begynnelsen på en uforstyrret oppgang der interessen er basert på mer langsiktige perspektiver, hvor både relativt sikre og mer usikre produkter (men med gigapotensiale) prises inn etter hvert. Og så vet vi jo at veien er lang selv opp til DNB konservative kursmål på 110 kr. Mitt kursmål for året (minimum 80 kr) kan være innen rekkevidde hvis "de store" nå skulle mene at tiden er inne for å begynne å innta posisjoner. Fallhøyden bør ihvertfall være minimal (i verste fall midlertidig dykk mot 48 kr i tilfelle fritt fall på børsene).
mofi1
13.12.2018 kl 15:37 2219

De store nå ved Black Rock er alt i gang, og melker de små, og alle de «lure» traderne for alt for billige aksjer :-)
Redigert 13.12.2018 kl 15:38 Du må logge inn for å svare
TeeJay
13.12.2018 kl 15:38 2215

Reagerer markedet negativt ?

Utover at du reagerer negativt da selvfølgelig....
Slettet bruker
13.12.2018 kl 15:56 2168

Teejay,
ja, markedet reagerer negativt. Vi har stort sett vært på 59-tallet i dag, og falt akkurat tilbake i minus igjen etter noen tiøringer i pluss. Men nok til at du ble verdensmester igjen, skjønner vi? :-)
Det negative gjelder ikke bare idag, det mest alvorlige er at det fremdeles ikke er tegn til å korrigere på kjempefallet på 30% nylig.
Det viser at vi er på basis trendnivå uten identifiserbare triggere på lang tid.
SafeInvest
13.12.2018 kl 16:03 2147

Fra 2019 kommer Nano til å stige jevnt mot ATH. Vi slutter 2018 på kr 68
TeeJay
13.12.2018 kl 16:17 2110

Jeg har vel aldri påberopt meg å være verdensmester, i motsetning til andre jeg kunne nevne.

Og kjempefallet på 30 etter kjempeoppgang på 60... ikke så veldig mye å skrike for. Det var det fallet som var korreksjonen. Sånn sett gjør det ingenting om den stabiliserer seg...
Uansett så er det irrelevant ift poenget ditt om at markedet reagerer negativt etter podden igår.
Som selvsagt er bare fjolleri.
Men nå får det være nok kommentarer på tullet ditt for idag. Kanskje :-)