Moses Lake - Future position

MortenDanmark
REC 13.12.2018 kl 05:34 18326

https://www.indeed.com/m/viewjob?jk=9ab665cf0d765323&from=serp
Announced two days ago.
Redigert 21.01.2021 kl 05:03 Du må logge inn for å svare
rischioso
05.01.2019 kl 18:35 3651

Det aller simpleste av det simple er vel å beskylde andre uten at de har muligheten til å forsvare seg - det forteller vel mer om deg enn noe annet....
Redigert 21.01.2021 kl 05:03 Du må logge inn for å svare
spanjolen
05.01.2019 kl 18:42 3895

Blir mer og mer hakking her inne på forumet. Skjønner ikke poenget!! Til slutt blir det ikke Noe matnyttig å lese her inne..
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.01.2019 kl 19:13 3853

Blokker sånne nick spanjolen. Kun støy fra et par nick som sitter her døgnet rundt å spammer forumet.
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.01.2019 kl 19:16 3846

Føler det er på sin plass å gi nemi litt støtte her. Anton Berg har sittet i flere år på dette forumet og lagt ut om hvor bra REC skulle bli i fremtiden og det var ikke grenser for hvordan dette kunne gå. Når det etter hvert gikk nedover med kursen skrev han daglig at vi nå var på bunn og at folk måtte snitte ned. Han Hadde sikkert 10-15 innlegg i snitt pr dag og tok dermed stor plass. Han ble også sett på som en ekspert av de fleste her på forumet. Når det etter vært viste seg at han tok mer feil enn rett ble tonen en annen og han begynte å skylde på alle andre. Innleggene ble mer krasse og det var tydelig at han var frustrert. Likevel håpløst når han til slutt begynte å kalle oss andre her på forumet for årsaken til at kursen stupte, mens han selv snittet seg ned på slike idioter som oss.

Til tross av at han stadig tok feil og ble ufin er det fortsatt en del her på HO som har han som sin lederstjerne. Falco1 kommer f.eks. daglig med innlegg hvor han har kopiert hva Anton har skrevet på sitt nye tilholdssted, Shareville. Flere har påpekt at det er ganske meningsløs å poste på tvers av forum, nettopp pga. at man ikke da får mulighet til å forsvare seg. Når det er sagt så er Anton en såpass "sterk stemme" her på forumet fortsatt gjennom bla. disse klipp og lim-innleggene til Falco1 at jeg føler det er naturlig å påpeke/advare om at dette faktisk er en bruker som har tatt mer feil enn rett når det kommer til REC.

Mitt bidrag til forumet er å vise flere sider av caset REC. Jeg synes det i lang tid og da spesielt da Anton fortsatt var blant oss, har vært svært liten takhøyde på dette forumet. Enhver som er kritisk til REC blir stemplet som shorter eller en som jobber for de som er short. Hva konstruktivt får man ut av det?
Folk må slutte å karakterisere andre som søppel og heller møte de til diskusjon med gode argumenter.
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.01.2019 kl 19:17 3843

Falco1: bidragsyter numero uno på HO.
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
nemi's
05.01.2019 kl 19:20 3834

Uten mulighet... vel, alle er hjertelig velkommen til å logge på og delta. Meg bekjent er ikke REC's mest kjente skribent bannlyst av admin. Til dere andre som ikke kjenner Risc - han soser rundt på alle tickere etter jakt på russiske prosenter. Han har hatt mange disputter med REC's omtalte, og mest kjente skribent. Han kverulerer på alt som ikke går hans vei i jakt på prosentene, opp eller ned. Men aldri med tall eller noe understøttende. Kun med ei linje eller to, når han plutselig blir klar over ny info som deles, og som ikke går hans vei. Risc er ikke langsur, og han er vekke før du vet ordet av det.

Denne gang var det nok at ROW og wafer ble publisert til å utgjøre 3%, som referert i innlegget, som han plutselig ble klar over først i dag. Og siden han selverklært gikk inn i REC nylig på jakt sine russiske prosenter smerter det vel å ha den friske fredagen på OSE i minnet, og der alle de gamle favorittene hans tok potten. Bom igjen, Risc.
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
bel68
05.01.2019 kl 20:10 3779

Kan begynne å lure på snittalderen her inne og iq til enkelte... Meningløst ikke annet å vente at folk rømmer til xtrainvestor.tekinvesto.shareville
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
bel68
05.01.2019 kl 20:12 3772

NB liker å lese både positive og negative innlegg med substans ......
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.01.2019 kl 20:14 3768

Det skrev jeg fordi du kom med mye usakligheter og unyanserte baisseinnlegg. Jeg har latt meg farge noe i det siste av negative skriverier, da noe av det utvilsomt har substans. Du glimter til innimellom selv, men jeg tror både du og jeg kan være enig i at en del av det er sarkastisk tomprat, bare for å hele tiden understreke hvor negativ du er. For eksempel at det for REC er likgyldig om Kina fjerner straffetollen eller ikke, er rett og slett tøyseprat. Hvor bra REC vil gjøre det i Kina er en annen ting, men at det vil bedre omsetningen er utvilsomt.

Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.01.2019 kl 20:20 3758

Jeg har registrert at du også har "rømt" til Shareville. Her er dere en gjeng på 7-8 stk som tilber guden deres og jatter med på det han sier. Her er det ingen kritiske røster og dere slipper å debattere. Alt er fryd og gammen. Det hele minner mer om en religiøs sekt enn et aksjeforum.
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.01.2019 kl 20:26 3756

Skal innrømme at jeg setter ting på spissen og noen sarkastiske innlegg får man tåle. Når det gjelder likegyldighet for fjerning av straffetollen er det sett fra shorternes perspektiv som kjenner til utfordringene som REC møter i Kina ved en fjerning. Poenget mitt er at de (shorterne) ikke ser en tilgang til Kina som noe som vil påvirke REC i nevneverdig grad så lenge markedet er som nå. De er nok mer bekymret dersom REC får tilgang, skaffer seg kunder og om prisene begynner å stige kraftig. Altså må tre scenarioer inntreffe som det hver for seg er liten sannsynlighet for.
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
bel68
05.01.2019 kl 20:35 3737

Sover du aldri ...........Du skriver 24/7 ....Eneste GUDEN jeg tror på bor i himmelen så ikke spått ..............
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.01.2019 kl 20:40 3721

Heroes never sleep. NB! Hjelper å holde seg oppdatert hvis man setter opp varsling på mobilen ;)

Ser at det viktigste fortsatt er å hakke på andre fremfor å diskutere.

Jeg er ateist og har dessverre ikke noe særlig til overs for de som tror på ulike guder og profeter. Synes det forteller en hel del om deres virkelighetsoppfatning. Men vi skal ikke gå inn i den eksplosive debatten.
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
nemi's
05.01.2019 kl 21:08 3676

Garanja, det er lang historie. Det er krevende prøve å forstå kinesiske forhold, og scmp publiserer døgnet rundt politikk og handel sett med kinesiske og utenlandske øyne. Når det gjelder handel, står f.eks. kommunistpartiet over loven når det passer, og rettslige avgjørelser i domstoler ligger ikke til grunn når kineserne av politiske grunner plutselig bestemmer seg for å drive lav-intensitets-krig mot utenlandske selskaper i Kina.

Eksempel fra sist uke - les hele:
https://www.scmp.com/economy/china-economy/article/2179601/how-china-finding-new-ways-use-red-tape-tie-us-firms-during
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
spanjolen
06.01.2019 kl 01:38 3486

Nemi,
Det er nøkkelen med Kina. De gjør alt for å slå ut utenlandsk konkurranse. Det er ikke noe som er private selskaper der. At Rec gikk i kompani med ett kinesiskt selskap er jo så dumt at man kan lure på hva de tenkte på da... må ha skjedd fylla... blåøyd som nordmenn er... hele styret burde straks ha blitt satt på døra. Det Rec hadde av teknologisk forsprang forsvant plutselig... og det for sjefen 15 mill i lønn for å gjøre...ja ja...
Jeg så vel for ett lenge siden at Rec burde ha stoppet med produksjon og satset på forskning og utvikling og solgt kunnskap og oppstart av bedrifter for pengesterke interessenter..
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.01.2019 kl 09:55 3292

TT har uttalt at Rec har forsket frem mer moderne produksjon enn den som installert på Yulin. Du skal ikke se bort fra at nye lisensavtaler innføres -og særlig ikke med den solar boomen som nå starter.
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.01.2019 kl 11:24 3203

Beklager men ledelsen i REC burde du ha null tillitt til. Det vil toppe seg hvis de nå må stenge ML selv ved fjerning av tollen. M
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.01.2019 kl 11:40 3179

Hmmm, du viser ingen forståelse for informasjonen som blir lagt ut. Rec ansetter operatører på ML om dagen. Lite trolig at ML blir lagt ned med det som utgangspunkt. Men fint om du fortsetter baissingen din slik at alle kan forstå hvor desperate shorterne er når argumentene ikke henger sammen med gjeldende resonnementer og fakta:) Tror 2019 skal bli et veldig innbringende Rec år.
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.01.2019 kl 11:51 5049

Og du fortsetter med å kalle oss baissere og shortere...


"Hmmm, du viser ingen forståelse for informasjonen som blir lagt ut. Rec ansetter operatører på ML om dagen. Lite trolig at ML blir lagt ned med det som utgangspunkt."
REC har ikke vist noe som helst de siste årene som skulle tilsi at de nå gjør de rette strategiske valgene. Jeg forholder meg til informasjonen som sier at markedet er mildt sagt utfordrende for REC i 2019.

Du hopper glatt bukk over lave priser og få kunder for REC sin del. Dette er store utfordringer for et presset selskap som REC. De vil kanskje få inn noen kroner hvis de får solgt ut lageret, men hvordan er veien videre etter det?

Forøvrig synes jeg det er et sunt tegn at flere her på forumet begynner å se realitetene og de utfordringene REC står ovenfor i 2019.
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
nemi's
06.01.2019 kl 11:54 5045

Nyttig å få kalibrert oppfatningen rundt 20/1 her på HO, ved også å lese hvordan den vurderes i Kina nå like før. Møte i Beijing til uka.

“Under a ceasefire the parties don’t necessarily concede any territory already taken. If that’s what we’re looking at, then it’s possible the existing tariffs remain intact."
https://www.scmp.com/economy/china-economy/article/2180630/china-confirms-us-trade-talks-beijing-next-week

En typisk kinesisk løsning 20/1, ville vel vært at MOFCOM ikke sa noe som helst. Og så ville vi deretter opplevd at REC etter hvert sa at de ikke har hørt noe, men at (også) de erfarer at importtariffene fortsatt er i kraft.
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.01.2019 kl 12:04 5021

Blir ikke tollen fjernet nå er det i alle fall game over for ML.

"En typisk kinesisk løsning 20/1, ville vel vært at MOFCOM ikke sa noe som helst. Og så ville vi deretter opplevd at REC etter hvert sa at de ikke har hørt noe, men at (også) de erfarer at importtariffene fortsatt er i kraft."

Ser for meg en svimmel TT på Q4 hvor han ikke kan svare på om det fortsatt er straffetolle eller ikke.
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
nemi's
06.01.2019 kl 12:35 4965

Lighthizer er øverste ansvarlig i US for å få en handelsavtale med Kina innen 1. mars. Det er nok en god mulighet for at kineserne tenker at solar polysil tariffer må løses som en del av en omfattende avtale innen da. En avtale som omfatter solar som helhet, slik at kineserne får reversert importtariffer på kinesisk produserte paneler som Trump innførte ved Section 201 for ett år siden. Det blir garantert flere runder på toppnivå før 1. mars. Men uansett, det er føringene om våpenhvile fra G10-møtet 1.12 som gjelder.

Polysil er ubetydelig for både kinesere og amerikanere. Med tanke på konsekvensene av at Trump gjør alvor av innføre tariffer på all kinesisk import, og dessuten øke eksisterende 10% tariffer til 25% på 200BUSD (innført 1/10), etter 1. mars.

Så kineserne kan og burde vise velvilje 20/1. Og hvis solar drøftes i Beijing til uka, kan det bli slik. Men helt i det blå, egentlig.

TT har sagt at ML drives ut 2019 uansett på dagens 25%, og i så fall med forventet ebitda-tap på -10MUSD/Q. Senest innen 1. mars vet vi hvordan det blir for ML. Skulle det bli videreførte polysil-tariffer deretter, om enn reduserte, starter nok REC avvikling av driften raskt. Det er rimelig å anta - TT har jo annonsert ML-nedstenging det meste av 2018.
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.01.2019 kl 12:43 4945

Ser du har explodert med lasting av meldinger her på Rec forum Nemi etter Rec beveget seg litt oppover.
Tror du virkelig 20/1 at dette blir forbigått i stillhet?
Tror du virkelig Usa tillater dette, og tror du virkelig at Kina tør dette?? Vi vet at Kina taper mest på handels konflikten har du ikke engang fått med deg dette?. Alt er galt ifølge deg med tariff Kina eller uten.
Hva med ansettelser vi har sett i det siste på Moses lake, er det mulig Rec vet mere enn deg??. Eller mener du at de ansetter selv om alt går til helvete som du utrykker. Det lyser av innleggene dine at du hater dette selskapet av en eller annen grunn. Sannsynligvis har du stort tap eller lignende.
Du synser i vei på det negative om og om igjen uten å nevne et ord om Rec har klart seg utrolig bra gjennom vanskelige tider før. Hva driver deg egentlig her inne når du ikke kan se noe som helst positivt??.
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.01.2019 kl 12:50 4930

nemi kommer med veldokumenterte argumenter mens du synser videre på hva fire nyansettelser ved ML kan bety. Du tror virkelig TT og co vet utfallet av handelskrigen? Ledelsen vet knapt hvilken dag det er i morgen. Uansett er fire ansettelser en dråpe i havet for et anlegg som ML hvor det ved full produksjon arbeider over 500 personer. Tror du vektlegger disse ansettelsene vel mye Falco1.


Også ganske søt denne overbevisningen mange har om at det som skrives på HO har stor invirkning på kursen.
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
nemi's
06.01.2019 kl 13:13 4893

Setter pris på alle opplysninger du kommer med, og som kan bidra til at vi forstår bedre. Her kommer et bidrag til fra meg. Jeg har synes det har vært vanskelig å forstå situasjonen hos Hemlock, men er jo godt kjent med at de over år har skrevet felles brev til kongressen med REC. På den annen side - jeg har ikke undersøkt aktivt mye rundt Hemlock, heller. Men siden de er en mye større US polysil-produsent enn REC underlagt samme 57% tariffer, er det jo av stor interesse å forstå mer. Så om du kan tipse oss andre om nyansettelser også hos hscpoly.com, så er nyttig. Som du sikkert husker fra september - Hemlock skrev langtidskontrakt med GET, REC's største kunde på Taiwan. Det var i alle fall interessant å vite.

Opplys oss gjerne!

https://www.crainsdetroit.com/article/20180408/news/657146/the-only-us-polysilicon-supplier-is-still-reeling

"China announced a tariff of 50 percent on U.S. polysilicon imports beginning in 2014, effectively halting Hemlock exports there. Chinese manufacturers replaced their supply of polysilicon with material from two other large global suppliers, Wacker Chemie AG of Germany and the Tokuyama Group of Japan. Hundreds more were laid off in Hemlock. Employment there is now about 1,500, down from a peak of about 2,200."
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.01.2019 kl 13:41 4852

Hvorfor ikke svare på mine spørsmål, før du stiller nye??. Du virker jo veldig sikker på alt går til helvete.

Så vidt jeg vet har vel Hemlock 53% tariff. Så vidt jeg vet dyr produksjon og stadig færre langtidskontrakter som gir gode inntekter. . Hemlock har vel heller ikke alternative teknologier som kan få ned produksjons kostnadene.
Har vel også tapt en rekke kontrakter på mislighold og har dyre søksmål uten at de får penger .
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.01.2019 kl 13:42 4846

Samme hva som skrives her inne så er kursen over 1 krone innen 14 dager, så jeg forstår ikke de som holder på døgnet rundt, det nytter ikke, det er bare å gi opp, bare et velmenende råd, bruk deres tid på noe annet som er mer samfunns nyttig, dette er bare bortkastet tid.
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.01.2019 kl 13:53 4824

Fint pakket inn Sirius. Siden du sier du ikke forstår skal jeg prøve å hjelpe deg. Vi som skriver på forumet ønsker å få til en diskusjon rundt selskapet REC slik at vi kan belyse aktuelle tema. På denne måten kan vi som allerede er aksjonærer skaffe oss mer informasjon og de som vurderer å investere får et bedre grunnlag å ta sin beslutning på.

Verre er det ikke. Ingen her som jobber for verken shortere, PST, CIA eller Illuminati.
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
Inord
06.01.2019 kl 16:49 4669

Situasjonen for ML i markedet utenfor Kina er vel håpløs, og de har jaggu brukt noen år på å komme inn i det markedet.

Så hvorfor skal kineserne kjøpe fra Rec? Tja, si det, skal ikke alle ha mono for tia?
Kan virke sånn, men hva skjer nå som kineserne har tatt kvelertak på poly markedet?

Se bare på Q3 for Wacker. Solgt for over 170 mill pund, overskudd 5 mill pund. Og de har solgt mye til mono.

Har sagt det før, vil markedet ha mono til den prisen det egentlig koster, eller bare når prisene dumpes for å konkurrere med multi?
Mange selskap som kommer til å gå konkurs eller tape mye for å svare på det.

https://www.pv-tech.org/news/wacker-delivers-worst-quarterly-polysilicon-financial-results
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
Alfonso
06.01.2019 kl 17:20 4621

Nærmer oss .70 i morgen dere, men fortsett og fyll REC-trådene med saklig info. Det er fint for oss som ikke har peiling :-)
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
halvpris
06.01.2019 kl 17:39 4582

Aakesom så ble det SOLAR rally i USA på fredag, opp 6-8 % på ALLE solar aksjer.


https://finance.yahoo.com/quotes/JKS,SUNE,CSIQ,FSLR,swvk.de,JASO,SPWR,TSL,YGE,WCH.DE,REC.OL/view/v1


;-))
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
mofi1
06.01.2019 kl 20:31 4413

Det har jeg også tro på, men det fordrer at 57% straffetoll forsvinner!

For øvrig enig om at noen er på vakt døgnet rundt for å skrive mest mulig skit (Mr Garanja er et godt eksempel), heldigvis kan de blokkeres!
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.01.2019 kl 22:12 4270

Situasjonen er slik jeg ser det som følger(intet nytt men dog)
- solarenergi står ovenfor en massiv økning i de nærmeste årene (udiskutabelt)
- REC er kotsnadsledende og kvalitetesledende (diskutabelt, men REC er kostnadsledendei følge TTs kvartalpresentasjoner, og jeg har ingen grunn til å betvile det, med mibdre noen kan bevise det motsatte)
- At kineserne skulle av politiske symbolhensyn velge å videreføre straffetollen og derved risikere å ødelegge arbeidet med å løse handelskonflikten anser jeg som urealistisk. Kina er ingen bananrepublikk, og 20. Januar blir annonsering verdr.opphør av straffetoll publisert (diskutabelt men sannsynlighetsovervekt for opphør)
- Tilgang til markedet i Kina blir en stor trigger. Dersom det ikke er plass for REC, i det kinesiske markedet og i den frantidige solartsunamien, er det nok produsenter av input til solarpaneler? (Diskutabelt, men med en eksplosjon i global etterspøresel etter solar der REC ikke har en plass anser jeg som merkelig)
- Skattekrav kan komne men kommer i tilfelket til å forbli i rettssystemet i opptil flere år (diskutabelt, men REC har etter det hegkan skjønne en god sak og skattemyndighetene tenker seg nok om flere ganger før de våger seg ut i en rettsstrid i nangemillionsklassen med usikkert utfall påskattebetalernes regning, politisk høyrisiko som kan få hoder til å rulle i forvaltningen.)
- Når skal shorterne dekke seg inn? Med bortfall avstraffetoll kan snøballen egynne å rulle på en måte slik at short mister kontrollen og de blir kjempende mot hverandre, kursen kan doble seg elker mer på dagen. (Diskutabelt, men mulig)
- Batterierm kjempemuligheter (udiskutabelt potensial, men ingen vkur rik på potensial alene)

- Endelig, skal et selskap gi avkastning til investorene over tid må de levere resultater - i pluss - over tid!! I et turbulent men fremadstormende marked for fornybar eneregi er det enorne krefter i bevegelse. Det handler ikke om mindre ennforsøk på å redde kliden. At JUM og TT er de riktige til å utnytte RECs posisjon betviler jeg. De er ikke av kaliber typen Musk,Jobs, Gates, Rockefeller eller Kjos for den saks skyld. Fraværet av kommunikasjon med investorer og markedet for å sikre investorverdier er en katastrofe.
JUMs ego er større enn hans ønske om suksess for REC. Hans største bidrag ville være å tre til side for en ny styreleder av internasjonalt format som igjen hadde som ooodrag å finne en tilsvarende kapasitet til å fylle direktørstolen.

Jeg tror dette kan bli bra, men det kunne vært så mye bedre så mye tidligere.
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.01.2019 kl 01:52 4095

Hei alle sammen.

Da er juleferien over for min del og hverdagen kaller. Det har vært mye morro i julen og spesielt morro har det vært å trolle her på forumet.
Det meste jeg har skrevet har vært for å provosere og utfordre, noe som man må si jeg har lyktes godt med. Høydepunktet må være disputten med Pretor som jeg tror endte med at han ble utestengt pga dårlig oppførsel ?.

Mange har nok skjønt at jeg bare har trollet, andre slår seg kanskje på brystet og konkluderer med at det var de som hadde rett. Uansett håper jeg alle reflekterer litt over hvordan forumet har vært de siste ukene. I starten ble jeg kalt søppel og det haglet med angrep på meg som person. Mange mente at løsningen var å blokkere. De siste dagene har det derimot kommet mange konstruktive innlegg med både gode argumenter for og mot, sist ved KAWAS. Jeg tørr påstå at slike innlegg ikke ville kommet med mindre jeg har utfordret forumet den siste tiden. Jeg håper vi kan ta lærdom av dette og se at det gir oss alle mye mer hvis vi lar alle slippe til med sin mening, lytter til det de har å si og diskuterer dette videre med gode argumenter.

Alle har et ansvar på forumet som små moderatorer. Det bør være en selvjustis hvor alle melder i fra om upassende innlegg, som feks personangrep. Dette er et lite forum med få brukere og det lar seg gjøre å holde det ryddigere enn det er nå. Det vil øke kvaliteten betraktelig og det vil være lettere å finne fram til de gode innleggene.

Jeg håper også vi en gang for alle kan slå fra oss denne idéen om at de som skriver negativt vinklede innlegg jobber for de som sitter short. Noen av oss skriver krasse innlegg som påpeker dette uten at vi møter de med motargumenter. Dette bidrar ikke med noe til dette forumet og er bare med på å senke takhøyden. Brukere bør ikke kjeppjages fra forumet.

Tilslutt vil jeg si at noe av det jeg har skrevet kan jeg stå inne for, mens mye annet har vært for å provosere. Jeg ønsker ikke å si noe om hvilken «side» jeg holder med, men kan si at jeg har lært mye fra «den andre siden» den siste tiden. Dette har gitt en mye bredere forståelse og fått meg til å åpne øynene for en del ting jeg ikke har sett tidligere. Dette tror jeg det er flere som har gjort.

Ønsker alle et godt REC-år 2019 (som jeg tror blir mye bedre enn 2018) ??

Ps: Jeg kommer ikke til å skrive noe mer på forumet så det er ingen vits i å skrive flere innlegg rettet mot meg.

Takk for meg.
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
Aldara
07.01.2019 kl 09:16 3812

Rec——styggeste jævelutvikling på denne jord!
Jeg ber til høyere makter at tollen fordunster 19.januar!
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.01.2019 kl 13:38 3560

Hmmmm.... her var det mye....
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
kvitekvist
10.01.2019 kl 18:14 3179

Enda en stilling ved ML er nå utlyst:
https://chm.tbe.taleo.net/chm04/ats/careers/v2/searchResults?org=RECGROUP&cws=38
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
kongkveite
10.01.2019 kl 19:39 3068

Liker denne: «coming to work is like spending time with a second family”. Tja.. kan ikke si det samme som aksjonær på OSE ☠️
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare